Sari la conținut

Reglaj Carburatoare suzuki gsx600f 1991


paul oprea
 Share

Postări Recomandate

Salutare,am o problema cu o babuta din 91, imi inegreste bujiile,porneste destul de greu la rece,initial porneste in 2 dupa ceva timp in 3 iar al 4-lea cand este motorul foarte cald ,relantiul agata insemnand ca ramane pe la 3000 de rpm dupa aceea scade usor pana la 1200,sincronizarea carburatoarelor a fost facuta "de banc" surubul pilot este dat la 2 ture deschis cuiul de reglaj este la jumatate,carburatoarele sunt schimbate cu cele de la modelul 2000,originalele erau cam zob la capitolul oringuri si nu s-a potrivit nici unul sa le schimb,va rog ceva sfaturi daca se poate post-88127-0-32254300-1422030822_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu modelul asta si tare reusit a fost...o motocicleta fara moarte.nu iti face griji nu e nimic grav, singurele chestii pe care trebuie sa le faci tu este sa iti cumperi bujii noi, daca se poate NGK (nu da banii pe alte prostii ca dai degeaba si nu tin ca alea), filtrul de aer sa fie curat, daca nu chiar nou, si in ultimul rand si cel mai important sa iti reglezi carburatoarele la un service autorizat, ca asa dupa auz sau stai ca mai merge un pic, nu prea merge,deoarece sunt dereglate asimetric...adica daca reglezi doar din surubul ala, e foarte posibil sa faci mai rau...asta e parerea mea...si eu am avut problema asta la un moment dat si asa am facut...sincer o sa te duca ceva banuti, dar se merita, o sa vezi si la mers ca o sa fie alta motocicleta.daca vrei eu te pot ajuta cu site-uri de unde imi luam eu piesele la ea si sunt foarte seriosi oamenii si au si lucruri ieftine si scumpe...acum in functie de buget.vad ca esti din ploiesti, eu din campina. stiu modelul asta de moto pe de rost,l-am avut 6 ani si acum l-am dat unui prieten,deci tot e langa mine, te pot ajuta oricand cu un sfat sau orice ai nevoie.nu vorbesc prostii....


» Post actualizat in 23 Jan 2015 16:50

si inca o chestie...bujiile din poza sunt terminate...sa nu reglezi carburatoarele cu ele ca dai banii degeaba cand o sa le schimbi cu cele noi.cu astea poate doar sa o aduci pe o linie de plutire...dupa care sa reglezi calumea cu bujiile noi si filtru nou.parerea mea !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu modelul asta si tare reusit a fost...o motocicleta fara moarte.nu iti face griji nu e nimic grav, singurele chestii pe care trebuie sa le faci tu este sa iti cumperi bujii noi, daca se poate NGK (nu da banii pe alte prostii ca dai degeaba si nu tin ca alea), filtrul de aer sa fie curat, daca nu chiar nou, si in ultimul rand si cel mai important sa iti reglezi carburatoarele la un service autorizat, ca asa dupa auz sau stai ca mai merge un pic, nu prea merge,deoarece sunt dereglate asimetric...adica daca reglezi doar din surubul ala, e foarte posibil sa faci mai rau...asta e parerea mea...si eu am avut problema asta la un moment dat si asa am facut...sincer o sa te duca ceva banuti, dar se merita, o sa vezi si la mers ca o sa fie alta motocicleta.daca vrei eu te pot ajuta cu site-uri de unde imi luam eu piesele la ea si sunt foarte seriosi oamenii si au si lucruri ieftine si scumpe...acum in functie de buget.vad ca esti din ploiesti, eu din campina. stiu modelul asta de moto pe de rost,l-am avut 6 ani si acum l-am dat unui prieten,deci tot e langa mine, te pot ajuta oricand cu un sfat sau orice ai nevoie.nu vorbesc prostii....

» Post actualizat in 23 Jan 2015 16:50

si inca o chestie...bujiile din poza sunt terminate...sa nu reglezi carburatoarele cu ele ca dai banii degeaba cand o sa le schimbi cu cele noi.cu astea poate doar sa o aduci pe o linie de plutire...dupa care sa reglezi calumea cu bujiile noi si filtru nou.parerea mea !

am pus si filtru nou si bujii noi ngk r seria din carte,si eu i-am facut motorul complet insemnand semeringuri supape scaune supape planeitate ambreiaj etc,in fine e aiurea si frustranta problema,cand ai un drum pe Cheia daca vii weekendurile ma anunti,eu in weekend sunt in Maneciu(15 km pana in cheia),sa dai un ochi sa vezi cum se aude motorasul,in fine am luat-o terminata si am adus-o pe linia de plutire,este recarenata cu modelul nou si s-a bagat ft multa munca in ea ,poze before&after,in fine oglinzile o sa le schimb

post-88127-0-84186300-1422033292_thumb.jpg

post-88127-0-81755100-1422033295_thumb.jpg

post-88127-0-43823600-1422033300_thumb.jpg

Editat de paul oprea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bine ca ai facut tot ce trebuie la ea, insa ai reglat carburatoarele???


» Post actualizat in 23 Jan 2015 17:24

sau daca ai putea intr-o zi cand poti, o filmezi cum merge, dar sa nu pui telefonul la toba...o filmezi din lateral ca nu stiu daca ajung prea repede prin zona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e bine ca ai facut tot ce trebuie la ea, insa ai reglat carburatoarele???

» Post actualizat in 23 Jan 2015 17:24

sau daca ai putea intr-o zi cand poti, o filmezi cum merge, dar sa nu pui telefonul la toba...o filmezi din lateral ca nu stiu daca ajung prea repede prin zona.

carburile sunt facute ca la carte insemnand din manualul ei de reparatie dar cum uzurile motoarelor nu se potrivesc...fiecare motor are reglajul lui propriu si personal ...tot am incercat sa fac rost de o surubelnita la 90 de grade ptr reglaj sau o idee de cum as putea sa o fac...dar nu am avut prea mult noroc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles, deci ai facut tu reglajul in garajul tau...nu iti iese de fiecare data prea ok, de aceea am zis ca cel mai bine, desi te duce ceva bani, o pui pe un "tester" (nu stiu exact cum se numeste aparatul acela), are niste ceasuri ce indica presiunea corecta,nivelul de aer si cel de benzina din carburatoare, fiecare cu ceasul lui, nu unu pentru toate si asa nu se greseste niciodata, le sincronizeaza perfect si iese "tzutz".te chinui singur degeaba, plus ca nici nu ai ce iti trebuie.sunt prin ploiesti ceva serviceuri moto care se ocupa de treburile astea.eu am pe cineva care face treburile astea, numai ca trebuie sa stai dupa el...si e cam frustrant.acum la mine in garaj am un zx9r cu o problema aproximativa cu a ta...carburatoarele si la fel cum ai zis si tu, porneste in 2 dupa care in functie de cum se incalzeste pornesc si celelalte...


» Post actualizat in 23 Jan 2015 17:48

off topic...asta a fost motorul meu

2009

post-40418-0-40892400-1422035137_thumb.jpg

2010

post-40418-0-47194700-1422035210_thumb.jpg

2011-pana ieri

post-40418-0-49564900-1422035230_thumb.jpg

ieri 2015

post-40418-0-24877200-1422035306_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce model de carburatoare ai? Vezi ca sunt foarte multe tutoriale pe youtube.... Tu ai amestecul foarte bogat si probabil d-aia ai probleme. Daca ai mikuni bs133 (parca) e posibil sa ai dereglate plutitoarele si sa-ti bage prea multa benzina. Daca plutitoare sunt ok, incearca sa mai lasi cuiele mai jos....pot si astea sa nu inchida. Verifica si socul sa se inchida corect iar apoi treci la reglaj. Incepi cu surubul inchis la maxim, il desfaci 2 ture iar pe urma urmaresti motorul si in principiu vezi unde merge cel mai rotund, la turatia cea mai mare. Toate astea se fac cu motorul cald.

Este adevarat ca trebuiesc si sincronizatecarburatoarele, dar asta se poate face si cu lera masurand distanta de deschidere a clapetelor.

 

Acum am vazut ca ai schimbat carburatoarele..... mai bine incerci sa le refaci pe cele vechi. Se gasesc seturi de reparatie (oringuri, cuie si scaune).

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce model de carburatoare ai? Vezi ca sunt foarte multe tutoriale pe youtube.... Tu ai amestecul foarte bogat si probabil d-aia ai probleme. Daca ai mikuni bs133 (parca) e posibil sa ai dereglate plutitoarele si sa-ti bage prea multa benzina. Daca plutitoare sunt ok, incearca sa mai lasi cuiele mai jos....pot si astea sa nu inchida. Verifica si socul sa se inchida corect iar apoi treci la reglaj. Incepi cu surubul inchis la maxim, il desfaci 2 ture iar pe urma urmaresti motorul si in principiu vezi unde merge cel mai rotund, la turatia cea mai mare. Toate astea se fac cu motorul cald.

Este adevarat ca trebuiesc si sincronizatecarburatoarele, dar asta se poate face si cu lera masurand distanta de deschidere a clapetelor.

 

Acum am vazut ca ai schimbat carburatoarele..... mai bine incerci sa le refaci pe cele vechi. Se gasesc seturi de reparatie (oringuri, cuie si scaune).

nu dau 150 de euro pe un kit de reparatie nici mort carburile sunt bsr32ss

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol...imi pare rau ca nu am putut sa te ajut...am cam incurcat borcanele...incerca sa identifici de unde baga atata benzina....joacate cu reglajele.

treaba sta in felul urmator,jiglerele principale sunt diferite pe cilindrii deci si reglajele ar trebui sa fie diferite,la cilindrii din centru jiglerele principale sunt de 112,5 iar extremele sunt de 115 de aceea am impresia ca ceva este putred.cuiele de reglaj le am pe toate la jumatate reglajul pilot este la 2 ture deschis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba tuburile emulsoare cu unele placate cu nickel de la factory pro si un jet kit tot de la factory pro! Merita investitia!


» Post actualizat in 27 Jan 2015 11:46

de asemenea regleaza nivelul la 14-14,5 mm si schimba toate o-ringurile de la plutitoare, etc! bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Reglajele sunt facute corespunzator.oringurile am incercat sa le schimb dar toate pe care le-am gasit erau prea groase in carne si nu intrau,mai am o prb mai mare la ea si pana nu o rezolv nu imi permit sa bag prea multi bani in ea.problema fiind treapta nr 2 de viteza.sare din ea si dupa aceea intra fortat.din cate am vazut si am citit sunt posibile mai multe cauze: cilindrul,cateii de la pinionul de treapta 2 ,furca indoita,sau rotita de blocare in treapta,cea care vine in capatul cilindrului si e munca multa de schimbat fara piese de rezerva ,dar sper pana la inceputul lunii aprilie sa reusesc sa iau un motor complet ptr piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...