Papino Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Salutare ,dupa cum scrie si in anunt am o problema cu moto mai sus mentionata si anume nu imi mai merge bordul deloc(becuri ,turatii etc)dar nici farurile nu se mai aprind.Moto inca porneste nu are alta problema,are cineva idee despre ce este vb? si o posibila rezolvare ?Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 ai verificat sigurantele?zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 Verifica mufa de la faruri sa nu fie topita pe interior. O gasesti pe sub carene de la codita. La fel verifica si alte mufe. Stiu un caz asemanator,tot cu r6 mai vechi,cand din cauza switch-ului de la frana fata,se ardea cateva sigurante si apoi se intrerupea bordul. Poti incepe prin a-le verifica si da cu spray de contacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papino Postat Martie 29, 2015 Autor Share Postat Martie 29, 2015 am uitat sa mentionez ca m-a mancat in ...ureche si am umblat la 3 mufe libere de sub sa care nu sunt mufate iar doua au o buc de cablu de iese din mufe si se intoarce tot in mufa ca o bucla ,iar a 3 nu avea si i-am bagat eu si dupa s-a intamplat minunea:)) » Post actualizat in 29 Mar 2015 15:16 mufele nu sunt arse sau ceva de genul imediat dupa ce am facut eu pe electricianul moto s-a intamplat ce v-am povestit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 (editat) ...mai intai verifica sigurantele(cum a spus cineva mai sus),apoi mai vezi ce si cum....Mufele respective sa le aduci in starea initiala(pana sa umbli la ele) Editat Martie 29, 2015 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papino Postat Martie 29, 2015 Autor Share Postat Martie 29, 2015 mai m-am uitat la sigurante si nu este nici una arsa sau ceva de genul(inegrita) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 (editat) masoara cu un aparat de tensiune pe ohmi,daca are buzzer e si mai bine,nu intotdeauna le poti depista cu ochiul.... trece-ti locatia...poti avea si ajutor de la cineva aproape de tine in multe situatii.... Editat Martie 29, 2015 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 (editat) Salutare ,dupa cum scrie si in anunt am o problema cu moto mai sus mentionata si anume nu imi mai merge bordul deloc(becuri ,turatii etc)dar nici farurile nu se mai aprind.Moto inca porneste nu are alta problema,are cineva idee despre ce este vb? si o posibila rezolvare ?Ms. Conectori oxidati..verifica toti conectori din fata Si mai verifica inca o data sigurantele. Editat Martie 29, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 am uitat sa mentionez ca m-a mancat in ...ureche si am umblat la 3 mufe libere de sub sa care nu sunt mufate iar doua au o buc de cablu de iese din mufe si se intoarce tot in mufa ca o bucla ,iar a 3 nu avea si i-am bagat eu?? si dupa s-a intamplat minunea:)) » Post actualizat in 29 Mar 2015 15:16 mufele nu sunt arse sau ceva de genul imediat dupa ce am facut eu pe electricianul moto s-a intamplat ce v-am povestit Posibi ca ai facut o punte intre + si - pe conectorul respectiv suspendat, deci un scurcircuit.... verifica siguranta de 20A pentru lumini (vezi ca sunt doua) si cea de 7,5 A. Si scoate acea punte facuta de tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papino Postat Martie 29, 2015 Autor Share Postat Martie 29, 2015 (editat) puntea a fost primul lucru pe care l-am scos iar sigurantele nu le-am scos dar le voi incerca cu cele de la masina maine dar sigurantele nu au nimik sunt curate nu sunt negre nu sunt oxidate etc Editat Martie 29, 2015 de Papino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 29, 2015 Share Postat Martie 29, 2015 puntea a fost primul lucru pe care l-am scos iar sigurantele nu le-am scos dar le voi incerca cu cele de la masina maine De ce te complici? Lasa automobilul vrei sa incepi o alta tema?!. 1. Scoate cele doua sigurante si verifica cu un ohmmetru sau cu o lampa de 12 V continuitatea, daca te uiti atent in lumina o sa vezi ca fuzibilul este intrerupt/ars/topit, in final verifica tot setul de sigurante, nu imi dau seama ce ai facut acolo.. 2. Cumpara un set de sigurante fuzibile noi, si schimba sigurantele pe care le-ai identificat arse cu unele noi de ACEEASI VALOARE, scrie pe siguranta valoarea _ 20A, 7,5A, etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papino Postat Martie 30, 2015 Autor Share Postat Martie 30, 2015 s-a facut maine ma apuc de schimbat toate sigurantele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 bine ca nu e ca la mine. Un R1 din 99, la care ventilatorul de radiator tocase toate firele... si eu ma miram de ce merg farurile cand cum... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papino Postat Martie 30, 2015 Autor Share Postat Martie 30, 2015 (editat) da eu am facut o prostie mai mare ca mine dar de asa e cand te dai cunoscator..... maine revin si cu niste pozecu mufele vietii Editat Martie 30, 2015 de Papino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Uita-te in manual si identifica toate sigurantele. Poate ti-a scapat vreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papino Postat Martie 30, 2015 Autor Share Postat Martie 30, 2015 da deci rezultatul este crunt la prima vedere.acea mufa in care am reusit sa fac punte este mufa de diagnoza si ori este ceva ars in CDI ori un fir este impuscat si trebuie luate toate firele la verificat cu volmetru .Stie cineva un service sau baiat cu diagnoza moto din buc preferabil sector 6? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Merita verificata si incarcarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 da deci rezultatul este crunt la prima vedere.acea mufa in care am reusit sa fac punte este mufa de diagnoza si ori este ceva ars in CDI ori un fir este impuscat si trebuie luate toate firele la verificat cu volmetru .Stie cineva un service sau baiat cu diagnoza moto din buc preferabil sector 6?R6 99 nu are diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papino Postat Martie 30, 2015 Autor Share Postat Martie 30, 2015 k si in acest caz TNG ce mai pot face ? iau toate acele cabluri cu volmetru respectiv si vad care e impuscat sau nu de acolo este problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Printezi instalatia din service manual, si o iei usor pe instalatie si verifici ce ce nu functioneaza. Pas cu pas de la baterie pana la zona care nu functioneaza. Ce traseu ai verificat si este ok il bifezi pe instalatie. Nu uita sa verifici si masa( minusul) nu doar plusul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 da deci rezultatul este crunt la prima vedere.acea mufa in care am reusit sa fac punte este mufa de diagnoza si ori este ceva ars in CDI ori un fir este impuscat si trebuie luate toate firele la verificat cu volmetru .Stie cineva un service sau baiat cu diagnoza moto din buc preferabil sector 6? Verificarea conductoarelor, firelor cum vrei sa spui tu, se face cu ajutorul ohmmetrului, va trebui sa verifici continuitatea acestora in circuitul defect, dar si in cele conexe. Daca nu ai ohmmetru, se poate utiliza o lampa de control de 12 V alimentata la acumulatorul motocicletei. Si un electrician auto iti poate rezolva problema, sau un amic cu cunostinte medii de electricitate. Daca ai rabdare si notiuni medii de electricitate, aplica urmatoarele etape: 1. Cand ai facut puntea, in ce stare era motorul? pornit, cheia de contact pe OF, sau pe ON, ?! 2. Spui ca ai verificar sigurantele fuzibile in modul cel mai serios? Ok, atunci dupa ce ti-ai adus aminte de starea in care a fost motorul/instalatia cand ai facut puntea, treci in acea stare cu instalatia si conecteaza un voltmetru in acea mufa unde ai facut puntea/unde ai produs defectiunea. 3. Daca ai tensiune la acel conector masurata de voltmetru pe domeniul c.c, inseamna ca circuitul tau este OK, siguranta este buna, conductoarele in regula, defectul trebuie cautat in alt circuit conex_alimentare, comutator, releu, etc. 4. Lumini in spate si semnalizarile fata /spate functioneaza? 5. Daca nu ai tensiune in acel conector cu probleme, inseamna ca siguranta/sigurantele din circuit/circuite nu ai/le-ai verificat- o/verificat corect sau un conductor din circuit este intrerupt, treci la verificari cu ohmmetru pe conductoare tinand cont de schema electrica. Posteaza ce ai facut si discutam, Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papino Postat Martie 31, 2015 Autor Share Postat Martie 31, 2015 gata s-a rezolvat.un nene pe nume iulian igorov pe undeva prin militari ) 5 sec a durat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 asa,si care a fost buba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 gata s-a rezolvat.un nene pe nume iulian igorov pe undeva prin militari ) 5 sec a durat ) Daca inlocuiesti o siguranta fuzibila, sigur dureaza mai mult de 5 sec !!......spune iar o faza tare, sunt curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papino Postat Martie 31, 2015 Autor Share Postat Martie 31, 2015 nici macar nu a schimbat o siguranta ..cica e secret profesional asa mi-a spus ca si eu am ramas uimit, zici ca e magician Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.