radiusG Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 va salut . tocmai am inlocuit releul de incarcare la un sv 650 2001, cu unul ceva mai mare...la inceput am zis ca nu intra sub codita, dar in cele din urma am reusit....a intrat la limita...problema e ca (mi se pare) ca imi atinge carena de releu..e vreo problema?..se incalzeste atat de tare incat e posibil sa-mi topeasca carena pe interior ? sau "whats the worst that could happen" ? releul e luat tot de pe un sv, dar nu stiu daca a fost pe sv modelu vechi sau nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 La nivelul de a topi carena,nu se incalzeste daca functioneaza corect.Daca se arde posibil sa genereze destul de multa caldura..am vazut releu care a luat foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 5, 2015 Autor Share Postat Martie 5, 2015 deci faptul ca ar sta lipit de carena, nu ii influenteaza performanta..el momentan merge perfect, incarca bine 13.5 - 14.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 deci faptul ca ar sta lipit de carena, nu ii influenteaza performanta..el momentan merge perfect, incarca bine 13.5 - 14.5 Releul asta si asa se incinge din nascare, trebuie sa-i asiguri o buna ventilatie asa ca treaba cu lipitul, daca-i pe-un colt nu-i bai, daca sta lipit taman cu partea care radiaza, gandeste-te la o alta amplasare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Salut, Carenele sunt fabricate din ABS sau PA66(poliamida). Pentru ABS temperatura de topire este in jur de 350grdC, iar pentru PA66, intre 250-270grdC. Temperatura RRT-ului depinde de regimul de functionare dintr-un anumit interval de timp, la varianta cu diode temperatura. poate ajunge la 85grdC, iar la mosfet pana la 125grdC, repet valori maxime de regim. Chiar si in situatii extreme de regim de functionare, carenele nu sunt afectate termic/limita de topire. De asemenea, mai poti lua in calcul ca acolo exista un spatiu circulat de curentul de aer de la roata si de la profilul aerodinamic al carenei cand motocicleta este in miscare, nu este obturat total.... Urmareste o perioada de timp spatiul respectiv pentru a te convinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 La suzuki majoritatea sunt cu 5 fire (3 de la alternator + - ) Deci modelul donator prea putin conteaza. Sa aiba racire buna ! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 5, 2015 Autor Share Postat Martie 5, 2015 Releul are aceeasi grosime cu cel vechi...daca intradevar se atinge de carena , probabil doar un pic , jos la muchie , in locul unde coditae se curbeaza putin...sper sa nu fie probleme..va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 si la mine a fost aceeasi situatie,stai linistit ca nu se intampla nimic,al meu e pe motor de vreo 2 ani.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 6, 2015 Autor Share Postat Martie 6, 2015 ce diferenta o fi intre unu mare si unu mic ? cu cat mai mare , cu atat racirea mai buna ? asta ce l-am montat ieri sigur nu e luat de pe sv, probabil de pe un motor mai mare (e aproape dublu ca marime) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Referitor la marime explicatia se deduce din tehnologia de fabricatie si noile conditii de functionare. RRT-urile care utilizeaza tiristoare au dimensiuni mai mari decat cele care au intehnologie tranzistoare cu efect de camp(Mosfet), cele din urma cu un randament mai bun si o durata de viata mai mare. Sunt kit-uri de instalare pentru motociclete, vin in pachet impreuna cu conectorii de adaptare si conductori la vechea instalatie a motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 ce diferenta o fi intre unu mare si unu mic ? cu cat mai mare , cu atat racirea mai buna ? asta ce l-am montat ieri sigur nu e luat de pe sv, probabil de pe un motor mai mare (e aproape dublu ca marime) Ai intuit corect marimea aparenta (componentele ocupa putin loc) depinde de cata caldura trebuie sa degajeze radiatorul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 8, 2015 Autor Share Postat Martie 8, 2015 inca o intrebare ... e normal sa creasca intensitatea luminilor din bord cand accelerez ? ma mai dau din cand in cand cu un zx6 si un z750, dar numa la sv se intampla asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 inca o intrebare ... e normal sa creasca intensitatea luminilor din bord cand accelerez ? ma mai dau din cand in cand cu un zx6 si un z750, dar numa la sv se intampla asta Da la o baterie mai slabuta asa se intampla pentru ca atunci cand accelerezi tensiunea pe baterie tinde sa se duca de la 12,8v(minim) la cam 14,2. La o baterie "teapana" nu observi pentru ca-ti creste in timp mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionas_gpz Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 ai rezolvat? nu ne lasa in ceata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 ai rezolvat? nu ne lasa in ceata Crezi ca a stat pe rezerva pana acum...? A rezolvat, nu a fost o problema dificila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Mai 28, 2015 Autor Share Postat Mai 28, 2015 s-a rezolvat, probabil o data cu schimbarea bateriei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_tavi Postat Martie 7, 2019 Share Postat Martie 7, 2019 Salut, sa nu mai deschid un alt topic, stie cineva daca se poate folosi releu de SV650 2005 pe SV650 2001 (modelul cu injectie vs cel cu carburatie)? Ceva diferente majore? Cablurile/mufele nu ar constitui o problema, le aranjez eu, dar parametri de functionare? Multumesc pentru orice detaliu care ma ajuta sa ma lamuresc cu diferentele intre ele. Tavi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_tavi Postat Martie 13, 2019 Share Postat Martie 13, 2019 Salutare, o parere legata de diferentele intre releele de incarcare ale SV 650 K1 si K5 m-ar ajuta. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.