Sari la conținut

VFR 800 Vtec 2004 nu incarca


Pride
 Share

Postări Recomandate

Am dus-o la un service si dupa teste au constatat ca statorul era in scurt la una din cele 3 iesiri dar asta numai la cald. Chiar la asta ma gandeam, daca nu cumva ar trebui sa schimb si releul ala sa nu imi strice statorul cumva, mai ales ca un stator nou e 700 lei.

schimba si releul. cel vechi poti sa-l donezi cuiva. dar schimba si releul pt ca iti zic din ceea ce stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa s-a impamantenit la generatorele de CA cu magneti permanenti sa li se spuna magnetou si la cele cu infasurare de excitatie pe rotor sa li se spuna alternator iar la cele cu excitatie pe stator si curent continuu care se culege de pe rotor sa li se spuna dinam.

De asemenea exista si diferente cum se face reglarea tensiunii, la magnetou cea mai folosita metoda e suntarea la alternator controlul excitatiei.

 

Apar confuzii..denumirile trebuie sa fie corecte conform rolului si principiului de functionare. Generatoarele in instalatiile de incarcare sunt: dinamuri=adica un generator de c.c cu excitatie in derivatie( nu se mai utilizeaza) si alternatorul - excitatie cu magneti permanenti sau electromagnetica/generator sincron +circuit de redresare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai lua dex_ul ca etalon denumirile se separa pentru ca au constructii diferite,principii diferite si corectii diferite, daca spui unui posesor de IZH sau Mobra ,ca el are alternator nu magnetou te trimite la plimbare. A ramas denumirea de magnetou plecand de la ce ai spus tu ca reprezinta (am si vazut moto fara bobina de inductie) dar tehnica a evoluat denumirea a ramas si toti o folosesc pentru ca face diferentierea neta intre cele doua tipuri majore de generatoare, magnetoul care echipeaza majoritatea motocicletelor, si alternatorul care echipeaza majoritatea autoturismelor si ce mai misca.

 

Fa si tu un recensamant pe acest topic, cauta pe net, vezi frecventa de aparitie si trage o concluzie.

Daca tu vrei sa-i spui alternator e vrerea ta da nu o impune celorlalti, pentru ca ei stiu clar ce inseamna fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai lua dex_ul ca etalon denumirile se separa pentru ca au constructii diferite,principii diferite si corectii diferite, daca spui unui posesor de IZH sau Mobra ,ca el are alternator nu magnetou te trimite la plimbare. A ramas denumirea de magnetou plecand de la ce ai spus tu ca reprezinta (am si vazut moto fara bobina de inductie) dar tehnica a evoluat denumirea a ramas si toti o folosesc pentru ca face diferentierea neta intre cele doua tipuri majore de generatoare, magnetoul care echipeaza majoritatea motocicletelor, Care motociclete? din ce anii? si alternatorul care echipeaza majoritatea autoturismelor si ce mai misca...Adica se misca majoritatea motocicletelor ( rotor cu magneti permanenti care se roteste in interiorul statorului/infasurarea trifazata=alternator/generator de c.a + sistem de redresare+ regulator de tensiune= tensiune continua in sistemul electric al motocicletei si acumulator)

 

Fa si tu un recensamant pe acest topic, cauta pe net, vezi frecventa de aparitie si trage o concluzie. Nu am timp de recesamant pe forum...dar nu este corect sa asimilam notiunile tehnice de baza....magnetou cel care produce scantei pentru aprindete, si sa fie echivalent cu dinamul cel care genereaza energie pentru sistemul electric????? NU......asta poate fi optiunea ta, dar se formeaza teorii gresite.... Nu mai uitat in DEX , dar daca doresti, uite ce scrie: MAGNETÓU ~ri n. Generator electric, care generează între electrozii bujiilor descărcări electrice pentru aprinderea carburantului din cilindrii motoarelor cu ardere internă. /<fr. magnéto . Iar magnetoul este un echipament complex si greoi. este format din magnet permanent, bobina de inductie, ruptor -distribuitor, condesator, etc...

 

 

Daca tu vrei sa-i spui alternator e vrerea ta da nu o impune celorlalti, pentru ca ei stiu clar ce inseamna fiecare. Nu impun nimanui, eu am facut o corectare in functie de datele tehnice, in final fiecare spune cum doreste..dar la MAGNETOU, cel folosit practic pentru aprindere la o motocicleta din 19... cum denumesti echipamentul ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar despici firul in patru de plictiseala, s-a plecat de la magnetou pe langa bobina pentru aprindere s-a adaugat si o bobina pentru lumini intre timp aprinderea a disparut din el dar a ramas denumirea.Probabil daca termenul ramane printre cei multi o sa se modifice si dex_ul. Toti spun ma duc sa-mi fac un xerox,mi-am luat adidasi, imi reglez tachetii si exemplele ar continua.


» Post actualizat in 11 Oct 2014 08:05

PS Cand am intrat pentru prima oara pe forumul asta am descoperit cu bucurie si nostalgie ca mobra a devenit pentru cei multi substantiv comun, cauta asta in dex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare, salutare. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi deoarece am o problema oarecum asemanatoare. Nu imi incarca la ralanti ci doar de la 1500 rpm in sus incarca corect, asa mi-a spus elecricianul. Mi-a verificat releul de incarcare si a zis ca e bun, dupa care a verificat cat iese din generator si ca acolo e problema. Totusi nu am incredere in acel om, deoarece a primit review-uri proaste de la altii care au mai fost pe acolo. Ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara masuratori concrete nu ai ce sfat sa primesti. Poti verifica generatorul daca tu crezi ca asta-i problema, presupun ca e trifazic, ar trebui sa ai trei fire de aceeasi culoare care intra in RRT. Masoara-le intre ele pe si fata de motor, cu aparatul pe rezistenta. Intre ele ar trebui sa-ti dea aceeasi valoare , o rezistenta mica, iar fata de masa infinit. Daca da bine treci la etapa a doua masurarea tensiunii in gol. Pornesti motorul si vezi daca cele trei tensiuni ce poti sa le masori intre fire sunt egale, faci masuratoarea si la ralanti si turata, tensiunea trebuie sa creasca cu turatia in mod egal pe cele trei. Am uitat sa specific, toate aceste operatii se fac decuplat de la RRT.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, salutare. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi deoarece am o problema oarecum asemanatoare. Nu imi incarca la ralanti ci doar de la 1500 rpm in sus incarca corect, asa mi-a spus elecricianul. Mi-a verificat releul de incarcare si a zis ca e bun, dupa care a verificat cat iese din generator si ca acolo e problema. Totusi nu am incredere in acel om, deoarece a primit review-uri proaste de la altii care au mai fost pe acolo. Ce poate fi?

Tu mergi cu VFR=ul sub 1500 RPM? cand?

N.are nimic, electricianul ala nu stie ce vorbeste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si stai mult la semafor? Credeam ca doar in Bucuresti prinzi verde de 2 ori cu motorul.Maxim de doua ori.

Incarcarea la Honda incepe de la tensiunea bateriei 12.6 V in sus pana la 14.5 V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...