kawazaki Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 da, daca le sincronizezi sa stii ca o strici! =)))))))))) ))))))))) » Post actualizat in 09 Dec 2014 14:17 Platoul de platine l-am curatat,acumfunctioneaza pompa!cand pun contactul se aude cum tacane 1-2 secunde!si in timpul mersului se simte ca functioneaza daca tin mana pe ea!acum ma gandesc ca nu baga debit destul,ca asa se comporta!sper sa nu trebuiasca sa ii sincronizez carburatoarele! Mai exista mecanici, decat sa te doara capu si oricum pe forum fiecare vine cu cate o idee ce i se pare lui, eu spun ca e ceva la aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Decembrie 17, 2014 Autor Share Postat Decembrie 17, 2014 Am desfacut carburatorul sa ii aplic o curatare!Aici am gasit gandaci,iarba,mizerie!am gasit si un surub defacut de tot in camera de nivel(cel incercuit cu rosu)!Maine o sa montez la loc si o revin cu pareri! Poze : http://postimg.org/gallery/1sxyj2qvs/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Am desfacut carburatorul sa ii aplic o curatare!Aici am gasit gandaci,iarba,mizerie!am gasit si un surub defacut de tot in camera de nivel(cel incercuit cu rosu)!Maine o sa montez la loc si o revin cu pareri! Poze : http://postimg.org/gallery/1sxyj2qvs/ Main jet...se ineaca ca dracu daca s-a desurubat acel jiglor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Chestia aia neagra nu e cumva cauciuc topit de la membranele vacumatice?.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Chestia aia neagra nu e cumva cauciuc topit de la membranele vacumatice?.... Nu, este mizerie care vine din air vent/filtru aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Decembrie 18, 2014 Autor Share Postat Decembrie 18, 2014 da,era mizerie!Astazi am montat la loc,am dat o tura!motorul se aude mult mai bine,dar problema nu a disparut!aceleasi intreruperi la viteza mai mare! » Post actualizat in 18 Dec 2014 13:21Stie cineva unde as putea gasi senzorul de la clapeta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 da,era mizerie!Astazi am montat la loc,am dat o tura!motorul se aude mult mai bine,dar problema nu a disparut!aceleasi intreruperi la viteza mai mare! » Post actualizat in 18 Dec 2014 13:21 Stie cineva unde as putea gasi senzorul de la clapeta? du-o la service !!!!! nu sti sa verifici daca lantul e bun , dar iti bagi nasul in carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 18, 2014 Share Postat Decembrie 18, 2014 Sigur nu ai sculele/aparatele/echipamentele/dotarile necesare sa faci o verificare de continut ...Pe langa baza de echipamente, trebuie sa ai si cunostinte solide de mecanica si electricitate, mai ales in acest caz!! eu plusez 75% pe o cauza electrica. Un atelier sau un tip care cunoaste domeniul te poate rezolva! Acesta este varianta/propunerea mea. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Ai facut testul fara pompa, alimentare prin cadere libera (rezervor plin ochi)? Rateuri sau alte zgomote? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Decembrie 19, 2014 Autor Share Postat Decembrie 19, 2014 Nu mi s-a parut asa de complicat sa curat carburatoarele,oricum i-am facut bine,pentru ca nu mai intrerupe la ralanti!Nu sunt chiar novice in mecanica,m-ai mult in masini mi-am bagat nasu!Am facut testul cu rezervorul full dar fara pompa,aceeasi problema!Astazi am masurat rezistenta senzorului de pe clapeta!la mufa lui se modifica valorile in functie de cum accelerez!Dar unul dintre fire,care duce de la senzor la cdi este intrerupt!cred ca aici era problema majora!O sa remediez problema,si o sa ii fac o proba,daca timpu imi permite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Da, poate fi o problema cu TPS-ul ("senzorul de clapeta" cum ii zici tu) sau conexiunile sale. Dupa ce ai curatat carburatoarele ai reglat nivelul (inaltimea plutitoarelor)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Pare sa fie o problema electrica..intreruperi in ingnition/aprindere in circuitul de producere. Pe lateral rampa de carburatoare ai un senzor unghiular/throttle sensor, verifica in prima etapa conectorul de intrare si tensiunea. Acest senzor semnalizeaza ICM(ignition module) pentru a compensa timpul de aprindere in raport cu deschiderea clapetei. Posibil la 7000 rot/min, pe zona de sus a rezistentei potentiometrului sa fie o problema/zona oxidata si de aici necorelare intre aprindere si deschidere clapeta. Pe prima pagina a topicului ti-am facut o referinta la TPS (cu attach schema). Posibil sa o rezolvi singur.... atunci va fi o mare satisfactie pentru tine. Sa ne prezinti rezultatul final! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Decembrie 20, 2014 Autor Share Postat Decembrie 20, 2014 Am curatat contactele pe acolo,dar problema persista...cred ca nu o sa scap de service! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Dar mai sus spui ceva de un conductor intrerupt intre TPS si ECU?? » Post actualizat in 20 Dec 2014 16:01Revin..ceva nu imi este clar in ce spui mai sus. Tu ai facut un test de masurare reszistenta ohmica a senzorului reostatic fara tensiunea aplicata de la ECU, adica la" rece". Practic ECU transmite o tensiune de referinta de 5V si prelucreaza semnalul primit in functie de pozitia clapetei. Poti sa ai valori corecte la masurarea cu ohmetru la rece, dar trebuie sa vezi in circuit alimentat cu tensiunea de 5V. Verifica daca ai 5 V pe TPS in functionare, trebuie sa ai practic 3 conductoare la TPS ( + , - si semnal pozitie clapeta pentru ECU care se modifica in functie de pozitia clapetei admisie aer). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Am mai spus-o si repet: TPS pe motor cu carburatie nu are aceste manifestari cu intreruperi. Il poti anula de tot, si tot nu intrerupe motorul,doar motorul nu va beneficia de avans la aprindere variabil in functie de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Cred ca exprimarea nu este tocmai potrivita, poate ca nu "intrerupe" (in sensul electric) ci pur si simplu nu are putere in ture mari. In acest caz un TPS defect ar putea fi cauza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 (editat) Cred ca exprimarea nu este tocmai potrivita, poate ca nu "intrerupe" (in sensul electric) ci pur si simplu nu are putere in ture mari. In acest caz un TPS defect ar putea fi cauza... » Se tureaza in gol..accelereaza pana la 12000 sta acolo si dupa un timp incepe sa faca probleme. Mai crezi ca este TPS-ul? » Post actualizat in 20 Dec 2014 18:01 Astazi am mai facut o proba,si problema se manifesta asfel:merg cu ea la ralanti,incep sa ii dau demaraj se tureaza pana la maxim,merg asa un timp si dupa incepe sa ma zgaltaie!eu banuiesc ceva cu alimentarea! Editat Decembrie 20, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 Trebuie sa rezolve problema cu conductorul intrerupt/refacerea circuitului intre TPS si ECU... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Decembrie 21, 2014 Autor Share Postat Decembrie 21, 2014 am rezolvat problema intreruperii cablului,prin inlocuirea lui!Problema inca persista!Astazi din lipsa de ocupatie am fost prin talcioc,acolo am gasit o pompa de benzina asemanatoare cu a mea,are doar semnul de la mitsubishi pe ea!oMaine o sa incerc sa o montez sa vad cum se comporta! » Post actualizat in 21 Dec 2014 11:24masuratoarea am facut-o dupa manual,voltaj si rezistenta!Asta s-a rezolvat,dar problema persista!cu senzorul scos merge merge un pic mai ciudat,se aude diferit,dar problema mea persista! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Pai eu ce spun de atata timp! Verifica alimantarea, si mai verifica o data traseul de air vent..sa fie montat corect si sa nu fie infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 (editat) Din ce am citit si am recitit inteleg ca: 1. motocicleta in stationare cu motorul pornit functioneaza corect in toata plaja de turatii 1000-12000 rot/mi 2. in mers functioneaza bine intre 1000--7000 rot/min si cu probleme peste 7000rot/min? Dar vad mai sus ca functioneaza OK si la 12000rot/min pentru cateva minute si apoi incep problemele ! Daca alimentarea de benzina este OK, atunci este o problema pe partea electrica care se manifesta la turatii mari, practic o intrerupre/ lipsa de curent pe aprindere, conectorul principal de masa la cadrul motocicletei, verifica conexiunea de minus borna acumulatorului, siguranta principala si cea de 10 A . Incearca si un set nou de bujii..oricum au 10.000 km... in final ar fi o verificare la senzorul de rotatie arbore/generatorul de impulsuri...Dar elimina tot ce este mai simplu, asa este logic ! Editat Decembrie 21, 2014 de dedant68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Decembrie 21, 2014 Autor Share Postat Decembrie 21, 2014 Pe loc se tureaza fara problema, nu rateuri, nu ezitari, suna ca un motor normal! Problema se manifesta in timp ce sunt pe ea, adica: Merg in prima viteza, la ralanti, ii dau demaraj pana ajunge turometrul la maxim, trage foare bine, functioneaza un timp, dupa incepe sa piarda din putere, sa intrerupa,sa dea rateuri! O sa incerc maine cu o alta pompa, poate nu baga debit destul,cu toate ca am incercat si varianta cu "perfuzia"! Pe mine ma deruteaza faptul ca pe loc se tureaza si suna ca un motor normal!Siguranta, borna le-am verificat!Am incercat si sa merg cu busonul de la benzina desfacut, cum citisem pe un forum ca ar putea sa fie aerisirea infundata si sa faca vacuum! Luni daca o sa ma lase vremea,o sa mai fac unele teste...revin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Pe loc se tureaza fara problema, nu rateuri, nu ezitari, suna ca un motor normal! Problema se manifesta in timp ce sunt pe ea, adica: Merg in prima viteza, la ralanti, ii dau demaraj pana ajunge turometrul la maxim, trage foare bine, functioneaza un timp, dupa incepe sa piarda din putere, sa intrerupa,sa dea rateuri! O sa incerc maine cu o alta pompa, poate nu baga debit destul,cu toate ca am incercat si varianta cu "perfuzia"! Pe mine ma deruteaza faptul ca pe loc se tureaza si suna ca un motor normal!Siguranta, borna le-am verificat!Am incercat si sa merg cu busonul de la benzina desfacut, cum citisem pe un forum ca ar putea sa fie aerisirea infundata si sa faca vacuum! Luni daca o sa ma lase vremea,o sa mai fac unele teste...revin Eu as incepe cu un set de bujii noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Eu as incepe cu un set de bujii noi... eu as incepe cu cititul manualului, valabil si pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 eu as incepe cu cititul manualului, valabil si pentru tine. no value Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.