dumyche Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Salutare, Am un zx11 din 93 cumparat in vara din Ungaria cu care am facut 3000 km in tara, a mers excelent pana cand l-am bagat la iernat.De dimineata am vrut sa-l pornesc, nu am reusit pentru ca nu se aude nimic. Bateria este noua din vara si am pus-o la incarcat in ultima saptamana, este incarcata, nu stiu ce are ca a mers de 10, iar acum mort total, adica nu se roteste motorul. Ciudat?? multumesc pentru ascultare si sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EarthFish Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Daca nu-ti invarte nici electromotorul,cel mai probabil,ai o siguranta arsa.DA mai multe detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumyche Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 Dar care siguranta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Salut, Ti-am postat schema de comanda/alimentare a demarorului pentru motorul tau. Atentie ce trebuie sa faci!!. 1 cu rosu in schema este contactul cu cheie(Ignition Swich)-Cand conectezi pe ON se aprinde bordul? 2 cu rosu este butonul de oprire swich_cel rosu(Stop)-cand comuti se aude pompa in rezervor? 3 cu rosu, este butonul de start de porniere, verificam?? 4.verifica siguranta de 30A din schema, cea din releul de starter electromotormotor! Sau ai verificat-o?? Bafta, » Post actualizat in 27 Jan 2015 14:57 Salut, Ti-am postat schema de comanda/alimentare a demarorului pentru motorul tau. Atentie ce trebuie sa faci!!. 1 cu rosu in schema este contactul cu cheie(Ignition Swich)-Cand conectezi pe ON se aprinde bordul? 2 cu rosu este butonul de oprire swich_cel rosu(Stop)-cand comuti se aude pompa in rezervor? 3 cu rosu, este butonul de start de porniere, verificam?? 4.verifica siguranta de 30A din schema, cea din releul de starter electromotormotor! electromotor/demaror Sau ai verificat-o?? Bafta, Scuze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 becuri idn bord se aprind? Ai inversat bornele din greseala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumyche Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 Brr..ce schema..ok sa incerc, cred ca stiu de siguranta. plec in garaj. » Post actualizat in 27 Jan 2015 15:40dedant Am verificat siguranta aia mare si nu este arsa, cand cheia este pe pornire se aprind becurile in bord, dar nu pleaca, ce sa fie din schema? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Are senzor la cric ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Cred ca ai verificat cu simt de raspundere? ok! Pana la demaror mai trebuie sa verifici in urmatoarea ordine: 1. Butonul de start, cel pe care apesi pentru pornire 2. dioda din schema(nu stiu daca este cazul?? in fine, si nu stiu daca reusesti) 3. releul 7 din schema 4. releul de pornire 13, mai complicat? Prima etapa, butonul de start. Ai un multimetru? mai clar un ohmmetru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Butonul rosu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumyche Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 am unul cu ac, e si voltmetru.Si cum sa fac la buton ca stiu ca este pentru rezistenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Nu te speria....desfaci blocul de comanda pentru buton, treci multimetrul pe ohmetru si conectezi sondele aparatului pe iesirile de la buton. Cand apesi pe buton acul trebuie sa devieze in partea dreapta, comuti pe rezistenta mai mica. Daca nu se deplaseaza acul, inseamna ca butonul nu functioneaza, ai probleme de contact galvanic si curentul nu iti inchide circuitul releului. Sau, la fel te poti conecta cu sondele in conectorul/mufa de iesire buton(sper ca o identifici) ? Lucreaza cu atentie ca este simplu, pe urma mai vedem.Bafta. » Post actualizat in 27 Jan 2015 16:00Nu te speria....desfaci blocul de comanda pentru buton, treci multimetrul pe ohmetru si conectezi sondele aparatului pe iesirile de la buton. Cand apesi pe buton acul trebuie sa devieze in partea dreapta, comuti pe rezistenta mai mica. Daca nu se deplaseaza acul, inseamna ca butonul nu functioneaza, ai probleme de contact galvanic si curentul nu iti inchide circuitul releului. Sau, la fel te poti conecta cu sondele in conectorul/mufa de iesire buton(sper ca o identifici) ? Lucreaza cu atentie ca este simplu, pe urma mai vedem.Bafta. PS. Nu uita, contactul pe OFF !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumyche Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 stai ca printez sa am scris langa mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Scoate electromotorul din lista de suspecti. Te duci la releul de start si cu un conductor sau o surubelnita unesti cele doua contacte cu surub, sau duci un conductor de la +baterie la electromotor unde este legat si cablul de la starter. In ambele situatii electromotor si baterie buna = "invarteala" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumyche Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 dedant, am controlat la buton si cand apas nu se misca acul, atunci aici este ! ce zici sa fac? dar la mufa am controlat. Sa desfac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Vezi ca nu este greu...daca vrei sa facem o proba de foc sa-l pornim atentie! Alegi un conductor de 15 cm, dezizolezi capetele pe o lungime de 1 cm. Conectezi contactul cu cheie pe ON si butonul starter pe ON. In conectorul scos unde introduce butonul tau, introduci un capat si apoi al doilea al conductorului, o sa vezi ca se roteste electromotorul, practic faci o punte/un alt contact in paralel cu cel original. Dupa ce-l pornesti, desfaci butonul si vezi starea, daca poti sa-l cureti si sa-l refaci bine, daca nu unul nou...poate de la dezmembrari. Ai curaj sa faci ce ti-am spus mai sus? Verifica shock-ul si daca ai benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumyche Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 ..mi se pare complicat, dar ma duc sa incerc, sa fac un print sa nu gresesc.multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Ai putea sa lovesti oleaca releu de pornire, s-o fi blocat un pic de la iarna. Si mai butoneaza switch-urile, fii sigur ca e in neutral, de la stat nu se strica nimic, doar mai intepenesc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumyche Postat Ianuarie 27, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2015 A pornit in 3 secunde cu firul acela la conector Multumesc dedant, esti baiat destept si istet! maine desfac si sa vad cum fac cu butonul, poate iau unul nou. Ce bere iti place multumesc la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Ma bucur ca ti-am fost de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumyche Postat Februarie 11, 2015 Autor Share Postat Februarie 11, 2015 am cumparat buton de pe ebay, si mai multe ca mai aveam nevoie. Porneste la secunda! Multe salutari dedant, ne intalnim la berea promisa..poate treci prin Deva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.