iepure Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Salutare , Tot ma bate gandu sa imi schimbu FMXu si sa imi iau un Sm cu motor in V , ce am vazut pe piata si imi face cu ochiu sunt urmatoarele: Ducat Hypermotard 179kg , KTM 950 /990 SM 192kg si Aprilia Dorsoduro 185 kg dar costa o tarla de bani . Zilele trecute am vazut un filmulet pe net cu un Africa Twin transformat in SM . Acu ma gandesc daca pot sa transform un touring in motard , acestea ar fi Honda Varadero 1000 (244kg,241kg,225kg asa am gasit pe net , mai multe variante de greutate:)) ) care dupa parerea mea este cea mai potirvita sau Suzuki V-storm 1000 236kg . Transformarea implica schimbarea urmatoarelor piese : -furca fata -rotile -ghidonu -posibil trebuie schimbat si bordu -demontat carene , far , sha , rezervor si montate unele de sm sau enduro -nu cred ca este necesar sa umblu la amortizorul de spate. Problema la touring este ca sunt foarte grele si nu imi dau seama de ce. Ideal este sa gasesc un touring avariat pe fata . Toate motocicletele mentionate au puterea undeva intre 90-100 Hp si 90-100 Nm , mai putin Ducati care are 110 Nm si este si cea mai usoara dintre toate. Parerea voastra care este , ati mai vazut asa ceva , poate ma puteti ajuta ce motocicleta sa aleg Honda sau Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 ca sa iasa ceva decent trebuie bagati multi bani. Deci as evita clar incercarea de a schimba ceva gen Varadero intr-un supermotard.... gandeste-te la unghiul furcii, suspensia, distributia masei, etc... In final o sa iesi mai scump decat daca luai un 950SM (stiu ca era un user Dan care vindea un 950 SM la 4000 eur parca).... Dorsoduro posibil sa fie pe la acelasi pret (pt ca e mai noua),dar KTM e mai vanos Africa Twin 750 e o balena ...si tre sa schimbi multe ca sa o faci un motard (cred ca ramai doar cu cadrul si motorul). Daca vrei senzatie, ia-ti o Aprilia SXV 550 O sa ai senzatii mai tari decat pe KTM 950 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 nu cred ca un touring ca punct de pornire e cea mai buna idee, au motorul si cadrul prea grele n-ai nevoie de fiabilitatea motorului unui touring (n-o sa faci sute de mii de km) si o sa te deranjeze livrarea puterii (nu urca in ture destul sa te distrezi) si din cadru ar trebui sa tai si sa gauresti prea mult, ca nu te intereseaza capacitatea de carat zeci de kile de bagaje am vazut si eu ceva proiecte cu motoare de at si cadru fie de at, fie de crf modificat, dar par complicate daca tot faci o treaba de genul asta (si daca tot iti iese grea oricum) mai bine bagi un motor de vfr generatia 5 acolo, macar sa sune bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iepure Postat August 12, 2015 Autor Share Postat August 12, 2015 Aprilia SXV 550 nu e o idee rea , dar pana la urma cati cai , cuplu si cate Kg are, pe net vad foarte multe cifre diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 sxv e motor de curse, sub 130 de kg si vreo 70 de cp consumabile des, revizii des, refacut motor des, nu ii place sa mearga prea mult in turatii inalte (deci nu e bun de plimbari in afara orasului, nu ca ti-ar ajunge rezervorul sa iesi din oras) si in plus, modelul 2007, ala pe care il gasesti des si ieftin, avea ceva probleme cu traseele de apa si ulei, le mai amesteca e motorul perfect de oras daca ai banii sa-l intretii (si un al doilea motor pentru cand e asta in service, des) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 sxv e motor de curse, sub 130 de kg si vreo 70 de cp consumabile des, revizii des, refacut motor des, nu ii place sa mearga prea mult in turatii inalte (deci nu e bun de plimbari in afara orasului, nu ca ti-ar ajunge rezervorul sa iesi din oras) si in plus, modelul 2007, ala pe care il gasesti des si ieftin, avea ceva probleme cu traseele de apa si ulei, le mai amesteca e motorul perfect de oras daca ai banii sa-l intretii (si un al doilea motor pentru cand e asta in service, des) spre deosebire de mono, configuratia motorului de pe sxv ii ofera o plaja inalta de turatii. (puterea maxima e undeva la 11.000 RPM !) pe 550 te poti duce chiar in aproximativ 70 cai cu evacuare si mapare (dynojet) masa e undeva la 120 kg.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Toate motocicletele mentionate au puterea undeva intre 90-100 Hp si 90-100 Nm , mai putin Ducati care are 110 Nm si este si cea mai usoara dintre toate. Mai e Hypermotard 796: 81cp, 76N/m (@ 6250rpm), 167kg (dry). Partea proastă: model relativ nou (2010+), preț mare (5000+). Cu vreo 6000€ ai 1100 Evo (modelul la care cred că te refereai): 95cp, 105N/m (@ 5750rpm), 172kg (dry). Hypermotard 1100 "standard" (2008-2009), găsești și pe la 4500, dar e puțin mai greu (179 dry) și are "doar" 90cp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iepure Postat August 12, 2015 Autor Share Postat August 12, 2015 Treaba e ca vreau un sm sa ma dau cu el si pe teren accidentat , nu enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 (editat) ktm-ul ar fi cel mai bun poate la teren accidentat daca adaptezi ceva accesorii de adventure sau super enduro in rest toate celelalte au carter umed, inclusiv tourerele la care te uiti acum depinde ce inseamna teren accidentat, ca pe forestiere poti sa bagi orice, crashbar si bash plate poti face pentru orice o problema la aprilia, varianta abs, e ca centrala abs e in spatele rotii fata, sub cilindrul 1 (se vede in poza de mai sus), asa ca nu prea ii plac bolovanii in rest, fiecare vine probabil cu problemele ei, nu sunt facute pentru catarat si sarituri, sunt pentru distractie pe curbe Editat August 12, 2015 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iepure Postat August 12, 2015 Autor Share Postat August 12, 2015 Ktm 690 ar fi ideal , 150kg , 60 cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 ai vreo 4 variante la 690: 690 SM cu jante 17 cu spite, 690 SMR cu jante 17 turnate (is identice, difera doar rotile,are vreo 150 kg) 690 SMC si SMC-R, jante de 17 cu spite ambele modele, identice, au vreo 138/140 kg 690 SM/SMR e mai confortabila si acomodeaza mai ok un pasager... 690 SMC/SMC-R e mai ''hardcore''.. Motorizarea e aceeasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EUU Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Nu sunt chiar AS in motociclism dar mai degraba poti aduce un enduro la echiparea de supermoto decat un touring... iar dintre cele mai fiabile moto de enduro se regaseste KTM-ul asa cum ii recomanda si colegii de forum de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Cum a zis si colegu de sus, sa te apuci sa schimbi un naked sau touring in SM e....ca si cum ai face reverse engineering cat despre fiabilitate, tine cel mai mult de cum a fost intretinuta de fostii proprietari decat de brand & etc... un SM fain iese din Yamaha TT600R (belgarda) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catala2k Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 Eu te pot ajuta cu un Dorsoduro, daca iti place si cadem la pace pe $$$. Am avut inainte Ktm 690 smr de care am fost multumit, dar puterea lui DD e alta mancare de peste si se aseaza mai bine la drum cand ies din oras cu ea. Teren accidentat a vazut doar drum de tara, neasfaltat cu coclauri si piatra sparta, dar nu am simtit diferenta fata de Ktm, poate si din cauza ca amandoua aveau jenti de aliaj, care nu sunt facute pt asa ceva, dar ocazional nu moare nimeni. Acum depinde de tine ce vrei sa faci cu ea, pt mine supermoto ideal e ktm 500 exc (convertit), usor si putere mare. Dar cum nu imi permit sa intretin mai multe motoare am unul care sa impace si capra si varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Septembrie 1, 2015 Share Postat Septembrie 1, 2015 mah, pe tine te deranjaza banii prin buzunare si nu sti cum sa ii farami.... ce teren accidentat vrei sa parcurgi matale cu o balena de aproape 200kg, echipata cu o suspensie din piatza(nu cred ca o sa bagi 7-800europeni in ea sa o aduci la standard de functionare) fara sa schimbi amortizorul spate, cu niste gume mixte, ca doar n-o s-o cari pe platforma ... cu bagaje, crashbar-uri sa nu cumva sa strici vopseaua... cu proiectoare musai aprinse (problem cu incarcarea) si cu gagica in spate care zbiara ca ea vrea cafea???? hai ca ti-am stricat visul!!! )))))))))))))))) daca totusi te apuci de proiect... mai citeste inca odata ce ti-am scris! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dudaroc Postat Martie 27, 2016 Share Postat Martie 27, 2016 Eun m-am apucat de un proiect similar avand la baza un Transalp 600, nu e nici simplu nici rapid, te anunt de acum... probabil spre toamna o sa fie gata in trim de "motard", in primavara va iesi cu rotile de enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.