mircealeonard Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salutare tuturor! Sunt un incepator verde-verde, am luat permisul abia de cateva saptamani. Am si eu o fetita frumoasa, o Virago535, pe care abia asteptam sa o scot la plimbare dupa ce am luat ausvaisul. Acum nu mai acum cum...de ce: m-a lasat in drum:) Mentionez ca sunt din Bucuresti. Intr-o duminica noapte, ma hotarasc sa ies si eu si sa booorn to beeee wwwwild...merg cativa km si ma lasa dupa cativa km fix in pta Unirii. » Post actualizat in 23 Jul 2015 09:42 Cum m-a lasat: incetineam sa intru in intersectie, schimb din a treia in a doua...si brusc mi se conecteaza electromotorul. Fara sa fac nimic,fara sa ating din greseala ceva. Mi s-a conectat brusc si mi-a pus frana de motor (subturind motorul in proces) de erasa ma arunce pe jos. Am avut prezenta de spirit sa inchid circuitul electric de la intrerupator. Cand am redeschis intrerupatorul, electromotorul a reluat-o automat dar asa har har de cateva ori si a murit. De atunci, nu mai da nici un semn sa porneasca. De ii pun contactl si dau sa o pornesc, se aude la electromotor un clic si atat dar nimic mai mult. Are idee cineva ce s-a intamplat si cat de grav este? Pt orice ajutor, informatii sau ajutor specializat...diagnosticare...nr meu este 0723081775, Leonard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Posibil sa fi ramas cuplat: 1.Butonul de start 2.Releul de pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Posibil sa fi ramas cuplat: 1.Butonul de start 2.Releul de pornire Nu numai. Salutare tuturor! Sunt un incepator verde-verde, am luat permisul abia de cateva saptamani. Am si eu o fetita frumoasa, o Virago535, pe care abia asteptam sa o scot la plimbare dupa ce am luat ausvaisul. Acum nu mai acum cum...de ce: m-a lasat in drum:) Mentionez ca sunt din Bucuresti. Intr-o duminica noapte, ma hotarasc sa ies si eu si sa booorn to beeee wwwwild...merg cativa km si ma lasa dupa cativa km fix in pta Unirii. » Post actualizat in 23 Jul 2015 09:42 Cum m-a lasat: incetineam sa intru in intersectie, schimb din a treia in a doua...si brusc mi se conecteaza electromotorul. Fara sa fac nimic,fara sa ating din greseala ceva. Mi s-a conectat brusc si mi-a pus frana de motor (subturind motorul in proces) de erasa ma arunce pe jos. Am avut prezenta de spirit sa inchid circuitul electric de la intrerupator. Cand am redeschis intrerupatorul, electromotorul a reluat-o automat dar asa har har de cateva ori si a murit. De atunci, nu mai da nici un semn sa porneasca. De ii pun contactl si dau sa o pornesc, se aude la electromotor un clic si atat dar nimic mai mult. Are idee cineva ce s-a intamplat si cat de grav este? Pt orice ajutor, informatii sau ajutor specializat...diagnosticare...nr meu este 0723081775, Leonard. NU are electromotorul cum sa puna frana de motor la 535, e pe rulment unisens nu pe bendix. Probabil s-a rupt/tocat ceva pe acolo si a blocat rulmentul. Acu o luna m-am speriat tare ca troncanea ceva la motor. Venisem acasa dintr-o tura, am oprit motorul, deschis poarta, pornit si bagat in curte. Cum se auzea un zgomot suspect (nu oprisem motorul) cu surubelnita + urechea mea cea "fina" am dedus ca venea din zona electromororului. Am oprit mobra si cand am intors cheia mi-a plecat din nou(fara sa actionez butonul de start), butonul de start era blocat, dat cu wd40, cateva actionari si gata. "electromotorul a reluat-o automat" asta ma incurca si pe mine dar nu explica frana de motor si aici da pot fi numai doua cauze asa cum ai spus si tu. » Post actualizat in 23 Jul 2015 13:43 @mircealeonard M-am mai gandit la problema ta si cred ca mai e un scenariu demn de luat in seama. Probabil electromotorul tau a ramas actionat de cand ai plecat, incet, incet ti s-a golit bateria, cand ai redus sa schimbi viteza ai ramas fara tesiune suficienta (ai redus turatia) si ti s-a balbait aprinderea, de unde si frana de motor. Ca sa vezi daca ai blocat rulmentul unisens, scoti capacul de bagat cheia pe volanta, rotesti orar (asa se invarte motorul) daca merge e ok (ar terebui sa scoti bujiile), daca rotesti invers ar trebui sa observi ca se invarte foarte greu pentru ca antreneaza si electromotorul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeonard Postat Iulie 23, 2015 Autor Share Postat Iulie 23, 2015 @TNG nu avea cum sa fi ramas cuplate din momentul pornirii releul sau butonul de pornire, pentru ca din chiar momentul pornirii trebuia sa fi ramas electromotorul cuplat, nu sa merg si dintr-odata sa se cupleze ca si cum i-a venit lui eeee...avem 50 la ora...iii hai sa ne cuplam iar! @ vlad58 era plauzibil sa fie ce spui tu, DAR: mtotcicleta a functionat normal pana la pb, nu tu zgomote suspecte sau sunete care sa arate ca electromotorul sa fi fost ramas cuplat...nu...merge tot normal pana cand S-A CUPLAT IN MERS mergea usor, normal pana atunci si deodata, fara sa actionez ceva, s-a cuplat electromotorul (impreuna cu zgomotele specifice pe care le face, ca si cum e cand o pornesti si o tii prea mult pe electromotor si motorul si electromotorul functioneaza simultan si scrasneste) iar cand s-a cuplat , a inceput sa isi reduca motorul turatia si sa incetinesc puternic. banuiesc ca a facut vreun scurt pe undeva sau un contact defect care din cauza vibratiilor in mers a dat comanda brusc electromotorului...si a ramas asa dovada ca in mom in care am deschis contactul care comanda circuitul electric, electromotorul a dat sa porneasca de la sine...a zis ham de 2-3 ori apoi a murit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 @mircealeonard Iti spun inca odata, mai ales ca esti nou cu ea, daca nu esti atent nu-ti dai seama ca a ramas electromotorul mergand, doar ce ti-am povestit ca eu am facut manevre cu el cuplat si nu mi-am dat seama decat atunci cand am fost atent sa-i ascult ralantiul. Nu e ca la masina, nu are bendix, daca zici ca ai auzit exact ca la masina atunci e bai mare ti-a crapat ceva plus butonul de start blocat sau contactul de la releu, fie un scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salut, Pentru ca electromotorul sa cupleze intr-o functionare normala, trebuie sa fie respectate cateva conditii obligatorii/ interlock. Problema ta a aparut in mers exact cand ai TRAS maneta de ambreiaj. Daca analizezi o schema interlock se poate porni motorul cand este in viteza, tragi maneta de ambreiaj si apesi START ! Practic, pentru a porni electromotorul/electric starter pe conductorul 1 din img trebuie sa ai PLUS, circuit care este comandat de releul de pornire. Variantele mele: 1. Buton de start ramas blocat de la prima pornire, iar cand ai apasat ambreiajul ai reluat o conditie, electromotor cuplat pentru ca ai simtit cuplajul si o infranare a motorului. 2 Probleme in releul de pornire_electromagnet defect, armatura mobila inchide contactele principale fara comanda, se alimenteaza cu plus electromagnetul, plus pe perile pozitive, cele negative sunt deja la masa, rezulta cuplaj in mers. De verificat in prima etapa: -butonul de start -releul de pornire Electromotor in etapa secundara daca nu se rezolva. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Salut, Pentru ca electromotorul sa cupleze intr-o functionare normala, trebuie sa fie respectate cateva conditii obligatorii/ interlock. Problema ta a aparut in mers exact cand ai TRAS maneta de ambreiaj. Daca analizezi o schema interlock se poate porni motorul cand este in viteza, tragi maneta de ambreiaj si apesi START ! Practic, pentru a porni electromotorul/electric starter pe conductorul 1 din img trebuie sa ai PLUS, circuit care este comandat de releul de pornire. Variantele mele: 1. Buton de start ramas blocat de la prima pornire, iar cand ai apasat ambreiajul ai reluat o conditie, electromotor cuplat pentru ca ai simtit cuplajul si o infranare a motorului. 2 Probleme in releul de pornire_electromagnet defect, armatura mobila inchide contactele principale fara comanda, se alimenteaza cu plus electromagnetul, plus pe perile pozitive, cele negative sunt deja la masa, rezulta cuplaj in mers. De verificat in prima etapa: -butonul de start -releul de pornire Electromotor in etapa secundara daca nu se rezolva. Numai bine, Ai explicat foarte bine dar nu e singura lui problema, din ce spune, toata treaba asta nu trebuia sa-i provoace franarea puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 23, 2015 Share Postat Iulie 23, 2015 Vlad, sa asteptam sa vedem ce ne scrie. Oricum este un defect mai rar care apare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonim13 Postat Iunie 4, 2017 Share Postat Iunie 4, 2017 Salut. Acelasi lucru am pățit si eu. Am dus o la mecanic si mi a spus ca electromotorul si bendixul sunt stricate.Un surub din bendix a scăpat si a frecat pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.