secbiker Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 Salut tuturor, ma adresez voua cu problema ciudata referitor la un schimb banal de simeringuri si ulei la un Mz Baghira 660 Street echipat cu telescoape Marzocchi. Cand am terminat operatiunea am observat ca cel din stanga nu vrea sa se amorseze de parca nu bagasem deloc ulei. Cel din dreapta lucreaza frumos. Am incercat sa-l tot comprim sa-i reglez compresia dar tot nu amortizeaza. Am verificat in manualul de reparatie si am observat ca partea de cartus nu este la fel. L-am desfacut iar si am observat ca cineva montase gresit acea parte, am reasezat piesele dupa schema, am reumplut cu ulei si parca acum se simte ceva amortizare dar mi se pare putin. Sa fie asa oare motorul constructiv sau tot este o problema ca nu lucreaza egal? Atasez in link cu manualul de reparatie al acestui tip de telescoape. Va rog ajutati-ma cum sa procedez. http://theoldwoolshop.co.uk/mz/Front_Forks_Manual.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banat rider Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 vezi ca in pagina 5 a manualului pus de tine ai disfunctionalitati ,cauze si rezolvare in functie de modul de functionare al telescopului incearca rezolvarea de acolo in functie de problema care o ai poate te ajuta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 amortizorul stang se ocupa de compresion, amortizorul drept de rebound(cum stai pe motocicleta), e perfect normal sa se simta diferit cand le apesi pe fiecare in parte. in rest numai tu stii ce ai facut acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Este normal, si yamaha FZ 1 /Fazer are acelasi sistem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 na ca te-a lamurit bec! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Martie 12, 2015 Autor Share Postat Martie 12, 2015 M-am lamurit numai ca daca nu aveam acel ghid de reparatie nu-mi dadeam seama ca cineva lucrase inaintea mea la acea jamba deoarece piesele erau intr-o alta succesiune (gresita) si asa chiar nu lucra deloc. Acum intr-adevar opune rezistenta la compresie. Oricum ciudata solutie construnctiva, puteau sa le faca ca pe cele clasice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.