Sari la conținut

Carbone Lorraine SBK5 vs brembo


sarpee
 Share

Postări Recomandate

In esenta e foarte similar cu atributiile pneurilor: cele vazute ca fiind racing, super aderente, samd sunt asa DOAR intr-o anumita gama de temperatura pe care o atingi in regim de functionare.

Coeficientii aia mari practic deriva dintr-un grafic in care coeficientul de performanta (frictiune in acest caz) ajunge la valoarea optima intr-un anumit punct (sau o gama de temperatura). Iar ca sa ajungi la o valoare foarte mare a coeficientului , acea gama de obicei este foarte mica. Asta inseamna ca mai putin de temperatura optima, coeficientul scade brusc. iar peste interval, fie coeficientul scade brusc fie durata de viata.

Daca am gasi un comparativ intre placutele albastre sau argintii plecand de la 0 -> multe sute de grade, cu siguranta cele albastre au un grafic liniar cu o valoare decenta pe o gama larga de temperaturi, pana la un punct la care scade brusc. Cele race vor avea un 'maxim' al functiei mult mai mare, insa in temperaturile uzuale va avea un coeficient mai mic decat cele 'standard'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu niste dileme la un moment dat intre C.L. , Brembo, SBS dual carbon si pana la urma am schimbat etrierii si am cumparat ce-am gasit pe stoc la magazin adica SBS sintered. Cele dual carbon trebuiesc incalzite inainte deci pentru strada nu prea sunt bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg intrebarea.Vorbim despre plăcute.

 

 

Schimbati discul de otel cu unul de fonta si respectivul numar poate trece de 1.

La afirmatia asta ma refeream. Nu te contrazic, dar nu se aplica in situatiile reale, unde cele mai multe discuri de frana sunt din otel si nu fonta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceam referire, pentru a sublinia argumentul, la faptul ca nu este precizat in nici unul dintre grafice despre ce discuri vorbim.

Putem sa presupunem ca este vorba despre otel dar... assumption is the mother of all fuckups :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut !

George @cmd ....pana la urma CL , trebuiesc incalzite inainte la un mers de strada ?

Trebuie sa le schimb si eu saptamana asta .

Pana maine trebuie sa dau comanda .

Sambata plecam pana la Sighisoara ...pe Siriu ...Bv ....

Ms frumos !

Nu am mai deschis alt topic ...existand deja unul sinonim .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Am gasit ceva interesant. E un test de la o revista din Franta care compara un numar de placute de top de la producatori gen EBC (Double H), CL (XBK5, A3+), SBS (HS), Brembo (Sinter). Aparent facut intr-un mod mai stiintific, nu doar pe baza impresiei din sa. Il puteti citi aici.

Editat de FadeToBlack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...