Sari la conținut

Releu pornire kawasaki zxr


Postări Recomandate

Tu in final ai inversat cablurile instalatiei la bornele acumulatorului? Sau....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu se aprinde bordul, motorul nu porneste...

Practic motorul nu porneste pentru ca pompa de benzina nu functioneaza sau nu se produc scanteii la bujii, una din conditii nu exista, sau ambele... cu toate ca motorul se roteste, am recapitulat corect? Ai verificar releul acela din schema care ti l-am figurat..ti-am scris mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"mecanicul" a inversat bornele de la baterie si de atunci nu se mai aprinde bordu,asta e problema :)

Dar cu verificarile pe care ti le-am sugerat cum stai ?

Detaileaza ce ai controlat cu becul cum ti-am spus, punct cu punct.

Pana nu-ti ajunge + la iesirea din releul regulator nu te astepta sa-ti mearga nimic. Prin punerea pe direct + cu electromotorul nu bagi in restul instalatiei tensiune deci asta nu inseamna decat ca electromotorul si bateria sunt bune daca roteste, pe de alta parte faptul ca atunci cand o impingi iti aprinde bordul inseamna asa cum insist ca buba e de la baterie la regulator (scotand din calcul siguranta care zici ca ai masurat-o).Hai cu nu-i mare filozifie

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-as scoate de loc din calcul siguranta generala, cand cuplezi bornele invers aia nu are cum sa scape intreaga. Daca presupunem prin absurd ca siguranta ar fi scapat asta inseamna ca au cedat diodele din regulator, dar astea nu prea au cum sa cedeze in cazul asta fara sa scoata fum ca sa nu mai zic ca pooate lua foc regulatorul. Ar mai putea fi soclul sigurantei care sa fie intrerupt dar asta ar insemna ca au fost probleme si inainte de eveniment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus un fir de la releu de pornire si l-am mufat unde vine imbinat contactul, si se aprinde bordul ca inainte si merge tot, dar ramane problema scanteii am dat magnetoul jos si l-am inlocuit cu altul de rezerva apoi am luat becul si cu alea 2 fire si l-am mufat la cablurile ce ies din magnetou, am dat la automat si se aprinde becul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai facut sa functioneze un circuit punand in paralel cu acesta sursa care iti lipsea, dar nu ai rezolvat problema in sine...este ca si cum nu ai lumina in camera pentru ca ai probleme cu faza in circuitul din camera, dar o imprumiti de la tablou printr-un conductor si rezolvi.... Nu ai comanda pe circuitul de aprindere, nu ai inalta tensiune la bujii, si din ce am vazut, nici pompa nu iti functioneaza...cum sa o pornesti ! Problema este simpla, dar trebuie sa te concentrezi pe etape importante:

Verifica cu atentie acel releu din schema trimisa de mine, il gasesti in cutia de sigurante sau langa... scoate-l din circuit si verifica-l cu 2 fire de la acumulator pe bobina releului, trebuie sa faca zgomot/tac-tac. Mai discutam..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesat...in loc sa lucreze siguranta principala din releul de pornire, a cedat conductorul ..legea lui Murphy :crack: Sa inteleg ca tot nu porneste ca nu functioneaza CDI-ul, nu functioneaza aprinderea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap, nu are scanteie l-am dus astazi si la mecanic si asta mi-a spus si el sfantul CDI :D

In primul rand ai TCI nu CDI, dar asta-i chestie de finete insa spune ceva, la bobine trebuie sa ai 12V la TCI ai doua intrari de 12V, una printr-un rezistor de 100ohmi, ai doua fire la masa, adica intai sa spui ca e stricat trebuie sa-i dai tarcoale. A verificat mecanicul chestia asta sau a decretat din prima ca e defect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si tu fuguta ai si dat anuntul ca vrei sa cumperi.

Cauta pe cineva priceput care poate sa-ti dea verdictul.

Nu avea de ce sa se strice chiar daca ai pus bateria invers, fara contact pus nu se intampla nimic mai departe de regulator.

Nu cred ca atunci cand ai impins-o fara baterie, sau in fine fara ca aceasta sa fie luata in seama, riplurile de tensiune generate de alternator sa-ti buseasca TCI-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e exact situatia la tine si sincer nu am stat sa citesc 3 pagini pline de replyuri, m-am movit recent de o problema asemanatoare la un zzr. Contact pus mergeau toate, apasai pe buton nu facea nimic ... suntat releul ca sa invarta electromotorul invartea dar nu pornea, nu avea scanteie ... dupa ce am schimbat releul de pornire a reaparut si scanteia .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e exact situatia la tine si sincer nu am stat sa citesc 3 pagini pline de replyuri, m-am movit recent de o problema asemanatoare la un zzr. Contact pus mergeau toate, apasai pe buton nu facea nimic ... suntat releul ca sa invarta electromotorul invartea dar nu pornea, nu avea scanteie ... dupa ce am schimbat releul de pornire a reaparut si scanteia .

Ce spui tu aici are sens doar cand spui de faptul ca nu-ti rotea la buton si schimband starterul s-a remediat, in rest daca ai releul stricat nu-ti afecteaza aprinderea de nicio culoare.

Daca pui contactul si suntezi releul mobra trebuie sa porneasca, e ca si cum ai impinge-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei uite ca la kawasaki nu e asa, pe aceeasi premiza am mers si eu cand am cumparat un cdi nou odata cu releul, doar ca dupa inlocuirea releului ... surpriza merg ambele CDI-uri, culmea e ca am masurat cam tot ce mi-a trecut prin cap inainte de a comanda cdi, si totul merga ok pana in cutia cu relee in care se afla si sigurantele, de acolo nu am mai reusit sa deslusesc treburile bine ... In mintea mea era "fie CDI-ul fie ansamblul de relee din cutia de sigurante ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei uite ca la kawasaki nu e asa, pe aceeasi premiza am mers si eu cand am cumparat un cdi nou odata cu releul, doar ca dupa inlocuirea releului ... surpriza merg ambele CDI-uri, culmea e ca am masurat cam tot ce mi-a trecut prin cap inainte de a comanda cdi, si totul merga ok pana in cutia cu relee in care se afla si sigurantele, de acolo nu am mai reusit sa deslusesc treburile bine ... In mintea mea era "fie CDI-ul fie ansamblul de relee din cutia de sigurante ...

Zi-mi si mie ce model e sau pune schema, pentru ca nu-mi vine sa cred, ar fi atipic plus ca banuiesc ca si tu ai TCI nu CDI (nu ca asta ar fi important)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cum sa scot schema din manual sau sa fac un print screen citibil. E vorba de un ZZR 600 din 94.

Nu inteleg ce e asa greu de crezut, chiar ai impresia ca imi place sa imi bat gura aiurea sau ce ...

L.E. Uite ca am gasit ceva ...

 

post-18053-0-76242300-1424121952_thumb.jpg

post-18053-0-08550100-1424122031_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e greu de crezut pentru ca nu are logica, si cu toate aste se mai intampla ciudatenii :)

Singura explicatie care-mi trece prin cap acum ar fi ca exista ceva contact imperfect in soclul sigurantei releului sau prin zona aia.

Motocicletele din generatia asta e posibil sa aiba un sistem antifurt primitiv care consta intr-o dioda sau rezistenta montate in contact cu ajutorul carora se genereaza o tensiune anume care este apoi furnizata la cdi/tci. Daca acea tensiune nu are valoarea corespunzatoare nu ai scanteie.

Daca ai o cadere de tensiune semnificativa din cauza unui contact imperfect e posibil ca acea rezistenta/dioda sa nu mai furnizeze tensiunea necesara aprinderii.

Sansele sa fie asta problema sunt destul de mici, mai degraba as crede ca ai rezolvat problema scanteii in verificarile tale. Sau mai degraba in incercarea de verificare a releului initial ai "stricat" si aprinderea miscand vreo mufa buclucasa.

M-am uitat pe schema aia si legat de partea de releu de pornire nu are nimic special fata de alte motociclete, e schema clasica conform careia daca ai tensiune OK in bord releul de pornire defect nu poate omori aprinderea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ThunderByte, e dubios junction box-ul pentru ca pe desfasurata nu are numerotate intrarile sa-mi pot da seama daca nu se ia in calcul prezenta bobinei releului de start.

O ultima intrebare as avea, ce era stricat la releul tau, contactul de putere sau era intrerupta bobina?

@binox vezi ca bobina releului de start intra in cutia aia neagra.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...