Jump to content
Sign in to follow this  
red

Beta 300 RR vs EXC 300

Recommended Posts

Salut,

 

In ultima vreme mai toata lumea lauda modelul de la Beta, ciclistica mult mai buna, electromotor mult mai fiabil, rezonator mai bine pozitionat si proiectat prin prisma faptului ca nu este asa expus la lovituri ca cel de pe KTM, motor mult mai linear fata de KTM, saua mai joasa etc...

 

As vrea niste pareri de la posesorii de Beta care au avut si KTM, se merita Beta sau nu?

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai na, beta e echipata cu motoare ktm de generatie 07-09 :))) alte intrebari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorbeam despre 300 RR 2T, motorul e conceput de catre inginerii de la Beta

 

mai nou pe 4T au tot motoare conceptie Beta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beta doar la furci mi se pare mai slaba(sau cea cu care am mers eu topaia din cauza setarilor) In rest este mai usoara decat Ktm-ul, desi are baterie de 4Ah si porneste la buton din orice pozitie...

Singurul inconvenient ar fi piesele de schimb pe care nu le aduce chiar toata lumea. Plus ca nu prea se gasesc piese aftermarket.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la romaniacs,anul asta pe toate urcarile grele,beta se descurca mult mai bine ca si ktm-ul...unde ktm-ul trebuia turat,beta venea aproape la relanti...cuplul in joase este mai bun pe beta(spun asta ,asta dupa ce au trecut pe aceasi sectiune,o duzina de ktm-uri si tot pe atatea beta)

si nu e numai asta.....sa nu spun de electromotor care este mult mai fiabil pe beta...etc

cu piesele aftermarket si cele oem, ptr beta,e deja alta poveste...:)..

Edited by ovi200exc

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Sunt acoperite cam toate aspectele in acest clip.

Edited by nosfyrus

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 23.11.2015 la 14:35, ovi200exc a spus:

la romaniacs,anul asta pe toate urcarile grele,beta se descurca mult mai bine ca si ktm-ul...unde ktm-ul trebuia turat,beta venea aproape la relanti...cuplul in joase este mai bun pe beta(spun asta ,asta dupa ce au trecut pe aceasi sectiune,o duzina de ktm-uri si tot pe atatea beta)

si nu e numai asta.....sa nu spun de electromotor care este mult mai fiabil pe beta...etc

cu piesele aftermarket si cele oem, ptr beta,e deja alta poveste...:)..

Și în 2019 tot beta ar fi mai bun??

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 28.05.2019 la 22:41, LordAA12 a spus:

Și în 2019 tot beta ar fi mai bun??

 

beta este o motocicleta competitiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Am trecut si eu de la un KTM EXC-F 250 4T la BETA 300RR 2018 Racing, trecerea de la 4T la 2T a fost foarte ciudata, la inceput nu mi-a placut deloc :)) dar cu timpul s-a vazut diferenta. Dezavantajul la beta este ca anumite piese se gasesc doar la depozitul central din Italia, fata de KTM la care gasesti aproape peste tot.

Suspensia mi se pare mai buna (modelele de racing au suspensie SKF) decat la KTM, are intradevar cuplu mai mare la turatii joase, nu trebuie sa o turezi la maxim de jos, sau sa iti iei demaraj ca sa poti face o urcare. 

Singurul lucru care nu imi place este ca nu are pedala de pornire, doar electromotor acesta isi face foarte bine treaba dar nu strica in caz ca se arde siguranta sau altceva.

Beta 2020 Racing are suspensii KYB si s-a schimbat putin geometria la furca fata si anume parca e unghiul mai mic si pe coborari ai senzatia ca mergi in cap :)) , nu mai este la fel de nervos comparabil cu 2018 iar rezervorul e mai jos si poti sa stai foarte aproape de ghidon, te ajuta la urcari abrubte. (am avut ocazia sa incerc unul)

 

Ca o paranteza un prieten are BETA 300RR 2016 (cumparat de nou) si pana la 200h de functionare nu a trebuit sa faca nimic la el, decat service suspensii si nu este genul de om care sa aiba grija de lucruri.

Edited by cristianzup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nicio interventie pana la 200 ore? Nici macar schimbarea pistonului, care e programata ca si mentenanta la 120-150 ore? Nasol...

Pedala se comanda separat la Beta 2018, producatorul iti spune ca nu ai nevoie de ea la ce potent e electromotorul.

https://shop.betausa.com/p/kickstart-kit-2018-2-stroke

Cat despre piese, acum sunt destui importatori de Beta astfel incat sa gasesti o piesa daca intr-adevar iti trebuie. Ai Goracing in Bucuresti, Sprint Motors in Iasi, nu mai stiu pe cine in Transilvania. Si la fel e si la KTM, ai 4-5 distribuitori de piese in toata tara si depinde de ce tine fiecare pe stoc. Nu gasesti imediat piesa pe stoc, se mai intapla sa astept 10 zile pentru un semering si la KTM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 20.01.2020 la 21:35, cristianzup a spus:
La 20.01.2020 la 21:35, cristianzup a spus:

Dezavantajul la beta este ca anumite piese se gasesc doar la depozitul central din Italia, fata de KTM la care gasesti aproape peste tot.

 

Singurul lucru care nu imi place este ca nu are pedala de pornire, doar electromotor acesta isi face foarte bine treaba dar nu strica in caz ca se arde siguranta sau altceva.

 

 

 

1. Piese Beta gasesti cam tot ce este uzual pe stoc in romania http://sprintmotors.ro/307-piese-beta

2. se poate lua kit de pornire la pedala separat http://sprintmotors.ro/piese-beta/34972-kit-pedala-pornire-beta-2t-rr-xtrainer-oem-036150008200.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...