Jump to content

Problema pornire VFR 750


 Share

Recommended Posts

Am o problema cu "capra", nu mai vrea sa porneasca de la buton, face ceva zgomot in jurul electromotorului, ca si cum nu ar prinde pe coroana , am scos electromotorul, dintii de pe el nu sunt mancati, nici din interiororul motorului nu pareau mancati ( m-am uitat pe gaurica unde intra electromotorul) . Problema a aparut dupa ce s-a inecat si am lasat mai mult la automat incercand sa il pornesc. La inceput a aparut putin zgomotul acela dar pornea, am iesit la o tura mica cu ea , am lasat-o 2 ore in curte si pe cand sa ies iar cu ea nu a mai pornit , impinsa porneste fara probleme .

 

Atasez si linku de la un filmulet cu zgomotul care il face:

 

Va multumesc anticipat pentru sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

din cate am inteles cam asta ar trebui sa imi cumpar : http://www.wemoto.ro/bikes/honda/vfr_750_fj_fk_rc24/88-89/picture/starter_clutch_repair_kit/

+ garnitura de la capac si Loctite 270 Threadlocker sau ceva asemanator, ce as gasi prin tara. Numa intai trebe desfacut sa vad daca ii crapat si la mine " Starter Clutch Outer-ul" ca si la cel de pe vfr world, in cazul asta cam nasoala treaba din punct de vedere a investitiei, corecteaza-ma daca gresesc cumva :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Problema clasica in astfel de cazuri_starter clutch...cineva mai sus spunea ceva de bendix, sistemul este asemanator cu principiul electromotoarelor de la automobile/starter/demaror..cum doresti, dar cu mici diferente constructive(roata mobila). Trebuie demontat si verificate rolele de cuplare, arcurile si plonjoarele/pistoanele de presiune pe rola. Ai in attach schema constructiva si asupra caror reprere poti sa lucrezi, acum depinde de starea sistemului, posibil si rulmentul de ghidaj. Roata 4 se roteste liber intr-un sens si blocheaza in sens opus, practic prin sistemul-rola-plonjor-arc -forma locasului de ghidaj.

Bafta,

post-74268-0-53003200-1429972280_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

din cate am inteles cam asta ar trebui sa imi cumpar : http://www.wemoto.ro/bikes/honda/vfr_750_fj_fk_rc24/88-89/picture/starter_clutch_repair_kit/

+ garnitura de la capac si Loctite 270 Threadlocker sau ceva asemanator, ce as gasi prin tara. Numa intai trebe desfacut sa vad daca ii crapat si la mine " Starter Clutch Outer-ul" ca si la cel de pe vfr world, in cazul asta cam nasoala treaba din punct de vedere a investitiei, corecteaza-ma daca gresesc cumva :)

pana nu desfaci nu ai cum sa-ti dai seama.

 

te sfatuiesc sa te duci la un servis, treaba pare usoara la prima vedere dar nu-i chiar asa.

 

Salut,

Problema clasica in astfel de cazuri_starter clutch...cineva mai sus spunea ceva de bendix, sistemul este asemanator cu principiul electromotoarelor de la automobile/starter/demaror..cum doresti, dar cu mici diferente constructive(roata mobila). Trebuie demontat si verificate rolele de cuplare, arcurile si plonjoarele/pistoanele de presiune pe rola. Ai in attach schema constructiva si asupra caror reprere poti sa lucrezi, acum depinde de starea sistemului, posibil si rulmentul de ghidaj. Roata 4 se roteste liber intr-un sens si blocheaza in sens opus, practic prin sistemul-rola-plonjor-arc -forma locasului de ghidaj.

Bafta,

nu te-ai plictisit sa vorbesti din carti?

Link to comment
Share on other sites

( P) pana nu desfaci(virgula) nu ai cum sa-ti dai seama( !).

 

( T) te sfatuiesc sa te duci la un servis, treaba pare usoara la prima vedere(virgula), dar nu-i chiar asa( !) .

 

nu te-ai plictisit sa vorbesti din carti?

Frustratul de berbec nu rezista...MICUL analfabet de pe forum !! service :crack: se scrie..pai ce faci, cum iti semnezi actele de somer in Nemția? Cand o sa inveti limba romana, atunci sa COMENTEZI Vezi ca se da examen la ,,a doua șansă,, in RO, adica cei cu pana la 5 clase, o sa vorbesc pentru tine ! Nu ai pentru ce...se rezolva :hug:

Link to comment
Share on other sites

 

Berbecule, asculta cum vorbesti aici ....esti tare..

 

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult pentru sfaturi, am desfacut ieri capacul de la ambreiaj si era crapat Starter Clutch Outer-ul, sper sa gasesc unul la pret rezonabil pe la dezmembrari, daca nu, o sa ma cam stoarca de vreo 800 de lei :stuck:

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult pentru sfaturi, am desfacut ieri capacul de la ambreiaj si era crapat Starter Clutch Outer-ul, sper sa gasesc unul la pret rezonabil pe la dezmembrari, daca nu, o sa ma cam stoarca de vreo 800 de lei :stuck:

Atentie la starea lui daca apelezi la dezmembrari !

Link to comment
Share on other sites

Atentie la starea lui daca apelezi la dezmembrari !

 

 

intai o sa merg sa ma interesez la ce pret imi aduce nou, dar sunt slabe sanse sa fie pretul sub 150 de euro la ce preturi am vazut pe net

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Tocmai ce mi-a crapat si mie pe la vreo 56.000, l-am schimbat de vreo 1 luna cu unul second de pe un VFR din 89.

Piesa e identica din 89 pana in 96, posibil si alte modele.

 

E o buba de-a lor, piesa asta cedeaza pe la 50k.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...