CiprianB990ARS Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Salutare! Am o problema la al meu Kawa Er5, si anume ca astazi cand mergeam cu ea a inceput sa nu mai traga cand depasesc 4000 turatii. In neutru merge accelerata si peste, nu are nicio problema, dar in toate 6 treptele de viteza cand depasesc 4000 turatii, nu mai trage, si se schimba si zgomotul scos de toba, in sensul ca devine mult mai infundat.Vreo idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Ca prim pas,vezi filtrul de aer, eventual bujiile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CiprianB990ARS Postat August 17, 2015 Autor Share Postat August 17, 2015 Ce as putea sa verific la filtrul de aer ? Filtrul este aproape nou, are vreo 3 luni de cand e schimbat. Si bujiile am impresia ca sunt schimbate o data cu el. Cel putin 2 din ele. Mentionez ca sunt putin pe langa mecanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Cauta pe aici. Sigur gasesti ceva interesant. /index.php?/topic/106668-kawasaki-er5/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Si bujiile am impresia ca sunt schimbate o data cu el. Cel putin 2 din ele. Pai doar 2 ai. Se incalzesc ambele tobe, unde ies din motor? Ai grija, arde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Bujiile pot fi si noi, dar daca sunt probleme la carburatoare tot vei avea probleme. Ce imi trece acum prin minte e ca ai mers cu shocul tras/blocat, si ti s-au afumat bujiile. Da bujiile jos, curata-le si pune-le la loc - va merge ca noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Pazel Anton Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Cunosc motocicleta si va pot spune ca au fost schimbate bujiile atunci cand s-a facut si carburatia (curatat + sincronizat). Nu stiu ce sa zic despre mersul cu socul tras, Ciprian poate confirma/infirma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Spui ca in neutru trece fara probleme de 4000 rpm. Dar in mers nu? adica rotesti mansonul si nu simte? verifica atunci cablul si clapetele de acceleratie. Sau se tureaza dar nu trage? atunci e o problema la ambreiaj. Pe loc, in neutru, daca incerci sa o tii la 4500 rpm merge rotund, fara intreruperi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 La kawasaki ninja are un sistem de ram air si daca iese un furtunas de acolo,face ca toate animalele padurii,da in nas,nu se accelereaza,si in neutru urca perfect in.ture.Nu stiu daca e si la tine ceva de genul asta dar ar trebui sa verifici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 La kawasaki ninja are un sistem de ram air si daca iese un furtunas de acolo,face ca toate animalele padurii,da in nas,nu se accelereaza,si in neutru urca perfect in.ture.Nu stiu daca e si la tine ceva de genul asta dar ar trebui sa verifici er-5 nu e ninja, e mai mult un preot budist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Nici Ninja al meu nu are ram aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Nici Ninja al meu nu are ram aer. al tau e shaolin si-si tine respiratia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CiprianB990ARS Postat August 18, 2015 Autor Share Postat August 18, 2015 Am revenit cu update-uri, triste...fiindca am ramas cu mobra in drum. Am iesit azi cu ea sa o mai testez un pic, sa vad cum se comporta. Am observat ca si in neutru are probleme de accelerare peste 4-5k(se tureaza, dar parca mai greu si se aude un zgomot infundat). Si da, ambele tobe care ies din motor se incalzesc. Probabil este cum a zis un coleg mai sus, si era problema de accelerare, fiindca dupa ce am alimentat si am dat sa plec, cablul de accelerare facand snap! si cedand. Cablul fusese inlocuit acum vreo 2 luni cu un kit de reparatie, iar colegul care m-a ajutat sa fac asta a scos cablul de revenire(el a zis ca arcul de la carburator este suficient de puternic incat sa nu mai fie nevoie de cablu de revenire). Acum nah am continuat cu testele si am tras manual de cablul de acceleratie, pare-se ca accelera normal. Mai ramane doar sa ma duc sa imi schimb cablul si sa vedem ce-o mai fi » Post actualizat in 18 Aug 2015 17:22 Pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 Schimba cablurile de acceleratie (ambele), regleaza-le si apoi mai vorbim. Pana atunci nu ne putem da cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.