Sari la conținut

Probleme cu ambreiajul!


Postări Recomandate

Salut!

Un prieten a cumparat un SV650 din 2001 (carburatie). Motorul are foarte putini km (18k). Kilometrii par sa fie reali pentru ca motorul a fost cumparat in Germania, si fostul propietar ne-a dat toate hartiile de la Tüv-urile precedente in care scrie numarul kilometrilor la fiecare inspectie. Acum problema : Am observat ca ambreiajul are tendinta sa nu decupleze complet. De exemplu cand este pe liber si cuplezi a I a motorul are tendinta sa plece din loc. Din aceasta cauza intra si mai greu pe liber. Daca mergi cu el motorul merge foarte bine schimba in toate vitezele trage bine etc.
Primul lucru ca l-am facut a fost sa schimbam uleiul si apoi sa reglam ambreiaju cum scrie in manual. In ciuda eforturilor noastre situatia nu s-a schimbat deloc.
Are cineva vreo idee? Sugestie ?

Editat de misha'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vezi ca ambreiajul are 2 reglaje "ca in manual" - unul la maneta - joc 2cm parca dar cel mai important este cel de jos de la tija impingatoare.

post-18136-0-92683200-1436167982_thumb.jpg

 

se strange acel surub din centru pana atinge in tija apoi se desface un sfert de tura si se blocheaza cu piulita exterioara.

Ar mai fi de verificat ca cablul nu se intinde (spire rupte). Uleiul a fost schimbat?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta!
mai incearca cu reglajul(si la maneta si la cutie), nu cupleza suficient, iar daca "agata" putin in 1-a, deh am mai vazut d'astea ... in manual specifica "teoretic", dar uzura e specifica fiecarui motor in parte!

Bafta

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vezi ca ambreiajul are 2 reglaje "ca in manual" - unul la maneta - joc 2cm parca dar cel mai important este cel de jos de la tija impingatoare.

attachicon.gifDL650 Clutch Adjustment-actuator-sleeve.jpg

 

se strange acel surub din centru pana atinge in tija apoi se desface un sfert de tura si se blocheaza cu piulita exterioara.

Ar mai fi de verificat ca cablul nu se intinde (spire rupte). Uleiul a fost schimbat?

 

numai bine,

paul

 

Uleiul a fost schimbat si reglajul l-am facut in ambele locuri exact cum ai descris tu. Cablul e ok nu are spire rupte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant.

daca reduci jocul la 0 la maneta - mai da sa plece de pe loc? ce ulei s-a pus in motor?

si am mai uitat o intrebare - melcul (sistemul de jos) are toate bilele la locul lor pe interior?

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a intimplat sa se lipeasca discurile dupa 1 luna de stat pe dreapta cu Motul 7100 dar cu alte uleiuri nici peste iarna n-am patit.

 

Merci de info! Si cand aveai discurile lipite simtomele erau asemanatoare ?

Din pacate nu stiu ce ulei a avut inainte, dar stiu ca motorul a stat in garaj o perioada lunga!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca am incercat fara joc. Tot timpul am lasat un cm de "slack" . Ulei am pus Castrol Grand Prix 10W40 (cel de la Louis)

vezi jocul virat stanga , dreapta la maxim si pe mijloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...