Sari la conținut

Beta 300 RR vs EXC 300


red
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

In ultima vreme mai toata lumea lauda modelul de la Beta, ciclistica mult mai buna, electromotor mult mai fiabil, rezonator mai bine pozitionat si proiectat prin prisma faptului ca nu este asa expus la lovituri ca cel de pe KTM, motor mult mai linear fata de KTM, saua mai joasa etc...

 

As vrea niste pareri de la posesorii de Beta care au avut si KTM, se merita Beta sau nu?

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beta doar la furci mi se pare mai slaba(sau cea cu care am mers eu topaia din cauza setarilor) In rest este mai usoara decat Ktm-ul, desi are baterie de 4Ah si porneste la buton din orice pozitie...

Singurul inconvenient ar fi piesele de schimb pe care nu le aduce chiar toata lumea. Plus ca nu prea se gasesc piese aftermarket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

la romaniacs,anul asta pe toate urcarile grele,beta se descurca mult mai bine ca si ktm-ul...unde ktm-ul trebuia turat,beta venea aproape la relanti...cuplul in joase este mai bun pe beta(spun asta ,asta dupa ce au trecut pe aceasi sectiune,o duzina de ktm-uri si tot pe atatea beta)

si nu e numai asta.....sa nu spun de electromotor care este mult mai fiabil pe beta...etc

cu piesele aftermarket si cele oem, ptr beta,e deja alta poveste...:)..

Editat de ovi200exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 2 years later...
La 23.11.2015 la 14:35, ovi200exc a spus:

la romaniacs,anul asta pe toate urcarile grele,beta se descurca mult mai bine ca si ktm-ul...unde ktm-ul trebuia turat,beta venea aproape la relanti...cuplul in joase este mai bun pe beta(spun asta ,asta dupa ce au trecut pe aceasi sectiune,o duzina de ktm-uri si tot pe atatea beta)

si nu e numai asta.....sa nu spun de electromotor care este mult mai fiabil pe beta...etc

cu piesele aftermarket si cele oem, ptr beta,e deja alta poveste...:)..

Și în 2019 tot beta ar fi mai bun??

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Salutare,

 

Am trecut si eu de la un KTM EXC-F 250 4T la BETA 300RR 2018 Racing, trecerea de la 4T la 2T a fost foarte ciudata, la inceput nu mi-a placut deloc :)) dar cu timpul s-a vazut diferenta. Dezavantajul la beta este ca anumite piese se gasesc doar la depozitul central din Italia, fata de KTM la care gasesti aproape peste tot.

Suspensia mi se pare mai buna (modelele de racing au suspensie SKF) decat la KTM, are intradevar cuplu mai mare la turatii joase, nu trebuie sa o turezi la maxim de jos, sau sa iti iei demaraj ca sa poti face o urcare. 

Singurul lucru care nu imi place este ca nu are pedala de pornire, doar electromotor acesta isi face foarte bine treaba dar nu strica in caz ca se arde siguranta sau altceva.

Beta 2020 Racing are suspensii KYB si s-a schimbat putin geometria la furca fata si anume parca e unghiul mai mic si pe coborari ai senzatia ca mergi in cap :)) , nu mai este la fel de nervos comparabil cu 2018 iar rezervorul e mai jos si poti sa stai foarte aproape de ghidon, te ajuta la urcari abrubte. (am avut ocazia sa incerc unul)

 

Ca o paranteza un prieten are BETA 300RR 2016 (cumparat de nou) si pana la 200h de functionare nu a trebuit sa faca nimic la el, decat service suspensii si nu este genul de om care sa aiba grija de lucruri.

Editat de cristianzup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nicio interventie pana la 200 ore? Nici macar schimbarea pistonului, care e programata ca si mentenanta la 120-150 ore? Nasol...

Pedala se comanda separat la Beta 2018, producatorul iti spune ca nu ai nevoie de ea la ce potent e electromotorul.

https://shop.betausa.com/p/kickstart-kit-2018-2-stroke

Cat despre piese, acum sunt destui importatori de Beta astfel incat sa gasesti o piesa daca intr-adevar iti trebuie. Ai Goracing in Bucuresti, Sprint Motors in Iasi, nu mai stiu pe cine in Transilvania. Si la fel e si la KTM, ai 4-5 distribuitori de piese in toata tara si depinde de ce tine fiecare pe stoc. Nu gasesti imediat piesa pe stoc, se mai intapla sa astept 10 zile pentru un semering si la KTM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
La 20.01.2020 la 21:35, cristianzup a spus:
La 20.01.2020 la 21:35, cristianzup a spus:

Dezavantajul la beta este ca anumite piese se gasesc doar la depozitul central din Italia, fata de KTM la care gasesti aproape peste tot.

 

Singurul lucru care nu imi place este ca nu are pedala de pornire, doar electromotor acesta isi face foarte bine treaba dar nu strica in caz ca se arde siguranta sau altceva.

 

 

 

1. Piese Beta gasesti cam tot ce este uzual pe stoc in romania http://sprintmotors.ro/307-piese-beta

2. se poate lua kit de pornire la pedala separat http://sprintmotors.ro/piese-beta/34972-kit-pedala-pornire-beta-2t-rr-xtrainer-oem-036150008200.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 3 weeks later...
La 04.09.2021 la 16:54, Anonim3244 a spus:

Salut. Doresc sa imi achizitionez un beta 300 rr 2017 sa ii pun roti de supermoto si sa ma dau cu el in oras ceva pareri ?

Vezi sa fie inmatriculat deja, daca a fost cumparat nou si neinscris pana acum nu il vei mai putea inscrie (este euro 4 si de la 1 ianuarie 2021 nu se mai inscrie moticicletele noi cu acasta norma de poluare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...