crazy_mouse_87 Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Aseara dupa ce am plecat de la cabana ciucas era sa inoptez pe cheia. Problema este pe partea electrica. Pacientul este un suzuki freewind xf650. Cum veneam eu linistit catre casa , observ ca dintr-o data incepe sa scada intensitatea la lumina( faza scurta si lumina din bord) Ziceai ca merg pe pozitie si nu vedeam nimic ...si palpaiau toate luminile pe motocicleta ...dar nu ajungeau la intensitate normala....parca nu aveam suficient curent. Motorul in sine primea scanteie si mergea ok la orice turatie ! , doar electrica pe partea de lumini parea sa nu aibe curent. Am oprit chiar la iesire din cheia si de acolo nu a vrut sa mai porneasca...ba puneam contactul si se aprindea lumina, ba nu misca nimica...de parca nu aveam bateria pe ea...cu ajutorul unui domn ce avea un butic acolo , mi-a imprumutat cateva scule si am depistat pana la urma problema...firul plus nu avea curent pe el la siguranta centrala , cea de 30A...problema era la borna + a bateriei...am desfacut curatat strans la loc si plecat mai departe. Dupa 15 min iar incepe sa faca figuri in mijlocul muntilor la ora 23:00. De acolo nu am mai oprit ...am mers dupa o masina ca sa am cat de cat lumina mai vizibila si cum palpaia bordu si se tot reseta ca nu primea curent suficient...dintr-o data si-a revenit ..a trecut pe normal si pana acasa nu a mai facut figuri. Ce ma uimit era ca pe drum in timp ce facea figuri daca tineam pe butonul de flash si era faza lunga aprinsa sau cand franam , crestea intensitatea de curent la normal. Daca comutat faza lunga si mergeam cu ea asa...iar scadea intensitatea in lumini. Ce sa fie?! Bateria, Releu incarcare sau alternator ?! Multumesc frumos de ajutor si scuze de 'romanul' acesta de topic...dar am vrut sa detaliez simptomele pacientului si peripetiile pasagerului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Bateria, Releu incarcare sau alternator ?! Mai degraba un contact imperfect, dar fara niste masuratori nu ai cum sa stii, in manualul de sevice este prezentat in detaliu cum se testeaza instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Contact rece, ia totul la mana si sigur vei gasi o mufa sau conexiune coapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Verifica bine soclul sigurantei principale , cea din zona releului de pornire, si firul de masa dintre minusul bateriei si cadru/motor. Cu firu e un pic mai complicat ca poate arata ok pe afara dar sa fie copt pe dinauntru(izolatie ok, cupru varza), trage bine de el si vezi daca simti ceva aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Mizez pe un contact prost undeva intre releu si baterie. Cu cat aveai consum de curent mai mare, releu era capabil sa stabilizeze voltajul mai bine si fara sa fie baterie legata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.