Sari la conținut

Probleme Pornire GSX-R SRAD 600


Postări Recomandate

Salutare ! Dupa cum spune si titlul , se pare ca am o problema la pornire , nu stiu cat de grava este si am zis sa postez aici in speranta ca cineva ma va lumina si pe mine in acest caz. Problema suna in felul urmator : Pornesc motorul cand este rece fara niciun fel de problema , las motorul sa se incalzeasca , ma plimb putin cu el , e totul ok...pana aici niciun fel de problema . Dupa ce opresc motorul si vreau sa il repornesc de cele mai multe ori dau la automat vreo 10 secunde pana reusesc sa il pornesc sau sunt si cazuri fericite in care reusesc sa il pornesc normal . Mentionez ca aceasta problema o am de cand mi-am cumparat motorul , in prinicipiu am crezut ca e de la baterie care era cam dusa....am schimbat si bateria....si din nou ma lovesc de aceeasi problema. Astept pareri , sfaturi . Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai varianta 98? Da-ne mai multe detalii...10 sec continuu, sau ai 2 -3 reprize de pornire si dupa 10 sec porneste...Ai incercat sa accelerezi putin la pornirea la cald?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa schimbi bujia sau verifica daca da scanteie cum trebuie, dar cel mai bine incearca cu alta bujie.

Ca unele bujii sunt proaste rau si cum se incalzesc nu mai da scanteie cum trebuie.. am patit si eu chestia asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc si aceasta varianta cu bujiile , inca un lucru care l-am observat este ca atunci cand turez putin motorul oscileaza lumina din faruri , este normal ???.....Revizia ca la carte nu stiu cand a fost facuta....ce am facut eu a fost doar sa-i schimb uleiul si filtru , bateria si curatat filtrul de aer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oscileaza!? Posibil de la vibratii sau niste suruburi slabe


» Post actualizat in 08 Mar 2015 12:59

Concordu nu se compara cu Suzuki:))) asa ca...

Da normal.. nu faceam nici o comparatie.. doar incercam sa ajut, Nu compar un First-Bike cu un Suzuki :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de o verificare la carburatie.

De regula SRAD la cald porneste cu putina acceleratie.

Cateodata porneste bine la cald cand ajut din acceleratie , cateodata nu . Defapt tot timpul il pornesc ajutat.....este normal ca pompa de benzina sa porneasca de fiecare data cand apas butonul de start-stop ??? Si de cate ori pun cricul si il las , pleaca pompa de benzina...:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un 8-10 grd deschidereacceleratie la pornirea la cald nu este o problema, multe motoare necestita o mica deschidere pentru pornirea la cald...Fluctuatia luminii de intalnire/drum nu este normala. Ai facut o verificare a tensiunii la bornele acumulatorului ( cu voltmetru) cu motorul pornit la ralanti si la 3500-4000 rot/min?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa incerc si aceasta varianta cu bujiile , inca un lucru care l-am observat este ca atunci cand turez putin motorul oscileaza lumina din faruri , este normal ???.....Revizia ca la carte nu stiu cand a fost facuta....ce am facut eu a fost doar sa-i schimb uleiul si filtru , bateria si curatat filtrul de aer...

Cand achizitionezi un motor e bine de facut o revizie generala (sa vezi ce bube mai gasesti) mai ales daca ai avut probleme cu el de la inceput, fiind pe carburatoare trebuiau si alea curatate si sincronizate.Daca nu te pricepi mergi mai bine la mecanic, legat de faruri verifica incarcarea si releul cu un aparat de masura in manual modelul tau ai valorile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Descrie putin ordinea intre buton start/stop si cric..

Adica: Pui contactul cu cheie pe ON, comuti buton rosu pe ON si iti porneste pompa, motocicleta fiind pe cric si daca ridici cricul se opreste pompa si implicit motorul..??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti face masurarea la ralanti fara luminile pe faza lunga/ drum si la 3500-4000 rot/min fara faza lunga si cu faza lunga. Pune valorile pentru toate situatiile si clarifica faza cu cricul si pompa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca detinator de asemenea agregat(srad) c-am stiu problema asta .....mobra ta papa curent ....ce zici tu cu pornirea la cald este defapt timpu in care bateria isi recapa umpic de vlaga ,o sa ne zici ca doar la 90 de grade dupa aceea o satzi dai seama ca face mai jos si tot asa ....dupa care schimbi releu de incarcare:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate dynojet si filtru sport sunt la baza problemei. Nu se mai poate compara cu un o motocicleta stock.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca soliciti timp de 10 sec un acumulator la pornire si dupa 10 sec totusi porneste, deduc ca acumulatorul are o valoare apropiata de normal a capacitatii, vezi ca datele sunt confuze, nu stim 10 sec continuu, pauza intre tentative de pornire, etc. Sa descarce valorile tensiunii pe acumulator, poate aflam mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va ve-ti lamuri imediat de problema...Acum urc filmarea pe youtube...


» Post actualizat in 08 Mar 2015 14:09

https://www.youtube.com/watch?v=hD5bafH228Y


» Post actualizat in 08 Mar 2015 14:17

Va ve-ti lamuri imediat de problema...Acum urc filmarea pe youtube...


» Post actualizat in 08 Mar 2015 14:09

https://www.youtube.com/watch?v=hD5bafH228Y

Acum m-am dus din nou sa il pornesc avea vreo 70 de grade motorul.....mi-a pornit de 3 ori consecutiv in parametri normali.....dar pornea din ce in ce mai greu.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic tu ai varianta 2000, ultima cu carburatie, din cat stiu din 2001 s-a intrat pe injectie la srad. Acumulator la prima vedere este OK, nu ai masurat tensiunea la borne, probabil ca nu ai voltmetru, dar ff putin am vazut fluctuati la far. O verificare a bujiilor este necesara..in primul rand, si dupa aceea mai discutam. Referitor la pompa, este normal din ce vad, cum ti-am spus mai sus, pasii sunt normali, pui contactul, apesi buton rosu si se amorseaza pompa, apoi start pornire, eu altceva nu vad in neregula..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci , pun contactul , apas butonul rosu , pompa incepe sa bage...dupa ce a bagat daca fac din nou acelasi lucru , iar incepe sa bage ( baga ori de cate ori apas butonul ) , nu il ineaca ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...