un_aiurit Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Buna Ziua, La ce nivel pozitionez siguranta pe main neddele ,are trei pozitii,acum este la ultima pozitie de sus,si cred ca din cauza asta revine mai greu din ture,a si dimineata porneste fara soc,am verificat clablul la soc si e ok nu ramane socul tras,o sa dasfac si socul sa verific daca rebine la loc. Multumesc de informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Depinde de fiecare motocicleta in parte. Teoretic ar trebui sa pui siguranta la mijloc pe ac si de acolo sa pleci cu incercarile. Daca e la ultima pozitie de sus inseamna ca ii vei da un pic mai mult carburant coborand acul. Verifica si mecanismul socului sa fie functional si verifica si nivelul in carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Depinde de fiecare motocicleta in parte. Teoretic ar trebui sa pui siguranta la mijloc pe ac si de acolo sa pleci cu incercarile. Daca e la ultima pozitie de sus inseamna ca ii vei da un pic mai mult carburant coborand acul. Verifica si mecanismul socului sa fie functional si verifica si nivelul in carburator. cobori siguranta=ridici acul= dai mai mult benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Martie 15, 2015 Autor Share Postat Martie 15, 2015 daca este la ultima pozitie de sus,inseamna ca nu are de a face cu faptul ca porneste fara soc la rece si faptul ca ,,coboara mai greu din ture,o sa verific socul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Cam la orice carburator acul controleaza plaja de la 1/4 pana la 3/4, de aici dedu daca ar trebui sa influenteze sau nu pornirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 daca este la ultima pozitie de sus,inseamna ca nu are de a face cu faptul ca porneste fara soc la rece si faptul ca ,,coboara mai greu din ture,o sa verific socul nu neaparat, cuiul poate avea uzura, sau scaunul poate avea uzura, sau jiglerul principal e prea mare... nu te poti lua dupa ce scrie pe jigler, trebuie masurat, sunt tot felu de ingineri care le maresc ... Cam la orice carburator acul controleaza plaja de la 1/4 pana la 3/4, de aici dedu daca ar trebui sa influenteze sau nu pornirea. cat de sigur esti? de la 3/4 in sus cine se ocupa de benzinarie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 (editat) cat de sigur esti? de la 3/4 in sus cine se ocupa de benzinarie?\ Ma mir ca nu stii. Pai daca de la 0 la 1/4 se ocupa jiclorul de relanti, de la 1/4 pana la 3/4 acul gici cine devine important la masa de la 3/4 la blana Editat Martie 15, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Ma mir ca nu stii. Pai daca de la 0 la 1/4 se ocupa jiclorul de relanti, de la 1/4 pana la 3/4 acul gici cine devine important la masa de la 3/4 la blana mai bine te-ai ocupa de ghicitori dupa ce stapanesti subiectul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 mai bine te-ai ocupa de ghicitori dupa ce stapanesti subiectul Astept explicatii care sa ma contrazica de la profesionisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 ridicarea acului creste debitul, coborarea micsoreaza debitul (asociat cu gaturi de admisie mai mici scad controlat puterea) sau compenseaza uzura tubului astfel incat sectiunea sa fie aproximativ "pe acolo" ... unele carburatoare au 5 trepte, standard este 3din5 » Post actualizat in 16 Mar 2015 12:43Ma mir ca nu stii. Pai daca de la 0 la 1/4 se ocupa jiclorul de relanti, de la 1/4 pana la 3/4 acul gici cine devine important la masa de la 3/4 la blana constant-velocity are jet de relanti (1350 rotatii probabil nu inseamna 1/4) separat total de jetul "de fuga" . Sunt mai multe solutii constructive... prin care efectul Venturi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 http://danskkartingcenter.dk/dellorto_motorcycle_carburetor_tuning_guide.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) » Post actualizat in 16 Mar 2015 12:43 constant-velocity are jet de relanti (1350 rotatii probabil nu inseamna 1/4) separat total de jetul "de fuga" . Sunt mai multe solutii constructive... prin care efectul Venturi ... Jiclorul de relanti are influenta si cand ciupesti aceeleratia acum ca o fi pana la 1/4 sau +,- nu mai conteaza, daca el bineinteles in conjunctie cu aerul nu este bine ales in momentul cand pleci de pe loc si tragi constant crescator de acceleratie se observa o "galma" in puterea motorului de exemplu daca este prea mic motorul ezita si pe masura ce cresti deschiderea clapeta/sibar intra in functiune cuiul cu tubul lui si ai un zvac de putere. Normal ca reglajele se fac tinand seama ca ai in amestec 2 componente dar noi vorbeam de linia benzinei. » Post actualizat in 16 Mar 2015 13:08 http://danskkartingcenter.dk/dellorto_motorcycle_carburetor_tuning_guide.pdf Merci pentru poza a se vedea figura doi , de acolo poate sa se documenteze si profesionistul care ne ilumineaza pe aici Editat Martie 16, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Jiclorul de relanti are influenta si cand ciupesti aceeleratia acum ca o fi pana la 1/4 sau +,- nu mai conteaza, daca el bineinteles in conjunctie cu aerul nu este bine ales in momentul cand pleci de pe loc si tragi constant crescator de acceleratie se observa o "galma" in puterea motorului de exemplu daca este prea mic motorul ezita si pe masura ce cresti deschiderea clapeta/sibar intra in functiune cuiul cu tubul lui si ai un zvac de putere. Normal ca reglajele se fac tinand seama ca ai in amestec 2 componente dar noi vorbeam de linia benzinei. » Post actualizat in 16 Mar 2015 13:08 Merci pentru poza a se vedea figura doi , de acolo poate sa se documenteze si profesionistul care ne ilumineaza pe aici e trist ca nici cu desene nu intelegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 e trist ca nici cu desene nu intelegi. Oi fi tu diselexic si nu pricepi ce scrie acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Oi fi tu diselexic si nu pricepi ce scrie acolo nu , sunt benzine-lexic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.