replici Postat Ianuarie 18, 2015 Share Postat Ianuarie 18, 2015 Salutare, Am un avansor de aprindere reglabil de la RPM (Rohm Performance Machine) care vreau sa-l montez pe un Hornet 2002 in locul celui stock. Stie cineva cum setez dracia asta la +4 grade, din cate am inteles din sapaturile facute, ar fi reglabil de la -10 la +10 grade, dar nu sunt absolut sigur. Cine are mai multe informatii sau sfaturi are o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Ianuarie 18, 2015 Share Postat Ianuarie 18, 2015 hmmm,interesanta chestie » Post actualizat in 18 Jan 2015 23:37nu pusca la cbr 929 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 (editat) Ai nevoie de un cadran in grade montat pe vibroken,si un ceas comparator in pozitia bujiei la pistonul 1. Sau documentatia de la producator si folosesti gradatiile de pe dispozitiv. Daca ei spun ca poti seta -10+10 atunci teoretic o gradatie din cea de pe el are 5 grade Editat Ianuarie 19, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Trebuie inlocuit "flywheel"-ul original (fix) cu cel RPM (reglabil) Adica reperul #7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 (editat) Trebuie inlocuit "flywheel"-ul original (fix) cu cel RPM (reglabil) El a intrebat cum seteaza la 4 grade avans... » Post actualizat in 19 Jan 2015 11:08 Despre asa ceva vorbeam.. Editat Ianuarie 19, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 19, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2015 Mersi de ajutor. Logic ma gadeam si eu ca ar trebui setat aproape de a 4-a linie, acolo fiind +5 grade... Nu am decat sa incerc. Sunt dator cu berea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Mersi de ajutor. Logic ma gadeam si eu ca ar trebui setat aproape de a 4-a linie, acolo fiind +5 grade... Nu am decat sa incerc. Sunt dator cu berea Teoretic dar si practic cred ca poti verifica si cu un raportor unghiul. Demontezi pe cel original,il setezi si pe acesta la pozitia identica cu originalul, dupa care traseszi pe o coala de hartie pozitia de start a unui pin de acolo,,care vrei tu,dupa care rasucesti in stanga 4 grade. Asa vei avansa aprinderea cu 4 grade. Sa nu uiti sa pui solutie de blocaj pe acele suruburi....am vazut un motor distrus cu o jucarie in asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 19, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2015 Sfaturi foarte utile, multumesc! Am decis totusi sa i-o pun lui Trancanici maine in brate, se va ocupa el, mi-e ca dau foc la garaj daca imi bag eu nasul, la capitolul mecanica sunt cam praf si nu mi-e rusine sa recunosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Ce se va schimba daca schimbi piesa aia?cum va functiona motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 19, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2015 O sa fie mai fâșneț » Post actualizat in 19 Jan 2015 17:06 Ai nevoie de un cadran in grade montat pe vibroken,si un ceas comparator in pozitia bujiei la pistonul 1. Sau documentatia de la producator si folosesti gradatiile de pe dispozitiv. Daca ei spun ca poti seta -10+10 atunci teoretic o gradatie din cea de pe el are 5 grade TNG, tu ai service? Daca e, da-mi un PM cu datele de contact. Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Daca-i maresti avansul ai grija sa nu-l tii in ture prea joase ca nu-i va place si vei uza prematur cuzinetii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
replici Postat Ianuarie 19, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2015 Daca-i maresti avansul ai grija sa nu-l tii in ture prea joase ca nu-i va place si vei uza prematur cuzinetii. Mersi de sfat, e bine de stiut, din fericire m-am obisnuit de la inceput sa merg in ture mari, deci nu cred ca o sa apara problema subturarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.