misha' Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 (editat) Salut!Un prieten a cumparat un SV650 din 2001 (carburatie). Motorul are foarte putini km (18k). Kilometrii par sa fie reali pentru ca motorul a fost cumparat in Germania, si fostul propietar ne-a dat toate hartiile de la Tüv-urile precedente in care scrie numarul kilometrilor la fiecare inspectie. Acum problema : Am observat ca ambreiajul are tendinta sa nu decupleze complet. De exemplu cand este pe liber si cuplezi a I a motorul are tendinta sa plece din loc. Din aceasta cauza intra si mai greu pe liber. Daca mergi cu el motorul merge foarte bine schimba in toate vitezele trage bine etc.Primul lucru ca l-am facut a fost sa schimbam uleiul si apoi sa reglam ambreiaju cum scrie in manual. In ciuda eforturilor noastre situatia nu s-a schimbat deloc.Are cineva vreo idee? Sugestie ? Editat Iulie 6, 2015 de misha' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Salut, Vezi ca ambreiajul are 2 reglaje "ca in manual" - unul la maneta - joc 2cm parca dar cel mai important este cel de jos de la tija impingatoare. se strange acel surub din centru pana atinge in tija apoi se desface un sfert de tura si se blocheaza cu piulita exterioara. Ar mai fi de verificat ca cablul nu se intinde (spire rupte). Uleiul a fost schimbat? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 din experienta!mai incearca cu reglajul(si la maneta si la cutie), nu cupleza suficient, iar daca "agata" putin in 1-a, deh am mai vazut d'astea ... in manual specifica "teoretic", dar uzura e specifica fiecarui motor in parte! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Iulie 6, 2015 Autor Share Postat Iulie 6, 2015 Salut, Vezi ca ambreiajul are 2 reglaje "ca in manual" - unul la maneta - joc 2cm parca dar cel mai important este cel de jos de la tija impingatoare. DL650 Clutch Adjustment-actuator-sleeve.jpg se strange acel surub din centru pana atinge in tija apoi se desface un sfert de tura si se blocheaza cu piulita exterioara. Ar mai fi de verificat ca cablul nu se intinde (spire rupte). Uleiul a fost schimbat? numai bine, paul Uleiul a fost schimbat si reglajul l-am facut in ambele locuri exact cum ai descris tu. Cablul e ok nu are spire rupte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 (editat) interesant. daca reduci jocul la 0 la maneta - mai da sa plece de pe loc? ce ulei s-a pus in motor? si am mai uitat o intrebare - melcul (sistemul de jos) are toate bilele la locul lor pe interior? numai bine, paul Editat Iulie 6, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Iulie 6, 2015 Autor Share Postat Iulie 6, 2015 Nu cred ca am incercat fara joc. Tot timpul am lasat un cm de "slack" . Ulei am pus Castrol Grand Prix 10W40 (cel de la Louis) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 probabil e stat foarte mult si s-au lipit placile de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 1 cm de slack e mult. Incearca cu maxim 5 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Mie mi s-a intimplat sa se lipeasca discurile dupa 1 luna de stat pe dreapta cu Motul 7100 dar cu alte uleiuri nici peste iarna n-am patit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misha' Postat Iulie 6, 2015 Autor Share Postat Iulie 6, 2015 Mie mi s-a intimplat sa se lipeasca discurile dupa 1 luna de stat pe dreapta cu Motul 7100 dar cu alte uleiuri nici peste iarna n-am patit. Merci de info! Si cand aveai discurile lipite simtomele erau asemanatoare ? Din pacate nu stiu ce ulei a avut inainte, dar stiu ca motorul a stat in garaj o perioada lunga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Din cite-mi aduc aminte m-am chinuit sa le deblochez doar la inceput, dupa aia parca s-a comportat normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Nu cred ca am incercat fara joc. Tot timpul am lasat un cm de "slack" . Ulei am pus Castrol Grand Prix 10W40 (cel de la Louis) vezi jocul virat stanga , dreapta la maxim si pe mijloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.