tttrix Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 as vrea sa vad si eu cum pot sa verific sau sa schimb sau sa completez nivelul de ulei in transmisie dar sincer nu prea stiu pe unde sa ma uit.poate ma ajutati voi sa ii spuneti la "avionul" din semnatura.Cu filtru de aer am rezolvat era un pic negru de la ulei(pacat ca nu am facut poza)lam sters un pic si lam pus la loc.data viitoare o sa cumpar unul nou si o sa il schimb.sa imi vina pachetul sa il compar cu celalat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Indicat ar fi sa il schimbi si sa stai cu inima impacata. Opus orificiului de completare se afla cel de drenaj al uleiului de transmisie. Cauta atent sub bascula cam pe unde trece si furtunul de supraplin. Dupa ce se scurge tot, strangi la loc si completezi pe deasupra cu cat este stantat alaturi de orificiu(cel mai probabil 110cm3/ml). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Indicat ar fi sa il schimbi si sa stai cu inima impacata. Opus orificiului de completare se afla cel de drenaj al uleiului de transmisie. Cauta atent sub bascula cam pe unde trece si furtunul de supraplin. Dupa ce se scurge tot, strangi la loc si completezi pe deasupra cu cat este stantat alaturi de orificiu(cel mai probabil 110cm3/ml). ma sincer nu stiu unde sa caut.am vazut la model mai vechi 2001 pe carburator dar la mine nu e la fel.poate imi atasezi o poza sa imi zici pe unde ar fi.uite pun eu una tu doar fai o schita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Intai spala-l si tu sa vedem mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Intai spala-l si tu sa vedem mai bine iti multumesc pt raspuns pt asat iti raman dator cu un sampon sa vi sa il speli tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 iti multumesc pt raspuns pt asat iti raman dator cu un sampon sa vi sa il speli tu poate sa fie spalat cat ati vrea ca tot nu se vede nici un capac , ca nu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 tttrix vad ca esti cam irascibil azi...sa nu zic altfel si o sa te las in pace. De ce imi raspunzi asa? Eu ti-am zis doar ca daca vrei sa se vada ceva ia jegul dupa el. Altfel nu cred ca te poate ajuta nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 tttrix vad ca esti cam irascibil azi...sa nu zic altfel si o sa te las in pace. De ce imi raspunzi asa? Eu ti-am zis doar ca daca vrei sa se vada ceva ia jegul dupa el. Altfel nu cred ca te poate ajuta nimeni. mie imi trebuia o locatie la orificiile de la el.de splat nu e chiar asa usor caci e ulei si trebuie sa il spal cu benzina cacai cu apa nu vreau ca sa nu am probleme si mai ales ca e -5 grade afara. mihaiand tu sti pe unde is gaurile alea sau asta e data dracu, e special?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Cred ca e data naiba cum ai zis Deci ulei am si eu pe-acolo, ziceam de namol. La mine e in dreptul franei un capacel, si langa cat trebuie sa bagi. Cauta bine prin zona aia, pe langa axul de la roata(adica unde e "cutia de viteze") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 ca tot veni vorba, ce se intampla daca e prea mult (160 cm3, desi e stantat 110cm3) ? din cate stiu ieu ingreuneaza miscarea. asa o fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Daca e prea, prea mult il va "scuipa" singur pe furtunul de supraplin pana ajunge la un nivel corect. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Pai are supraplin la cutia de viteze? Oricum daca ai pune normal, partea superioara a pinioanelor (nu toate) ar trebui sa ramana goala ca sa le stropeasca pe cele de deasupra si din lateral in timp ce se invart. Daca umplii pana nu se mai vad nu se face ungerea corecta. In nici un caz nu se infraneaza pentru ca e ulei nu e metal si plus de-asta am avut plina ochi cu ulei cutia si nu s-a intamplat nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 mă... voi chiar nu vă daţi seama ce se întâmplă dacă umpleţi ăla ? de ce inginerii care l-au făcut au spus ce cantitate trebuie ? hai că vă zic io dacă pui mai mult decât trebuie, se strică semeringu'. poate aţi auzit pe undeva (la şcoală, la ora de fizică de ex ) că lichidele se comprimă extrem de puţin (chiar putem zice că nu se comprimă) deci acolo se face o presiune prea mare, şi uleiul trebuie să iasă pe undeva... şi bineînţeles că va ieşi prin punctul cel mai slab... semeringul în acest caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 E o faza si ce am zis eu Dar nu se face presiune acolo prea mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 E o faza si ce am zis eu Dar nu se face presiune acolo prea mare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 E o faza si ce am zis eu Dar nu se face presiune acolo prea mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut_ab Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Âşi bineînțeles că va ieÂşi prin punctul cel mai slab... semeringul în acest caz ....sau furtunul de supraplin . oricum, ieu asa l`am cumparat, dar la primavara am sa`i schimb uleiul de transmisie si am sa`i pun cat scrie acol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Eu n-am supraprlin....ma rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Ai dar nu'l vezi, ai aceeasi bascula ca mine daca nu ma insel...cu ornamentul ala gri peste capac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 da...crede-ma ca nu am, am pus ulei cat intra acolo prima data (ca asa mi-au zis unii motociclisti cica) si nu s-a golit deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 Ca o fi infundat asta e altceva, stai linistit ca si eu am dat din intamplare de el. Maine iti atasez o poza si apoi sa imi zici daca il vezi de el. E foarte bine plasat shoarecu incat se observa greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 am un APRILIA RS 50 ,din '95 - reparatie capitala la motor cica :-?? , merge si functioneaza bine acum iarna eu continuu sa circul cu el aproape zilnic, ar trebui sa fac ceva in plus la motor pentru ca sa circul linistit iarna ?:-? -adica ma refer sa nu stric motorul MULTUMESC ANTICIPAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 am un APRILIA RS 50 ,din '95 - reparatie capitala la motor cica :-?? , merge si functioneaza bine acum iarna eu continuu sa circul cu el aproape zilnic, ar trebui sa fac ceva in plus la motor pentru ca sa circul linistit iarna ?:-? -adica ma refer sa nu stric motorul MULTUMESC ANTICIPAT nu chiar .....ci doar sa ai grija sa nu te strici pe tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 Pai verifica intotdeauna inainte sa-l pornesti daca nu ti-a inghetat lichidul de racire, stangi putin conductele si iti dai seama, in rest doar atentie sa ai ulei si s-o lasi sa se incalzeasca cum trebuie. Bafta si drum usor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 (editat) da...crede-ma ca nu am, am pus ulei cat intra acolo prima data (ca asa mi-au zis unii motociclisti cica) si nu s-a golit deloc... Poze cum am promis, insa cu o mica intarziere. Sa imi zici daca dai de el. Editat Ianuarie 8, 2008 de crettz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.