Sari la conținut

Problema accelerare Kawasaki ER5


Postări Recomandate

Salutare! Am o problema la al meu Kawa Er5, si anume ca astazi cand mergeam cu ea a inceput sa nu mai traga cand depasesc 4000 turatii. In neutru merge accelerata si peste, nu are nicio problema, dar in toate 6 treptele de viteza cand depasesc 4000 turatii, nu mai trage, si se schimba si zgomotul scos de toba, in sensul ca devine mult mai infundat.

Vreo idee ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si bujiile am impresia ca sunt schimbate o data cu el. Cel putin 2 din ele.

Pai doar 2 ai.

Se incalzesc ambele tobe, unde ies din motor? Ai grija, arde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile pot fi si noi, dar daca sunt probleme la carburatoare tot vei avea probleme. Ce imi trece acum prin minte e ca ai mers cu shocul tras/blocat, si ti s-au afumat bujiile. Da bujiile jos, curata-le si pune-le la loc - va merge ca noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spui ca in neutru trece fara probleme de 4000 rpm. Dar in mers nu? adica rotesti mansonul si nu simte? verifica atunci cablul si clapetele de acceleratie.

 

Sau se tureaza dar nu trage? atunci e o problema la ambreiaj.

 

Pe loc, in neutru, daca incerci sa o tii la 4500 rpm merge rotund, fara intreruperi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La kawasaki ninja are un sistem de ram air si daca iese un furtunas de acolo,face ca toate animalele padurii,da in nas,nu se accelereaza,si in neutru urca perfect in.ture.Nu stiu daca e si la tine ceva de genul asta dar ar trebui sa verifici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La kawasaki ninja are un sistem de ram air si daca iese un furtunas de acolo,face ca toate animalele padurii,da in nas,nu se accelereaza,si in neutru urca perfect in.ture.Nu stiu daca e si la tine ceva de genul asta dar ar trebui sa verifici

er-5 nu e ninja, e mai mult un preot budist

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am revenit cu update-uri, triste...fiindca am ramas cu mobra in drum. Am iesit azi cu ea sa o mai testez un pic, sa vad cum se comporta. Am observat ca si in neutru are probleme de accelerare peste 4-5k(se tureaza, dar parca mai greu si se aude un zgomot infundat). Si da, ambele tobe care ies din motor se incalzesc. Probabil este cum a zis un coleg mai sus, si era problema de accelerare, fiindca dupa ce am alimentat si am dat sa plec, cablul de accelerare facand snap! si cedand. Cablul fusese inlocuit acum vreo 2 luni cu un kit de reparatie, iar colegul care m-a ajutat sa fac asta a scos cablul de revenire(el a zis ca arcul de la carburator este suficient de puternic incat sa nu mai fie nevoie de cablu de revenire). Acum nah am continuat cu testele si am tras manual de cablul de acceleratie, pare-se ca accelera normal. Mai ramane doar sa ma duc sa imi schimb cablul si sa vedem ce-o mai fi :)

» Post actualizat in 18 Aug 2015 17:22

Pareri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...