Effect20CM Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 salutare . caut de aprox 2 ore si nimic concret...surubul de la carburator cel de jos nu cel de relanti din care se face amestecul ( mixture screw ) am gasit in manual . cum anume regleaza? daca il desfiletez da aer mai mult sau mai putin? am un amestec prea bogat in benzina si merge cam innecat si consuma multicel si vreau sa ai mai dau aer. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 salutare . caut de aprox 2 ore si nimic concret...surubul de la carburator cel de jos nu cel de relanti din care se face amestecul ( mixture screw ) am gasit in manual . cum anume regleaza? daca il desfiletez da aer mai mult sau mai putin? am un amestec prea bogat in benzina si merge cam innecat si consuma multicel si vreau sa ai mai dau aer. multumesc sunt 4 , cate unul pe fiecare carburator, iti trebuie o surubelnitza speciala ca sa ajungi sa le reglezi si mult mai important cunostinte tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Din ce ai dedus ca este un amestec bogat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 de fapt, ce ar trebui sa vrei tu... e sincronizare. asta dupa curatare... cu bujii noi noute ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 21, 2015 Autor Share Postat Martie 21, 2015 am dedus amestecul bogat dupa culoarea bujiilor si ca in ture joase pana in 3 mii nu trage ok si da stiu ca sunt 4 suruburi care se deschid in mod egal la fiecare carb. as vrea doar o tura sa mai dau dar nu stiu in ce sens da aer mai mult. asta a fost si intrebarea mea . multumesc » Post actualizat in 21 Mar 2015 10:18 intentionez sa le dau jos si sa fac aceasta operatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Amestecul a fost la fel si inainte asta daca nu ti-ai bagat degetele, banuiesc ca moto a mers bine inainte. -benzina proasta -filtru aer murdar -trage pe undeva aer fals -carburatoare murdare si lista poate continua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 21, 2015 Autor Share Postat Martie 21, 2015 da a ers ok pana am pus toba de carbon acum cuplu jos mai putin dar in ture inalte se simte un suflu de putere dupa 7 mii de ture......o sa suflu si filtrul de aer...insa consumul marisor 7-8 in mers linistit mi se pare destul de mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 (editat) Nu era mai simplu sa specifici de la inceput ? O toba sport poate afecta performantele iar tie iti da impresia sonora ca merge mai bine motorul. Iti recomand sa mergi la un mecanic sa iti faca el setarile, sa nu te chinui degeaba si sa faci motorul sa mearga mai prost. Succes, ma pun sa mormai putin ca e prea liniste. Editat Martie 21, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 21, 2015 Autor Share Postat Martie 21, 2015 mam gandit la asta vazand culoarea bujiilor si de aceea...nu mam gandit ca toba poate influienta amestecul . totusi si cu cea stock consumul era la fel de mare...pt un motor de 500 4 cil linie mers potolit nu e cam mult 8?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Suruburile tale de amestec banuiesc ca sunt pe benzina (sa ma contrazica cei ce stiu carburiciul) deci trebuie sa le insurubezi ca sa reduci benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 mam gandit la asta vazand culoarea bujiilor si de aceea...nu mam gandit ca toba poate influienta amestecul . totusi si cu cea stock consumul era la fel de mare...pt un motor de 500 4 cil linie mers potolit nu e cam mult 8?? De ce nu o duci tu la unu care se pricepe mai bine decat tine sa regleze amestecul."Cititu in bujii" nu e lucru mare...., problema consumului tau nu sta in suruburile de amestec,nici in alea de sincronizat, nici in toba super sport, e o intreaga "migaleala ", si ca sfat, e bine sa lasi pe unu care a mai facut setari la carburatoare....dupa toba, dupa filtru de aer....sau dupa manualul motoretei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 (editat) stiam ca am ceva de genul prin PC , uite aici cele indicate cu roz cred ca te intereseaza pe tine , deci il strangi apoi trei rotatii complete desfacut si pe acolo ar fi amestecul ideal » Post actualizat in 22 Mar 2015 17:57ps. pe babeste asa , daca e bogat amestecul iti da miros de benzina la evacuare si se incinge motorul foarte tare ! Editat Martie 22, 2015 de Joon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 » Post actualizat in 22 Mar 2015 17:57 ps. pe babeste asa , daca e bogat amestecul iti da miros de benzina la evacuare si NU se incinge motorul foarte tare ! La amestec sarac se incinge rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 22, 2015 Share Postat Martie 22, 2015 ps. pe babeste asa , daca e bogat amestecul iti da miros de benzina la evacuare si se incinge motorul foarte tare ! Daca nu are o baba, vorbesc eu cu bunica mea, a mai stat pe langa mine cand reglam carburatoarele si sigur se pricepe mai bine decat el.....vb serios... Citeste in ghioc, carti, cafea, catei de usturoi, dar cu ocazia asta o invat sa citeasca si in bujii, cred ca i-ar prinde bine sa aiba o vaga idee.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Daca ai umblat la surubul de jos, reseteaza si pune-l la loc, setarea o gasesti in manual. Eu as spune ca vine din alta parte problema ta, adica din carburator, dar nu din acel surub! La fel cum spune SuperBec, mergi la un mecanic bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) Asta am spus si eu , nu cred ca in Ploiesti (de unde vad ca este) sa nu fie un mecanic bun de care sa stie lumea.Nici eu nu prea ma bag la amestec, curat si sincronizez dar multi nu stiu nici sa curete carburatoarele cum trebuie asa cum nu am stiut nici eu pana nu am invatat de la "un expert in carburatoare". Iar ca si pret este intre 100-200ron si stii ca este totul ok. Editat Martie 23, 2015 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) Daca nu are o baba, vorbesc eu cu bunica mea, a mai stat pe langa mine cand reglam carburatoarele si sigur se pricepe mai bine decat el.....vb serios... Citeste in ghioc, carti, cafea, catei de usturoi, dar cu ocazia asta o invat sa citeasca si in bujii, cred ca i-ar prinde bine sa aiba o vaga idee.... » Post actualizat in 23 Mar 2015 20:58 salutare . caut de aprox 2 ore si nimic concret...surubul de la carburator cel de jos nu cel de relanti din care se face amestecul ( mixture screw ) am gasit in manual . cum anume regleaza? il desfiletezi cat "zice" manualul, iar daca turatia pt relanti nu este in specificatii, ajustezi din cursa acceleratiei (posibil ca Dorel sa fi actionat inaintea ta) dar si asa ideal este sa numeri si sa inregistrezi setarile initiale . Pe vremuri cand bunicii nu aveau acces la manuale desfiletau ala pana obtineau turatia maxima si apoi infiletau inapoi "umpic". Editat Martie 23, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.