Alex_250EXC Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 (editat) Salutare oameni buni. Am si eu o intrebare la cei care se pricep si care pot da un sfat la problema pe care o am cu frana fata a unui KTM 250 Exc din 2010. Problema sta cam asa: in mom in care stau pe loc si fac manete la frana, tine fara nici cea mai mica problema, in momentul in care invart de roata se pierde presiunea in maneta si ajunge la capat. Am zis ca problema se datoreaza discului de frana stramb si ca in mom in care roate invarte, discul impinge placutele si din cauza asta lipsa presiunii in pompa dar am incercat asa: - Roata mea cu ansamblul meu de frana (Maneta, Butoias lichid, Cablu si Etrier) pe motocicleta mea , rezultat NU MERGE - Roata unui amic cu ansamblul meu de frana ( Maneta+butoias lichid+furtun+etrier) pe motoreta mea , rezultat NU MERGE De aici am dedus ca nu este problema de disc si pe urma am incercat asa: - Intregul ansamblu frana al meu ( Maneta+butoias lichid+furtun+etrier) pe motoreta unui amic, rezultat MERGE - Intregul ansamblu frana al amicului ( Maneta+butoias lichid+furtun+etrier) pe motoreta mea , rezultat MERGE Cum schimb si pun intregul ansamblu de frana al meu inapoi pe motoreta mea iar NU MAI MERGE... Are cineva vreo idee de la ce ar putea fi si unde as putea sa ma uit ca sa repar problema??? P.S. - Voi duce motoreta la service daca nu ii dau de cap dar as vrea sa o repar singur si de asta intreb. Editat Noiembrie 18, 2014 de Alex_250EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 nu prea are logica ceea ce spui dpdv mecanic . dar, ai putea sa pui etrieri lui pe mobra ta, in principiu eu cred k aia sunt problema si k akolo ceva e in neregula si se pierde presiunea. dar, oricat de mult ai lasa mobra pe loc ,knd ii faci pedale la frana ea merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 Poate bătaia nu e în disc ci e un joc al axului roţii în furcă sau al furcii cu totul şi asta depărtează plăcuţele. E posibil ca la mobra prietenului să meargă mai greu pistonaşele şi în schimb să se mişte mai lejer etrierul pe suportul culisant, aşa plăcuţele rămân apropiate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 18, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2014 (editat) nu prea are logica ceea ce spui dpdv mecanic . dar, ai putea sa pui etrieri lui pe mobra ta, in principiu eu cred k aia sunt problema si k akolo ceva e in neregula si se pierde presiunea. dar, oricat de mult ai lasa mobra pe loc ,knd ii faci pedale la frana ea merge? pare ca daca mobra sta pe loc fara sa invart roata fata, se mentine presiunea in pompa si maneta e tare si isi face treaba. Poate bătaia nu e în disc ci e un joc al axului roţii în furcă sau al furcii cu totul şi asta depărtează plăcuţele. E posibil ca la mobra prietenului să meargă mai greu pistonaşele şi în schimb să se mişte mai lejer etrierul pe suportul culisant, aşa plăcuţele rămân apropiate. am incercat ansamblele de la 2 motorete diferite de capacitati diferite si ani diferiti ... merg amandoua fara nici o problema. mi-e greu sa cred ca celelalte ansamblele de frana au aceiasi problema... Editat Noiembrie 18, 2014 de Alex_250EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 repet intrebarea. dak lasi mobra 1 zi pe dreapta si a doua zi apesi frana.. e ok sau e moale( se duce pana la capat) ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 Cine isi lasa mobra pe dreapta? Cricul e pe stanga. Alex, fa aceleasi experimente doar schimband placutele cu cele ale amicului. Merita sa mai sugerez completarea / aerisirea / schimbarea lichidului?... Chiar curatarea instalatiei, pistonase, etc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 ) ideea era k o lasi in parcare inafara de aerisire ,poti chiar sa schimbi tot lichidul, nu dauneaza . » Post actualizat in 18 Nov 2014 21:01apropo..de ce te intrebam asta, eu am avut chiar la mobra mea prob asta, in timp pierdea presiunea de pe instalatie si vinovata era pompa de frana pt treaba asta. si dak e asa poti sa o aerisesti si sa schimbi 3l de lichid d frana k e in zadar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Cine isi lasa mobra pe dreapta? Cricul e pe stanga. pe cric , foarte multa lume o lasa pe drept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 19, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2014 repet intrebarea. dak lasi mobra 1 zi pe dreapta si a doua zi apesi frana.. e ok sau e moale( se duce pana la capat) ??? am lasat-o peste noapte si pare ca presiunea in maneta tine... Cine isi lasa mobra pe dreapta? Cricul e pe stanga. Alex, fa aceleasi experimente doar schimband placutele cu cele ale amicului. Merita sa mai sugerez completarea / aerisirea / schimbarea lichidului?... Chiar curatarea instalatiei, pistonase, etc..... la placute ma gandeam si eu sa ma uit... iti dai seama ca am schimbat tot lichidul si i-am facut aerisire, a fost primul lucru la care m-am gandit » Post actualizat in 19 Nov 2014 07:31 pe cric , foarte multa lume o lasa pe drept eu nu prea o tin pe cric decat cand sunt in tura... acasa sta doar pe stander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Mai trebuie aerisita. Pune un recipient gol si un furtun pe aerisitor ca sa recuerezi lichidul si circula mai mult lichid prin instalatie. Umplerea initiala cu lichid putea fi facuta si invers, pe la aerisitor. Discul il poti verifica si ochiometric daca e stramb. Sau invarti roata si apropii ceva de disc, creion, unghie, orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 19, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2014 Mai trebuie aerisita. Pune un recipient gol si un furtun pe aerisitor ca sa recuerezi lichidul si circula mai mult lichid prin instalatie. Umplerea initiala cu lichid putea fi facuta si invers, pe la aerisitor. Discul il poti verifica si ochiometric daca e stramb. Sau invarti roata si apropii ceva de disc, creion, unghie, orice. eu tot timpul lichidul il pun de jos in sus nu invers + aerisirea normala. nu vad de ce as mai face inca o data aerisirea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 pe cric , foarte multa lume o lasa pe drept la cric ma referam la cric/stander , nu cricul lateral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 bratul furcii ce sustine etrierul a fost lovit??? verifica acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 19, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2014 (editat) bratul furcii ce sustine etrierul a fost lovit??? verifica acolo Jumba. sincer la asta chiar nu m-am gandit...DAR cum se face ca alt etrier isi face treaba cum trebuie si al meu nu daca ar fi bratul care sustine etrierul? Editat Noiembrie 19, 2014 de Alex_250EXC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Vlad Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 ai rezolvat sau nu scapi de casierie pana la urma ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.