marcone Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Nu e nici primul si nici ultimul care isi face discuri acasa. Am mai vazut pe niste forumuri straine treaba asta, oamenii spuneau ca merita. Acum...pana nu incerci nu ai de unde sa stii cum se comporta. Disc de 320 au urmatoarele motorete: GSXR: 600 SRAD / 750 SRAD / Hayabusa prima generatie, GSX-R 600 K1-K3, GSXR 750 K1-K3, probabil si altele. Insa e posibil sa nu se potriveasca prinderile de janta. Dar banuiesc ca se poate adapta fara probleme cu o piesa facuta la strung sau un port disc facut de prietenul tau. Asta ar fi cea mai buna solutie dpmdv: iei cercul unui disc de GSXR din anii mentionati de mine, ii scoti sigurantele, dai jos port discul (brake rotor carrier) si iti faci unul in CAD cu alte gauri de prindere. In felul asta ai si discul flotant. Cel mai bun sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 iar dai sfaturi ? un disc de frana din inox ordinar adica 304 din care o sa il faca se ovalizeaza cand trece prin prima balta cu discul usor incins, dupa ce s-a ovalizat o sa-i franeze ca tiru tu nu ai de unde sa stii lucrurile astea pentru ca esti mare injiner si ai acumulat suficiente cunostinte sa-ti ajunga 3 vieti. planeitate,paralelism,tratament termic, sunt cuvintele cheie, un rahat de debitare cnc il faci oriunde in ziua de azi. Iti dai in petec din nou, asa cum spuneam nu faci decat sa bagi strambe plus ca nu ai citit atent, omul a mai facut discuri chiar si mobra lui e echipata cu unul, deci de unde atat dispret fata de cineva care poate se documenteaza cum se face corect (ca sa nu mai vorbim de investitii), cu de astia ca tine nu ar mai exista progres, dar am uitat pentru tine nu exista notiunea de reconditionare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Multi de pe aici confunda discurile de frana cu potcoavele cailor, "ca e tot da fier". Dar chiar si pentru alea ai nevoie de ceva stiinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 planeitate,paralelism,tratament termic, sunt cuvintele cheie, Din cunostintele mele (dobindite in calitate de simplu amator, n-am studiat in domeniu) am inteles ca cel putin la discurile auto se face o mica "ovalizare" din fabricatie, ca sa indeparteze mecanic placutele de disc cind s-a luat piciorul de pe pedala de frina. Daca si la discurile moto se face chestia asta, mie mi se pare cea mai dificila operatiune dpdv al geometriei discului, dupa material si tratamente desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Iti dai in petec din nou cred ca esti singurul de pe aici care face lucrul asta, pana si Goodkat a dat un sfat interesant da si tu sfaturi la ce te pricepi, pampersi pentru adulti , invigorare naturista, andropauza si internetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Adice ce bre, eu dau sfaturi proaste de obicei? Vezi ce pattern (sablon) au gaurile de prindere de la motoreta ta, vezi daca discul are "castron" sau nu - in sensul daca port discul are o forma concava sau este plan. In functie de asta, poti incepe cautarile. Sunt destule motorete cu discuri maricele (inclusiv 954 RR- are 330 mm) cat m-am luptat cu tine acum cativa ani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 cred ca esti singurul de pe aici care face lucrul asta, pana si Goodkat a dat un sfat interesant da si tu sfaturi la ce te pricepi, pampersi pentru adulti , invigorare naturista, andropauza si internetul Nu te dezici, mitiocan ca intodeuna, se vede ca ai mintea odihnita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Nu te dezici, mitiocan ca intodeuna, se vede ca ai mintea odihnita. mitocania n-a ucis pe nimeni, in schimb sfaturile date de habarnisti au potential periculos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Revenind la subiect: ce parere ai de varianta propusa de mine cu un port disc custom? e foarte ok daca n-are offset port-discul, ai scris si tu asta. eu am alta varianta mai simpla alta janta, eventual cu port-etrier custom sau distantieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 mitocania n-a ucis pe nimeni, in schimb sfaturile date de habarnisti au potential periculos Uite ca sa intelegi si tu citez " un_aiurit, on 03 Jun 2015 - 20:43, said: Buna Ziua,am gasit pe cineva care imi poate face disc de frana (il poate taia cu laser)la dimensiunile cerute de mine.Poate sa il faca din fier sau din inox .E ok?El a facut pentru motorul lui de supermoto.Vreau si eu unul de supermoto de 320 mm.A mai utilizat cineva genul asta de discuri?La ce riscuri ma supun,am pus mana pe el si ca grosime imi pare un pic peste cele originale. » Post actualizat in 03 Jun 2015 19:04 ar costa cca 200 maxim 300 ,faza e ca nu gasesc decat original,after-market nu gasesc si unul original este cam 1000 de lei" Deci unde e pericolul? Sfatul meu avand in vedere ca e probata tehnologia a fost sa incerce . De ce ar da 1000 cand poate sa dea 200-300? El face ce vrea, asa cum fac si eu ca exemplu de ce as da 60 de lei pe un simering dupa un cod dintr-un catalog, cand eu l-am gasit (citind pe el ce este) la 4lei (are pana acum 10K) Asta o fost sfatul meu nu din experienta proprie ci dupa o concluzie logica dupa spusele initiatorului. De fapt omul astepta pareri de la cine a mai folsit asa ceva, nu de la cineva care nu isi bate capul decat cu schimbatul. Ma duc sa-mi schimb pampersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 Deci unde e pericolul? Sfatul meu avand in vedere ca e probata tehnologia a fost sa incerce . De ce ar da 1000 cand poate sa dea 200-300? deci pentru tine o tehnologie" probata inseamna ca si-a pus "unu" un disc facut de el pe o motocicleta oarecare a mers (sau nu)x km in 7x imprejurari? inteleg ca viata ta nu valoreaza foarte mult, dar chiar vrei sa-si riste si altii viata pentru cateva hartii colorate? esti praf si pulbere si deja ma plictisesti, nu ma mai repet, daca-l face din inox 304 (asta ordinar de-l gasesti pe toate drumurile) discul se deformeaza la schimbari bruste de temperatura, se deformeaza foarte mult si foarte repede alte aliaje inoxidabile pot rezista mai bine cu sau fara tratamente termice, dar un "inox" asa de pe marginea drumului NU. cam atat am avut de spus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iunie 4, 2015 Autor Share Postat Iunie 4, 2015 Pana la urma o sa fac comanda de disc original asa nu se mai cearta lumea :-P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 4, 2015 Share Postat Iunie 4, 2015 deci pentru tine o tehnologie" probata inseamna ca si-a pus "unu" un disc facut de el pe o motocicleta oarecare a mers (sau nu)x km in 7x imprejurari? inteleg ca viata ta nu valoreaza foarte mult, dar chiar vrei sa-si riste si altii viata pentru cateva hartii colorate? esti praf si pulbere si deja ma plictisesti, nu ma mai repet, daca-l face din inox 304 (asta ordinar de-l gasesti pe toate drumurile) discul se deformeaza la schimbari bruste de temperatura, se deformeaza foarte mult si foarte repede alte aliaje inoxidabile pot rezista mai bine cu sau fara tratamente termice, dar un "inox" asa de pe marginea drumului NU. cam atat am avut de spus. Daca omul era nemultumit il schimba pana acum, nu risca nimeni sa ramana fara frana. Nu siu de unde ai inteles probabil ai visat, mai tipicar, conservator si prudent ca mine n-ai sa gasesti . Vezi cum iar esti magar. Eu nu am pomenit de inox. Cam multe. Asfalt curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 5, 2015 Share Postat Iunie 5, 2015 Buna Ziua,am gasit pe cineva care imi poate face disc de frana (il poate taia cu laser)la dimensiunile cerute de mine.Poate sa il faca din fier sau din inox .E ok?El a facut pentru motorul lui de supermoto.Vreau si eu unul de supermoto de 320 mm.A mai utilizat cineva genul asta de discuri?La ce riscuri ma supun,am pus mana pe el si ca grosime imi pare un pic peste cele originale. Niciodata nu se fac discuri de frana din metale dure , recte otel , inox , etc . . Materialul pentru disc este o fonta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.