Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare si la multi ani !

 

Am cautat pe acest forum ceva posesori de Yamaha WR 250 R si nu am gasit. Ideea este ca, pentru urmatoare mea Aventura, ma gandeam sa incerc si Yamaha wr 250 r asa ca orice informatie ajuta. mi se pare o motocicleta extraordinara si as vrea sa aflu mai multe despre ea. daca este vreun posesor de wr 250 r pe aici, il rog sa dea un semn :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare si la multi ani !

 

Am cautat pe acest forum ceva posesori de Yamaha WR 250 R si nu am gasit. Ideea este ca, pentru urmatoare mea Aventura, ma gandeam sa incerc si Yamaha wr 250 r asa ca orice informatie ajuta. mi se pare o motocicleta extraordinara si as vrea sa aflu mai multe despre ea. daca este vreun posesor de wr 250 r pe aici, il rog sa dea un semn :)

 

prezent, si e un topic pe care putinii posesori cu conturi mai posteaza. mi-e lene sa-l caut :) dar il gasesti :P

» Post actualizat in 01 Jan 2015 21:50

urmatoare mea Aventura, ma gandeam sa incerc si Yamaha wr 250 r

 

dau detalii contra detalii. : D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/683732-yamaha-wr-250-r/?hl=wr250r


» Post actualizat in 01 Jan 2015 21:58

ok :) facem schimb de informatii :) am incercat sa-ti trimit un mesaj pe privat si nu am reusit, asa ca atunci cand ai timp, da un semn si multumesc de raspuns.

 

ar tre sa mearga. am ras cateva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vor sa aiba o mobra usoara pt enduro-touring. Stabila pe asfalt si o incarca cu bagaje si usoara cand trebuie sa o scoata din noroaie, dupa ce dau bagajul jos. Bineinteles, in bagaj trebuie sa ai si echipament de schimb daca nu vrei sa faci frigul pe asfalt si sa transpiri ca dracu in off. Plus umflat-dezumflat cauciuce.... Ce mai, o placere.....

Si parerea mea: nu e o mobra nici pt enduro, nici pt touring, nici pt enduro-touring. E pt naveta, la oras sau la tara. Gen DRZ dar mai putin puternica si mai usoara.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://web.archive.org/web/20120410045002/http://wr250rforum.forumotion.com/t4763-wr250r-to-south-america

 

http://wr250rforum.forumotion.com/t9474-traveling-on-my-wr250x

 

http://www.motorcycle-usa.com/11/15784/Motorcycle-Article/2013-250-Dual-Sport-Motorcycle-Shootout.aspx

 

Aici mai multe plimbari facute cu un Kawa KLX 250S, de colegul @nicon de pe subforumul MotoVeterani. Spune multe despre ce se poate face cu motoretele astea. In rest, fiecare trage propriile concluzii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Am vazut ca te-ai intalnit in drumurile tale cu posesori de WR250 si ma gandesc ca stii tu ceva din moment ce il iei in calcul.

Mie mi se pare un dual sport / enduro 4 fun / enduroturism de week-end pentru incepatori sau nepretentiosi, cu o trusa de scule si pene pe codita, camere pe aripa fata si mancare (eventual cort si sac de vara) in spinare.

La 100 de kg ale mele (110, probabil, cu echipament) nu il iau in calcul pentru niciuna din cele 3 categorii de mai sus. Am mers cu un EXC 250 si mai aveam putin si adormeam. Ma indoiesc ca WR-ul este cu mult peste.

Randuri scrise de un neutilizator. Pareri prin comparatie, asa ca, te rog, trateaza-le ca atare.

Sunt sigur ca b374 iti va da toate info necesare, fiind si posesor de Tenere.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E misto mobra si in ciuda tuturor care-si dau cu parerea, fara sa fi mers pe ea [inclusiv eu :)] e o mobra misto. Ceea ce cauti tu insa este WR 450 R [cum spun americanii there's no replacement for displacement si cam au dreptate]. Singura problema este ca nu exista.

O solutie cu =-uri si --uri este o o WR450F, pe care sa-l adventurizezi.

Ia de aici link.

 

Care varianta te coafeaza depinde exclusiv de tine. Nici una nu e perfecta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te lasa memoria, bre. da' nu-i bai ca facem schimb cu proxima ocazie :P

 

 

Alea 2 ture de bloc nu se pun. Si nici 2 ture de tabara. :)

 

 

 

@Licuriciul

 

Uite aici si topicul dedicat: /index.php?/topic/683732-yamaha-wr-250-r/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E misto mobra si in ciuda tuturor care-si dau cu parerea, fara sa fi mers pe ea [inclusiv eu :)] e o mobra misto. Ceea ce cauti tu insa este WR 450 R [cum spun americanii there's no replacement for displacement si cam au dreptate]. Singura problema este ca nu exista.

DRZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DRZ

 

Singura problema este ca nu exista.

 

ti-a raspuns inainte ;)

» Post actualizat in 02 Jan 2015 22:49

Alea 2 ture de bloc nu se pun. Si nici 2 ture de tabara. :)

 

nu-i bai, rezolvam.

» Post actualizat in 02 Jan 2015 22:51

Vor sa aiba o mobra usoara pt enduro-touring. Stabila pe asfalt si o incarca cu bagaje si usoara cand trebuie sa o scoata din noroaie, dupa ce dau bagajul jos. Bineinteles, in bagaj trebuie sa ai si echipament de schimb daca nu vrei sa faci frigul pe asfalt si sa transpiri ca dracu in off. Plus umflat-dezumflat cauciuce.... Ce mai, o placere.....

Si parerea mea: nu e o mobra nici pt enduro, nici pt touring, nici pt enduro-touring. E pt naveta, la oras sau la tara. Gen DRZ dar mai putin puternica si mai usoara.

 

bun, ai mai zis de cateva ori. am inteles parerea ta.

» Post actualizat in 02 Jan 2015 22:53

Mie mi se pare un dual sport / enduro 4 fun / enduroturism de week-end pentru incepatori sau nepretentiosi, cu o trusa de scule si pene pe codita, camere pe aripa fata si mancare (eventual cort si sac de vara) in spinare.

 

cam asa e. n-ai avut si tu un xt350? nu tre sa pui nimic in spinare. are subcadru spate destul de rezistent cat sa tina bagajele de cateva zile si 15 beri...

» Post actualizat in 02 Jan 2015 22:57

La 100 de kg ale mele (110, probabil, cu echipament) nu il iau in calcul pentru niciuna din cele 3 categorii de mai sus.

 

probabil. eu am 84 fara echipament, ma duce ok si cu bagaje doar ca nu se poate numi ca mergi sportiv prin zona 100.

 

Am mers cu un EXC 250 si mai aveam putin si adormeam. Ma indoiesc ca WR-ul este cu mult peste.

 

mai mult ca sigur ca e sub. desi, depinde si pe unde. pe forestier nu prea are avantaje fatza de tenere.

» Post actualizat in 02 Jan 2015 23:01

parerea mea o sti, 250 e prea mic :)

 

da, pt rally raid e cam mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...