ThunderByte Postat Mai 17, 2015 Autor Share Postat Mai 17, 2015 In anumite conditii/combinatii de defecte treaba asta se poate intampla, gen acul mult prea ridicat/uzat(acul e conic, prea ridicat inseamna ca nu mai inchide complet pe ghid si nici in jiglor), daca mai trage si aer fals pe undeva o ia pe ulei(totusi nu explica in cazul de fata comportamentul) ... am patit asa la un gsxr 94, pana nu i-am schimbat acele de dozaj si tuburile emulsoare nu statea la relanti unde trebuia ... daca il lasam mai jos statea pe la 900-1000, cum roteam un pic de surubul de relanti sarea la 1500-1600. La GS sincronizarea e facuta deja, deci ar trebui sa iasa din calculvarianta, ca o mica paranteza o sa refac la final ... oricum scenariul asta nu explica comportamentul motocicletei in cazul de fata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 corect, dar nu stiu de ce ma gandesc ca toata treaba asta nu e doar dintr-un singur lucru. adica daca sunt mai multe, e cam greu de ghicit exact ce si cum, ori pe baza a ce ne spui, debitam si noi din experienta persinala sau mai bine, din experinta de mecanic priceput (tng) si intrebam, nu te supara pe noi acum nu mi-ai spus daca ai incercat cu alte carburi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 17, 2015 Autor Share Postat Mai 17, 2015 Nu am incercat cu alte carburi ca nu am de unde lua. Momentan astept setul de garnituri, asta inseamna ca am o saptamana (pana vin garniturile) sa gasesc un loc unde sa rectific pastilele, si tare imi e ca o sa trebuiasca sa le fac de 2 sau chiar 3 ori ... de comandat ar trebui sa comand mult prea multe pastile la ghici. Nu m-am suparat sau ceva, vorbeam doar din experientele proprii, scuze daca asta s-a inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Pentru a determina dimensiunea necesara a pastilei nu merge sa incerci cu ceva saibe inainte sa trimiti la prelucrat la ghici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 17, 2015 Autor Share Postat Mai 17, 2015 Pentru a determina dimensiunea necesara a pastilei nu merge sa incerci cu ceva saibe inainte sa trimiti la prelucrat la ghici? Nu stiu daca pot masura exact bazandu-ma doar pe grosimea unei seibi, mai ales ca jocul dat de manual e 0.03-0.08 ... normal au pastile de 2.70/2.75, cu cele de pe admisie de 2.60 nu e nici o diferenta, probabil o sa iau din ele pana la 2.50 sau 2.45 chiar, apoi vad de acolo ... Ar mai fi o varianta sa scot pastila de tot si sa pun lere pana umplu spatiul(la gs sta pastila pe pahar, nu in ca la marea majoritate), dar nu stiu cat de precis ar fi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Salutari ! Tin minte ca mi-a venit un gs in service cu simptome asemanatoare acum 2-3 ani si s-a dovedit ca cine asamblase ultimul carburatoarele uitase un o-ring...sus la ciuperca de vacuum. Verifica sa ai o-ringul la ambele carburatoare, altfel trage aer. Piesa nr 15 de mai jos....spor la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2015 Autor Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Le are, si oricum la modelul asta vacuumul e pozitionat in alta parte nu sus langa membrana ... urmareste linia la reperul 40/41. Editat Mai 18, 2015 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Mai 18, 2015 Share Postat Mai 18, 2015 Cred ca Axa se referea la reperul 42 din poza ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2015 Autor Share Postat Mai 18, 2015 (editat) Am inteles asta, la modelul pana in 2000 acolo ai un canal de vacuum, dupa 2000 au schimbat tipul de carburatoare si stutul e in alta parte. » Post actualizat in 24 May 2015 22:05 Tocmai am terminat cu chiuloasa, supapele de evacuare de la pastile de 2.65-2.65 au ajuns la 2.50-2.51, iar admisia a scazut putin, pe cilindrul unu avea joc doar 0.04 iar pe 2 avea 0.10, acum cu permutari de pastile si rectificat pastilele toate au 0.07-0.08. Imi mai trebuiesc garniturile de sus ale motorului, comanda de pe ebay trebuia sa ajunga joi, am primit hartia ca au venit vineri apoi sambata la posta nema pachet. Luni e sarbatoare aici, marti daca am noroc poate le am. Am gasit si jigloarele principale standard, undeva pe la sfarsitul saptamanii viitoare ar trebui sa le am. Daca am tot avut timp am curatat si calamina din capul pistonului, care uimitor, s-a curatat cu spray de frana si o carpa, dovada ca aia 31 000 de km din bord is reali, totusi e de toata jena ca in km astia sa se ingroape supapele in chiuloasa in halul asta, in fine, sper sa se rezolve problema amestecului sarac prin schimbarea jiglorului principal de la 117.5 la 127.5 cum vine standard. » Post actualizat in 26 May 2015 18:19 And ... done. Dupa ce am fost dimineata de am ridicat garniturile de la posta am ansamblat totul la loc ... curatat silicon, curatat suprafete, pus totul la loc, acum merge bine, sta la relanti frumos, trage frumos, bujiile cred ca tot albe sunt dar pe la sfarsitul saptamanii trebuie sa ajunga si jugloarele stock de 127.5 si atunci ar trebui sa se mai amelioreze treaba. Mai trebuie un pic bibilita carburatia dar in afara de asta motorul merge bine. Ce e cam ciudat e ca desi jocul la supape e acum intre 0.06 si 0.08, adica nu mai mult decat limita maxima, si nu mai putin decat cea minima(0.03-0.08) la relanti cu motorul cald se aud un pic supapele ... Multumesc tuturor pentru sugestii in special lui Pedros, raman dator cu o sau mai multe. Editat Mai 26, 2015 de Chivu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.