Sari la conținut

Nu mai porneste , scuter 2 timpi ,


Sabin Pop
 Share

Postări Recomandate

Salut , am o problema la scuterul meu , nu mai porneste . Dupa 3 zile de stat in garaj , am incercat sa il pornesc , da de unde , nu a vrut nici cum , la automat , la pedala , nici cum . i-am suflat carburatorul, i-am schimbat bujia (care era deja uda de la atatea incercari, am verificat si scantea, functiona perfect , dar nu vroia sa porneaca . ce ii de facut ? Va rog sa ma sfatuiti cu ceva .

» Post actualizat in 30 Jun 2015 16:09

Ps. Ii vorba de un Malaguti f12 (1996) si de benzina buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

 

Am patit aceeasi chestie la un beta ark. Au aceleasi motoare scuterele. Avea scanteia f slaba. Am pus altul si a pornit la prima pedala. Si tot asa, a mers perfect, l am lasat..si maine n a mai pornit..

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar daca are scanteia albastra si "destula", mai ai o sansa sa faci economie, cauta si inprumuta un cdi si fa o verificare. Scuterele in 2T sunt pretentioase mai ceva ca femeile ,lasa scuterul peste noapte fara bujie,dimineata scoti furtunul de la benzina si o aerisesti bine la otomat.Tot seara speli si filtrul. A doua zi pune toate la loc si vezi ce zice. Astea sunt spuse la general , insa nu stiu cum se comporta inainte de patanie, oricum bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motoarele 2T se mai infunda toba, daca nu o cureti la timp semeringul(semeringurile) de la ambiejal pleaca la plimbare. Compresie face sus, dar jos nu. Ca sa verifici scoate filtrul de aer si astupa carburatorul cu mana, daca nu simti ca trage inseamna ca de acolo e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E de la cdi. Daca te ajuta, am eu unul.

» Post actualizat in 30 Jun 2015 20:26

Ok , o sa incerc cu alt cdi si dupa , vai vorbim . mersi

» Post actualizat in 30 Jun 2015 20:27

 

verifica compresia

» Post actualizat in 30 Jun 2015 20:27

Compresia ii buna

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: aia cu cdi-ul a fost tare (nu spun ca poate darcocbr n-are dreptate), dar e hazardat sa incepi de acolo investigatiile. Daca e scanteie si esti sigur ca n-o da aiurea (gen, cand e cilindrul in decompresie ), alimentare e c-aveai bujia uda, vezi daca nu cumva ai o pierdere de compresie pe undeva (decompresor, fisuri sau uzura la segmenti), apa in benzina ... Vezi si toba cum spunea ryralex ca 2T mai scuipa calamina

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La motoarele 2T se mai infunda toba, daca nu o cureti la timp semeringul(semeringurile) de la ambiejal pleaca la plimbare. Compresie face sus, dar jos nu. Ca sa verifici scoate filtrul de aer si astupa carburatorul cu mana, daca nu simti ca trage inseamna ca de acolo e problema.

» Post actualizat in 30 Jun 2015 20:30

O sa verific si toba .

Mersi

» Post actualizat in 30 Jun 2015 20:32

Si mai am asa o intrebare . Se merita sa montez un filtru de aer sport ?😁

Editat de Sabin Pop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU SE MERITA SA BAGI BANI INTR-UN SCUTER DE 49cc 2t VECHI DE 20 DE ANI!

 

Zic din proprie experienta. Am un piaggio vespa et2 '97 si am prin garaj vreo 3 pistoane , 2 cilindri , 2 carburatoare si tot nu merge al dracu' :))

Ca sa porneasca , trebuie sa-i bag benzina cu seringa in carburator... Am zis ca il reconditionez vara asta.

 

on: da jos carburatorul , curata-l , uita-te la toba , baga alta bujie (preferabil ngk , nu de-aia de Dacie)... Sper sa il rezolvi si sa postezi aici solutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scoate filtrul de aer si da la automat tinand palma la intrarea aerului in carburator. Va trebui sa te ude cu benzina. Dand la automat ti palma intermitent nu continuu. Pana la schimbarea cdi ului verifica si segmentii si semeringurile la ambielaj, ca daca trage aer pe acolo te chinui mult si bine si nu porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa fi prins ceva mizerie la cuiul pontou si nu ti-a mai inchis benzina,in situatia asta camera de nivel constant a carburatorului se umple excesiv si iti arunca benzina in carter iar cand incerci sa il pornesti e normal sa se innece,fapt dovedit si de bujia uda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 years later...
  • 2 years later...
La 30.06.2015 la 19:28, Vizitator darcocbr a spus:

E de la cdi. Daca te ajuta, am eu unul.

Salut am probleme la scuterul meu m-am plimbat cu el și l-am oprit la un popas și când am dat sal pornesc la pedală sa auzit un poc și nu a mai pornit îmi puteți spune ce poate să aibă.Aprilia Scarabeo 2T

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...