Sari la conținut

probleme cadru


Postări Recomandate

da,pentru ca nu am stiu ca este avariat. abia dupa 2 saptamani cand l-am dus sa-l vopsesc am dat rezervorul jos si am vazut minunea

» Post actualizat in 21 Apr 2015 19:27

am vorbit astazi cu Cristian Ionescu,sudorul recomandat mai sus si a spus ca daca e cadrul stramb nu pote sa il faca pentru ca este din otel

Pai daca ai umblat cu ea si nu ai obsevat, ce sa fie stramb? pune-i asa cum se spunea mai sus niste intarituri si gata. Probabil a avut un accident "frontal" de s-a rupt ca acolo nu ai de unde sa ai efort de intidere decat la frana sau impact.

Poti sa mergi fara maini pe ea? Vobleaza ? Rotile calca pe aceeasi urma?

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic, stabilitatea motocicletei a fost tinuta de motor si de prinderile acestuia pe cadru, adica motorul tine cadrul...Oare cel care ti-a vandut motorul nu stia de aceasta situatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti voi astia cu carpelile...nu s cate cunostinte aveti voi in domeniul structurilor dar daca sfatuiti omul cu asa ceva e clar...daca cadru e stramb cu improvizatii nu se mai alinieaza el nici in vislele cele mai frumoase....iar ca sa il repari profi nu are rost investitia...

 

In afara de usa nu gasesti nicaieri?....

 

Daca sa rupt in zona aia...tind sa cred ca sa lovit frontal...verifica si furca ,janata ,subcadrul de fata etc...ca idee sa nundescoperi si alte surprize....

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a fost lovit frontal clar si evident cel care mi-a vandut-o stia(cand l-am sunat dupa el era prost sa imi recunoasca ce mi-a vandut,nu a vrut sa recunoasca macar). s-au inlocuit piesele care se vedeau ca sa spun asa,a dat o sudura de mantuiala si dupa a pus chit peste.

 

am cautat pe ebay in italia,spania,uk,germania nu am gasit nimic.. daca mai stiti voi pe undeva as fi foarte recunoscator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a fost lovit frontal clar si evident cel care mi-a vandut-o stia(cand l-am sunat dupa el era prost sa imi recunoasca ce mi-a vandut,nu a vrut sa recunoasca macar). s-au inlocuit piesele care se vedeau ca sa spun asa,a dat o sudura de mantuiala si dupa a pus chit peste.

 

am cautat pe ebay in italia,spania,uk,germania nu am gasit nimic.. daca mai stiti voi pe undeva as fi foarte recunoscator.

e varza cadrul ala, nu cred ca mai faci ceva cu el

 

daca ai rabdare cateva luni poate apare unul pe ebay.co.uk, din america te costa drumul mai mult decat cadrul, garantat

 

am vazut vreo 3 pe ebay.de dar au preturi incepand cu 400 si ceva de euro...

» Post actualizat in 21 Apr 2015 22:24

http://www.ebay.de/itm/KAWASAKI-NINJA-250-R-EX250K-RAHMEN-BRIEF-FRAME-/150636984506?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item2312a9f8ba

http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-Ninja-250-08-EX250K-Rahmen-Unfallrahmen-oz23-/121042659028?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1c2eb466d4

http://www.ebay.de/itm/Rahmen-Brief-Schein-COC-Kawasaki-ZX-R-250-Ninja-EX250K-EZ-2012-Hauptrahmen-/131489901617?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1e9d68ac31

» Post actualizat in 21 Apr 2015 22:28

cel la 499 parca are ceva buba...nu ma pricep la germana dar asa vad in poza

» Post actualizat in 21 Apr 2015 22:42

Ce m-a frapat pe mine la toata faza asta este ca 1. ala care ti l-a vandut te-a pus in pericol cu buna stiinta, ti-a vandut o gramada de piese puse laolalta, nu o motocicleta, identitatea motocicleta e data de cadru si in cazul asta e egala cu zero.

 

2. Din cate tin eu minte cand schimbi proprietarul faci autentificare la RAR si apoi ITP, cum mama naibii nu si-au dat aia seama ca motorul are cadrul rupt, n-au pus mana pe un motor niciodata in viata lor, wtf, cum au facut itp? N-au verificat daca se aliniaza rotile, n-au verificat franele?, pai cand franezi, cadrul asa rupt cred ca face click-clack....

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la cine ai cumparat nenorocirea asta?

Un nenorocit din valcea. Macar de imi spunea "ba nene e rupta"

» Post actualizat in 22 Apr 2015 13:13

Eu zic sa-l sudezi, ii dai un spray asa la repezeala si bagi motorul la vanzare, abia a inceput sezonul, doritori de o mobra buna, neatinsa, la un pret muncitoresc sunt multi!

Exact aceasi gandire a avut-o si cel care mi-a vandut-o. Hai sa omoram oameni nevinovati

» Post actualizat in 22 Apr 2015 13:14

e varza cadrul ala, nu cred ca mai faci ceva cu el

 

daca ai rabdare cateva luni poate apare unul pe ebay.co.uk, din america te costa drumul mai mult decat cadrul, garantat

 

am vazut vreo 3 pe ebay.de dar au preturi incepand cu 400 si ceva de euro...

 

» Post actualizat in 21 Apr 2015 22:24

 

http://www.ebay.de/itm/KAWASAKI-NINJA-250-R-EX250K-RAHMEN-BRIEF-FRAME-/150636984506?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item2312a9f8ba

http://www.ebay.de/itm/Kawasaki-Ninja-250-08-EX250K-Rahmen-Unfallrahmen-oz23-/121042659028?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1c2eb466d4

http://www.ebay.de/itm/Rahmen-Brief-Schein-COC-Kawasaki-ZX-R-250-Ninja-EX250K-EZ-2012-Hauptrahmen-/131489901617?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item1e9d68ac31

» Post actualizat in 21 Apr 2015 22:28

 

cel la 499 parca are ceva buba...nu ma pricep la germana dar asa vad in poza

» Post actualizat in 21 Apr 2015 22:42

 

Ce m-a frapat pe mine la toata faza asta este ca 1. ala care ti l-a vandut te-a pus in pericol cu buna stiinta, ti-a vandut o gramada de piese puse laolalta, nu o motocicleta, identitatea motocicleta e data de cadru si in cazul asta e egala cu zero.

 

2. Din cate tin eu minte cand schimbi proprietarul faci autentificare la RAR si apoi ITP, cum mama naibii nu si-au dat aia seama ca motorul are cadrul rupt, n-au pus mana pe un motor niciodata in viata lor, wtf, cum au facut itp? N-au verificat daca se aliniaza rotile, n-au verificat franele?, pai cand franezi, cadrul asa rupt cred ca face click-clack....

http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItemDescV4&item=150636984506&category=179745&pm=1&ds=0&t=1429708266026

 

Ma gandesc sa il iau pe asta,ma ajunge 600€ in total

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roaga pe cineva care stie germana sa te ajute sa citesti descrierea si eventual sa vorbesti la telefon/email cu vanzatorul ca sa afli daca are brief si poate sa-ti dea si facturi sau ce-mi mai trebuie pentru RAR.

Asigura-te ca il poti inmatricula inainte sa-l cumperi.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa cheltuielile efective cu cadru ( cadru+ transport, + eventual alte taxe daca-l iei din afara UE) trebuie sa ai in vedere si cheltuielile cu actele pe la noi care nu-s chiar de ignorat. Pentru asta ar fi bine sa te interesezi la RAR sa vezi cat te-ar costa ''recarosarea'' , sau daca-i mai convenabil sa faci o inmatriculare de la zero.

In Franta de exemplu o reparatie profesionala la acel cadru te-ar costa in jur de 4-500E.

Primul pas pe care trebuie sa-l faci ar fi sa demontezi tot, sa ramai cu cadrul gol si eventual sa te duci la un sudor bun cum e Cristian Ionescu sa-l vada pe viu. Din pacate nu tine numai de sudura, ai nevoie de acel device special in care se fixeaza cadrul pentru verificare si redresare. Desi nu e mare jmecherie de incropit un device deala eu nu stiu sa aiba cineva vreunul prin Ro dar se poate eventual construi ceva artizanal potrivit exact pentru problema ta.

N-ar strica sa intrebi si cat costa un cadru nou. Pot sa-ti spun informativ 2 preturi pentru cadre moto de care m-am interesat eu: Piaggio mp3 300 sub 800E ( cadru asemanator cu al tau, adica tubular din otel , cel putin la fel de mare ) , cadru de BMW k1200R in jur de 2800E, nu mai retin exact. (asta-i din cu totul alt film, motor mare si scump, cadru de aluminiu)

Fa-ti bine calculele si vezi cum e mai convenabil. Nu exclude nici varianta demontarii si vanzarii pe piese, cu rabdare si putin noroc poti obtine mai multi bani decat daca vinzi moto intreaga si functionala.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@binox....device deala...are baietii si prin ro ...doar ca smecheria e mai mare decat iti poti tu inchipui....

 

@ice-queen...de unde atat sa stie aia la rar daca e problema cu cadru cand ei abea sunt in stare sa stea pe motor...crezi ca e vreunul care e specializat pe moto?....asa cum ar fi normmal...poti sa uiti....eu am vazut pe unul cand era sa se dea cu cracii in sus pe o aprilia de 50 cand facea test pee standul de frana :)))))))...baietii sunt pe alta lume...

M am dus 1 data cu moto recent cumparata doar ptr verificarea seriilor...si am scos carenele sa fie mai ssimplu...replica a fost "aaaaa asta a fost rasturnata"...ptr procedura asta nu e obloigatoriu sa fie functionala ...desi avea itp valabil...asa ca rar=circ...

 

Ptr omul in cauza...stai calare pe ebay ca apare ceva ok la un moment dat...daca tot vrei sa reemdediezi problema fa o cum trebuie...

» Post actualizat in 22 Apr 2015 19:57

Din vele 3 variante gasite pe e bay.....toate sunt accidentate....sau cu defect...plus ca unu are acte de austria cel pe care ai zis ca vrei sa l cumperi....altul acte de italia...rabdare ca apare.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@binox....device deala...are baietii si prin ro ...doar ca smecheria e mai mare decat iti poti tu inchipui...

Eu nu stiu vreunul, dar asta nu inseamna neaparat ca nu exista, daca stii tu, zi ca poate mai au si altii nevoie iar cel care-l are nu cred ca s-ar supara de niste clienti in plus.

La partea cu inchipuitul cel putin cred ca stau destul de bine :) iar device-uri deastea am vazut vreo 3 in realitate + multe in poze .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. Din cate tin eu minte cand schimbi proprietarul faci autentificare la RAR si apoi ITP, cum mama naibii nu si-au dat aia seama ca motorul are cadrul rupt, n-au pus mana pe un motor niciodata in viata lor, wtf, cum au facut itp? N-au verificat daca se aliniaza rotile, n-au verificat franele?, pai cand franezi, cadrul asa rupt cred ca face click-clack....

mami !!!

ca sa spun doar asa... cand am imatriculat pegasul meu,cei de la RAR doar seriile de la cadru si de la motor au notat si ATAT!!!

amu recent am facit ITP-ul din nou,si de la service doar poza au facut si ATAT!!! nu serii,nu roti,nu frane...nimic!!!

ce sa mai zic?

...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu vreunul, dar asta nu inseamna neaparat ca nu exista, daca stii tu, zi ca poate mai au si altii nevoie iar cel care-l are nu cred ca s-ar supara de niste clienti in plus.

La partea cu inchipuitul cel putin cred ca stau destul de bine :) iar device-uri deastea am vazut vreo 3 in realitate + multe in poze .

Ce stiu eu este ptr cadru custom...nu stiu daca se preteaza ptr orice cadru ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce stiu eu este ptr cadru custom...nu stiu daca se preteaza ptr orice cadru ...

orice tehnician care e in stare sa repare un cadru e in stare sa faca si un "jig" pentru repararea cadrului

 

daca are probleme cu executia jigului reparatia o poate face cu poxilina sau cu electrod ca maistru' de pe pagina anterioara...dupa care la fier vechi.

 

@gabriel ... cadrul vad ca este din otel, asta simplifica un pic lucrurile, adica este mai usor de reparat, oricum vezi ca nu-i rupt/indoit numai acolo sus, trebuie sa fie o problema similara si in alta parte(poate nu se observa la fel de usor, motocicleta a fost lovita serios.

 

nu pot sa-ti recomand pe nimeni pt operatiunea asta dar poti pune o intrebare la baietii care fac rollcage-uri pentru masinile de raliu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jig-ul de reparat cadre nu e tot una cu acel jig relativ simplu pe care construiesc cadre de chopper....si ma indoiesc ca are cineva in Ro asa ceva.

 

arata asa: http://www.seastarsuperbikes.co.uk/frame_straightening.html

Mda probabil ca dasta' nu exista...desi in cazul de fata cadrul fiind tubular de otel se mai simplifica treaba ma gandesc... fata de unul din alu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...