Sari la conținut

Honda Shadow VT 750 ACE problema!


Postări Recomandate

Buna ziua!


Am o motoreta Shadow VT 750 ACE `98 cu urmatoarea "problema", ieri am dat toba de esapament jos si am observat ca la iesirea la una din chiulasa este ulei. Atasez niste poze sa intelegeti mai bine despre ce este vorba. Am facut poze la ambele iesiri de la chiulasa, aia din fata este uscata, cea din spate este plina de ulei, se observa din poze. Am pozat si toba la intraea in chiulasa cu problema. Inainte daca ma jucam la relanti si dadeam turatie mica imi scotea mult fum alb, am fost la un mecanic si a reglat relantiul normal si nu mai scotea fum, concluzia a fost ca scotea fum ca nu reusea sa arda tot amestecul la relanti mic. Multumesc!


post-90115-0-61614300-1440679580_thumb.jpgpost-90115-0-88141300-1440679618_thumb.jpgpost-90115-0-91246800-1440679649_thumb.jpgpost-90115-0-74574800-1440679694_thumb.jpgpost-90115-0-97361700-1440679717_thumb.jpgpost-90115-0-75275400-1440679744_thumb.jpgpost-90115-0-14778900-1440679766_thumb.jpg




Astazi mi-a spus cineva ca din cauza ca am pornit motoreta la rece si am tinut-o pornita 1 minut ca sa o bag in garaj, a ramas amestec de ulei+apa de la condens. Astazi am tinut-o pornita cam 10 minute, dupa care 15 minute am plimbat-o ca sa o incing, precizez ca am mers fara tobe si din nou mi-a aruncat foarte mult ulei, se vede in poza cum este numai stropi in zona chiulasei. Atasez poze ca sa vede-ti rezultatul. Tabla de la chiulasa cu problema am montat-o eu sa nu ard cablurile de langa ea.


post-90115-0-59213600-1440679791_thumb.jpgpost-90115-0-89996500-1440679815_thumb.jpgpost-90115-0-23274400-1440679839_thumb.jpgpost-90115-0-01322800-1440679862_thumb.jpgpost-90115-0-43083600-1440679881_thumb.jpgpost-90115-0-22325400-1440679902_thumb.jpg




Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Buna ziua!

Am o motoreta Shadow VT 750 ACE `98 cu urmatoarea "problema", ieri am dat toba de esapament jos si am observat ca la iesirea la una din chiulasa este ulei. Atasez niste poze sa intelegeti mai bine despre ce este vorba. Am facut poze la ambele iesiri de la chiulasa, aia din fata este uscata, cea din spate este plina de ulei, se observa din poze. Am pozat si toba la intraea in chiulasa cu problema. Inainte daca ma jucam la relanti si dadeam turatie mica imi scotea mult fum alb, am fost la un mecanic si a reglat relantiul normal si nu mai scotea fum, concluzia a fost ca scotea fum ca nu reusea sa arda tot amestecul la relanti mic. Multumesc!

attachicon.gif2015-07-24 19.37.55.jpgattachicon.gif2015-08-26 10.47.17.jpgattachicon.gif2015-08-26 10.41.37.jpgattachicon.gif2015-08-26 10.41.52.jpgattachicon.gif2015-08-26 10.49.02.jpgattachicon.gif2015-08-26 10.49.28.jpgattachicon.gif2015-08-26 10.50.16.jpg

Astazi mi-a spus cineva ca din cauza ca am pornit motoreta la rece si am tinut-o pornita 1 minut ca sa o bag in garaj, a ramas amestec de ulei+apa de la condens. Astazi am tinut-o pornita cam 10 minute, dupa care 15 minute am plimbat-o ca sa o incing, precizez ca am mers fara tobe si din nou mi-a aruncat foarte mult ulei, se vede in poza cum este numai stropi in zona chiulasei. Atasez poze ca sa vede-ti rezultatul. Tabla de la chiulasa cu problema am montat-o eu sa nu ard cablurile de langa ea.

attachicon.gif2015-08-27 12.07.27.jpgattachicon.gif2015-08-27 12.07.33.jpgattachicon.gif2015-08-27 12.07.38.jpgattachicon.gif2015-08-27 12.07.50.jpgattachicon.gif2015-08-27 12.07.53.jpgattachicon.gif2015-08-27 12.07.57.jpg

Spui ca nivelul la ulei este ok.

Atunci cred ca ce se prelinge pe evacuare e amestec de benzina cu funingine pe evacuarea din chiuloasa.Practic cred ca chilindrul spate nu functioneaza deloc ci e impins de celalalt.Cred ca mai intra si un pic de apa in al doilea cilindru, dar e doar o banuiala.

Verifica si bujiile.

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fum gri-alb, daca e fum, e de ulei nears. La masina am avut asa cand aveam semeringuri de la supape stricati. Compresie nu este afectata, dar trebuie sa ai grija la nivelul de ulei. Bujie cum arata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

am prezentat povestea ta si pozele colegului meu care este inginer auto (foarte priceput de altfel). Nu a demontat motoare moto la viata lui dar nu vede motivul pentru care ar fi altfel construit decat un motor auto, cel putin partea de piston-cilindru.

 

Ulei in cilindru are 2 surse:

- de la supape (ce ti-a spus si Falkenberg)

- de la segmentul raclor (este ultimul de sus in jos pe piston, si este cel care trebuie sa curete uleiul de pe cilindru)

Ar mai fi o cauza absolut rarisima cand se aliniaza fantele segmentilor si mai scapa o leaca de ulei. Dar oricum asta doar pina se incalzeste motorul.

Nici una din cauele de mai sus nu sunt puse in evidenta prin verificarea compresiei. Prin compresie verifici functionalitatea primilor 2 segmenti (cel zis de foc, care este cromat, si al celui de al doilea zis de compresie)

 

Daca apare apa in cilindru, unica sursa o reprezinta garnitura de chiuloasa defecta, caz in care bolboroseste lichidul in vasul de expansiune.

 

Mi-a mai indicat o sursa de apa, iarasi caz rarisim, dar pe care l-a intalnit in viata: un por in cilindru. Asta asa ca o curiozitate. Nu este cazul tau.

 

Indiferent ca cilindrul spate merge sau nu (daca nu merge face urat motorul pentru ca este schiop :) ) nu are de se sa iasa ulei pe teava.

 

Daca nu iti arde amestecul la relanti ai 2 simptome: pute a benzine pe teava si cel mai probabil o sa iti dea rateuri pe evacuare.

 

Succes in rezolvarea problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

Scuze de raspunsul intarziat, dar acum am ajuns acasa de la munca. Mai devreme a venit un mecanic pe la mine, el spune ca ar fi stricate semeringurile de la supape (cum a spus Falkemberg si Silver Arrow) din cauza ca posibil sa fi pus mecanicul care a schimbat uleiul mai mult decat trebuia.

Ce se vede ud la chiulasa in poze este ulei nu apa. Bujia o sa o verific maine pentru ca motoreta este la locul de munca al meu. Compresia in carte este de 9, eu am la pisonul din fata 8.3 si asta din spate cu problema 8.2, reiese ca cilindrii merg bine.

Nivelul la antigel il verific tot maine.


Pentru verificat supape trebuie sa dau motorul jos, asta inseamna inca 2 saptamani cel putin fara motoreta :(

Intrebarea mea este daca pot merge inca 2 luni de zile si cand se inchide sezonul o sa ma apuc de surubareala.

Multumesc pentru promptitudine!

Editat de Dionisie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

Scuze de raspunsul intarziat, dar acum am ajuns acasa de la munca. Mai devreme a venit un mecanic pe la mine, el spune ca ar fi stricate semeringurile de la supape (cum a spus Falkemberg si Silver Arrow) din cauza ca posibil sa fi pus mecanicul care a schimbat uleiul mai mult decat trebuia.

Ce se vede ud la chiulasa in poze este ulei nu apa. Bujia o sa o verific maine pentru ca motoreta este la locul de munca al meu. Compresia in carte este de 9, eu am la pisonul din fata 8.3 si asta din spate cu problema 8.2, reiese ca cilindrii merg bine.

Nivelul la antigel il verific tot maine.

 

Pentru verificat supape trebuie sa dau motorul jos, asta inseamna inca 2 saptamani cel putin fara motoreta :(

Intrebarea mea este daca pot merge inca 2 luni de zile si cand se inchide sezonul o sa ma apuc de surubareala.

Multumesc pentru promptitudine!

Poti merge linistit doar ca va consuma ulei si va scoate fum. Se va depune calamina de la arderea uleiului dar banuiesc ca nu intentionezi sa faci 30.000 km pina o pui la iernat. :)

Nu are nici o legatura nivelul prea mare al uleiului cu uzura semiringurilor de la supape.

Daca ai unde frumos este sa iti dai tu jos motorul sa il repari. Niste chei, o cheie dinametrica, putina imaginatie si evident documentatie.

Am sa ma uit daca am documentatia de service pentru Shadow-ul tau. Eu am un model 2011 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

 

Scuze de raspunsul intarziat, dar acum am ajuns acasa de la munca. Mai devreme a venit un mecanic pe la mine, el spune ca ar fi stricate semeringurile de la supape (cum a spus Falkemberg si Silver Arrow) din cauza ca posibil sa fi pus mecanicul care a schimbat uleiul mai mult decat trebuia.

prostii, n-are nimic daca pui un pic peste max , in nici un caz nu-ti strica simeringurile de supape

Ce se vede ud la chiulasa in poze este ulei nu apa. Bujia o sa o verific maine pentru ca motoreta este la locul de munca al meu. Compresia in carte este de 9, eu am la pisonul din fata 8.3 si asta din spate cu problema 8.2, reiese ca cilindrii merg bine.

Nivelul la antigel il verific tot maine.

motorul tau are RATA de compresi 9.6:1 , asta NU este acelasi lucrum cu 9 compresie, 14 psi compresie stock

» Post actualizat in 27 Aug 2015 19:02

Poti merge linistit doar ca va consuma ulei si va scoate fum. Se va depune calamina de la arderea uleiului dar banuiesc ca nu intentionezi sa faci 30.000 km pina o pui la iernat. :) remat

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa mergi, verifici nivel de ulei si te apuci de ea cand e iarna. Cat timp merge ok si are ulei destul, nu apar probleme cu o singura posibila exceptie - bujie. Daca uleiul intre in cilindru, poate se apara depuneri pe bujie pana se strica. Daca ulei curge doar la valva de evacuara, nici problema asta nu o ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa mai mergi inca 2 luni cu el in stadiul asta s-ar putea sa te coste mai mult bujiile inlocuite si uleiul completat.

 

De reparatie oricum nu scapi.

 

Sau peste 2 luni il pui la vanzare?

 

PS: cam multa mazga in uleiul ala. De cand e in motor si ce marca e? de curiozitate doar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa mai mergi inca 2 luni cu el in stadiul asta s-ar putea sa te coste mai mult bujiile inlocuite si uleiul completat.

 

De reparatie oricum nu scapi.

 

Sau peste 2 luni il pui la vanzare?

 

PS: cam multa mazga in uleiul ala. De cand e in motor si ce marca e? de curiozitate doar.

Scrie in denumirea topicului, este o Honda Shadow VT 750 ACE din 1998.

Cred ca nici la urmatorul upgrade nu o vand, tin prea mult la ea.

» Post actualizat in 28 Aug 2015 04:57

Eu zic sa mergi, verifici nivel de ulei si te apuci de ea cand e iarna. Cat timp merge ok si are ulei destul, nu apar probleme cu o singura posibila exceptie - bujie. Daca uleiul intre in cilindru, poate se apara depuneri pe bujie pana se strica. Daca ulei curge doar la valva de evacuara, nici problema asta nu o ai.

Astazi dau bujia jos sa vad in ce stadiu este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa mai mergi inca 2 luni cu el in stadiul asta s-ar putea sa te coste mai mult bujiile inlocuite si uleiul completat.

 

De reparatie oricum nu scapi.

 

Sau peste 2 luni il pui la vanzare?

 

PS: cam multa mazga in uleiul ala. De cand e in motor si ce marca e? de curiozitate doar.

 

Eu te-am intrebat despre ulei, nu despre motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat. Este pentru modele 83,84,85. Nu ma pricep ce schimbari au aparut pina in 1998 de cand este modelul omului. Asa din poza se vad diferente..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan merg asa cu ea penrtu ca 3 saptmani am fost plecat in deplasare cu munca, si daca ma apuc de surubarit m-a apuca iarna. Multumesc pentru manuale, eu gasisem ceva in germana pentru 750 C2, o sa ma uit maine peste el. Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...