Shuriken Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Salutare. Am un Gsxr de 600 din 2005 care imi face niste probleme. In momentul in care o pornesc la rece sta turata pana la 2000 de ture in jur de 1 minut maxim doua.. apoi scade relanti-ul pana aproape de 800-900 si da sa moara, desi temperatura motorului este in jur de maxim 20 grade . Uneori patesc acelasi lucru si la cald. Aveti idee ce poate fi ? Multumesc anticipat » Post actualizat in 21 Mar 2015 14:35Am uitat sa mentionez ca revizia este complet facuta la ea.. inclusiv bujii schimbate si puse recent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 (editat) Este o problema de injectie,mai precis de stv,se poate rezolva. Editat Martie 21, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) In momentul in care o pornesc la rece sta turata pana la 2000 de ture in jur de 1 minut maxim doua.. Asta e bine, inseamna ca functioneaza fast idle. » Post actualizat in 23 Mar 2015 07:47 apoi scade relanti-ul pana aproape de 800-900 si da sa moara, desi temperatura motorului este in jur de maxim 20 grade . Uneori patesc acelasi lucru si la cald. Aveti idee ce poate fi ? Ai reglat vreodata ralanti-ul? Incearca sa il reglezi la 1200-1300 rpm cand motorul are 90 de grade. Daca problema persista sau ralanti-ul urca prea sus, problema este in alta parte. Motorul se tureaza usor pana la linia rosie? » Post actualizat in 23 Mar 2015 07:47 bujii schimbate si puse recent. Sunt stranse corect? Editat Martie 23, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Martie 24, 2015 Autor Share Postat Martie 24, 2015 Asta e bine, inseamna ca functioneaza fast idle. » Post actualizat in 23 Mar 2015 07:47 Ai reglat vreodata ralanti-ul? Incearca sa il reglezi la 1200-1300 rpm cand motorul are 90 de grade. Daca problema persista sau ralanti-ul urca prea sus, problema este in alta parte. Motorul se tureaza usor pana la linia rosie? Am reglat relantiul cand motorul era cald. Relantiul este inconstant, dupa ce s-a incalzit motorul, fluctueaza cand la 1200-1300 ture.. cand la 900. Se tureaza usor pana la rosu. » Post actualizat in 23 Mar 2015 07:47 Sunt stranse corect? Presupun ca sunt in regula stranse. Am sa verific inca odata acest aspect. P.S. Mi se pare ca are si un consum relativ mare pentru ca mi s-au innegrit destul de repede bujiile si da rateuri destul de des pe decelerare. Am uitat sa mentionez ca este un Gixxer 20Th Anniversary si are evacuare completa Yoshimura de fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 Ia legatura cu TNG, stie ce spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Martie 24, 2015 Autor Share Postat Martie 24, 2015 Se poate un numar de telefon pe privat TNG ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 http://tngperformance.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Martie 25, 2015 Autor Share Postat Martie 25, 2015 Multumesc mult TNG. Un om cum rar e dat sa intalnesti. P.S. Se poate inchide topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Multumesc mult TNG. Un om cum rar e dat sa intalnesti. P.S. Se poate inchide topicul. Stiam unde te trimit, e un om de nota 20. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Multumesc pentru gandurile bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Secret profesional! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Pai noi nu suntem toti profesionisti aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Daca e problema de STV, se verifica la pornire daca STV sunt full deschise - atunci motorul porneste ajutat de fast idle. Functie de temperatura ambianta, fast idle functioneaza un anumit timp: aprox 35 sec/-5 C, 20 sec/15C, 15 sec/25C. Dupa ce motorul se incalzeste, la ralanti, STV se inchid aproape complet. La deschiderea acceleratiei, acestea se deschid dar nu sunt actionate de cablul de acceleratie. STV sunt actionate de STVA (care se cam strica) si comandate/controlate de STP sensor si ECU. De cele mai multe ori, sunt afisate in bord erorile C28 si C29. Daca e vreun alt secret, sunt si eu curios sa aflu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Daca as spune toate secretele nu as mai asa de bun pe Suzuki..nu crezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Daca as spune toate secretele nu as mai asa de bun pe Suzuki..nu crezi? Corect! Chiar sunt curios cand or sa re-inceapa sa fabrice si ei motociclete - Hopefully this is the last year we will see “bold new graphics” announced from a company that used to dominated the superbike segment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Daca as spune toate secretele nu as mai asa de bun pe Suzuki..nu crezi? Ai putea sa ceri bani pentru meditatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Un quick fix pentru STVA Editat Martie 25, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Pai eu am Trumpet Mie poti sa imi spui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Martie 30, 2015 Autor Share Postat Martie 30, 2015 Erau dereglati doi senzori, STV-ul si STVA-ul. Dupa calibrarea lor (secretul il detine TNG ) si sincronizarea clapetelor de acceleratie Gixerul meu aniversar toarce ca un motan pe soba calduta TNG FTW ! He he he Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Inca o data si-a aratat talentul TNG:) Pacat ca sunt cam putini mecanici ca el...si multi care incearca sa repare mobrele dupa ureche si cautand pe forumuri explicati,pareri sau alte vrajeli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Wow, deci nu era nici un secret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Wow, deci nu era nici un secret Secretul este... cum faci asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 E ok Geo. Credeam ca e din alte cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.