Sari la conținut

zx11 nu porneste!


dumyche
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Am un zx11 din 93 cumparat in vara din Ungaria cu care am facut 3000 km in tara, a mers excelent pana cand l-am bagat la iernat.De dimineata am vrut sa-l pornesc, nu am reusit pentru ca nu se aude nimic. Bateria este noua din vara si am pus-o la incarcat in ultima saptamana, este incarcata, nu stiu ce are ca a mers de 10, iar acum mort total, adica nu se roteste motorul. Ciudat??

multumesc pentru ascultare si sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ti-am postat schema de comanda/alimentare a demarorului pentru motorul tau. Atentie ce trebuie sa faci!!.

1 cu rosu in schema este contactul cu cheie(Ignition Swich)-Cand conectezi pe ON se aprinde bordul?

2 cu rosu este butonul de oprire swich_cel rosu(Stop)-cand comuti se aude pompa in rezervor?

3 cu rosu, este butonul de start de porniere, verificam??

4.verifica siguranta de 30A din schema, cea din releul de starter electromotormotor! Sau ai verificat-o??

Bafta,


» Post actualizat in 27 Jan 2015 14:57

Salut,

Ti-am postat schema de comanda/alimentare a demarorului pentru motorul tau. Atentie ce trebuie sa faci!!.

1 cu rosu in schema este contactul cu cheie(Ignition Swich)-Cand conectezi pe ON se aprinde bordul?

2 cu rosu este butonul de oprire swich_cel rosu(Stop)-cand comuti se aude pompa in rezervor?

3 cu rosu, este butonul de start de porniere, verificam??

4.verifica siguranta de 30A din schema, cea din releul de starter electromotormotor! electromotor/demaror Sau ai verificat-o??

Bafta,

Scuze!

post-74268-0-17984200-1422370113_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brr..ce schema..ok sa incerc, cred ca stiu de siguranta. plec in garaj.


» Post actualizat in 27 Jan 2015 15:40

dedant

Am verificat siguranta aia mare si nu este arsa, cand cheia este pe pornire se aprind becurile in bord, dar nu pleaca, ce sa fie din schema?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai verificat cu simt de raspundere? ok! Pana la demaror mai trebuie sa verifici in urmatoarea ordine:

1. Butonul de start, cel pe care apesi pentru pornire

2. dioda din schema(nu stiu daca este cazul?? in fine, si nu stiu daca reusesti)

3. releul 7 din schema

4. releul de pornire 13, mai complicat?

Prima etapa, butonul de start. Ai un multimetru? mai clar un ohmmetru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te speria....desfaci blocul de comanda pentru buton, treci multimetrul pe ohmetru si conectezi sondele aparatului pe iesirile de la buton. Cand apesi pe buton acul trebuie sa devieze in partea dreapta, comuti pe rezistenta mai mica. Daca nu se deplaseaza acul, inseamna ca butonul nu functioneaza, ai probleme de contact galvanic si curentul nu iti inchide circuitul releului. Sau, la fel te poti conecta cu sondele in conectorul/mufa de iesire buton(sper ca o identifici) ? Lucreaza cu atentie ca este simplu, pe urma mai vedem.Bafta.


» Post actualizat in 27 Jan 2015 16:00

Nu te speria....desfaci blocul de comanda pentru buton, treci multimetrul pe ohmetru si conectezi sondele aparatului pe iesirile de la buton. Cand apesi pe buton acul trebuie sa devieze in partea dreapta, comuti pe rezistenta mai mica. Daca nu se deplaseaza acul, inseamna ca butonul nu functioneaza, ai probleme de contact galvanic si curentul nu iti inchide circuitul releului. Sau, la fel te poti conecta cu sondele in conectorul/mufa de iesire buton(sper ca o identifici) ? Lucreaza cu atentie ca este simplu, pe urma mai vedem.Bafta.

PS. Nu uita, contactul pe OFF !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate electromotorul din lista de suspecti. Te duci la releul de start si cu un conductor sau o surubelnita unesti cele doua contacte cu surub, sau duci un conductor de la +baterie la electromotor unde este legat si cablul de la starter. In ambele situatii electromotor si baterie buna = "invarteala"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu este greu...daca vrei sa facem o proba de foc sa-l pornim atentie! Alegi un conductor de 15 cm, dezizolezi capetele pe o lungime de 1 cm. Conectezi contactul cu cheie pe ON si butonul starter pe ON. In conectorul scos unde introduce butonul tau, introduci un capat si apoi al doilea al conductorului, o sa vezi ca se roteste electromotorul, practic faci o punte/un alt contact in paralel cu cel original. Dupa ce-l pornesti, desfaci butonul si vezi starea, daca poti sa-l cureti si sa-l refaci bine, daca nu unul nou...poate de la dezmembrari. Ai curaj sa faci ce ti-am spus mai sus? Verifica shock-ul si daca ai benzina :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai putea sa lovesti oleaca releu de pornire, s-o fi blocat un pic de la iarna.

Si mai butoneaza switch-urile, fii sigur ca e in neutral, de la stat nu se strica nimic, doar mai intepenesc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...