edyedi22 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Salut, am si eu o problema cu un Suzuki Marauder, ii pun contactul si cand ii dau sa porneasca nu se intampla nimic, nu se aude nimic! Care este problema? (luminiile, semnalele, clanxonul functioneaza) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Salut, am si eu o problema cu un Suzuki Marauder, ii pun contactul si cand ii dau sa porneasca nu se intampla nimic, nu se aude nimic! Care este problema? (luminiile, semnalele, clanxonul functioneaza) Bacteria nu mai are amperaj.. pune-o la incarcat 12 hore.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Verifica intrerupatorul de la maneta de ambreiaj.Pune un strap in mufa..daca porneste este acel intrerupator,daca nu trebuie cautat mai adanc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Asteapta putin si vine dedant-ul sa-ti explice ce si cum, nu putem sa-i luam placerea asta sau mai bine descarca-ti schema de pe net si pune-te pe verificat, contact ambreiaj (chiar daca nu e asta bun la neutru trebuie sa plece) contact cric lateral (daca ai si central nu pleaca daca e ceva in neregula cu asta chiar si la neutru fiind), contact neutru (asta daca nu-i bun iti pleaca tragand de ambreiaj) buton de start.Cam asta ar fi daca nu se aude nimic dar ai baterie adica atunci cand apesi pe start nu se observa caderea tensiunii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Suzuki este conditionat de acest contact de la ambreiaj sa se cupleze electromotorul.Nu conteaza daca esti sau nu la neutru!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Tocmai m-am uitat pe o schema de 250 si se pare ca ai treaba doar cu contactul de la maneta de ambreiaj si butonul de start deci unul din asta nu-ti face contact, ignora celelalte ca nu-ti conditioneaza releul de start. » Post actualizat in 02 Mar 2015 20:06Suzuki este conditionat de acest contact de la ambreiaj sa se cupleze electromotorul.Nu conteaza daca esti sau nu la neutru!. corect am rectificat » Post actualizat in 02 Mar 2015 20:16@edyedi22 apropo sper ca nu ai uitat sa tragi de ambreiaj in timp ce apesi pe start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyedi22 Postat Martie 2, 2015 Autor Share Postat Martie 2, 2015 (editat) Multumesc mult, o sa verific maine contactele si sper sa nu mai am probleme. O seara buna! Editat Martie 2, 2015 de edyedi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Posibil senzorul de cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 poti verifica si releul de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ustumic Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Eu zic sa faci punte intre cele 2 fire groase de la reul de pornire si daca merge sa cauti mai adanc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 legi 2 cabluri (exclus chinezariile cu 25 lei ) la bateria auto, pui pe liber, dai la buton, daca nu se intampla nimic, tragi maneta de ambreaj (are un senzor ce anuleaza senzorul neutral) dai la buton , daca nu se intampla nimic verifici senzorul de la cric, releul de pornire, electromotorul. La releul de pornire poti sa faci un scurt direct pe bornele alea mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Voi nu cititi cu atentie si faceti analogii cu mobrele voastre (cu am facut si eu dar m-am corectat) Posibil senzorul de cric Imposibil, asta doar taie scanteia. poti verifica si releul de pornire Daca te referi strict la continuitatea bobinei. Eu zic sa faci punte intre cele 2 fire groase de la reul de pornire si daca merge sa cauti mai adanc. Inutil in faza asta omul spunea ca nu se aude nicio miscare. legi 2 cabluri (exclus chinezariile cu 25 lei ) la bateria auto, pui pe liber, dai la buton, daca nu se intampla nimic, tragi maneta de ambreaj (are un senzor ce anuleaza senzorul neutral) dai la buton , daca nu se intampla nimic verifici senzorul de la cric, releul de pornire, electromotorul. La releul de pornire poti sa faci un scurt direct pe bornele alea mari. Baterie avea ceva daca aprindea far, mergea claxonul, trebuia sa fi auzit cum releul de pornire incearca sa cupleze. Mobra asta porneste numai tragand de maneta ambreiajului. Neutralul nu intra in schema de pornire si nici senzorul de cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Am spus si eu din primul post,dar,cine sa citeasca .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.