David Alexandru Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 imi poate spune cineva care este cota la simiring de la axu de la pinionu din fata pt.un kx 250 1989? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergentMajor Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Simiring sau semering? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Sau simering? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 Sau simering? Asa zice si DEX-ul. Simering. Semering e folosit de mare majoritate, gresit bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 imi poate spune cineva care este cota la simiring de la axu de la pinionu din fata pt.un kx 250 1989? De ce nu citesti ce scrie pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyCat Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 De ce nu citesti ce scrie pe el? Pai daca nu e in stare sa scrie si sa se exprime corect probabil ca nu e in stare nici sa citeasca ce scrie pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Il poti masura chiar tu. - Scoti pinionul de pe axul ala canelat. - Masori cota de pe ax unde se aseaza simeringul si obtii interiorul simeringului. - Masori interiorul locasului din carter unde intra simeringul si obtii exteriorul simeringului. - Masori adancimea locasului de mai sus si obtii grosimea simeringului O sa obtii ceva de genul 76x40x9. Google si add to basket, sau magazine de diverse auto si gasesti. » Post actualizat in 08 Oct 2015 08:26NU am gasit cota dar: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1989-g1-kx250_model11940/oil-seal-tb3040_92050033/#.VhYnQm7_CUk » Post actualizat in 08 Oct 2015 08:28Atentie, daca cauti in magazine, sunt simeringuri de doua feluri: unele de rotatie, de care iti trebuie tie, pe care axul etansat se invarte si altele de alunecare, prin care axul aluneca inainte si inapoi (ex: simeringurile de furca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 La axul de iesire din cutie are nevoie de un simering care etanseaza ulei si praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Ulei din cutie, praf de afara. Evident. De afara mai poate fi si apa. Simeringurile sunt clasificate si in functie de substantele fata de care etanseaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 9, 2015 Share Postat Octombrie 9, 2015 Ulei din cutie, praf de afara. Evident. De afara mai poate fi si apa. Simeringurile sunt clasificate si in functie de substantele fata de care etanseaza? Nu mai tin minte, probabil ca nu le pasa daca etasezi ulei sau apa, lichid sa fie sa le unga, cele care etanseaza si la praf mai au o buza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.