Vizitator goe 75 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Referitor la scuze bagate la inaintare pentru erori proprii, chiar si cele gasite de cei cu experienta mai mare pe circuite sunt putin deplasate . Si asta pentru oricine are putina ratiune isi da seama ca atita timp cit nu vorbim de talente de nivel wsbk sau motogp talentul se va termina inaintea aderentei aproape intotdeauna. Si pentru acest motiv unele din scuze se apropie de culmea arogantei. Editat Decembrie 17, 2014 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Poate ati mai auzit-o, poate nu. Mergeti la circuit, mergeti de fiecare data cand aveti ocazia. Dati banii acolo, o intrare la AmcKart costa mai putin decat un pranz in oras.[...] Daca veti merge la circuit, acolo va veti da seama ca nimeni nu mai da vina pe nu stiu ce nisip, pe nu stiu care canal, pe nu stiu ce sant din nu stiu ce curba. Acolo n-ai cum sa zici ca n-a fost vina ta. Foarte buna recomandarea, inveti multe pe circuit. DAR aici era vorba de strada unde inatalnesti toate acele probleme absente pe circuit. Problemele de genul nisip, balega cu sau fara vaca atasata, ulei, masina care ia curba fara vizibilitate jumate pe contrasens, crater, asfalt care se termina brusc, masina care da semnal dreapta si apoi face brusc stanga etc Chestii pe care nu ai cum sa le prevezi. Poti fi mai mult sau mai putin pregatit pt ele, unii au reflexe mai bune, altii mai putin bune, unii pot redresa o mobra al carei spate a fugit pe nisip, altii nu samd. Si sa mergi peste tot cu o viteza care sa-ti permita sa eviti drobul de sare in orice situatie mi se pare cel putin absurd. E un risc pe care trebuie sa ti-l asumi cand te sui in sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 (editat) Circuitul slefuieste abilitatile tehnice, cele care tin de subconstient odata insusite, pe strada e nevoie de creier. Ca sa poti face ce iti comanda creierul, ai nevoie de deprinderile corecte, eventual capatate pe circuit. Asa se inchide cercul (ma rog, e de fapt o spirala ascendenta, sau asa ar trebui sa fie). Editat Decembrie 17, 2014 de FLEX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Total de acord, AL, . De acolo vine numele, nu? Ai punctat foarte bine, si acum vine, oarecum, raspunsul. Pe circuit poti sa inveti sa lasi gazul, sa ocolesti ceva in curba, sa franezi in curba(cu fata, cu spatele sau cu amandoua).Stii, inainte sa ma duc pe circuit, faceam circuit pe strada. Am avut noroc si n-am murit, uneori a tinut de skill, alteori de pur noroc. Culmea e ca pe strada am invatat sa franez fata in curba, tot timpul mi se parea ca atunci cand pui frana fata, nu mai ai cum sa iei curba, te duci drept. Eu am avut noroc sa invat asta pe strada, dar altii poate n-au. Faza e ca pentru toate obstacolele pe care le-ai pomenit, baza sta in exercitiu, la fel pentru reflexe. Inveti sa-ti corectezi trasa in mijlocul curbei, pentru ca poate ai intrat prea tare in viraj sau prea incet, asta e echivalentul unui obstacol in curba, daca stai sa te gandesti. Si exemplele pot continua. Pana si la faza cu asfaltul care se termina, daca o iei de cateva ori pe aratura la circuit, o sa vezi ca se poate sa intri tare si pe nisip, iarba sau ce mai e pe acolo, fara sa cazi. Cum zice si Flex mai sus, bucla este inchisa.Bine, asta e doar parerea mea, parere pe care mi-am format-o dupa ce-am trecut printr-o gramada de situatii. Aceste situatii nu se vor termina niciodata, evident, dar sansa sa treci zambind pe langa ele este mult mai mare cand te antrenezi intr-un mediu sigur, in care ai incredere, cu oameni de incredere pe langa tine(care pot sa-ti dea si sfaturi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 eu unul am bagat bani in echipament serios, mai urmeaza ceva cheltuiala la mobra si cum vine caldura ma internez la circuit. abia astept primavara. pana atunci teorie cat cuprinde. incep cu Amkart-ul si mai dupa vreo 10-15 vizite urmeaza Adancata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.