murano Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Am aerisitorul rupt in etrier,am incercat sa bag un imbus,sa il invart cumva dar s-a rupt si dracia. Exista o alta metoda de aerisire a franei? Nu am chef acuma sa mai dau jos etrierul,macar ceva provizoriu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 (editat) nu recomand !cu frana nu este de joaca ! , scoate cumva airisitorul ,foloseste un extractor (filet invers) Editat Martie 8, 2015 de med_tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Am patit-o eu cu un aerisitor de furca la KTM. Am rezolvat-o cu o surubelnita dreapta lata fix cat diametrul surubului rupt. Incearca sa bati cu ea in surub pana ce ii dai imprimeul varfului surubelnitei suficient de adanc.Dupa,desfaci ca si cum ar fi un surub normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Extractor, e cel mai sigur. Dupa care curatat bine in interior, sa nu ramana span. Si la final montat un aerisitor nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Pila triunghiulara cu varf, se bate cu grija si se roteste, se formeaza 3 muchii interioare care te ajuta la desurubat. Foloseste w40 din exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Gaura e plina cu imbusul rupt. Se sudeaza cu un punct pe imbus si se trage de electrod, sunt sanse sa iasa usor imbusul, iar dupa un extractor. Gaura e deja centrata, nu ar trebui sa fie prea complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 eu am dat o gaura de 7 am scos afara aerisitorul(ce a mai ramas) am facut filet de 8 si am infiletat un surub cu garnitura de cupru, iar ca sa pot aerisi am folosit un holender cu aerisitorul montat pe el de la un peugeot elystar parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Am aerisitorul rupt in etrier,am incercat sa bag un imbus,sa il invart cumva dar s-a rupt si dracia. Exista o alta metoda de aerisire a franei? Nu am chef acuma sa mai dau jos etrierul,macar ceva provizoriu! Daca poti aerisi frana? Da, poti. In loc sa slabesti surubul de aerisire slabeste-l pe cel de la conducta de frana, "banjo" cum i se mai spune. Procedura e aceeasi: pompezi, tii apasata maneta/pedala, desfaci surubul (bonjo), lasi sa curga ceva lichid pana se inmoaie pedala/maneta, strangi surubul, repeti. Trebuie sa repeti de cateva ori pasii de mai sus, la final nu o sa simti diferenta fata de aerisirea facuta pe la surub. Ar fi bine totusi sa ai chef sa dai jos etrierul incat banjoul sa fie in cel mai inalt punct, daca tii sa ai o frana decenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Cea mai buna solutie de moment, cu conditia din ultima fraza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
murano Postat Martie 9, 2015 Autor Share Postat Martie 9, 2015 multumesc de raspunsuri! pana la urma il dau jos sa scot aerisitorul da vreau acuma cateva zile sa umblu cu motoreta si pe urma am sa vad cum il scot.Multumesc inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.