Sari la conținut

Cross pt o fata


Ravenitza
 Share

Postări Recomandate

recomand 4t, mai ales ca e fata. la 2t rupe aderenta foarte repede la enduro, e mai greoi, nu are cuplu bun. am avut cr250 si ma obosea prin padure. urmeaza un 450 in 4t la primavara, dar pentru fata e super ok un 250 in 4t. bafta!

Editat de dabster
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bineinteles ca cr-ul de 250 rupe cuplu, e cross nu enduro, daca nu cuplu codita spate sigur o va rupe.. :)) , la 4t wrf 250, crf-x 250, exc-f dar vei simti greutatea lor la 1.70 si 53. Nu trebuie sa te sperie pornirea la un 125 sau 200, reglat bine porneste la prima pedala in orice pozitie si se invarte si usor motorul, nu te oboseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut 400 4T si acum am 200 2T. Ambele ma obosesc la fel de mult cand ma dau. Lipsindu-mi tehnica, le dadeam pe amandoua pe jos destul de des, mai ales cand nu e cazul. In locuri unde as fi trecut cu 4T cad cu 2T si invers. Diferenta o face ridicatul mobrei de jos - avantaj 2T. Ambele porneau foarte usor la pedala. La 4T aveam si buton de pornire dar dadeam des la carja pt ca se consumase bateria si pornind usorla pedala, nu m-am invrednicit sa iau alta baterie. Initial, 2T consuma mai mult. Si distrugea bujii. Dupa reglaje la carburator am scapat de omorat bujii si consumul s-a redus enorm, mult sub fosta 4T. I-am inchis power-valve-ul si nu mai are putere la turatii mari. Nu mai "explodeaza". Prin urmare nu-mi trebuie super-tehnica sa o stapanesc asa cum imi trebuia cu power-valve deschis.

 

Numai cand vad la CRF 230 telescoapele alea normale (nu moderne, up side down) imi dau seama ca e o mobra care nu ar trebui sa iasa de pe drum. Iar pe forestier a se circula cu viteza redusa :)

 

Daca tii mortis Honda, parerea mea e sa-ti iei CRF 250X. O sa ai puterea unui 125 2T dar fier mult mai greu. Japonejii nu mai fac 2T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au facut francezi si italienii din motoarele japoneze ,motoare enduro.Cel mai cunoscut model e HM cre250 2t,practic e HONDA dar modificata pt enduro de o firma cu renume MONTESA,de unde si sigla HM,au fost fabricate din 2000 . Al doilea model,foarte reusit e facut de francezi,ca baza au folosit Yamaha yz 250,modificat pt enduro acesta ese foarte apreciat pe forumurile franceze,italiene,poloneze. Se numeste WR250Z,toata faza e ca sa fabricat numai in anul 2000 din ce am inteles dar sunt performante si sunt multi care de dau cu ele pe la concursuri,era un francez cunoscut bine si la noi in tara,imi scapa numele.

 

eu recomand yamaha wr250f,sau un 200cc gas gas sau ktm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/484135-anunturi-comerciale-orice-legat-de-endurocross/page-302

E motorul meu la vanzare. E o motocicleta intretinuta. Daca te intereseaza ne auzim si vedem mai departe.


» Post actualizat in 13 Nov 2014 20:13

La 2000 eur si cu pornire la buton nu poti gasi decat o moto 4T pana in 2004-2005 si sa vezi ce fain e cand dai cu ea de pamant de cateva ori si apoi o injuri ca iti dai sufletul cand o ridici. Sunt grele pentru noi. Sa te gandesti bine ce alegi. Plus ca la pedala cu cizma moto porneste foarte usor.


» Post actualizat in 13 Nov 2014 20:16

Iar daca vrei sa faci bolovani, padure, rape si alte alea, ia-ti enduro si nu cross pentru ca diferenta este mare intre cele doua. Nu te crampona de faptul ca cele de cross sunt mai ieftine. Eu am avut si KXF 250 si am vazut diferenta intre cele doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crede-ma ,daca vei alege 4t nu iti va fi deloc greu cu ambreajul si cu fiabilitatea ,eu strang de 1 an si ceva bani sa ma apuc si eu de Enduro ,si Dumnezeu ma ajutat ... Am 2 saptamani de cand am intrat in posesia unei Honda NX125 90' Transcity ,sunt foarte multumit de ea ,foarte ,are cuplu ,are pornire la buton ,nu e stricacioasa ,e solida ,cel putin acum la inceput ,singura parte naspa e ca are vreo 120kg si la 60kg ale mele e cam greu sa o ridic :)) , dar ma descurc . Daca crezi ca te pot ajuta cu ceva ,sau vrei sa iti dau vreun video sa vezi pe unde am urcat cu 125-ul 4t ,dai add pe Facebook ,pana atunci bafta la alegere ,si alege cu grija ,nu e o suma mica in joc ! ;)

Editat de Paul Gelepu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand CR 125 poti sa o cauti pe Tisu Irina si te lămureşte cum stau lucrurile....Ea merge cam de 2 ani pe mobreta asta.....

Da, recomand CR-ul ca e foarte usor de ridicat de jos :). Buai prima mea mobra de "endureala" a fost un KX de 125 in 2T ( a fost tare motoreta, nu atat de vanjoasa ca CR-ul, mai greuta, dar avea aderenta mai buna...mai controlabila,la inceput cel putin parea asa, zapada,gheata era super, stiu ca 2T-ul e mai tricky si te sperie baietii ca nu ai aderenta cu ea, intradevar trebuie sa te astepti la o acceleratie on off, o controlezi numai din ambreiaj, si la inceput e posibil sa ai probleme cu bujia , dar cu timpul o sa ajungi s-o apreziezi )am incercat si KTM 450exc 4T, e grea, e ok pt drum forestier, nu-i bai daca ai experienta cat de cat,dar daca vrei ceva urcari nu-ti recomand, te oboseste in ultimul hal ,daca n-ai conditie fizica. Pt inceput recomand ceva 4T de 125 sau 250 (m-am dat cu un DR 125 in 4T la endureala, parea scuter la prima vedere,urca aia mica peste tot,pietre, mocirla se ducea fara sa te joci prea mult din ambreaj si fara sa te oboseasca e easy si fun si nu atat de pretentios la consumabile cum sunt astea de cross( ulei transmisie schimbat la 7 ore de functionare, in regim de competitie, filtru aer trebuie curatat musai la orice iesire, bujii de rezerva, etc etc), dar cu cr-ul am invatat cel mai mult..., ca persoana, te provoaca, nu numai pilotarea ei, dar ajungi s-o iubesti atat de mult incat inveti si detalii tehnice :D ( e fun cand esti inconjurata de enduristi si iti schimbi singura bujia ), si e destul de simplu sa intelegi principiul ei de functionare, apropo, a fost fun cand am descoperit ca atunci cand un 2T ramane fara benzina si esti in sarcina cu ea...se supratureaza de zici ca e un diesel care mere pe ulei si sta sa-i explodeze motorul, noroc ca m-a tinut ambreiajul :)), dar experiente de genul asta iti raman intiparite in minte.Daca vrei sa stii mai multe nu ezita sa ma intrebi, poate iesim impreuna candva...daca vrei ne putem intalnii la coclau in weekend si-ti dau cr-ul meu ca sa-ti faci o idee.post-77902-0-79005300-1416181331_thumb.jpgpost-77902-0-33180100-1416181464_thumb.jpgpost-77902-0-45943300-1416181625_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am decis intr-un final, dupa ce am gustat putin 4x4 offroad sa imi cumpar motocicleta nu neaparat inmatriculabila, pentru enduro prin munti.

- ma intereseaza pt trasee de offroad, drumuri forestiere, munti, piatra, noroi... deci nu campii ;)

Deci, dragii mei, ce moto imi recomandati?

pt ce vrei tu raven, NU ITI LUA CROSS... o sa te chinui mult mai tare si nu o sa ai reziltatele pe care le vei avea cu un enduro... DACA vrei sa sari cu ea si sa ii dai blana pe circuit atunci e ok... daca vrei ceea ce ai scris tu mai sus, NU ITI LUA CROSS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da !Cross trebuie, cu ulei tare in furci , neaparat ! Si raport lung, de fuga

:funny: bre... oare de ce toti care se dau la enduro NU au mobre de cross??? oare de ce nimeni care se da la enduro NU recomanda mobre de cross pt asta... oare asta nu spune nimic despre mobrele de cross la enduro? recunosc ca seamana la exterior una cu alta dar nu au nici o legatura una cu alta... una are suspensii tari, rapoarte aiurea si putere on off, cealalta are suspensii moi, rapoarte bune si putere ajustabila... despre ce vb noi aici???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

taci ba, lasa fetele sa se inteleaga intre ele :P ...elena, daca vrei sa faci enduro pe drum drept, cu ceva pietris pe el...nici sa nu te gandesti la altceva decat cross :) daca vrei sa faci enduro din ala mai enduro asa...si nu vrei sa fierbi mobra...sau sa vomiti dand la pedala...sau sa ai nevoie de servisare umeri si brate dupa o iesire, sau , sau sau....stii ce ai de facut ; ramai pe strada ! :D ...sau traverseaza thassos-ul si spune ca faci enduro

Editat de Radu Vlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai carcoteala... lasa fata in pace :D s-a hotarat la crf X... oricum e bine ca mai aud fete care vor sa isi ia motorete de enduro si NU cross sa faca enduro cu ele...Raven, ai asa variante: Honda CRF250X, KTM 200EXC, KTM 250EXC-F (un pic mai greu). NU te gandi la chestii precum drz 250 sau alte balarii... vrei as faci enduro, iti tre mobra de enduro. PUNCT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ola!

 

Vreau sa adaug o noua achizitie: o motocicleta pentru enduro-cross.

M-am decis intr-un final, dupa ce am gustat putin 4x4 offroad sa imi cumpar motocicleta nu neaparat inmatriculabila, pentru enduro prin munti. Ma intereseaza sa fie:

- cat mai usoara: am 53 kg, ma descurc f bine cu manevratul motocicletelor dar la enduro cazi de prea multe ori incat sa ridic o motocicleta grea de atatea ori.

- o problema ar fi si inaltimea: eu am 1.70....dar cu greutatea mea motocicletele nu se lasa mai jos...deci va trebui sa ajung macar cu un picior jos cum trebuie. Pe Husqvarna TE125 o inclin enorm de mult ca sa o pot tine pe un picior...si nu mi se pare ok.

- ma intereseaza pt trasee de offroad, drumuri forestiere, munti, piatra, noroi... deci nu campii ;)

- sa nu fie nici foarte stricacioasa, revizii si mentenanta am unde sa fac, dar nu prea am timp de reparatii si sa tinem cont si de partea financiara.

- suma de achizitie 2000 euro maxim...pt ca mai trebuie si echipament :)

 

Deci, dragii mei, ce moto imi recomandati?

In sfarsit ti-a venit mintea la cap :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine e zmeu se da cu orice! Citeam la categoria hard enduro niste afirmatii gen: eu ma tin dupa ktm 250exc cu dr 600...etc etc sunt oameni capabili in tara asta...de fabule. Daca ar fi sa aleg motor acuna ,cu ochii inchisi,as alege 200cc. Chiar te invata sa mergi corect si e USOARA!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai carcoteala... lasa fata in pace :D s-a hotarat la crf X... oricum e bine ca mai aud fete care vor sa isi ia motorete de enduro si NU cross sa faca enduro cu ele...Raven, ai asa variante: Honda CRF250X, KTM 200EXC, KTM 250EXC-F (un pic mai greu). NU te gandi la chestii precum drz 250 sau alte balarii... vrei as faci enduro, iti tre mobra de enduro. PUNCT

:D Calm down, nu imi iau cross!!

» Post actualizat in 17 Nov 2014 08:09

In sfarsit ti-a venit mintea la cap

Mai traiesti? Nu mi-a venit mintea la cap, cred ca mai repede mi-a fugit mintea...Asta imi trebuie mie la varsta mea, sa-mi rup picioarele la enduro si sa ma umplu de vanatai si noroi. Dar na...ce sa-i faci, era de mult timp dorinta.... :P

» Post actualizat in 17 Nov 2014 08:39

Da, recomand CR-ul ca e foarte usor de ridicat de jos . Buai prima mea mobra de "endureala" a fost un KX de 125 in 2T ( a fost tare motoreta, nu atat de vanjoasa ca CR-ul, mai greuta, dar avea aderenta mai buna...mai controlabila,la inceput cel putin parea asa, zapada,gheata era super, stiu ca 2T-ul e mai tricky si te sperie baietii ca nu ai aderenta cu ea, intradevar trebuie sa te astepti la o acceleratie on off, o controlezi numai din ambreiaj, si la inceput e posibil sa ai probleme cu bujia , dar cu timpul o sa ajungi s-o apreziezi )am incercat si KTM 450exc 4T, e grea, e ok pt drum forestier, nu-i bai daca ai experienta cat de cat,dar daca vrei ceva urcari nu-ti recomand, te oboseste in ultimul hal ,daca n-ai conditie fizica. Pt inceput recomand ceva 4T de 125 sau 250 (m-am dat cu un DR 125 in 4T la endureala, parea scuter la prima vedere,urca aia mica peste tot,pietre, mocirla se ducea fara sa te joci prea mult din ambreaj si fara sa te oboseasca e easy si fun si nu atat de pretentios la consumabile cum sunt astea de cross( ulei transmisie schimbat la 7 ore de functionare, in regim de competitie, filtru aer trebuie curatat musai la orice iesire, bujii de rezerva, etc etc), dar cu cr-ul am invatat cel mai mult..., ca persoana, te provoaca, nu numai pilotarea ei, dar ajungi s-o iubesti atat de mult incat inveti si detalii tehnice e fun cand esti inconjurata de enduristi si iti schimbi singura bujia ), si e destul de simplu sa intelegi principiul ei de functionare, apropo, a fost fun cand am descoperit ca atunci cand un 2T ramane fara benzina si esti in sarcina cu ea...se supratureaza de zici ca e un diesel care mere pe ulei si sta sa-i explodeze motorul, noroc ca m-a tinut ambreiajul), dar experiente de genul asta iti raman intiparite in minte.Daca vrei sa stii mai multe nu ezita sa ma intrebi, poate iesim impreuna candva...daca vrei ne putem intalnii la coclau in weekend si-ti dau cr-ul meu ca sa-ti faci o idee.attachicon.gifIMG_1105.JPGattachicon.gifIMG_1102.JPGattachicon.gifIMG_1158.JPG

Multumesc frumos pt parere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti reamintesc sfaturile pe care le stii:

- ia una pana in 250 cmc si pana in 115 kg, in 4T, cu cuplu cat mai mare

- e bine sa o probezi, sa vezi cum stai in sa, uneori o poti da in jos 10 cm

- trebuie testata bine, pentru ca tot ce merge offroad intens, poate avea uzuri foarte mari (la fel ca la masini 4x4)

- schimba uleiul la ore, nu la km.

 

Have fun si ai grija! :)

Editat de Proxi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti reamintesc sfaturile pe care le stii:

- ia una pana in 250 cmc si pana in 115 kg, in 4T, cu cuplu cat mai mare

- e bine sa o probezi, sa vezi cum stai in sa, uneori o poti da in jos 10 cm

- trebuie testata bine, pentru ca tot ce merge offroad intens, poate avea uzuri foarte mari (la fel ca la masini 4x4)

- schimba uleiul la ore, nu la km.

 

Have fun si ai grija! :)

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mult tam tam degeaba.Daca vrei enduro nu te lua dupa toti amatorii care te sfatuiesc sa iti iei cross sau stiu eu ce cazane..Cumpara-ti un ENDURO de 125 pt inceput de exemplu un ktm care crede-ma ca e foarte ok si porneste super usor,nu ai neaparat nevoie de buton.Prietena mea se dadea pe 125 exc si mergea ok si il pornea la prima pedala din orice pozitie.Daca vrei 4T orienteaza-te spre ceva mai nou..dar nu cred ca te incadrezi in buget.Sa iti zic ce as face in locul tau..as da aia 2000 mii avans si mi-as lua freeride 250 R .O bijuterie!Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Daca imi permiteti,pana acum postarea lui @ Alex Padurean,este dpmdv cea mai pertinenta.

Orienteaza-te spre un motor foarte usurel,125 cc 2 T,in prima faza cred ca este suficient.uita de 4 T,250 cc in 4 timpi si cuplu sunt lucruri care nu au nimic in comun.

Avand destule fiare in trecut in garaj si cunoscand aproape toate fetele care au alergat sau alearga in campionatele de enduro sau hard enduro, iti recomand un ktm sau o yamaha.dupa achizitie vorbeste cu un endurist/mecanic,care te poate sfatui cum sa modifici motorul ca inaltime fara sa intervii sau sa faci telescopul spate varza,

Orice modificare dupa ureche poate schimba grav comportamentul motorului in rau.

 

In alta ordine de idei,venind de pe o vitezana,practic experienta ta in enduro este zero,si trebuie sa inveti abecedarul enduro corect si aici ma refer la pozitie de stat in sea,miscari,combinatiile optime de acceleratie si ambreiaj,comprimari de telescoape pentru sarituri sau traversari de obstacole,metode de franare corecta.Sincer pentru nivelul asta,o vechitura de 85 cm intretinuta corect,te poate initia in domeniu,fara sa iti faca gaura semnificativa in buget. Ulterior, dupa ce iti ramane mica poti trece la un motoras mai nout de 125.

 

trebuie in schimb sa stii ca o achizitie de genul acesta implica de obicei o remorca si o masina cu carlig dar asta este alta poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi permiteti,pana acum postarea lui @ Alex Padurean,este dpmdv cea mai pertinenta.

Orienteaza-te spre un motor foarte usurel,125 cc 2 T,in prima faza cred ca este suficient.uita de 4 T,250 cc in 4 timpi si cuplu sunt lucruri care nu au nimic in comun.

Avand destule fiare in trecut in garaj si cunoscand aproape toate fetele care au alergat sau alearga in campionatele de enduro sau hard enduro, iti recomand un ktm sau o yamaha.dupa achizitie vorbeste cu un endurist/mecanic,care te poate sfatui cum sa modifici motorul ca inaltime fara sa intervii sau sa faci telescopul spate varza,

Orice modificare dupa ureche poate schimba grav comportamentul motorului in rau.

 

In alta ordine de idei,venind de pe o vitezana,practic experienta ta in enduro este zero,si trebuie sa inveti abecedarul enduro corect si aici ma refer la pozitie de stat in sea,miscari,combinatiile optime de acceleratie si ambreiaj,comprimari de telescoape pentru sarituri sau traversari de obstacole,metode de franare corecta.Sincer pentru nivelul asta,o vechitura de 85 cm intretinuta corect,te poate initia in domeniu,fara sa iti faca gaura semnificativa in buget. Ulterior, dupa ce iti ramane mica poti trece la un motoras mai nout de 125.

 

trebuie in schimb sa stii ca o achizitie de genul acesta implica de obicei o remorca si o masina cu carlig dar asta este alta poveste.

Clar va trebui sa o iau de la 0, stiu din 0.5% experienta mea pe offroad ca ce stiu pe strada nu se aplica pe offroad. :)

Masina am, carlig e pe vine, daca ma supar bag motoreta direct in masina :))

Timp si bani sa avem ca la toate se gasesc solutii.

Vedem ce imi rezerva primavara si ma decid atunci clar in functie si de ce gasesc pe piata ;), avand in vedere ca vreau sa investesc mai mult in protectia mea (echipament).

Editat de Ravenitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine pentru tine ar fi sa iesi afara..pe teren!Sunt sigur ca oricine te-ar lasa sa-i incerci mobra cateva minute.Vezi care mobra iti place apoi cauti preturi/pareri strict despre modelul respectiv.Cum ar fi sa decizi tu pentru mine ce femeie mi se potriveste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...