Sari la conținut

+ 1 V-Strom


bbaarrbbooss
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Dupa mai multe cautari prin Bucuresti si alte judete am ajuns in posesia unui V-Strom de aproximativ 1 luna.

Luna ianuarie am petrecut-o cu inmatricularea si perfectarea restului documentelor cu firma de la care am achizitionat-o.

Mobra a fost cumparata de la o firma care are sediul in zona Dna. Ghica (Ion Moto cum mai apare pe diferite site-uri de vanzari).

Desi citisem pareri pro si contra despre acest Ion, pot sa spun faptul ca a fost OK colaborarea cu acesta.

Am vizionat moto si in data de 29.12.2014 am achitat un avans de 100 euro pentru a pastra mobra iar in luna ianuarie restul sumei.

Pe aceasta cale doresc sa-i multumesc user-ului G B V pentru sprijinul acordat in vederea achizitionarii.

In momentul livrarii motocicletei a fost efectuat schimbul de ulei si inlocuita bateria (desi la vizionare mi s-a spus ca va folosi Motul 7100, ulterior am realizat ca uleiul folosit a fost Repsol 5100).

De asemenea, Ion Moto spune ca asigura garantie 12 luni, acest lucru fiind insa la mica intelegere, eu personal nu am primit nimic scris, insa in momentul in care l-am sunat in legatura cu o problema al pompei de benzina, pe care am detaliat-o mai jos, m-a invitat cu mobra in service pentru inspectie, deci se pare ca e de cuvant (sau poate pana apare o problema serioasa). Intr-un final problema am rezolvat-o personal intrucat am mult mai multa incredere in lucru facut de mine decat de unii "mecanici".

Intrucat pompa de benzina nu functiona in parametrii normali , ulterior achizitionarii, am procedat la curatarea rezervorului de benzina si a pompei, problema fiind remediata.

Pentru a nu pierde timpul cu lucrari de mentenanta cand vremea va fi favorabila iesirilor, astazi m-am ocupat de inlocuirea lichidului de racire (Motul MotoCool Expert) si a lichidului de frana (Motul DOT 3 & 4).

Urmeaza schimbarea placutelor de frana fata si a anvelopelor.

 

Numai bine!

 

post-82721-0-75629700-1423347637_thumb.jpg

post-82721-0-59259300-1423347642_thumb.jpg

post-82721-0-98148900-1423347651_thumb.jpg

post-82721-0-54307600-1423347656_thumb.jpg

post-82721-0-77749800-1423347664_thumb.jpg

post-82721-0-56014700-1423347678_thumb.jpg

post-82721-0-00792200-1423347691_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra este identica cu a mea, daca nu ma insel 2004 ca dupa 2005 au vopsit cadrul negru, si eu am intampinat ceva probleme cu pompa de injectie ii scade turatia uneori, urmeaza sa dau rezervorul jos si sa curat tot. Sa o stapanesti sanatos, ai facut o alegere buna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este pretu actelor, imatricularii.?

Vezi ca e post special cu asa ceva.

Toata treaba costa in jur de 700 ron.

» Post actualizat in 08 Feb 2015 19:29

Salutare,

Dupa mai multe cautari prin Bucuresti si alte judete am ajuns in posesia unui V-Strom de aproximativ 1 luna.

Luna ianuarie am petrecut-o cu inmatricularea si perfectarea restului documentelor cu firma de la care am achizitionat-o.

Mobra a fost cumparata de la o firma care are sediul in zona Dna. Ghica (Ion Moto cum mai apare pe diferite site-uri de vanzari).

Desi citisem pareri pro si contra despre acest Ion, pot sa spun faptul ca a fost OK colaborarea cu acesta.

Am vizionat moto si in data de 29.12.2014 am achitat un avans de 100 euro pentru a pastra mobra iar in luna ianuarie restul sumei.

Pe aceasta cale doresc sa-i multumesc user-ului G B V pentru sprijinul acordat in vederea achizitionarii.

In momentul livrarii motocicletei a fost efectuat schimbul de ulei si inlocuita bateria (desi la vizionare mi s-a spus ca va folosi Motul 7100, ulterior am realizat ca uleiul folosit a fost Repsol 5100).

De asemenea, Ion Moto spune ca asigura garantie 12 luni, acest lucru fiind insa la mica intelegere, eu personal nu am primit nimic scris, insa in momentul in care l-am sunat in legatura cu o problema al pompei de benzina, pe care am detaliat-o mai jos, m-a invitat cu mobra in service pentru inspectie, deci se pare ca e de cuvant (sau poate pana apare o problema serioasa). Intr-un final problema am rezolvat-o personal intrucat am mult mai multa incredere in lucru facut de mine decat de unii "mecanici".

Intrucat pompa de benzina nu functiona in parametrii normali , ulterior achizitionarii, am procedat la curatarea rezervorului de benzina si a pompei, problema fiind remediata.

Pentru a nu pierde timpul cu lucrari de mentenanta cand vremea va fi favorabila iesirilor, astazi m-am ocupat de inlocuirea lichidului de racire (Motul MotoCool Expert) si a lichidului de frana (Motul DOT 3 & 4).

Urmeaza schimbarea placutelor de frana fata si a anvelopelor.

 

Numai bine!

 

S-o stapanesti sanatos :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun motor V-Strom-ul mic. Am avut si eu unul in perioada 2010-2012 si am facut cca 30000km cu el fara probleme. O varianta excelenta de motor mic pentru touring!!

 

Sa-l stapanesti sanatos!

 

Cand dai o tura prin vest, te poti opri cu incredere la baietii astia din Kecskemet: http://rodeoride34.hu/

 

Au service autorizat Suzuki si sunt profi, in plus vorbesc si engleza, eu mi-am facut doua revizii la ei si am fost incantat de serviciile/preturile lor.

 

Ride on!

Editat de Razv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Dupa mai multe cautari prin Bucuresti si alte judete am ajuns in posesia unui V-Strom de aproximativ 1 luna.

Luna ianuarie am petrecut-o cu inmatricularea si perfectarea restului documentelor cu firma de la care am achizitionat-o.

Mobra a fost cumparata de la o firma care are sediul in zona Dna. Ghica (Ion Moto cum mai apare pe diferite site-uri de vanzari).

Desi citisem pareri pro si contra despre acest Ion, pot sa spun faptul ca a fost OK colaborarea cu acesta.

Am vizionat moto si in data de 29.12.2014 am achitat un avans de 100 euro pentru a pastra mobra iar in luna ianuarie restul sumei.

Pe aceasta cale doresc sa-i multumesc user-ului G B V pentru sprijinul acordat in vederea achizitionarii.

In momentul livrarii motocicletei a fost efectuat schimbul de ulei si inlocuita bateria (desi la vizionare mi s-a spus ca va folosi Motul 7100, ulterior am realizat ca uleiul folosit a fost Repsol 5100).

De asemenea, Ion Moto spune ca asigura garantie 12 luni, acest lucru fiind insa la mica intelegere, eu personal nu am primit nimic scris, insa in momentul in care l-am sunat in legatura cu o problema al pompei de benzina, pe care am detaliat-o mai jos, m-a invitat cu mobra in service pentru inspectie, deci se pare ca e de cuvant (sau poate pana apare o problema serioasa). Intr-un final problema am rezolvat-o personal intrucat am mult mai multa incredere in lucru facut de mine decat de unii "mecanici".

Intrucat pompa de benzina nu functiona in parametrii normali , ulterior achizitionarii, am procedat la curatarea rezervorului de benzina si a pompei, problema fiind remediata.

Pentru a nu pierde timpul cu lucrari de mentenanta cand vremea va fi favorabila iesirilor, astazi m-am ocupat de inlocuirea lichidului de racire (Motul MotoCool Expert) si a lichidului de frana (Motul DOT 3 & 4).

Urmeaza schimbarea placutelor de frana fata si a anvelopelor.

 

Numai bine!

 

sa-o stapanesti sanatos,fara incidente

tot de la ion moto am achizitionat un tdm900

in schimb am primit garantia scrisa.....sper sa nu fie nevoie de ea :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te costa toata distractia cu toate schimburile pe care le faci?

 

 

Ulei + Filtru 180 - 250 lei (depinde de ulei)

 

Lichid de racire 2 litri X 38 lei 76 lei (MyMoto Cotroceni)

 

Lichid de frana 1 bidon (500 ml) X 28 lei 28 lei

 

________________

 

284 (+- 70 lei, in functie de ulei)

frumos motorul, sa il stapanesti sanatos!

 

Multumesc!

 

Care este pretu actelor, imatricularii.?

 

RAR 360 lei

 

Taxa inmatriculare 60 lei

 

RCA (6 luni) 120 lei

 

Taxa cerficat inmatr. 37 lei

 

Fisa inmatriculare 15 lei

 

Numere preferentiale 67 lei

 

Impozit 1 an 30 lei (nu e obligatoriu la inmatriculare)

 

-----------------------------------------------

 

689 lei

» Post actualizat in 09 Feb 2015 22:53

Sa o folosesti sanatos!

 

 

 

Pentru o mobra neinmatriculata ajungi cu tot, tot, tot undeva intre 1.000 si 1.200 lei.

 

max. 700 RON (sau poate sari cu putin in functie de asigurare)

 

Mobra este identica cu a mea, daca nu ma insel 2004 ca dupa 2005 au vopsit cadrul negru, si eu am intampinat ceva probleme cu pompa de injectie ii scade turatia uneori, urmeaza sa dau rezervorul jos si sa curat tot. Sa o stapanesti sanatos, ai facut o alegere buna

 

La mine problema era ca scotea un zgomot strident cand intervenea consumator (avarii, semnalizare, faza lunga etc), iar undeva pe la 4000 rpm se plafona, fiind nevoit sa schimb o treapta inferioara pentru a reintra in normal.

Am fost intre TDM 900 si V-Strom, iar userul GBV care m-a ajutat in vederea achizitionarii "imi baga pe gat" TDM-ul :rusinica: , el fiind posesor al acestui model, insa inima imi spunea sa aleg V-Strom-ul si rezultatul se vede...

Multumesc!

 

sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara incidente!!!

 

Multumesc la fel!

 

Vezi ca e post special cu asa ceva.

Toata treaba costa in jur de 700 ron.

» Post actualizat in 08 Feb 2015 19:29

S-o stapanesti sanatos

 

Mersi frumos!

 

Sa fie cu noroc si vezi cu Ion asta al tau.

 

 

Mersi!

In primul rand sper sa n-am nevoie de el, iar pentru maruntisuri nu o sa rup portile sa merg la el.

 

Bun motor V-Strom-ul mic. Am avut si eu unul in perioada 2010-2012 si am facut cca 30000km cu el fara probleme. O varianta excelenta de motor mic pentru touring!!

 

Sa-l stapanesti sanatos!

 

Cand dai o tura prin vest, te poti opri cu incredere la baietii astia din Kecskemet: http://rodeoride34.hu/

 

Au service autorizat Suzuki si sunt profi, in plus vorbesc si engleza, eu mi-am facut doua revizii la ei si am fost incantat de serviciile/preturile lor.

 

Ride on!

 

Multumesc!

 

 

sa-o stapanesti sanatos,fara incidente

tot de la ion moto am achizitionat un tdm900

in schimb am primit garantia scrisa.....sper sa nu fie nevoie de ea

 

Mersi la fel!

Eram si un TDM 900 in decembrie, care banuiesc ca a fost vandut in ianuarie. A ajuns la tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost intre TDM 900 si V-Strom, iar userul GBV care m-a ajutat in vederea achizitionarii "imi baga pe gat" TDM-ul :rusinica: , el fiind posesor al acestui model, insa inima imi spunea sa aleg V-Strom-ul si rezultatul se vede...

 

 

 

Mersi la fel!

Eram si un TDM 900 in decembrie, care banuiesc ca a fost vandut in ianuarie. A ajuns la tine?

E aia albastra care n-a vrut sa porneasca atunci cand am mers noi.

Lasa ca le scoatem la vara si o sa vezi de ce ti-am zis sa alegi tdm-ul.

Pe asfalt o sa vezi o diferenta,si nu sunt Rossi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat o fi diferenta aia, si eu numai ce mi-am luat un v-strom k7 si am avut sv650 tot k7, pana in 140-150 ma tineam de aproape orice motocicleta. Pana la putin peste 200 mergea intr-adevar mai greu dar oricum nici sv-ul, v-stromul sau tdm-ul nu sunt facute pentru vitezele alea si mai mult de 160 oricum nu se merge. Ma gandesc ca si-a luat v-strom din acelasi motiv ca si restul propietarilor, si anume pentru touring, putin semi-offroad si commuting, nu pentru top speed sau sa frece cu sliderele de asfalt. Nu m-am dat cu TDM 900, l-am avut si eu in plan dar nu prea mi-a placut designul, in special farurile si bordul acela cu martorii ca de autobuz :)

 

On topic, saptamana viitoare imi ajunge si mie stroama acasa, deja am comandat cateva accesorii pentru ea, ma bucur ca am prins-o la un pret ok cu sistem de bagaje, crashbar si bugspoiler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat o fi diferenta aia, si eu numai ce mi-am luat un v-strom k7 si am avut sv650 tot k7, pana in 140-150 ma tineam de aproape orice motocicleta. Pana la putin peste 200 mergea intr-adevar mai greu dar oricum nici sv-ul, v-stromul sau tdm-ul nu sunt facute pentru vitezele alea si mai mult de 160 oricum nu se merge. Ma gandesc ca si-a luat v-strom din acelasi motiv ca si restul propietarilor, si anume pentru touring, putin semi-offroad si commuting, nu pentru top speed sau sa frece cu sliderele de asfalt. Nu m-am dat cu TDM 900, l-am avut si eu in plan dar nu prea mi-a placut designul, in special farurile si bordul acela cu martorii ca de autobuz :)

 

On topic, saptamana viitoare imi ajunge si mie stroama acasa, deja am comandat cateva accesorii pentru ea, ma bucur ca am prins-o la un pret ok cu sistem de bagaje, crashbar si bugspoiler.

Pe sosea sta mai bine Tdmu.

Deasemenea si la capitolul frane e cu mult peste suzuki.

Doar la capitolul off road si protectie impotriva vantului catiga strom-ul.

Asta e parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe sosea sta mai bine Tdmu.

Deasemenea si la capitolul frane e cu mult peste suzuki.

Putere mai mare, cuplu mai mare, consum mai mic, etc, lista poate continua.

Parerea mea personala este ca e si mai aratos dar aici depinde de gusturi. Tocmai de aceea am ales TDM, abea astept pana prin mai cand imi ajunge acasa 900-le.

» Post actualizat in 10 Feb 2015 06:50

max. 700 RON (sau poate sari cu putin in functie de asigurare)

Eu nu stiu unde inmatriculati voi mobrele dar eu cand am inmatriculat un zx6r adus din Italia prin 2013 am ajuns la 12 milioane cu tot, daca am gresit imi cer scuze, dar parol ca eu atat am platit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putere mai mare, cuplu mai mare, consum mai mic, etc, lista poate continua.

Parerea mea personala este ca e si mai aratos dar aici depinde de gusturi. Tocmai de aceea am ales TDM, abea astept pana prin mai cand imi ajunge acasa 900-le.

» Post actualizat in 10 Feb 2015 06:50

Eu nu stiu unde inmatriculati voi mobrele dar eu cand am inmatriculat un zx6r adus din Italia prin 2013 am ajuns la 12 milioane cu tot, daca am gresit imi cer scuze, dar parol ca eu atat am platit.

Asta cu consumul e relativa.

Sa sti ca si vstromul consuma putin

Tu nu aveai una de 850?

Te-ai plictisit de ea asa repede?:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ulei + Filtru 180 - 250 lei (depinde de ulei)

 

Lichid de racire 2 litri X 38 lei 76 lei (MyMoto Cotroceni)

 

Lichid de frana 1 bidon (500 ml) X 28 lei 28 lei

 

________________

 

284 (+- 70 lei, in functie de ulei)

 

Multumesc!

 

 

RAR 360 lei

 

Taxa inmatriculare 60 lei

 

RCA (6 luni) 120 lei

 

Taxa cerficat inmatr. 37 lei

 

Fisa inmatriculare 15 lei

 

Numere preferentiale 67 lei

 

Impozit 1 an 30 lei (nu e obligatoriu la inmatriculare)

 

-----------------------------------------------

 

689 lei

» Post actualizat in 09 Feb 2015 22:53

 

max. 700 RON (sau poate sari cu putin in functie de asigurare)

 

 

La mine problema era ca scotea un zgomot strident cand intervenea consumator (avarii, semnalizare, faza lunga etc), iar undeva pe la 4000 rpm se plafona, fiind nevoit sa schimb o treapta inferioara pentru a reintra in normal.

Am fost intre TDM 900 si V-Strom, iar userul GBV care m-a ajutat in vederea achizitionarii "imi baga pe gat" TDM-ul :rusinica: , el fiind posesor al acestui model, insa inima imi spunea sa aleg V-Strom-ul si rezultatul se vede...

Multumesc!

 

 

Multumesc la fel!

 

 

Mersi frumos!

 

 

 

Mersi!

In primul rand sper sa n-am nevoie de el, iar pentru maruntisuri nu o sa rup portile sa merg la el.

 

 

Multumesc!

 

 

 

Mersi la fel!

Eram si un TDM 900 in decembrie, care banuiesc ca a fost vandut in ianuarie. A ajuns la tine?

da ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E aia albastra care n-a vrut sa porneasca atunci cand am mers noi.

Lasa ca le scoatem la vara si o sa vezi de ce ti-am zis sa alegi tdm-ul.

Pe asfalt o sa vezi o diferenta,si nu sunt Rossi :crack:

 

Nu vreau sa merg cu niciun TDM ca sa nu am ce regreta :crack:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa merg cu niciun TDM ca sa nu am ce regreta :crack:

Foate bine:P

Eu am mers pe vstrom si nu m-as trece pe el.

Ala de 1000 era altceva,dar nu m-a atras prea mult.

Apropo,sa ii pi cauciucuri de asfalt ca pe dealu negru tre sa te dai tare pe viraje

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut

 

Sa o stapanesti cu placere si fara evenimente. Tot de la Ion Moto am luat si eu anul trecut un V-Strom DL650 dar nici acum nu am apucat sa ii fac inmatricularea. Abia joi am scos a doua serie de numere rosii sa o pot purta pe la RAR si sa ii schimb cauciucurile... Din curiozitate, de cat timp ai avut nevoie sa o inmatriculezi (reusesti sa faci tot intr-o zi) ?

 

Vis a vis de discutia TDM - V-Strom: tot dintre aceste doua modele am ales si eu si am ramas pe V-Strom deoarece pozitia pe TDM mi s-a parut mai "cocosata" si m-am gandit ca nu ma ajuta la drumuri de 300km... (chiar daca banii erau aceeasi, tdm-ul era de 900 si avea si abs)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...