Jump to content
RuInCV

Review Kawasaki J300

Recommended Posts

....povesti!

La 14.08.2018 la 19:26, pierrotlefou a spus:

Intervin, deoarece am si eu unul. Cred ca e unul din cele 3 vandute, insa in 2014... Eu l-am recuperat acum 2 saptamani, cu doar 186 km. Garantati!

Este al treilea scuter, al doilea maxiscuter. Are un comportament exceptional si sunt foarte multumit.

Deja i-am dublat kilometrajul, revin in curand cu povesti.

au trecut 14 luni si povestile au ramas...doar simple povesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 04.10.2019 la 17:00, Maximo74 a spus:

....povesti!

au trecut 14 luni si povestile au ramas...doar simple povesti.

Nu inteleg ce vrei sa insinuezi.

Vad ca sloganul din avatar ti se potriveste de minune.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 14.08.2018 la 19:26, pierrotlefou a spus:

Intervin, deoarece am si eu unul. Cred ca e unul din cele 3 vandute, insa in 2014... Eu l-am recuperat acum 2 saptamani, cu doar 186 km. Garantati!

Este al treilea scuter, al doilea maxiscuter. Are un comportament exceptional si sunt foarte multumit.

Deja i-am dublat kilometrajul, revin in curand cu povesti.

au trecut 14 luni si povestile au ramas...doar simple povesti.

ai spus ca : "revin in curand cu povesti."

...sa lasam sloganul.... e pt cei care au umor....daca te-a afectat ce-am  spus te rog respectuos sa-mi ierti greseala.....pace!

sunt interesat de acest model si vroiam sa aflu ceva mai multe detalii despre el de la cei ce-l detin sau l-au avut.....

Edited by Maximo74

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai intreba ceva concret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ce să întrebe concret daca pierr nu merge cu el?

Le cumpăra cu max 180km(odo) mai merge încă 200.schimba anvelope,plăcute și îl vinde cu km putini

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, Maximo74 a spus:

au trecut 14 luni si povestile au ramas...doar simple povesti.

ai spus ca : "revin in curand cu povesti."

...sa lasam sloganul.... e pt cei care au umor....daca te-a afectat ce-am  spus te rog respectuos sa-mi ierti greseala.....pace!

sunt interesat de acest model si vroiam sa aflu ceva mai multe detalii despre el de la cei ce-l detin sau l-au avut.....

 

E randul meu sa-mi fac mea culpa. Si-mi retrag remarcile.


Ca sa nu fie "povesti":

- intre 2 schimburi de ulei am facut 4600km, folosindu-l zilnic (mai putin in week-end cand utilizez motocicleta)
- am schimbat uleiul si filtrul (lichidele le-am schimbat anul trecut)

- a trebuit sa schimb bateria deoarece are alarma cam sensibila, iar dupa un weekend cu vant si declansare permanenta m-am trezit ca "nu mai aveam cu ce" -> dupa schimb, nu mai folosesc alarma decat in situatii speciale
- l-am folosit in toate conditiile, chiar si iarna (cu singura conditie sa nu fie zapada si polei)

- folosind husa (si mai nou am achizitionat o husa pentru sa) l-am protejat de intemperii -> la nivelul tunelului central apar urme de folosire, ca tot trebuie sa iti treci pantofii peste el
- recomand o husa speciala de iarna (eu am achizitionat o Tucano Urbano, cea facuta pentru acest model) pentru a putea fi folosit pe vreme rece, mansoane incalzite (am luat modelul premium de la Oxford), parbrizul maxi (am optiunea Givi, care protejeaza mainile) si un top case (cel original Kawasaki e aratos si destul de mare, cred ca este Kappa, as fi preferat Givi)

- al meu a venit cu toate optiunile (parbriz maxi, top case, suport demontabil de GPS, versiune SE), pretul lui initial a fost pe masura (noroc ca eu l-am luat SH cu doar 186km dupa 4 ani de folosire)

- ar fi bune si niste pneuri de iarna, inca ezit

- spatiul de depozitare de sub sa e OK, insa daca mai sunt de pastrat si alte lucruri (husa de scuter, carpa, eu mai am si o husa de protectie de ploaie pentru vara etc.) nu prea mai exista loc sub sa -> pentru o casca serioasa e mai bine un Top Case 

 

Chiar daca are la baza un Kymco, NU este Kymco: motorul a fost revazut in profunzime, calitatea fabricatiei este peste (are de pilda furtunuri metalice), iar piesele nu prea sunt compatibile (eventual filtrul de aer).

 

Puncte pozitive:

- tinuta de drum, confort, reprize in oras, super sigur chiar si in commuting (mi se intampla sa folosesc A3)

- fiabilitate, calitatea fabricatiei, ambele manete reglabile

- franeaza foarte bine, ABS-ul m-a ajutat in multe situatii, se simte cum lucreaza

- pana la urma rotile de 14" pe fata/13" pe spate sunt un compromis bun pentru infrastructura din Bucuresti

 

Puncte de ameliorat:

- la demaraj din scurt se mai aude cum caraie transmisia -> cred ca o sa ii schimb rolele si cureaua de transmisie, as vrea sa-l fac mai sport

- pneurile originale nu sunt cele mai reusite, sunt destul de rigide -> oricum au deja 4 ani, la anul trebuie sa le schimb

- consumul poate surprinde: cel mai redus a fost 4,3%, cel mai ridicat 5,8% -> depinde foarte mult de stilul de condus si de trafic

- parbrizul maxi e foarte OK pe timp de iarna (protejeaza bine de frig) insa se murdareste rapid, in timp se matuieste, iar vara mentine caldura ridicata la nivelul manetelor

- intretinerea poate fi facuta "in spatele blocului" pentru cine se pricepe, insa demontarea carcasei este fastidioasa (desi sistemul de declipsare e inteligent) -> intretinerea in service-ul distribuitorului e piperata (comparativ cu una de masina),  totusi service-ul autorizat mi-a permis sa beneficiez de un recall pentru partea de gestionare a motorului

 

Cam atat.

 

Weekend placut.

La punctele pozitive mai adaug:

- desi pare masiv (si este suficient de greu, 197kg) se strecoara foarte usor printre benzi

- poate escalada trotuare inalte (sasiul permite) si stie sa ia virajele in mod sportiv (se poate inclina mult, fara risc de a atinge cu lateralele)

Edited by pierrotlefou

Share this post


Link to post
Share on other sites

👍 asa da,merci!

aveam in gand sa mi iau motocicleta noua dar nu prea m-ar aranja foarte mult,as fi folosit-o doar in ture lungi...asa cu maxi fac si oras si ture ceva mai lungi sau chiar lungi,acum depinde de atelajul la care am sa ma  hotarasc in final,inca sunt in cautari......

Share this post


Link to post
Share on other sites

prea mici rotile pentru bucuresti. Sau depinde de traseu, ce linii d etramvai ai in cale. Iar 197 de kile la 300 cmc e .... mult. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

197kg,e cat se poate de normal pentru un maxiscuter de 30cp.rotile pe 15 ,sunt cat se poate de ok.iti faci treabă cu un scuter ale cărui roti au diametrul de 12,e un mic disconfort dar nu ceva rău.ca la orice fier,contează fiabilitatea și consumul,având motor kymco.fiabilitatea e garantata daca este exploatat in parametrii optimi.eu am un scuter de 230kg(dry),și vreo 246 wet.roti de 15fata/14spate.nu sughiță când trece peste liniile de tramvai, nici eu nu simt prea tare gropile.are 400cc și consumul unuia de 250 ,extraurban.imi plac habarniștii care nu știu pe ce lume trăiesc,dar își permit să de-a sfaturi,fara sa fi mers pe ceva asemănător.eu vroiam un dt300 (același scuter nebranduit de Kawasaki),de la kymco.ce am găsit erau exagerat de scumpe și manarite pentru vânzare.intr o iarnă am găsit ceva bun cu abs în Galați,dar era neînmatriculat ,iar transportul mă costă încă vreo 250e...așa că am renuntat. Și așa am ajuns la balena de 400cc.burgmanul 400 carburație,e micuț pe partea de gabarit,fata de maxsym 400

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, einstein1984 a spus:

prea mici rotile pentru bucuresti. Sau depinde de traseu, ce linii d etramvai ai in cale. Iar 197 de kile la 300 cmc e .... mult. 

 

Eu cred ca tu ai o obsesie cu sinele de tramvai. In vreo 20.000 km facuti prin Bucuresti cu el nu am avut deloc probleme la trecerea peste ele. Evident ca trebuie sa casti ochii deoarece sunt portiuni (de exemplu bucata de Basarabia de la bd Chisinau pana la Republica) unde lipsa de intretinere a dus la niste santuri de niste zeci de cm ... acolo insa sunt atent inclusiv cand sunt pe Tiger (pe o ploaie am intrat in asa ceva si a dansat un pic fata).

 

Greutatea e ok, un Burg de 400 are 215 Kg de exemplu (ultima versiune). Eu tin minte ca in cartea mea parca scrie de 191 greutate, dar e posibil sa ma insel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probleme cu sinele sunt de obicei doar pe ploaie

in rest ,diametrul cit mai mare al rotii ajuta si el un pic

Share this post


Link to post
Share on other sites

am cumparat in august un J300 model 2019  (nou) cu care fac naveta , aprox 15 km zilnic.

Acum dupa 3 saptamani de stat a pornit foarte greu , dupa cel putin 10 incercari (contact oprit/pornit buton, etc).

Are probleme generale cu pornitul la frig ? (frig rau nu e , cam -2 grade , mai jos nu prea scade si nici in astea 3 saptamani nu a scazut)

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci la Dealer cu el , ma gandeam ca poate e o problema cunoscuta.

Dar e si ultima norma de poluare , poate e o problema noua...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, pstefan a spus:

am cumparat in august un J300 model 2019  (nou) cu care fac naveta , aprox 15 km zilnic.

Acum dupa 3 saptamani de stat a pornit foarte greu , dupa cel putin 10 incercari (contact oprit/pornit buton, etc).

Are probleme generale cu pornitul la frig ? (frig rau nu e , cam -2 grade , mai jos nu prea scade si nici in astea 3 saptamani nu a scazut)

Eu pot sa spun ca-l folosesc in (aproape) orice conditii. Nu am avut absolut nici o problema.
Simptomele tale indica mai repede o problema de baterie (nu l-ai folosit 3 saptamani...). Am avut si eu ceva asemanator, insa la mine a fost problema alarmei care a functionat o noapte intreaga.
Avand in vedere ca se raceste, sugerez sa-l pornesti & utilizezi zilnic. Daca problema persista, e nevoie sa treci pe la un mecanic.
Asteptam noutati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...