Sari la conținut

V8 Chopper project


WHITE RAVEN
 Share

Postări Recomandate

Pai nu este chiar asa de greu, daca respecti lista de materiale, suduri etc dupa manualul lor :) si Suedia este cea mai permisiva tara din punct de vedere al constructiilor de vehicole, exista un manual care il cumperi de la ei si dau absolut totul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.suuper tare,in sfarsit are cineva curaj sa faca o chestie la care ma gandeam de mult,dar bineinteles doar in suedia se poate,stiu cum e cu customul acolo,in romania nici ptr omologare(daca ar fi posibila)nu ar aj 6000.bafta in continuare si sper sa te tina cutia,daca nu incearca cu 4 trepte HD....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt, nu depinde numai de diametrul discului ci si de pompa, etrier etc. ei spun la teste ca trebuie sa franeze intre 0.7 si 1.3 G forta gravitaionala, asta a franar la 1,1 deci este ok, iar greutatea ei este de 425 kg cat o electra glide :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Potzi gasi motoare moto cu caluti mai multi de cat asta original, la o aruncare de injectie pe el il pot scoate lejer la 300 de cai, dar nu asta e tot, nu o sa gasesti niciodata un motor de moto cu cuplu de 300 Nm original, plus sunetul :) iar la doua motoare de moto impreuna, nu merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Potzi gasi motoare moto cu caluti mai multi de cat asta original, la o aruncare de injectie pe el il pot scoate lejer la 300 de cai, dar nu asta e tot, nu o sa gasesti niciodata un motor de moto cu cuplu de 300 Nm original, plus sunetul :) iar la doua motoare de moto impreuna, nu merci

Te-ai gandit la o afacere din chestia asta? Ca la o prima vedere costul de productie ar fi ok, cu un profit ptr voi ajungeti sa munciti ce va si place...

Sau nah, daca e doar un hobby (pentru ca mai intervine si componenta timp de productie), nu pot sa spun decat felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Vai , cum arata acum . Pfoioioi cum va fi la final .

Nu sunt suficiente cuvinte de lauda la adresa ta ,pentru ce ai realizat pana acum !

Iti doresc maxim si sa fie gata cat mai repede sa te poti bucura de bestie .

Mi-as dori din tot sufletul sa pot stresa un motor de 3,5 V8 pe MOTOOOOOOOO. MNEZOOOOOOOO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult curaj ai avut. Superba lucrarea. Bafta la RAR, sper sa nu dai peste "dinicutu".

 

Nu ar fi exclus, ziceau unii in curte la RAR ca dinicutzu ar fi gay, asa ca poate a emigrat in Suedia ca acolo sunt mai toleranti oamenii.

Editat de CrazyCat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Domule Lantz inca mai am uralul in baza de donator pt v8, am folosit niste piese de pe la el :))), multumesc de aprecieri ot munca mea; urmeaza sa mai pun poze cand or sa se mai lege piese pe el; momentan am cadrul sudat, urmeaza sa ii fac bascula simpla laterala( asa sa fie singurul v8 cu bascula laterala) rezervorul este si el gata , motorul este si el aproape gata modificat ... Dar acum sunt prins sa fac piulitele la furca si alte detalii care iau ceva timp!

» Post actualizat in 02 May 2015 10:16

Procesul de piulitare a furcii

post-4210-0-18107400-1430561744_thumb.jpg

post-4210-0-35543700-1430561761_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...