Sari la conținut

Problema gsxr 1000 k8


Postări Recomandate

Salut! Sper ca postez unde trebuie.

Am scos azi motorul la o tura(mai in forta). Dupa vre-o 20 de minute mi s-a aprins becul rosu din bord si unde apare temperatura, apare acum ba temperatura ba "F1". Mersul ei nu s-a schimbat absolut deloc. E in toate mintile. Am cautat in manualul ei semnificatia acelui F1 si spune doar ca sunt doua tipuri de semnalizare cu F1. In cel de-al doilea, care e mai grav, spune ca motocicleta nu mai porneste. In ambele spune sa ma duc la service. Cam la ce ar trebui sa ma astept. Va rog dati-va cu parerea doar daca stiti despre ce e vorba, iar daca ma poate ajuta cineva in problema asta, il rog sa imi lase un mesaj!

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi facea la fel la k8,cand statea 2-3 luni de zile ne pornita..dupa ce mergeam cateva zile cu ea isi revenea.Inainte sa o vand am dus-o la reparat si a gasit o mufa oxidata,era din cauza unui contact imperfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becul rosu de ulei? Cel care se stinge dupa pornirea motorului..scuze daca intreb ceva banal, dar sa fim siguri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becul rosu de ulei? Cel care se stinge dupa pornirea motorului..scuze daca intreb ceva banal, dar sa fim siguri!

Da!

» Post actualizat in 22 Mar 2015 16:31

Si mie imi facea la fel la k8,cand statea 2-3 luni de zile ne pornita..dupa ce mergeam cateva zile cu ea isi revenea.Inainte sa o vand am dus-o la reparat si a gasit o mufa oxidata,era din cauza unui contact imperfect.

Unde era contactul imperfect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai FI arins intri in dealer mod si citesti codul,dupa care il pui aici si vedem care este problema.

Sau ajungi la cineva sa puna SDS si sa vada codul si sa-ti rezolve eventuala problema. Ce cod ai pe ECU..sa fie 3920-21H00 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai FI arins intri in dealer mod si citesti codul,dupa care il pui aici si vedem care este problema.

Sau ajungi la cineva sa puna SDS si sa vada codul si sa-ti rezolve eventuala problema. Ce cod ai pe ECU..sa fie 3920-21H00 ?

Cum intru indealer mode? Imi poti da un pm cu un nr de tel eventual?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari de rutina_Ai verificat daca conectorul la contactul presiune ulei/sonda ulei este fixat? Se afla la baia de ulei. Sau ai nivel suficient ulei in baie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari de rutina_Ai verificat daca conectorul la contactul presiune ulei/sonda ulei este fixat? Se afla la baia de ulei. Sau ai nivel suficient ulei in baie?

Dedant intrebarile de rutina nu se potrivesc aici.

1.Sonda de presiune a uleiului nu monitorizeaza si nivelul de ulei.

2.Daca nu este presiune de ulei motorul se termina in 10 sec.

3.Afisarea intermitenta a temperaturi si a simbolului FI. face parte din secventa de diagnoza.

Deci el are o problema de injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

George, ma refer la problema cu lampa de avarie/ ulei aprinsa, cum spune mai sus. Sonda/oil switch functioneaza pe baza presiunii de ulei, in interior este un contact deschis la presiune de ulei, cand scade presiunea uleiului, sau cand motorul nu este pornit, dar cheia pe ON, lampa se aprinde, se inchid contactele si alimenteaza lampa rosie in bord. Motor pornit, presiune ulei mare, contactele se deschid. Vezi schema, contacte_bord la vitezometru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar crezi ca trebuie sa-mi explici cum functioneaza lampa de presiune de ulei? Acum pe bune credeam ca am trecut de stagiul asta...mai ales la suzuki.

Am vorbit cu omul are o problema pe exap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost neaparat pentru tine, nu o lua personal..presupun ca ar trebui sa verifice in sens gradual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becule, in curand o sa te bat pe umar..sa ne cunoastem, imi esti foarte drag, si amicii trebuie sa se cunosca si "face to face" :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

becule, in curand o sa te bat pe umar..sa ne cunoastem, imi esti foarte drag, si amicii trebuie sa se cunosca si "face to face" :hug:

sa nu te sperii, eu sunt bland de felu' meu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si de aceea vreau sa-ti strang mana...


» Post actualizat in 22 Mar 2015 21:51

Chiar crezi ca trebuie sa-mi explici cum functioneaza lampa de presiune de ulei? Acum pe bune credeam ca am trecut de stagiul asta...mai ales la suzuki.
Am vorbit cu omul are o problema pe exap.

 

Da se pare ca omul tau face confuzie intre lampa avarie ulei( si l-am intrebat mai sus si a raspuns ca DA ) si FI...doua lampi total diferite cu functii diferite. Dupa ce a spus mai sus, raspunsul meu a fost corect. Probleme expuse incorect ...oare cine greseste?

post-74268-0-65333000-1427061026_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

El nu face nici o confuzie iar tu gresesti.

Acel led rosu care se aprinde in bord are mai multe functii.

1.Se aprinde pentru presiune de ulei

2.Se aprinde pentru temperatura foarte mare in sistemul de racire.

3.Se aprinde pentru o problema la injectie o data cu simbolul FI pe displayul LCD.Acolo unde unde alterneaza in afisare cu valoarea temperaturi.

Deci daca ai fi stiut punctul 3 si fi inteles ca acea lampa rosie nu sa aprins din cauza de presiune de ulei si nici de temperatura mare. Asta pentru ca omul a spus ca pe bord este afisat si simbolul FI pe LCD.

Acum in loc sa recunosti ca ai gresit(ceea ce tu nu prea faci) si sa intelegi ce am spus de prima data,ai inceput sa-mi explici cum functioneaza o sonda de ulei.

Daca ai fi fost atent ce am spus in postul nr.2 la punctul 3 ai fi inteles ca nu are nici o treaba cu sonda de ulei.

Ori nu ai vrut,ori nu ai fost atent asa ca ai continuat cu....sonda de ulei.

Sa nu mai spun ca dupa am vorbit cu omul si l-am indrumat sa intre in secventa de diagnoza,sa confirmat codul de eroare C46, care este de a exap, si am spus ca are o problema de injectie......ultimul tau post poza 1 este tot de SONDA DE ULEI!!!!

Culmea este ca explicatia imi este dedicata mie.😃

Dedant, stii ca te apreciez pentru cunostintele in electronica, si ti-am spus-o de multe ori public,dar uneori trebuie sa recunosti ca poate cineva stie mai multe de cat tine intr-un domeniu, si ca poti si tu invata de la el.

 

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fim realisti..tu afirmi cu indarjire ca nu am dreptate, eu iti spun demonstrabil prin date tehnice si postari ca AM DREPTATE, in felul urmator:

1.La 6:24, se posteaza mesajul ca i s-a aprins becu rosu in bord;

2.La 6:29, l-am intrebat “becul/lampa culoare rosie/simbol ulei?”

3.La 6.30, raspunde cu DA !

Tu ai intrat la 6:55, dupa ce eu am avut discutia cu el referitoare la lampa si posibila defectiune in sonda/contact/Oil Switch. L-am intrebat daca a verificat nivelul de ulei, tinta fiind presiunea de ulei. Unde este greseala daca eu ma raportez in discutie la lampa de bord ulei si switch, ca posibila defectiune? Mai nou, vad ca si tu o postezi ca fiind prima in lista ta de ipoteze_presiune de ulei ! Acel switch daca este defect, va indica o lampa aprinsa in bord, dar in realitate presiunea de ulei fiind buna, caz intalnit personal la moto si la mai multe auto. Ca apare o alta discutie particulara cu tine si stabilesti prin dealer mod care este defectul, aici este o alta ecuatie cu o alta rezolvare…

George, cand ai dreptate am fost de acord, cand am gresit am recunoscut, dar acum nu sunt de acord cu tine pentru ca nu tratezi subiectul in mod real si nu te raportezi la discutia pe care am initiat-o cu el. Schema prezinta clar un circuit simplul prin care lampa se inchide prin acel switch si comandat de presiune(foto), si care daca este defect sau, daca nu exista presiune in sistemul de ungere, lampa se aprinde, repet_fapt mentionat si de tine in ipoteza NR1.

Daca faci o analiza la rece, o sa-mi dai dreptate!

Numai bine,

post-74268-0-43067600-1427092904_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Analiza la rece spune asa:

DACA AI FI STIUT CA PE BORD APARE SIMBOLUL "FI" PE AFISAJ, SI ESTE APRINSA SI LAMPA DE AVARIE..ESTE O PROBLEMA PE INJECTIE.

 

Cand ai FI arins intri in dealer mod si citesti codul,dupa care il pui aici si vedem care este problema.
Sau ajungi la cineva sa puna SDS si sa vada codul si sa-ti rezolve eventuala problema. Ce cod ai pe ECU..sa fie 3920-21H00 ?

Asta este primul meu post....vezi ceva de sonda de ulei acolo? am spus clar ca este vorba de o problema la injectie.

Eu am terminat, si nu mai raspund.este ultimul meu mesaj in acest topic..

Ti-o spun si eu, cu toate ca ti-a spus-o multi de aici...omule ai o problema!


» Post actualizat in 23 Mar 2015 07:12

Salut! Sper ca postez unde trebuie.

Am scos azi motorul la o tura(mai in forta). Dupa vre-o 20 de minute mi s-a aprins becul rosu din bord si unde apare temperatura, apare acum ba temperatura ba "F1". Mersul ei nu s-a schimbat absolut deloc. E in toate mintile. Am cautat in manualul ei semnificatia acelui F1 si spune doar ca sunt doua tipuri de semnalizare cu F1. In cel de-al doilea, care e mai grav, spune ca motocicleta nu mai porneste. In ambele spune sa ma duc la service. Cam la ce ar trebui sa ma astept. Va rog dati-va cu parerea doar daca stiti despre ce e vorba, iar daca ma poate ajuta cineva in problema asta, il rog sa imi lase un mesaj!

Va multumesc!

Asta a spus omul si tu nu ai stiut!!! citeste textul cu rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Analiza la rece spune asa:

DACA AI FI STIUT CA PE BORD APARE SIMBOLUL "FI" PE AFISAJ, SI ESTE APRINSA SI LAMPA DE AVARIE..ESTE O PROBLEMA PE INJECTIE.

 

Asta este primul meu post....vezi ceva de sonda de ulei acolo? am spus clar ca este vorba de o problema la injectie.

Eu am terminat, si nu mai raspund.este ultimul meu mesaj in acest topic..

Ti-o spun si eu, cu toate ca ti-a spus-o multi de aici...omule ai o problema!

» Post actualizat in 23 Mar 2015 07:12

Asta a spus omul si tu nu ai stiut!!! citeste textul cu rosu.

Tu inca chiar nu vrei sa vezi subiectul discutat cu cel care a postat si MINE, ..chiar nu te inteleg, ti-am postat si partea din manual si schema in care prezinta cazul...si posibila defectiune cu sonda. De fapt, daca imi aduc aminte asa ai procedat si in urma cu cateva luni _vezi la HISS la honda. Da in final, eu nu inteleg de ce imi pierd timpul sa te conving, oricum nu am nicio sansa... TU poate, pentru ca ai nevoie de clienti, de aceea poate iti inteleg indarjirea, eu o fac din placere si din pasiune. Iar daca de agati de tot felul de guralivi de doi lei si ii prezinti ca posibili oratori de cunostinte tehnice, asta este o mare problema pentru tine, bazeaza-te pe tine!! si principiile tale in viata ..un sfat, depinde ce doresti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mă pricep la mecanică/electronică, etc. dar citesc al naibii de bine orice text la prima vedere.

La 6:24, inițiatorul a scris (din prima, fără editări ulterioare) foarte clar ce a evidențiat TNG cu roşu.

Restul e poveste :)

Mai e vreo ceva de zis?

Editat de zĂŽmbesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Becul rosu de ulei? Cel care se stinge dupa pornirea motorului..scuze daca intreb ceva banal, dar sa fim siguri!

Cand am raspuns "da", consider ca am raspuns corect - e acelasi bec (si unicul), dar nu apare si simbolul de ulei pe bord!(nu am specificat nimic de acel simbol in descriere; sa zicem ca a fost o neintelegere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

am si eu problema cu acelasi led rosu aprins , doar ca la mine mesajul este "Sd" ....

e un gsxr100 k7

initial am crezut ca e de la bateria slaba .... dar sta aprins si cu baterie noua ....

daca stie cineva care i treaba cu ledu' asta , s a ma lumineze si pe mine

 

multumesc

Editat de glazariu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

am si eu problema cu acelasi led rosu aprins , doar ca la mine mesajul este "Sd" ....

e un gsxr100 k7

initial am crezut ca e de la bateria slaba .... dar sta aprins si cu baterie noua ....

daca stie cineva care i treaba cu ledu' asta , s a ma lumineze si pe mine

 

multumesc

Salut,suna-ma si voi incerca sa te lamuresc..

0722537975

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...