traian70 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 buna ziua ,detin un scuter yamaha majesty de 250,am tras de el vreo 5 km,cand am ajuns acasa am constatat ca pe la filtru de aer era mult ulei,la filtru de aer este un furtun care este racordat la chiuloasa unde este lantu de distributie si pe acolo se aeriseste motoru dar acum a venit si ulei.va rog sa ma ajutati sa inteleg cauza problemei,va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Este posibil sa fi pus prea mult ulei cand ai facut schimbul si sa iti refuleze pe acolo. Vezi ce iti spun si ceilalti useri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Septembrie 21, 2015 Autor Share Postat Septembrie 21, 2015 nu e mult ulei colegu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 E simplu, ai de schimbat segmentii de la piston. Scapa presiune din cilindru pe linga segmenti, ajung gazele in carter, acolo-s vapori de ulei, presiunea impinge vaporii prin acel furtun in cutia de aer. Momentan, scoti furtunul din cutia de aer si-l montezi in gura unei sticle de Cola, sticla pusa sub sha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Septembrie 21, 2015 Autor Share Postat Septembrie 21, 2015 secmentii sant noi si se inchid bine pe cilindru am verificat personal ,daca ar fi secmentii problema ar trebui sa pape ulei si sa scota fum pe toba scuze daca gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Cum s-a zis si mai sus,probabil ai pus mai mult ulei decat trebuie. Cum era scuterul cand ai verificat nivelul?Cumva pe cricul central? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Septembrie 21, 2015 Autor Share Postat Septembrie 21, 2015 da pe cricul central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 da pe cricul central Pai asta cred ca e cauza. Cand sta pe cricul central,scuterul e un pic inclinat spre fata. Am patit si eu asta o data cand mi-a fost lene sa dau mobra de pe stander si asa am pus cam 200ml peste cat era normal... Rezultatul a fost ulei in airbox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Septembrie 21, 2015 Autor Share Postat Septembrie 21, 2015 multumesc ptr ajutor sper sa fie asta problema,eu ma gandeam la garnitura de chiuloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 multumesc ptr ajutor sper sa fie asta problema,eu ma gandeam la garnitura de chiuloasa Incepe cu ce e mai usor. Mai scoate nitel ulei si fa niste ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Septembrie 21, 2015 Autor Share Postat Septembrie 21, 2015 ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marianmorar Postat Iulie 24, 2023 Share Postat Iulie 24, 2023 salut mai ai vesti despre ce era la motor cu uleiul in airbox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 24, 2023 Share Postat Iulie 24, 2023 Vezi la mama omida, că aici nu s-a mai scris decât de aproape 8 sni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.