Sari la conținut

Honda Hornet - Avans aprindere reglabil - HELP


replici
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am un avansor de aprindere reglabil de la RPM (Rohm Performance Machine) care vreau sa-l montez pe un Hornet 2002 in locul celui stock. Stie cineva cum setez dracia asta la +4 grade, din cate am inteles din sapaturile facute, ar fi reglabil de la -10 la +10 grade, dar nu sunt absolut sigur.

 

Cine are mai multe informatii sau sfaturi are o bere :)

post-70187-0-67425400-1421623077_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de un cadran in grade montat pe vibroken,si un ceas comparator in pozitia bujiei la pistonul 1.

Sau documentatia de la producator si folosesti gradatiile de pe dispozitiv.

Daca ei spun ca poti seta -10+10 atunci teoretic o gradatie din cea de pe el are 5 grade

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie inlocuit "flywheel"-ul original (fix) cu cel RPM (reglabil)

El a intrebat cum seteaza la 4 grade avans...

» Post actualizat in 19 Jan 2015 11:08

Despre asa ceva vorbeam..

post-15340-0-05906100-1421665716_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de ajutor. Logic ma gadeam si eu ca ar trebui setat aproape de a 4-a linie, acolo fiind +5 grade... Nu am decat sa incerc.

 

Sunt dator cu berea :)

Teoretic dar si practic cred ca poti verifica si cu un raportor unghiul.

Demontezi pe cel original,il setezi si pe acesta la pozitia identica cu originalul, dupa care traseszi pe o coala de hartie pozitia de start a unui pin de acolo,,care vrei tu,dupa care rasucesti in stanga 4 grade.

Asa vei avansa aprinderea cu 4 grade.

Sa nu uiti sa pui solutie de blocaj pe acele suruburi....am vazut un motor distrus cu o jucarie in asta. :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfaturi foarte utile, multumesc! Am decis totusi sa i-o pun lui Trancanici maine in brate, se va ocupa el, mi-e ca dau foc la garaj daca imi bag eu nasul, la capitolul mecanica sunt cam praf si nu mi-e rusine sa recunosc :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fie mai fâșneț :)

» Post actualizat in 19 Jan 2015 17:06

Ai nevoie de un cadran in grade montat pe vibroken,si un ceas comparator in pozitia bujiei la pistonul 1.

Sau documentatia de la producator si folosesti gradatiile de pe dispozitiv.

Daca ei spun ca poti seta -10+10 atunci teoretic o gradatie din cea de pe el are 5 grade

 

TNG, tu ai service? Daca e, da-mi un PM cu datele de contact.

Danke!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-i maresti avansul ai grija sa nu-l tii in ture prea joase ca nu-i va place si vei uza prematur cuzinetii.

 

Mersi de sfat, e bine de stiut, din fericire m-am obisnuit de la inceput sa merg in ture mari, deci nu cred ca o sa apara problema subturarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...