wagnererik20 Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Buna, Problema mea este urmatoarea, Acumulatorul este nou cumparat de o saptamana incarcat cu electrolit si incarcat la electrician calumea cum scrie la carte. Incarcarea la motor este 13,5- 14,1 volti la relatiu si daca aprind farurile pica la 12,4- 12,1 - 12,5 volti la relantiu uneori 13,2-13,4 volti la turatie de 5000 rot/min, oscileaza si cand in cand pica sub 12 volti. Toate firele au fost verificate, toate firele incepanda de la acumulator pana la releul de incarcare sunt cositorite si verificate de la A pana la Z. Incarcarea normal ar trebui sa fie intre 14,0-15,0 volti . Am verificat toate sigurantele de la A la Z am si curatat. Releul nu se incalzeste pentru ca am mutat sub bord si am cositorit toate firele si am izolat calumea. Releul de incarcare are 6 fire, 3 albe cele 3 faze, 1 plus, 1 minus, 1 excitatie sau monitor cum vreti voi. Intrebarea este ce poate sa aiba ? care este problema? Va rog sa raspundeti doar cei care pricep si cu argumente. Eu am incercat toate lucrurile posibile . Multumes, Erik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Concluzia e simpla: Onda e Onda, asa ca daca nu mai ai Paneuropean apar problemele Scuze, glumeam, stiu ca drumurile in Bihor sunt mizerabile si ai nevoie de enduro touring. Ai fost la Tibi cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 (editat) Masoara infasurarile statorului fatza de masa (sasiul, minusul inst electrice), sa nu aiba continuitate electrica intre infas si masa. E cel mai frecvent defect la generatorul electric al motoretelor. Cedeaza izolatia spirelor intr-un punct si fac contact electric cu sasiul. Editat Aprilie 13, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Salut, Practic si la obiect: 1. Ce valoare are tensiunea acumulatorului la borne in regim static/motor nepornit si deconectat de la instalatia motocicletei? 2. Deconecteaza cele 3 conductoare care intra in RRT de la alternator si aplica schema de masurare/verificare pe care ti-am descarcat-o in attach. 3. Posteaza rezultatele si dicutam in continuare. Bafta, Verificare_stator_alternator.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Aprilie 13, 2015 Autor Share Postat Aprilie 13, 2015 Kevinn, la care Tibi ? » Post actualizat in 13 Apr 2015 18:35 Jagi am verificat nu face scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 La electrician, ma gandesc ca s ar baga sa vada care e buba. Cel cu Transalpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Aprilie 13, 2015 Autor Share Postat Aprilie 13, 2015 Da da da am fost la el am vorbi cu el nu se baga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Noah, pacat. In Oradea a inteles ca Kefe ar fi mai priceput la electrice, cred ca il stii. Fa Super Tenere ul si hai la niste ture soft enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Exact cu aceeasi problema ma confrunt si eu. Problema e de la stator, ai o faza arsa. Eu mi-am comandat deja alt stator. Masoara tensiunea pe cele trei fire galbene car eies din stator, trebuie sa ai in jur de 50V la fiecare faza. Daca desfaci capacul de la stator vei gasi bobine carbonizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Aprilie 13, 2015 Autor Share Postat Aprilie 13, 2015 50volti curent alternativ intre faza ? Trei faze : 1,2,3. 50 volt 1-2, 50 volt 2-3 si 50 volt 1-3 ???? » Post actualizat in 13 Apr 2015 19:06 Kevinn . Inca nu am cautat pe nimeni doar pe forum si doar din propria experienta daca nu ma descurc singur o sa marg la cineva mai priceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 (editat) 50volti curent alternativ intre faza ? Trei faze : 1,2,3. 50 volt 1-2, 50 volt 2-3 si 50 volt 1-3 ???? 1-2 = 50V, 1-3 =50V, 2-3 =50V, 2-1 =50V Editat Aprilie 13, 2015 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Aprilie 13, 2015 Autor Share Postat Aprilie 13, 2015 din cate imibaduc aminte ultima data cand am masurat intre faza am avut aprox 15 volti la relantiu aprox da nu stiu exact maine o sa masor si la rrelantiu si turatie de 4000-5000 rot/min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 din cate imibaduc aminte ultima data cand am masurat intre faza am avut aprox 15 volti la relantiu aprox da nu stiu exact maine o sa masor si la rrelantiu si turatie de 4000-5000 rot/min Esti din Oradea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Aprilie 13, 2015 Autor Share Postat Aprilie 13, 2015 Si un stator cat costa aprox second hand ? In jurbla ce pret se misca ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 In jur de 300 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Aprilie 13, 2015 Autor Share Postat Aprilie 13, 2015 (( ((( » Post actualizat in 13 Apr 2015 19:20 maine verific tot sper sa nu fie problema asta » Post actualizat in 13 Apr 2015 19:27 De la magnetou iese trei fire albe cele trei faze si doua fire xolorate care mer la releul principal starter sau cum se numeste. cu acele doua fire colorate ce este ? Ce rol au ? » Post actualizat in 13 Apr 2015 19:27 De la magnetou iese trei fire albe cele trei faze si doua fire xolorate care mer la releul principal starter sau cum se numeste. cu acele doua fire colorate ce este ? Ce rol au ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Sa spunem alternator, 3 conductor se duc in redresor care este corp comun cu regulatorul si formeaza RRT, iar cele doua in unitatea de aprindere, ignition unit. Problema ta este iesirea spre RRT ! Verifica si rezistenta ohmica a fazelor, ar trebui sa fie 0,2-0,3 ohm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 (( ((( » Post actualizat in 13 Apr 2015 19:20 maine verific tot sper sa nu fie problema asta » Post actualizat in 13 Apr 2015 19:27 De la magnetou iese trei fire albe cele trei faze si doua fire xolorate care mer la releul principal starter sau cum se numeste. cu acele doua fire colorate ce este ? Ce rol au ? » Post actualizat in 13 Apr 2015 19:27 De la magnetou iese trei fire albe cele trei faze si doua fire xolorate care mer la releul principal starter sau cum se numeste. cu acele doua fire colorate ce este ? Ce rol au ? cand conectezi/deconectezi releul la instalatie, asigura-te ca bateria nu este legata . Cele 2 fire sunt de la "pick up" adica pe volanta este un magnet (cred) iar senzorul este pentru a depista pozitia volantei/pistonului, firele alea doua nu cred ca au treaba cu problema ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 cand conectezi/deconectezi releul la instalatie, asigura-te ca bateria nu este legata . Cele 2 fire sunt de la "pick up" adica pe volanta este un magnet (cred) iar senzorul este pentru a depista pozitia volantei/pistonului, firele alea doua nu cred ca au treaba cu problema ta. Da, pe volanta este un magnet(pickup magnet), iar in interior se afla o infasurare speciala pentru aprindere( in manuale ignition winding), de la aceasta infasurare doua fire ajung la CDI_ sistem aprindere. Dar, cum am precizat mai sus, nu este cazul aici, la aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Aprilie 14, 2015 Autor Share Postat Aprilie 14, 2015 Buna.1. Acumulatorul deconectat de la motor are 12.8 volti. 2. Tensiunea intre cele 3 faze respectiv 1-2, 2-3, 1-3. Este 50 volti la turatie de 4000 - 4500 rot/min . Rezistenta intre cele 3 faze 1-2, 2-3, 1-3. Este la fiecare la fel respectiv 1.6 Ohmi. Am verificat daca nu cumva face scurt intre faze si masa motorului si nu face scurt absolut nici o faza. UNDEI BUBA ???????? » Post actualizat in 14 Apr 2015 15:15 m_memphis sunt din Salonta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Regulatorul de tensiune cel mai probabil avand in vedere ce ai scris pana acum. Se intampla destul de des sa nu moara brusc ci treptat, merge cu intermitente . Am vazut ca ai verificat sigurantele, dar merita sa te mai uiti o data la soclul sigurantei pricipale, cea care deobicei se afla pe releul de pornire. Aici mai apar probleme care-ti pot afecta incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Buna.1. Acumulatorul deconectat de la motor are 12.8 volti. 2. Tensiunea intre cele 3 faze respectiv 1-2, 2-3, 1-3. Este 50 volti la turatie de 4000 - 4500 rot/min . Rezistenta intre cele 3 faze 1-2, 2-3, 1-3. Este la fiecare la fel respectiv 1.6 Ohmi. Am verificat daca nu cumva face scurt intre faze si masa motorului si nu face scurt absolut nici o faza. UNDEI BUBA ???????? » Post actualizat in 14 Apr 2015 15:15 m_memphis sunt din Salonta Salut, 1. In limia normala (12,7-13,1)V 2. Tensiunea debitata intre faze ( 50-80)V, este in parametrii. Rezistenta ohmica a fazelor 1,6 Ohm, difera in functie de fabricant, 1 ohm valoarea medie, dar este OK ! 3. Rezistenta ohmica =infinit, cred ca asa ti-a indicat ohmmetrul, sau cu lampa de control, depinde de instrument. In acest caz sunt doua variante in discutie: A. Masurarea rezistentelor de contact pe circuitul Generator_RRT_Acumulator. Ai un mare ajutor in topicul deschis de mine la Service-Rezistenta de contact _ aici gasesti toate etapele cu valori, scheme si foto in detaliu_/index.php?/topic/721520-rezistenta-de-contactrezistenta-suplimentara-defectiuni/ . Dar, tebuie sa citesti cu atentie si aplici corect, chiar daca totul este OK, ti-ai facut o verificare in amanunt a instalatiei, totul este spre BINE ! . B. Verificarea RRT, poate fi in acest caz sursa de defectiune, poti incepe cu el in prima etapa. In attach ai schema de verificare pe partea de redresare, situatia compexa-partea de regularizare, atunci se schimba total RRT, chiar si pentru redresare schimbarea va fi totala pentru RRT, sunt parti comune. Te rog sa postezi ce ai facut, dar cu valori si discutam in continuare! Bafta la lucru, Verificarea RRT.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Aprilie 14, 2015 Autor Share Postat Aprilie 14, 2015 Asa o sa procedez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakobs Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 daca este defect releul de incarcare si cumpar unul care nu are acelasi cod, pot sa apara probleme? ( mentionez ca este sters codul de pe releul meu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Da, pe volanta este un magnet(pickup magnet), iar in interior se afla o infasurare speciala pentru aprindere( in manuale ignition winding), de la aceasta infasurare doua fire ajung la CDI_ sistem aprindere. Dar, cum am precizat mai sus, nu este cazul aici, la aprindere. omul a intrebat ce-i cu firele alea ... » Post actualizat in 15 Apr 2015 12:12 daca este defect releul de incarcare si cumpar unul care nu are acelasi cod, pot sa apara probleme? ( mentionez ca este sters codul de pe releul meu ) daca motoreta dar si releul au 3 fire de aceeasi culoare , eu zic ca poti adapta releu cu 4, 5 sau 6 fire , dar releul bun sa vina de pe o motoreta cu capacitate asemenatoare. Recomand sa pui releu cu cu fire si radiator, nu releu cu mufa direct pe radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.