pierrotlefou Postat Octombrie 5, 2019 Share Postat Octombrie 5, 2019 La 04.10.2019 la 17:00, Maximo74 a spus: ....povesti! au trecut 14 luni si povestile au ramas...doar simple povesti. Nu inteleg ce vrei sa insinuezi. Vad ca sloganul din avatar ti se potriveste de minune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Octombrie 5, 2019 Share Postat Octombrie 5, 2019 (editat) La 14.08.2018 la 19:26, pierrotlefou a spus: Intervin, deoarece am si eu unul. Cred ca e unul din cele 3 vandute, insa in 2014... Eu l-am recuperat acum 2 saptamani, cu doar 186 km. Garantati! Este al treilea scuter, al doilea maxiscuter. Are un comportament exceptional si sunt foarte multumit. Deja i-am dublat kilometrajul, revin in curand cu povesti. au trecut 14 luni si povestile au ramas...doar simple povesti. ai spus ca : "revin in curand cu povesti." ...sa lasam sloganul.... e pt cei care au umor....daca te-a afectat ce-am spus te rog respectuos sa-mi ierti greseala.....pace! sunt interesat de acest model si vroiam sa aflu ceva mai multe detalii despre el de la cei ce-l detin sau l-au avut..... Editat Octombrie 5, 2019 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Octombrie 5, 2019 Autor Share Postat Octombrie 5, 2019 Pai intreba ceva concret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 (editat) Acum 13 ore, Maximo74 a spus: au trecut 14 luni si povestile au ramas...doar simple povesti. ai spus ca : "revin in curand cu povesti." ...sa lasam sloganul.... e pt cei care au umor....daca te-a afectat ce-am spus te rog respectuos sa-mi ierti greseala.....pace! sunt interesat de acest model si vroiam sa aflu ceva mai multe detalii despre el de la cei ce-l detin sau l-au avut..... E randul meu sa-mi fac mea culpa. Si-mi retrag remarcile. Ca sa nu fie "povesti": - intre 2 schimburi de ulei am facut 4600km, folosindu-l zilnic (mai putin in week-end cand utilizez motocicleta) - am schimbat uleiul si filtrul (lichidele le-am schimbat anul trecut) - a trebuit sa schimb bateria deoarece are alarma cam sensibila, iar dupa un weekend cu vant si declansare permanenta m-am trezit ca "nu mai aveam cu ce" -> dupa schimb, nu mai folosesc alarma decat in situatii speciale - l-am folosit in toate conditiile, chiar si iarna (cu singura conditie sa nu fie zapada si polei) - folosind husa (si mai nou am achizitionat o husa pentru sa) l-am protejat de intemperii -> la nivelul tunelului central apar urme de folosire, ca tot trebuie sa iti treci pantofii peste el - recomand o husa speciala de iarna (eu am achizitionat o Tucano Urbano, cea facuta pentru acest model) pentru a putea fi folosit pe vreme rece, mansoane incalzite (am luat modelul premium de la Oxford), parbrizul maxi (am optiunea Givi, care protejeaza mainile) si un top case (cel original Kawasaki e aratos si destul de mare, cred ca este Kappa, as fi preferat Givi) - al meu a venit cu toate optiunile (parbriz maxi, top case, suport demontabil de GPS, versiune SE), pretul lui initial a fost pe masura (noroc ca eu l-am luat SH cu doar 186km dupa 4 ani de folosire) - ar fi bune si niste pneuri de iarna, inca ezit - spatiul de depozitare de sub sa e OK, insa daca mai sunt de pastrat si alte lucruri (husa de scuter, carpa, eu mai am si o husa de protectie de ploaie pentru vara etc.) nu prea mai exista loc sub sa -> pentru o casca serioasa e mai bine un Top Case Chiar daca are la baza un Kymco, NU este Kymco: motorul a fost revazut in profunzime, calitatea fabricatiei este peste (are de pilda furtunuri metalice), iar piesele nu prea sunt compatibile (eventual filtrul de aer). Puncte pozitive: - tinuta de drum, confort, reprize in oras, super sigur chiar si in commuting (mi se intampla sa folosesc A3) - fiabilitate, calitatea fabricatiei, ambele manete reglabile - franeaza foarte bine, ABS-ul m-a ajutat in multe situatii, se simte cum lucreaza - pana la urma rotile de 14" pe fata/13" pe spate sunt un compromis bun pentru infrastructura din Bucuresti Puncte de ameliorat: - la demaraj din scurt se mai aude cum caraie transmisia -> cred ca o sa ii schimb rolele si cureaua de transmisie, as vrea sa-l fac mai sport - pneurile originale nu sunt cele mai reusite, sunt destul de rigide -> oricum au deja 4 ani, la anul trebuie sa le schimb - consumul poate surprinde: cel mai redus a fost 4,3%, cel mai ridicat 5,8% -> depinde foarte mult de stilul de condus si de trafic - parbrizul maxi e foarte OK pe timp de iarna (protejeaza bine de frig) insa se murdareste rapid, in timp se matuieste, iar vara mentine caldura ridicata la nivelul manetelor - intretinerea poate fi facuta "in spatele blocului" pentru cine se pricepe, insa demontarea carcasei este fastidioasa (desi sistemul de declipsare e inteligent) -> intretinerea in service-ul distribuitorului e piperata (comparativ cu una de masina), totusi service-ul autorizat mi-a permis sa beneficiez de un recall pentru partea de gestionare a motorului Cam atat. Weekend placut. La punctele pozitive mai adaug: - desi pare masiv (si este suficient de greu, 197kg) se strecoara foarte usor printre benzi - poate escalada trotuare inalte (sasiul permite) si stie sa ia virajele in mod sportiv (se poate inclina mult, fara risc de a atinge cu lateralele) Editat Octombrie 6, 2019 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Octombrie 6, 2019 Share Postat Octombrie 6, 2019 asa da,merci! aveam in gand sa mi iau motocicleta noua dar nu prea m-ar aranja foarte mult,as fi folosit-o doar in ture lungi...asa cu maxi fac si oras si ture ceva mai lungi sau chiar lungi,acum depinde de atelajul la care am sa ma hotarasc in final,inca sunt in cautari...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Octombrie 7, 2019 Autor Share Postat Octombrie 7, 2019 Acum 8 ore, einstein1984 a spus: prea mici rotile pentru bucuresti. Sau depinde de traseu, ce linii d etramvai ai in cale. Iar 197 de kile la 300 cmc e .... mult. Eu cred ca tu ai o obsesie cu sinele de tramvai. In vreo 20.000 km facuti prin Bucuresti cu el nu am avut deloc probleme la trecerea peste ele. Evident ca trebuie sa casti ochii deoarece sunt portiuni (de exemplu bucata de Basarabia de la bd Chisinau pana la Republica) unde lipsa de intretinere a dus la niste santuri de niste zeci de cm ... acolo insa sunt atent inclusiv cand sunt pe Tiger (pe o ploaie am intrat in asa ceva si a dansat un pic fata). Greutatea e ok, un Burg de 400 are 215 Kg de exemplu (ultima versiune). Eu tin minte ca in cartea mea parca scrie de 191 greutate, dar e posibil sa ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Octombrie 7, 2019 Share Postat Octombrie 7, 2019 probleme cu sinele sunt de obicei doar pe ploaie in rest ,diametrul cit mai mare al rotii ajuta si el un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Ianuarie 8, 2020 Share Postat Ianuarie 8, 2020 am cumparat in august un J300 model 2019 (nou) cu care fac naveta , aprox 15 km zilnic. Acum dupa 3 saptamani de stat a pornit foarte greu , dupa cel putin 10 incercari (contact oprit/pornit buton, etc). Are probleme generale cu pornitul la frig ? (frig rau nu e , cam -2 grade , mai jos nu prea scade si nici in astea 3 saptamani nu a scazut) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Ianuarie 8, 2020 Share Postat Ianuarie 8, 2020 deci la Dealer cu el , ma gandeam ca poate e o problema cunoscuta. Dar e si ultima norma de poluare , poate e o problema noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Ianuarie 8, 2020 Share Postat Ianuarie 8, 2020 Acum 7 ore, pstefan a spus: am cumparat in august un J300 model 2019 (nou) cu care fac naveta , aprox 15 km zilnic. Acum dupa 3 saptamani de stat a pornit foarte greu , dupa cel putin 10 incercari (contact oprit/pornit buton, etc). Are probleme generale cu pornitul la frig ? (frig rau nu e , cam -2 grade , mai jos nu prea scade si nici in astea 3 saptamani nu a scazut) Eu pot sa spun ca-l folosesc in (aproape) orice conditii. Nu am avut absolut nici o problema. Simptomele tale indica mai repede o problema de baterie (nu l-ai folosit 3 saptamani...). Am avut si eu ceva asemanator, insa la mine a fost problema alarmei care a functionat o noapte intreaga. Avand in vedere ca se raceste, sugerez sa-l pornesti & utilizezi zilnic. Daca problema persista, e nevoie sa treci pe la un mecanic. Asteptam noutati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Februarie 21, 2021 Share Postat Februarie 21, 2021 (editat) La 06.10.2019 la 9:44, pierrotlefou a spus: E randul meu sa-mi fac mea culpa. Si-mi retrag remarcile. Ca sa nu fie "povesti": - intre 2 schimburi de ulei am facut 4600km, folosindu-l zilnic (mai putin in week-end cand utilizez motocicleta) - am schimbat uleiul si filtrul (lichidele le-am schimbat anul trecut) - a trebuit sa schimb bateria deoarece are alarma cam sensibila, iar dupa un weekend cu vant si declansare permanenta m-am trezit ca "nu mai aveam cu ce" -> dupa schimb, nu mai folosesc alarma decat in situatii speciale - l-am folosit in toate conditiile, chiar si iarna (cu singura conditie sa nu fie zapada si polei) - folosind husa (si mai nou am achizitionat o husa pentru sa) l-am protejat de intemperii -> la nivelul tunelului central apar urme de folosire, ca tot trebuie sa iti treci pantofii peste el - recomand o husa speciala de iarna (eu am achizitionat o Tucano Urbano, cea facuta pentru acest model) pentru a putea fi folosit pe vreme rece, mansoane incalzite (am luat modelul premium de la Oxford), parbrizul maxi (am optiunea Givi, care protejeaza mainile) si un top case (cel original Kawasaki e aratos si destul de mare, cred ca este Kappa, as fi preferat Givi) - al meu a venit cu toate optiunile (parbriz maxi, top case, suport demontabil de GPS, versiune SE), pretul lui initial a fost pe masura (noroc ca eu l-am luat SH cu doar 186km dupa 4 ani de folosire) - ar fi bune si niste pneuri de iarna, inca ezit - spatiul de depozitare de sub sa e OK, insa daca mai sunt de pastrat si alte lucruri (husa de scuter, carpa, eu mai am si o husa de protectie de ploaie pentru vara etc.) nu prea mai exista loc sub sa -> pentru o casca serioasa e mai bine un Top Case Chiar daca are la baza un Kymco, NU este Kymco: motorul a fost revazut in profunzime, calitatea fabricatiei este peste (are de pilda furtunuri metalice), iar piesele nu prea sunt compatibile (eventual filtrul de aer). Puncte pozitive: - tinuta de drum, confort, reprize in oras, super sigur chiar si in commuting (mi se intampla sa folosesc A3) - fiabilitate, calitatea fabricatiei, ambele manete reglabile - franeaza foarte bine, ABS-ul m-a ajutat in multe situatii, se simte cum lucreaza - pana la urma rotile de 14" pe fata/13" pe spate sunt un compromis bun pentru infrastructura din Bucuresti Puncte de ameliorat: - la demaraj din scurt se mai aude cum caraie transmisia -> cred ca o sa ii schimb rolele si cureaua de transmisie, as vrea sa-l fac mai sport - pneurile originale nu sunt cele mai reusite, sunt destul de rigide -> oricum au deja 4 ani, la anul trebuie sa le schimb - consumul poate surprinde: cel mai redus a fost 4,3%, cel mai ridicat 5,8% -> depinde foarte mult de stilul de condus si de trafic - parbrizul maxi e foarte OK pe timp de iarna (protejeaza bine de frig) insa se murdareste rapid, in timp se matuieste, iar vara mentine caldura ridicata la nivelul manetelor - intretinerea poate fi facuta "in spatele blocului" pentru cine se pricepe, insa demontarea carcasei este fastidioasa (desi sistemul de declipsare e inteligent) -> intretinerea in service-ul distribuitorului e piperata (comparativ cu una de masina), totusi service-ul autorizat mi-a permis sa beneficiez de un recall pentru partea de gestionare a motorului Cam atat. Weekend placut. La punctele pozitive mai adaug: - desi pare masiv (si este suficient de greu, 197kg) se strecoara foarte usor printre benzi - poate escalada trotuare inalte (sasiul permite) si stie sa ia virajele in mod sportiv (se poate inclina mult, fara risc de a atinge cu lateralele) Revin cu o mini-recenzie, dupa ce azi am trecut borna celor 10000km. Scuter din iulie 2014, 1 singur proprietar, cumparat de mine in iulie 2018 cu doar 186km la bord (totul a putut fi probat), iar dupa 2,5 ani, am ajuns la 10000km. Daca nu era nebunia cu COVID-ul, sigur i-as fi facut mai devreme. Consumabile: - schimb de ulei + filtrul aferent la inceput si apoi la fiecare an (4000km) - revizia de 10000km (sau mai precis la 9800km) a fost facuta conform manualului, s-a mai schimbat filtrul de aer - lichidele (frana + antigel) cica sunt inca in parametri, cred ca totusi am sa le schimb cand va trebui sa schimb rulmentul de jug (are un punct dur exact cand ghidonul este drept) - cauciurile au fost schimbate in 2020 pentru care erau imbatranite (6 ani deja): am trecut de la Maxxis (venit din fabrica) la Michelin City Grip 2 - bateria a fost schimbata acum 2 ani deoarece are alarma si intr-un week-end s-a declansat din cauza senzorilor de miscare (a fost vant puternic) si s-a descarcat; din acel moment, folosesc alarma punctual - placutele de frana fata/spate au fost schimbate la 8400km - intretinerea a fost facuta la United Motors A trebuit sa ii reglez farurile (bateau foarte jos) si este de preferat sa o faceti doar daca va pricepeti. Eu am preferat sa ma duc la cei de la United Motors, care s-au chinuit putin fiindca trebuie demontate parbrizul si carena fata. Desi a venit bine echipata (top case, parbriz Givi integral), am mai facut urmatoarele investitii: - mansoane incalzite de la Oxford - bila de fixare de la Ram-Mount, folosita pentru a utiliza suportul de telefon (am una la fel pe motocicleta) - husa de iarna Termoscud de la Tucano Urbano (https://www.tucanourbano.com/en/pp/termoscud-black-r169-65951) - husa de vara pentru sa de la Tucano Urbano (https://www.tucanourbano.com/en/pp/accessories-black-326-65644) - husa de scuter, prima - Oxford Aquatex - s-a desirat (a imbatranit din cauza soarelui), acum folosesc un Oxford Rainex, singurul dezavantaj este faptul ca e greu de impachetat si ocupa ceva spatiu sub sa Avand in vedere ca in afara reviziilor, singurele griji au fost benzina si verificarea presiunii la pneuri, nu pot decat sa ma declar EXTREM DE MULTUMIT! Editat Februarie 21, 2021 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.