Sari la conținut

carburator dellorto 40 phm


Postări Recomandate

Buna Ziua,

La ce nivel pozitionez siguranta pe main neddele ,are trei pozitii,acum este la ultima pozitie de sus,si cred ca din cauza asta revine mai greu din ture,a si dimineata porneste fara soc,am verificat clablul la soc si e ok nu ramane socul tras,o sa dasfac si socul sa verific daca rebine la loc.

Multumesc de informatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de fiecare motocicleta in parte. Teoretic ar trebui sa pui siguranta la mijloc pe ac si de acolo sa pleci cu incercarile. Daca e la ultima pozitie de sus inseamna ca ii vei da un pic mai mult carburant coborand acul. Verifica si mecanismul socului sa fie functional si verifica si nivelul in carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de fiecare motocicleta in parte. Teoretic ar trebui sa pui siguranta la mijloc pe ac si de acolo sa pleci cu incercarile. Daca e la ultima pozitie de sus inseamna ca ii vei da un pic mai mult carburant coborand acul. Verifica si mecanismul socului sa fie functional si verifica si nivelul in carburator.

cobori siguranta=ridici acul= dai mai mult benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca este la ultima pozitie de sus,inseamna ca nu are de a face cu faptul ca porneste fara soc la rece si faptul ca ,,coboara mai greu din ture,o sa verific socul

nu neaparat, cuiul poate avea uzura, sau scaunul poate avea uzura, sau jiglerul principal e prea mare... nu te poti lua dupa ce scrie pe jigler, trebuie masurat, sunt tot felu de ingineri care le maresc ...

 

 

Cam la orice carburator acul controleaza plaja de la 1/4 pana la 3/4, de aici dedu daca ar trebui sa influenteze sau nu pornirea.

cat de sigur esti? de la 3/4 in sus cine se ocupa de benzinarie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de sigur esti? de la 3/4 in sus cine se ocupa de benzinarie?\

Ma mir ca nu stii. Pai daca de la 0 la 1/4 se ocupa jiclorul de relanti, de la 1/4 pana la 3/4 acul gici cine devine important la masa de la 3/4 la blana

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mir ca nu stii. Pai daca de la 0 la 1/4 se ocupa jiclorul de relanti, de la 1/4 pana la 3/4 acul gici cine devine important la masa de la 3/4 la blana

mai bine te-ai ocupa de ghicitori dupa ce stapanesti subiectul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ridicarea acului creste debitul, coborarea micsoreaza debitul (asociat cu gaturi de admisie mai mici scad controlat puterea) sau compenseaza uzura tubului astfel incat sectiunea sa fie aproximativ "pe acolo" ... unele carburatoare au 5 trepte, standard este 3din5


» Post actualizat in 16 Mar 2015 12:43

Ma mir ca nu stii. Pai daca de la 0 la 1/4 se ocupa jiclorul de relanti, de la 1/4 pana la 3/4 acul gici cine devine important la masa de la 3/4 la blana

constant-velocity are jet de relanti (1350 rotatii probabil nu inseamna 1/4) separat total de jetul "de fuga" . Sunt mai multe solutii constructive... prin care efectul Venturi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 16 Mar 2015 12:43

constant-velocity are jet de relanti (1350 rotatii probabil nu inseamna 1/4) separat total de jetul "de fuga" . Sunt mai multe solutii constructive... prin care efectul Venturi ...

Jiclorul de relanti are influenta si cand ciupesti aceeleratia acum ca o fi pana la 1/4 sau +,- nu mai conteaza, daca el bineinteles in conjunctie cu aerul nu este bine ales in momentul cand pleci de pe loc si tragi constant crescator de acceleratie se observa o "galma" in puterea motorului de exemplu daca este prea mic motorul ezita si pe masura ce cresti deschiderea clapeta/sibar intra in functiune cuiul cu tubul lui si ai un zvac de putere. Normal ca reglajele se fac tinand seama ca ai in amestec 2 componente dar noi vorbeam de linia benzinei.

» Post actualizat in 16 Mar 2015 13:08

Merci pentru poza a se vedea figura doi , de acolo poate sa se documenteze si profesionistul care ne ilumineaza pe aici

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jiclorul de relanti are influenta si cand ciupesti aceeleratia acum ca o fi pana la 1/4 sau +,- nu mai conteaza, daca el bineinteles in conjunctie cu aerul nu este bine ales in momentul cand pleci de pe loc si tragi constant crescator de acceleratie se observa o "galma" in puterea motorului de exemplu daca este prea mic motorul ezita si pe masura ce cresti deschiderea clapeta/sibar intra in functiune cuiul cu tubul lui si ai un zvac de putere. Normal ca reglajele se fac tinand seama ca ai in amestec 2 componente dar noi vorbeam de linia benzinei.

» Post actualizat in 16 Mar 2015 13:08

Merci pentru poza a se vedea figura doi , de acolo poate sa se documenteze si profesionistul care ne ilumineaza pe aici

e trist ca nici cu desene nu intelegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...