WHITE RAVEN Postat Ianuarie 20, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2015 Pai nu este chiar asa de greu, daca respecti lista de materiale, suduri etc dupa manualul lor si Suedia este cea mai permisiva tara din punct de vedere al constructiilor de vehicole, exista un manual care il cumperi de la ei si dau absolut totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buiaka Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 salut.suuper tare,in sfarsit are cineva curaj sa faca o chestie la care ma gandeam de mult,dar bineinteles doar in suedia se poate,stiu cum e cu customul acolo,in romania nici ptr omologare(daca ar fi posibila)nu ar aj 6000.bafta in continuare si sper sa te tina cutia,daca nu incearca cu 4 trepte HD.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 22, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2015 Asta e a unui prieten.. Are aceasi structura ca a mea sau a mea ca a lui cu ceva midificari dar in mare e cam la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Nu sunt cam subdimensionate franele.Ma refer la asta cu care ai pus poza acum. De curiozitate,cam ce greutate are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 22, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2015 Nu sunt, nu depinde numai de diametrul discului ci si de pompa, etrier etc. ei spun la teste ca trebuie sa franeze intre 0.7 si 1.3 G forta gravitaionala, asta a franar la 1,1 deci este ok, iar greutatea ei este de 425 kg cat o electra glide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Un motor moto nu era mai usor si mai puternic decat cel auto? Sau doua motoare moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Ianuarie 22, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2015 Potzi gasi motoare moto cu caluti mai multi de cat asta original, la o aruncare de injectie pe el il pot scoate lejer la 300 de cai, dar nu asta e tot, nu o sa gasesti niciodata un motor de moto cu cuplu de 300 Nm original, plus sunetul iar la doua motoare de moto impreuna, nu merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Ianuarie 22, 2015 Share Postat Ianuarie 22, 2015 Potzi gasi motoare moto cu caluti mai multi de cat asta original, la o aruncare de injectie pe el il pot scoate lejer la 300 de cai, dar nu asta e tot, nu o sa gasesti niciodata un motor de moto cu cuplu de 300 Nm original, plus sunetul iar la doua motoare de moto impreuna, nu merci Te-ai gandit la o afacere din chestia asta? Ca la o prima vedere costul de productie ar fi ok, cu un profit ptr voi ajungeti sa munciti ce va si place... Sau nah, daca e doar un hobby (pentru ca mai intervine si componenta timp de productie), nu pot sa spun decat felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 furca e de mare arta ...spor la treaba in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Salut ,nu vreau sa poluez topicul....mai aveti uralul wolf domnule Andrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Vai , cum arata acum . Pfoioioi cum va fi la final . Nu sunt suficiente cuvinte de lauda la adresa ta ,pentru ce ai realizat pana acum ! Iti doresc maxim si sa fie gata cat mai repede sa te poti bucura de bestie . Mi-as dori din tot sufletul sa pot stresa un motor de 3,5 V8 pe MOTOOOOOOOO. MNEZOOOOOOOO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Mult curaj ai avut. Superba lucrarea. Bafta la RAR, sper sa nu dai peste "dinicutu". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyCat Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 (editat) Mult curaj ai avut. Superba lucrarea. Bafta la RAR, sper sa nu dai peste "dinicutu". Nu ar fi exclus, ziceau unii in curte la RAR ca dinicutzu ar fi gay, asa ca poate a emigrat in Suedia ca acolo sunt mai toleranti oamenii. Editat Martie 27, 2015 de CrazyCat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Mai 2, 2015 Autor Share Postat Mai 2, 2015 Domule Lantz inca mai am uralul in baza de donator pt v8, am folosit niste piese de pe la el )), multumesc de aprecieri ot munca mea; urmeaza sa mai pun poze cand or sa se mai lege piese pe el; momentan am cadrul sudat, urmeaza sa ii fac bascula simpla laterala( asa sa fie singurul v8 cu bascula laterala) rezervorul este si el gata , motorul este si el aproape gata modificat ... Dar acum sunt prins sa fac piulitele la furca si alte detalii care iau ceva timp! » Post actualizat in 02 May 2015 10:16 Procesul de piulitare a furcii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.