Sari la conținut

MAGAZINE/ SERVICE'uri IASI de care sa ne ferim ! BLACK LIST &#


ang3ldrak3
 Share

Postări Recomandate

Vreau ca nici un SERVICE MOTO sau MAGAZIN MOTO sa ne mai tapuiasca ever !!! Deschid acest topic pentru ca toti sa posteze problemele pe care le-au avut cu anumite magazine online/locatie fixa sau cu service'uri moto din Iasi pentru a sti de unde sa nu mai dam comanda si de ce service'uri sa ne ferim !!!

 

Asa ca incep eu cu MYMOTO IASI:

 

NU #MYMOTO !!! Revenind la superba firma #MYMOTO si produsele cumparate de mine care numai “waterproof” nu sunt, + un telefon Samsung S4 facut de comanda + acte de la motocicleta deteriorate. Mai jos aveti conversatia dintre mine si vanzatorul de la MYMOTO(CARE RECUNOASTE CA NU SUNT IMPERMEABILE + CEI DE LA BUCURESTI RECUNOSC CA NU SUNT IMPERMEABILE) + decizia ANPC atasata. Subliniez am fost chemat la magazine sa-mi faca testul de impermeabilitate: “Se ia o cana cu apa se sufleca bata pantalonului de jos de la picior si se toarna apa acolo, daca apa nu trece inseamna ca este impermeabil !
“ – evident ca eu am refuzat aceasta batjocura, nu sunt nici prost nici tampit !

Echipamentele au fost cumparate pe data de 03 /05 luna respectivaPe data de 12 a avut o loc o convorbire Telefonica intre mine si vanzator in care i-am comunicat faptul ca echipamentul nu este bun (eu fiind plecat in concediu).

SMS pe data de 13:
Man fara suparare, tocmai te-ai facut cu un telefon Samsung S4 abia cumparat de 4 luni nou nout, e inca in garantie, am si cutia la el, de la Altex, telefonul e mort. La echipamente fac retur. Am vrut ceva rezistent la apa, asa puteam sa cumpar un trenci de fas pentru constructii de la dedeman si ieseam mai ieftin. Sa nu mai zic ca si actele de la motoreta sunt varza ...

Sal Daniel! Imi pare rau sa aud asta... frown emoticon in legatura cu echipamentul fara nici o problema returnez banii pt ca probabil a fost vb de un defect sau naiba stie ce pt ca esti singura persoana care a patit asta. Cum ti-am mai zis ele rezista la ploaie dar nu sunt totusi facute sa mergi pe ploaie torentiala...nu exista un asa material cu exceptia la pelerinele alea de ploaie sau costumele de pus peste echipament (alea din fash sau ce material o fi).Cat despre bunurile afectate de apa nu am cu ce sa te ajut, nu pot fi responsabil decat de produsul vandut catre tine efectiv...stii bine ca nu ti-am vandut echipamentul cu rea vointa(dimpotriva ti-am facut si reduceri etc) si ca nu am de unde sa stiu prin ce furtuna/apa balta lac ai trecut tu si e oarecum datoria fiecarei persoane sa aiba grija de bunurile mai valoroase(punga de plastic cu ziplock etc)...anyway din cate stiu eu nu se poate vedea la garantie, daca tel s-a uscat, ca a fost afectat de apa si se schimba ori placa de baza ori tel...Distractie placuta in continuare la mare si ne auzim cand te intorci!

Conversatie pe facebook dintre mine si MYMOTO

EU: cu combinezonul ai mai aflat ceva? eu cam pe maine as putea sa ti-l aduc

MYMOTO: am vb cu astia de la bucuresti ei zic ca nu pot sa-l primeasca pt ca a trecut mai mult de o sapt si ca ei oricum nu garanteaza ca materialele waterproof sunt 100% waterproof adica daca e o ploaie torentiala rezista vreo 5-10minute si atat...

EU: si in caz de defect produs se inlocuieste cu altul
EU:sau se trimite in anglia inapoi produsul la fabrica sa-l testeze sa vada ce e in neregula cu el si apoi il inlocuieste

frown emoticon

MYMOTO: nu stiu ce sa le mai zic... incepusera si cu faptul ca a trecut asa mult timp ...adica ziceau: cum ar fi sa vina la magazin inainte de o excursie cu moto unu fara echipament sa ia de la tine echipament sa mearga o sapt doua si sa il foloseasca si apoi sa vina sa ceara banii inapoi pretinzand ca nu e bun

MYMOTO: eu iti dai seama ca am zis ca nu e cazul asta aici ca va stiu si nu umblati cu tampenii dar...ei au zis ca ei nu stiu asta

MYMOTO: nu stiu cum sa fac pe bune ca ma simt nashpa stii...is la mijloc

MYMOTO: as vrea sa te ajut si pe tine evident sa rezolvam problema da nici cu astia nu ma pot pune rau

MYMOTO: mi-au tinut un discurs de vreo 20min cum ca materialele waterproof nu sunt facute decat sa reziste o perioada foarte scurta de timp la ploaie...si singurele materiale care rezista mai mult sunt pelerinele alea

MYMOTO: dar orice material textil nu are cum sa fie waterproof mai mult de 5-10minute si asta fiind influentat foarte mult de viteza de deplasare si de debitul de apa

MYMOTO: Ei propun sa schimbam geaca si pe asta sa o trimita la teste

EU: man fara suparare, eu te-am intrebat atunci daca sunt rezistente la apa si mi-ai zis ca da ca nu trece ploaia ca a mai probat cineva si ca e super , daca mi-ai fi spus ca sunt rezistente la apa 10 minute nu cred ca le-as mai fi luat, eu mi-am luat banii pe manusi care la fel au spus ca sunt rezistente la apa si nu au fost ...

storno_manusi_DB.pdf


MYMOTO: pai de asta zic ca poate are o problema geaca asta/pantalonii

dok.pdf


MYMOTO: baietii cu gecile celelalte intradevar nu au mers prea mult cand a plouat

MYMOTO:te cred nu e nevoie sa-mi dai alea

EU: deci treaba asta mie nu mi se pare normala sincer, adica frate imi spui ca sunt rezistente la apa si apoi imi spui ca doar 10 minute ... wtf
pot sa ti le aduc, le trimiti sa faca teste peste teste nu e problema astept

MYMOTO: pai si eu la randul meu ti-am spus ce am inteles de la cei care au mai luat geci de genul acesta...nici unul nu a zis ca mai sunt nashpa

MYMOTO: ca s-a udat leoarca etc

MYMOTO: dar cum ziceam cand ploua torential si ai textil pe tine e normal sa cauti adapost pt ca oricum va intra apa pe la gat si materialul se va satura de apa la un moment dat

EU: o solutie trebuie sa existe, pentru ca nici nu am luat combinezonul doar ca sa merg in excursie si sa il aduc inapoi ... de facut comenzi la mymoto ai vazut ca vreau sa mai dau si nu e o problema ... la genul sa se gandeasca ca asta le-a luat si acum vrea sa le aduca inapoi

MYMOTO: nu exista material textil prin care sa nu treaca apa...sooner or later trece

EU: eu am inteles nu e problema asta

MYMOTO: te stiu nu esti genu care sa umple cum tampenii cum am mai zis

MYMOTO: am sa ii mai sun sa vedem cum si ce putem face

EU: eu nu am nimic cu tine sau alte chestii nici sa nu te gandesti la treaba asta, dar sa stii ca daca cei de la mymoto fac figuri pentru returnare ma duc pana la OPC si depun plangeri peste plangeri ... chit ca pierd eu 1000 ron ..., dar sa stii ca si in Constanta baietii cu care m-am intalnit motociclistii de acolo s-au plans de mymoto

MYMOTO: am inteles

MYMOTO: mai stam o zi doua sa vedem poate gasim o solutie amiabila
ok, ms frumos

MYMOTO: nu ai pt ce

MYMOTO: cei de la cta de ce s-au plans de mymoto? smile emoticon

MYMOTO: sunt curios

EU: din cauza produselor cica sunt de proasta calitate, nu mai vb de folia de viziera ... aia am dato jos cand am iesit din curte ... dar mna asta este
s-a aburit toata
e greu de prins pe viziera si cred ca nu am prinso eu cum trebuie, e ca un celofan putin mai gros si cu lipici pe margina dar imposibil de prins ca se sifoneaza ....

MYMOTO: am inteles..

EU: in rest lantul e ok, e putin grelut cu incuietoarea aia ca se tot rotesc inauntru butucurile dar ca si calitate la pertul asta isi merita banii
si costumul e bun adica cusaturi etc. , tine cald pe vreme rece, dar nu este impermeabil
daca te prinde ploaia se uda la maneci, piept, pe parti lateral unde sunt buzunarele, pantalonii se uda foarte tare de la genunchi in jos, sus nu prea se uda ca e geaca deasupra
husa de la oxford iar de foarte buna calitate si materialul si tot
cand am fost la constanta tot de la mymoto am fost si am cumparat spray de lant ca nu mai aveam, Motul ...

MYMOTO: Ok

MYMOTO: hai ca maine dimineata mai vorbesc cu cei de la Buc sa vedem cum facem

EU: da da ms. frumos, m-am uitat si eu sa stii pe pagina cu echipamentele pe care le-am cumparat, scrie ca sunt rezistente la apa dar nu scrie ca sunt rezistente gen 10 minute sau 20 de minute, nu arata nici macar un grad de impermeabilitate ... asa ca fapt divers
ma refer la cum ai zis ca spun cei de la Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand felul in care procedezi este penibil.

N-ai explicat ce ai patit, pe unde ai mers, ce s-a intampla cu produsele. Ce produse ai cumparat exact.

Ai venit cu un extract de conversatie, nici macar printscreen,care puteai sa-l faci si in notepad....

 

Credibilitatea tinde spre zero...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un "tzepar" nu se mai oboseste sa discute cu tine , sa inteleaga ce probleme reclami la produse si mai ales sa caute o solutie amiabila .

ps: nu prea exista echipament impermeabil 100% in conditii de ploaie torentiala si de lunga durata ; poate pelerinele alea din material nerespirabil in care oricum transpiri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Buna ziua Domnule Daniel,

 

Ma numesc Dan si reprezint MYMOTO.ro. Dati-mi va rog voie sa vin cu niste precizari suplimentare, respectiv cu un drept la replica.

n primul rand ne pare rau ca ati avut neplaceri in concediu, si ca prietena dvs. a avut de suferit un urma excursiei in care a plouat torential cateva ore bune, de la Vaslui pana la Galati.

 

Echipamentele pe care le-ati achizitionat dumneavoastra de la magazinul nostru din Iasi, geaca VALENCIA 2.0 si pantaloni SIREN 2.0, sunt waterproof. Singura posibilitate ca aceste echipamente sa "ia apa" este ca ele sa aiba defecte de fabricatie (rupturi la imbinari, gauri, etc). Din pacate nu am putut verifica acest aspect, intrucat ni le-ati adus la magazin un ultima zi a expirarii termenului dat de ANPC, dupa ce acestia au efectuat controlul in urma plangerii dvs.

Cele doua articole nu au defecte de fabricatie, deci sunt conform cu ceea ce declara producatorul. Testul de impermeabilitate pe care vi l-a propus colegul meu era tocmai pentru a vedea daca exista defecte, si nu neaparat pentru a va demonstra ca materialul este waterproof.

 

Desi dumneavoastra aveti foarte multe drepturi, in calitate de consumator, solicitarile dvs. erau in afara cadrului legal. Eu cred ca raspunsul nostru a fost cel corect, desi din pacate informarea dvs. de mai sus omite aspecte importante, respectiv solicitarea dvs fata de noi, fata de ANPC, precum si raspunsurile noastre in scris (email ca raspuns la mesajul dvs. trimis pe reclamatii@mymoto.ro). In ultima instanta, masajul dvs. omite raspunsul ANPC.

Un alt lucru relativ incorect este ca sugerati ca noi am fi reconoscut ca produsele nu sunt waterproof, sau sunt doar partial, ceea ce nu este conform realitatii.

 

Opinia noastra, in urma discutiilor si a informatiilor suplimentare pe care ni le-ati oferit, este ca prietena dvs. a avut probleme datorita faptului ca apa s-a infiltrat pe langa manusi si cizme, astfel se explica de ce s-a udat la maneci si sub genunchi.

 

Pentru ca ne este totusi destul de greu sa oferim un raspuns complet, in special pentru a clarifica lucrurile si pentru cei care nu au toate informatiile, fara acodrul dvs. nu putem sa oferim un rezumat al conversatiilor pe care l-am purtat cu dvs., precum si raspunsul ANPC.

 

Cu stima,

Echipa MYMOTO.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am atasat si decizia ANPC , dar probabil ca nu s-a uploadat, nu procedez corect ? DE CE ? Am cumparat produse impermeabile pentru 10 minute ? I-am explicat vanzatorului pentru ce le iau, am cauciucuri de ploaie, imi place sa ma plimb pe ploaie. Credibilitate 0 Bogdan03 ? cand vrei ne intalnim si-ti arat personal conversatia si apoi platesti berea :) ! De parca pozele

nu pot fi modificat in photoshop ...

Deci pe data de 3 am hotarat sa cumpar un echipament moto impermeabil de la MYMOTO, m-am dus acolo vanzatorul foarte amabil, i-am explicat ce vreau si anume echipament impermeabil pentru ploaie !! La cateva zile a venit o ploaie prin Iasi si am vazut ca ploaia nu curge pe echipament ... ci este pur si simplu absorbita, evident ca-l sun si-i spun ba vezi ca e cam ciudata geaca ... el imi zice ca stai fara nici o grija verifica interiorul bla bla.

A venit ziua cand am plecat in excursie pe 12 ... m-a prins o torentiala cam de pe Bucium - Iasi pana pe la intrare in Braila. La Barlad am observat ca intrasa apa in geaca pe la piept pentru ca udase actele si telefonul, pe care le-am luat la mine intr-un final. Manusile prietenei mele erau ude cizmele ude ... etc. eu la fel inafara de manusi si combinezonul de la DEDEMAN de 50 de RON.

Am ajuns la Braila unde am hotarat sa inoptam. Am ajuns in camera si am pus mana pe telefon si l-am sunat pe vanzatorul de la MYMOTO i-am zis ca s-au udat ca mi-a stricat telefonul bla bla ... Am sunat si vanzatorul de la care mi-am luat manusile, acesta foarte amabil mi-a zis : "cand ajungi la Constanta cheama curierul il platim noi si rezolvam problema" - manusi ICON impermeabile !!! tot la fel cu avize europene si bla bla ...

Eu in luna respectiva am comandat de la MYMOTO asa : husa - 450 RON , lant - 110 RON, folie viziera - 70 RON, cagula - 60 de ron, combinezon cam in jur de 1100 RON. Mai imi trebuiau manusi ambele persoane (nu aveau nimic interesant pe stoc) + placute de frana fata/spate la motoreta mea si placute frana spate la motoreta prietenei (dar nu putea ajunge repede), + dupa ce ma intorceam din excursie era vorba sa mai comand : ax spate motoreta prietena mea + un intinzator + schimburi de ulei ambele motorete. Deci nu sunt unul care comanda si returneaza, am mai facut comenzi si inainte ... la MYMOTO chiar imi place firma, doar anumite persoane din firma nu prea stiu sa gestioneze cum trebuie, de unde rezulta si dezinteresul, ar trebui sa se mai intereseze si ce comenzi a facut clientul in trecut si daca mertia sa-l trateze asa sau nu !

Aveti mai jos email-urile cu MYMOTO :

 

Primul meu email:

Buna ziua,
Ma numesc Daniel Burlacu sunt client mymoto, am cumparat de la Dumneavoastra si ulei motul 7100 pentru schimbul din primavara, husa oxford stormex, lant antifurt si alte produse.
Acum 3 saptamani mai exact: 03.09 si 05.09 am achizitionat un costum moto oxford de la magazinul din Iasi mymoto pentru prietena mea si anume : Geaca oxford valencia 2.0 si Pantaloni oxford siren 2.0. L-am testat putin cand a venit o ploaie si am sesizat ca materialul absoarbe apa in el. Am sunat vanzatorul de la mymoto pentru a semnala acest lucru, acesta mi-a raspuns ca este posibil ca materialul sa absoarba putin apa dar sa nu-mi fac probleme pentru ca sigur este waterproof.
In urma unei calatorii m-a prins o ploaie, costumul s-a udat foarte tare si anume buzunare laterale, piept, maneci. Pantalonii s-au udat de la genunchi in jos, a trecut apa si prin acel fas care se prinde prin interior la pantaloni si la geaca. In urma acestei ploi mi s-a udat telelefonu pe care a trebuit sa-l repar la Constanta, iar actele motocicletei a trebuit sa le pun la uscat.
Am sunat imediat vanzatorul atunci cand m-am oprit la o pensiune, i-am comunicat aceste aspecte pe data de : 12.09. Acesta mi-a raspuns foarte politicos ca s-ar putea sa aibe un defect, ca cine stie ce au, si ca vom rezolva cand ma intorc din vacanta. Se pare ca nu s-a rezolvat nimic.
Vreau sa fac retur la aceste produse deoarece ele nu sunt waterproof, vreau sa specific ca nu exista waterproof pentru 10 minute, ca nu exista depinde cu ce viteza s-a mers, cand scrie waterproof inseamna ca nu trece apa prin ele indiferent de cat stau in ploaie si cu ce viteza merg.
Specific faptul ca pe echipamente nu scrie nicaieri cat rezista in ploaie sau un grad de intensitate a ploii, sau la cata apa rezista echipamentele.
Deasemeni am cumparat si niste manusi de la alta firma pe care le-am returnat deoarece nici acestea nu erau cum spuneau ei waterproof, dar in deosebire de voi acestia nu au facut atat tam-tam si mi-au returnat banii inapoi cerandu-si scuze ca mi-au stricat vacanta. Va pot trimit email'urile si factura cu retur pentru bani de la firma respectiva.
Va rog frumos sa solutionati aceasta problema,
Cu stima,
Daniel Burlacu,
Tel: 0746236651
RASPUNS:

Buna ziua,

In primul rand ne pare rau ca produsul nu a fost la nivelul asteptarilor dumneavoastra, si ca ati avut probleme cu apa.

In al doilea rand va multumesc ca sunteti clientul nostru, si sper ca veti ramane in continuare.

Marca OXFORD este lider in UK, in special datorita raportului pret/calitate combinate cu protectia la apa (waterproof) pe care o ofera. Este imposibil ca o problema de acest gen sa nu fi fost deja consemnata si rezolvata de catre OXFORD, avand in vedere vremea ploioasa pe care o au in UK, si tinanc cont de volumele impresionante pe care le au la echipamentele textile. Produsele sunt certificate ca rezistente impotriva apei, asa cum este mentionat in brosura pe care ati primit-o odata cu produsul, sau fisa de pe internet.

Totusi, am trimis acum catre OXFORD problema dumneavoastra, si astept solutionarea lor.

Va rog sa-mi acordati cateva zile pentru a va putea oferi un raspuns complet, in baza raspunsului de la producator, el fiind cel care oferta garantia produselor, prin intermediul nostru.

Va rog totusi sa tineti cont de legislatia in domeniu, de care si noi tinem cont prin contractul de consultanta pe care il avem cu un expert in domeniu.

Cu stima,

ECHIPA MYMOTO

Specific ca vreau facut un forward la raspunsul primit:

Multumesc frumos pentru raspuns, daca vreti va trimit echipamentele sa le trimiteti mai departe in UK si sa le testeze cum doresc sa vada si singuri ca trag apa. Poate este o problema de productie la acest echipament, dar avand in vedere ca este firma OXFORD lider in UK sunt sigur ca vor solutiona aceasta problema in cel mai scurt timp.

Daca se poate as dori sa-mi faceti si mie un forward la email'ul primit de la ei, atunci cand veti primi raspunsul.
Multumesc anticipat,
Daniel Burlacu.
Mai trec cateva zile:

Buna ziua,

Ati mai primit vre-un raspuns ceva in legatura cu echipamentele, de la firna Oxford ?

Multunesc,

Daniel Burlacu.

Raspuns de la ei:

Buna seara,

Raspunsul primit de la OXFORD este cel pe care il presupuneam de fapt. Astfel, acestia ne-au confirmat ca un produs certificat ca fiind rezistent la apa, este si in realitate conform cu acest aspect. Nu ar avea altfel cum sa fie vandut un UE.

Mai mult, am facut teste de impermeabilitate (atat acum 1 an, cand am inceput sa distribuitm OXFORD, cat si sambata aceasta) si noi nu am constatat nicio problema. Precizez ca sambata am testat in special zona de sub genunchi la pantaloni si de dupa coate la la geaca (exact modelele dvs). Nu este absolut nicio problema, si nu trece nicio picatura de apa indiferent de timpul de asteptare.

Trebuie insa sa facem o precizare in ceea ce priveste buzunarele: acestea nu sunt waterproof. Din experienta noastra, exista geci la care si buzunarele sunt waterproof, iar acest lucru este mentionat foarte clar (in special prin faptul ca fermoarul este special). In cazul nostru, nu exista nicio mentiune de acest tip, iar interiorul buzunarelor exterioare nu este implicit waterproof. Tineti va rog cont si de faptul ca se specifica in mod clar ca doar interiorul gecii este waterproof (liner).

Pentru noi este destul de neclar de ce partea uda a fost doar sub genunchi si pana la coate, in conditiile in care apa in general intra prin alte zone (la o geaca normal, sau la pantaloni normal). Astfel, la pantaloni de exemplu apa se strange intre picioare si sa, si penetreaza usor pe la cusaturile din zona inghinala. Va rog sa-mi spuneti si care a fost situatia cu manusile si incaltamintea purtata, respectiv daca au fost ude la interior.

Ceea ce trebuie sa facem noi acum este sa verificam daca nu cumva exista defecte de fabricatie in cazul celor doua produse pe care le-ati achizitionat de la noi. Nu este nevoie de a le trimite un UK, intrucat stim la ce sa ne uitam. In cursul zilei de maine vom lua legatura cu dvs telefonic, pentru a intra in posesia produselor.

Cu stima,

Echipa MYMOTO

Ei stiu unde anume sa se uite si ce teste sa faca: gen testul cu cana de apa propus de ei:" adica se intoarce bata la pantalon si se toarna o cana de apa, daca apa ramane si nu trece pe partea aialalta inseamna ca este impermeabil "! Trebuie sa fii prea idiot ca sa crezi asa ceva, daca ai putine noutiuni de fizica ... nu prea se pupa cu realitate ... vant, viteza, apa multa ...

Raspunsul meu final,

Buna ziua,
Dupa cum am precizat am mers pe ploaie torentiala vreo cateva ore bune (intrare Vaslui pana la intrare in Braila), manusile au fost marca ICON Manusi moto strada patrol negre lg - eMAG.ro aveti factura retur bani atasata, au fost returnate deoarece au intrat apa in ele ... cizmele erau cumparate mai de mult Spidi(nu erau waterproof) care si acestea s-au udat in interior, eu am avut Forma si la fel ude in interior ... viteza de mers undeva intre 80 - 100 km/h, am cauciucuri Michelin Pilot Road 4 pe ambele motoare deci imi permit sa merg pe ploaie. Ca sa va spun toata povestea la cateva zile s-a defectat una din motorete din cauza ploiii puternice si a trebuit sa desfac toate becurile si stopurile ca sa o curat ... (imi sareau sigurantele de 10 din panoul de comanda) Daca va mai pot ajuta cu alte detalii, ce am mancat sau pe unde am dormit cu mare placere ...
Ceea ce ma deranjeaza este ca din cate am inteles eu de la vanzator am la dispozitie maxim 10 zile sa returnez produsele din momentul in care le-am achizitionat de la magazin. Eu am cumparat geaca pe data de 3 septembrie si pantalonii i-am cumparat pe data de 5, am sunat vanzatorul de la magazin pe data de 12 Septembrie si i-am comunicat cele intamplate, apoi pe data de 13 mi-a trimis mesaj ca produsele vor fi acceptate ca retur dar cu telefonul care s-a stricat (a intrat la apa) nu are cum sa ma ajute si ca sa-mi vad linistit de vacanta si ca ne auzim cand ma intorc pentru a returna produsele ... am zis ca e ok asa (12 - 3 = 9 zile geaca , 10 - 5 = 5 zile pantaloni) am salvat sms'ul in telefon pentru ANPC sa vada si ei, la intoarcere pe data de 21 imi spune: stii ... cei de la Bucuresti au spus ca nu pot primi produsele inapoi deoarece au trecut 10 zile de cand le-ai cumparat ... ceea ce nu mi se pare prea corect atunci cand imi spui ba iti primesc produsele ca retur, tu poti sa-ti vezi de vacanta linistit ... si cand ma intorc stii nu pot sa iti iau produsele inapoi ca a trecut de 10 zile ...
Manusi moto strada patrol negre lg - eMAG.ro
Cumpara Manusi moto strada patrol negre lg online de la eMAG la pret avantajos. Livrare Rapida! Drept de retur in 10-30 de zile.
Förhandsgranskning av Yahoo
Daniel Burlacu.
De aici nici nu am mai fost sunat, nici contactat nici nimic ... dupa ce am facut plangere la ANPC abia atunci mi-a zis vanzatorul cand din greseala l-am intrebat cum au decurs treburile : ca adu echipamentul ca sa-l testam ... si am zis ca este o bataie de joc !!!

Daca si aceste email'uri sunt editate eu va invit pe toti ca sa le vedeti si conversatie si tot ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai citeste inca o data conversatia, :) eu am vrut echipament waterproof , am specificat ca vreau waterproof sa fie !!! Dupa ce le-am cumparat si am constatat ca nu sunt waterproof mi-au spus :

 

MYMOTO: dar orice material textil nu are cum sa fie waterproof mai mult de 5-10minute si asta fiind influentat foarte mult de viteza de deplasare si de debitul de apa

 

Echipamente care au etichete omologate si toate actele in regula ...

Editat de ang3ldrak3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postul tau se vede ca emana ceva frustrare, nu inteleg ce anume a cauzat-o.


Stiu ca mai sunt niste topicuri despre tepe/tepari,puteai scrie acolo.

Cum a zis si un coleg mai sus,parca sunt 20 magazine moto in Iasi, de e nevoie sa facem un topic cu magazine de care sa ne ferim...

 

pe mine m-a prins ploaia pe un camp in Iasi, Nu era torentiala puternica, dar turna serios. Ce-i drept, nu aveam nimic waterproof (geaca de piele si pantaloni normali). in maxim 3 minute eram ud si la chiloti!!!

 

De atunci m-am invatat, daca chiar vreau sa nu ma ploua,ori investesc intr-un combinezon scump, cunoscut, testat si review-uit de multa lume, ori imi iau o pelerina de ploaie de la Dedeman (cum ai zis tu in gluma),insa eu o iau in serios pt ca aia chiar protejeaza. Cand te prinde o ploaie (torentiala mai ales) te opresti, nu mergi ca superman prin ploaie ore in sir crezand ca ai o aura magica ...

 

1000 ron is bani in Romania,dar per total,raportat la toate produsele, is 230 euro...exista doar geci care costa dublu de-atat.. Vezi cat costa o geaca profi sau o pereche de pantaloni care sunt waterproof...La multe platesti brandul/renumele,dar la multe platesti si calitatea...

 

Eu daca dau 1000 pe o geaca si pantaloni, daca ma prinde ploaie si reusesc in 5-10 min sa ma adapostesc si sunt uscat, ma declar multumit... Dar fiecare cu expectantele sale..

Editat de Bogdan03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai citeste inca o data conversatia, :) eu am vrut echipament waterproof , am specificat ca vreau waterproof sa fie !!! Dupa ce le-am cumparat si am constatat ca nu sunt waterproof mi-au spus :

 

MYMOTO: dar orice material textil nu are cum sa fie waterproof mai mult de 5-10minute si asta fiind influentat foarte mult de viteza de deplasare si de debitul de apa

 

Echipamente care au etichete omologate si toate actele in regula ...

Domnule Daniel,

 

Mai scurt: echipamentele achizitionate sunt waterproof. Ele fac ceea ce spune producatorul ca fac, ceea ce noi v-am spus ca fac, fara a conditiona de nimic modul lor de utilizare, pentru ca se presupune ca este corespunzator. Ploaia torentiala face parte din utilizare normala.

Problema prietenei dvs. a fost in cu totul alta parte (infiltratii pe la manusi si cizme).

 

In concluzie, noi nu intelegem ce doriti de la noi, in baza drepturilor dvs. de consumator.

 

Cu stima,

Echipa MYMOTO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca fac altfel, fac upload la un filmulet(ca sa nu mai spuneti ca este editat) in care o sa vedeti conversatia in care ei recunosc ca nu pot fi impermeabile mai mult de 10 minute, iar apoi sa vedem cine pe cine minte. Eu ca om normal ce sunt, credeti ca mai faceam publica aceasta postare ? NU , dar am zis ba hai sa o postez ca sa nu mai fie nimeni in situatia mea ... !! PENTRU CA NU ESTE NORMAL CE SE INTAMPLA !!! Oriunde in europa daca te duci cu un produs si pur si simplu nu-ti mai place ca plm. nu te simti bine in el, iti face retur si-ti da banii inapoi. La noi nu este bun ... stai ca ti-l repar, da stai ca nu este cum vrei tu .. M-am saturat de hoti si de jnapari care incearca sa te f*** oricand prind ocazia, m-am saturat sa ma cert pentru drepturile mele

 

UNDE SUNT DREPTURILE MELE CA SI CONSUMATOR ? VA ZIC EU UNDE SUNT: LA GUNOI !!! ACOLO !!!

 

Indiferent de motivul pe care l-as fi avut eu dupa 9 zile am vrut sa fac retur la echipamente, mi s-a spus da nici o problema, cand te intorci din vacanta le aduci si-ti dau banii inapoi pe ele. Iar cand ma intorc imi zice ca au trecut 10 zile si nu le mai pot primi inapoi. Voua vi se pare normala toata treaba asta ? :)


» Post actualizat in 03 Nov 2015 14:42

1000 de RON e fix nimic pe langa cat costa un combinezon bun de firma, gen Held care are geci ce pornesc de la 1000 de euro :) in sus . Eu traiesc in ROMANIA nu-mi permit sa dau 1000 de euro pe o geaca. Frustrare hmm, poate mai mult satul, de cum am zis,de tot ceea ce se intampla in ROMANIA, te duci cu o pereche de papuci la un magazin de FIRMA, cumparati de o saptamana si ti-a sarit talpa pur si simplu, vrei banii inapoi si ti se spune ca nu ti-i dam, daca vreti ii reparam ... aici este vorba despre o politica interna unde vanzatorii sunt oblicati ca sa faca tot posibilul sa nu-ti dea banii inapoi. Probabil ca tie toate aceste lucruri ti se par normal, uite ca mie nu mi se par normal si chiar vreau o schimbare in ROMANIA ! Sunt acel cineva care s-a saturat sa fie f*** pentru ca imi cer drepturile !!!

 

Postul tau se vede ca emana ceva frustrare, nu inteleg ce anume a cauzat-o.


Stiu ca mai sunt niste topicuri despre tepe/tepari,puteai scrie acolo.

Cum a zis si un coleg mai sus,parca sunt 20 magazine moto in Iasi, de e nevoie sa facem un topic cu magazine de care sa ne ferim...

 

pe mine m-a prins ploaia pe un camp in Iasi, Nu era torentiala puternica, dar turna serios. Ce-i drept, nu aveam nimic waterproof (geaca de piele si pantaloni normali). in maxim 3 minute eram ud si la chiloti!!!

 

De atunci m-am invatat, daca chiar vreau sa nu ma ploua,ori investesc intr-un combinezon scump, cunoscut, testat si review-uit de multa lume, ori imi iau o pelerina de ploaie de la Dedeman (cum ai zis tu in gluma),insa eu o iau in serios pt ca aia chiar protejeaza. Cand te prinde o ploaie (torentiala mai ales) te opresti, nu mergi ca superman prin ploaie ore in sir crezand ca ai o aura magica ...

 

1000 ron is bani in Romania,dar per total,raportat la toate produsele, is 230 euro...exista doar geci care costa dublu de-atat.. Vezi cat costa o geaca profi sau o pereche de pantaloni care sunt waterproof...La multe platesti brandul/renumele,dar la multe platesti si calitatea...

 

Eu daca dau 1000 pe o geaca si pantaloni, daca ma prinde ploaie si reusesc in 5-10 min sa ma adapostesc si sunt uscat, ma declar multumit... Dar fiecare cu expectantele sale..

Editat de ang3ldrak3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deschide-ti si tu o firma de echipamente in Romania,unde sa vina toti bulangii sa le probeze, si apoi sa le comande de pe fc-moto, sau sa le cumpere si sa le foloseasca,si sa ti le aduca dupa cateva zile, uzate,invocand N motive..

 

in Romania...comerciantii isi merita clientii,si viceversa...punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un producator de barci iti garanteaza ca produsul care ti-l vinde pluteste. dar nu poate sa iti garanteze ca nu se scufunda in caz de furtuna pe mare . asa si tu acum . afara ploua torential si tu te plimbi cu moto. cand afara ploua stai in casa si numeri banii sau inveti sa faci copii

 

punga de plastic cu ziplock pt acte. ale mele si in torpedou la masina stau in punga. sa nu mai zic de moto

 

vorbesti de drepturile tale de consumator. dar de obligatiile tale ca si consumator sti ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi vreau banii inapoi pe produsele cumparate, asta vreau ! Sanctionati pe cine vreti voi din firma voastra pentru proasta gestionare/informare consumator, ce vreti voi. Dar nu pot plati eu pentru prostia altora !!!

 

Domnule Daniel,

 

Mai scurt: echipamentele achizitionate sunt waterproof. Ele fac ceea ce spune producatorul ca fac, ceea ce noi v-am spus ca fac, fara a conditiona de nimic modul lor de utilizare, pentru ca se presupune ca este corespunzator. Ploaia torentiala face parte din utilizare normala.

Problema prietenei dvs. a fost in cu totul alta parte (infiltratii pe la manusi si cizme).

 

In concluzie, noi nu intelegem ce doriti de la noi, in baza drepturilor dvs. de consumator.

 

Cu stima,

Echipa MYMOTO


» Post actualizat in 03 Nov 2015 14:49

Pai tocmai eu nu sunt unul din aia care comanda si duce inapoi, am un istoric la mymoto de comenzi si sunt fara retur !

deschide-ti si tu o firma de echipamente in Romania,unde sa vina toti bulangii sa le probeze, si apoi sa le comande de pe fc-moto, sau sa le cumpere si sa le foloseasca,si sa ti le aduca dupa cateva zile, uzate,invocand N motive..

 

in Romania...comerciantii isi merita clientii,si viceversa...punct.


» Post actualizat in 03 Nov 2015 14:55

Asa este, cand ploua tre sa stai in casa ... uite ca eu sunt unu din motociclisti care se da si pe ploaie :) , nu ma sperie o torentiala ... pentru ca exista cauciucuri speciale, etc. eu nu ma dau cu motorul doar pe dupa blocuri ca sa intelegi ce vreau sa spun :) . Iar faza cu barca si furtuna, eu am intrebat vanzatorul ba rezista la furtuna la care el da cum sa nu reziste, este waterproof :)

 


un producator de barci iti garanteaza ca produsul care ti-l vinde pluteste. dar nu poate sa iti garanteze ca nu se scufunda in caz de furtuna pe mare . asa si tu acum . afara ploua torential si tu te plimbi cu moto. cand afara ploua stai in casa si numeri banii sau inveti sa faci copii

 

punga de plastic cu ziplock pt acte. ale mele si in torpedou la masina stau in punga. sa nu mai zic de moto

 

vorbesti de drepturile tale de consumator. dar de obligatiile tale ca si consumator sti ceva?


» Post actualizat in 03 Nov 2015 15:04

#ADMIN poti sterge postarea te rog, multumesc si scuze de deranj ! Am rezolvat problema, plec din ROMANIA !!! HAI VA SALUT PE TOTI, ASFALT USCAT SI DRUMURI BUNE, NE MERITAM SOARTA !!!


» Post actualizat in 03 Nov 2015 15:06

#ADMIN poti sterge postarea te rog, multumesc si scuze de deranj ! Am rezolvat problema, plec din ROMANIA !!! HAI VA SALUT PE TOTI, ASFALT USCAT SI DRUMURI BUNE, NE MERITAM SOARTA !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, nu fi așa dramatic!

Ai luat o jachetă scurtă, cu o membrană impermeabilă (nu coaja gecii e impermeabilă, doar o foiță, în interior, de aceea intra apa prin geacă, dar se scurge pe foița laminată), pe care scrie - în prezentările pe site-urile care o vând - că e impermeabilă, dar fără să inidice cât de impermeabilă.

 

Dacă te uiți la echipamentele profi (asta nu înseamnă cele cu prețuri mari, ci doar echipamente dedicate sporturilor outdoor - ski, navigație, etc) vezi că există o ”măsură” a impermeabilității, exprimată în mm coloană de apă. Cu cât valoarea e mai mare, cu atât gradul de protecție e mai ridicat. Iar ”coincidența” e că valoarea ridicată e asociată cu materiale tehnice de calitate, care costă. Sunt echipamente care afișează 2500mm, altele 5000, altele 10000, cu prețuri proporționale.

 

Pe de altă parte, jacheta e scurtă, deci riscul de a intra apa e mare inclusiv prin partea de jos. În plus, apa care intră prin materialul exterior și se prelinge pe foița interioară, trebuie să ajungă undeva, nu-i așa?

 

Dacă-ți place ploaia, fă tot posibilul să ai echipament de ploaie. Altfel, te trezești că nu-ți convine și dai vina pe altcineva, nu pe tine, că nu ai făcut alegerea potrivită. Când ai acceptat să plătești 500 de ron pe jachetă trebuia să fii conștient că ai făcut un compromis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu, am si intrebat cand am fost acolo daca au un grad de impermeabilitate si mi s-a spus ca nu, nu sunt dramatic, dar sa zicem, sa zicem ca am luat eu un produs care nu s-a prezentat asteptarilor mele, ca am facut alegere gresita, dar de ce sa nu pot sa-l returnez dupa 9 zile :) ? Daca eu am un termen de n zile in care pot returna un produs fara a oferi nici macar un motiv, pur si simplu nu-l mai vreau ?

 


Omule, nu fi așa dramatic!

Ai luat o jachetă scurtă, cu o membrană impermeabilă (nu coaja gecii e impermeabilă, doar o foiță, în interior, de aceea intra apa prin geacă, dar se scurge pe foița laminată), pe care scrie - în prezentările pe site-urile care o vând - că e impermeabilă, dar fără să inidice cât de impermeabilă.

 

Dacă te uiți la echipamentele profi (asta nu înseamnă cele cu prețuri mari, ci doar echipamente dedicate sporturilor outdoor - ski, navigație, etc) vezi că există o ”măsură” a impermeabilității, exprimată în mm coloană de apă. Cu cât valoarea e mai mare, cu atât gradul de protecție e mai ridicat. Iar ”coincidența” e că valoarea ridicată e asociată cu materiale tehnice de calitate, care costă. Sunt echipamente care afișează 2500mm, altele 5000, altele 10000, cu prețuri proporționale.

 

Pe de altă parte, jacheta e scurtă, deci riscul de a intra apa e mare inclusiv prin partea de jos. În plus, apa care intră prin materialul exterior și se prelinge pe foița interioară, trebuie să ajungă undeva, nu-i așa?

 

Dacă-ți place ploaia, fă tot posibilul să ai echipament de ploaie. Altfel, te trezești că nu-ți convine și dai vina pe altcineva, nu pe tine, că nu ai făcut alegerea potrivită. Când ai acceptat să plătești 500 de ron pe jachetă trebuia să fii conștient că ai făcut un compromis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No offence, dramatismul se referea la ultima ta frază, cea cu plecatul din Ro. Da, ne merităm soarta, dar putem face ceva să o schimbăm.

Aceeași problemă ai fi avut-o și în altă țară, probabil, tocmai citeam condițiile de retur la Louis și cred că ar fi răspuns oarecum similar, dar fiind faptul că produsul nu e defect și a fost purtat.

Te-ai uitat pe etichete, nu ai niciunde trecut gradul de impermeabilitate?

 

Ai incercat să iei legătura direct cu producătorul? De multe ori funcționează, mi s-a întâmplat să găsesc înțelegere mai bună acolo, decât la dealerii locali. Am avut o problemă majoră cu mașina, după trei luni la ieșirea din garanție - mi-a crăpat turbina a doua oară (prima oară în garanție, înlocuită gratis). Condițiile generale de garanție spun că orice piesă înlocuită în garanție este absorbită în garanția mașinii, nu o depășește. Deci turbina mea, deși nouă, nu beneficia de garanție. Am trimis emailuri la Mazda în Japonia (m-am legat de campania lor agresivă din perioada respectivă - ZoomZoom, cu sabia Katana, etc.) care m-a redirecționat la centrul Mazda Europa, din Austria și am primit turbina gratis, deși dealerul român nu putea face asta.

Deci, încearcă, nu te costă nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu, am si intrebat cand am fost acolo daca au un grad de impermeabilitate si mi s-a spus ca nu, nu sunt dramatic, dar sa zicem, sa zicem ca am luat eu un produs care nu s-a prezentat asteptarilor mele, ca am facut alegere gresita, dar de ce sa nu pot sa-l returnez dupa 9 zile :) ? Daca eu am un termen de n zile in care pot returna un produs fara a oferi nici macar un motiv, pur si simplu nu-l mai vreau ?

Buna seara,

 

Dumneavoastra nu cunoasteti legea, implicit considerati ca aveti drepturi pe care de fapt... nu le aveti.

Returnarea produselor folosite, fara a fi nevoie de invocarea unui motiv, nu este valabila nici macar pentru contractele la distanta (comenzile online). Returnarea unui produs nefolosit se poate face insa cu o notificare in termen de 14 zile de la receptie, doar pentru contractele la distanta (comenzi online livrate prin curier).

 

In cazul in care returnarea are ca obiect probleme de garantie (legala sau comerciala/extinsa), lucrurile se schimba. In cazul dvs., produsul este conform, dar de fapt nu il mai doriti. Noi nu v-am oferiti nicio garantie suplimentara de acest fel, deci nu avem obligatia inlocuirii pe motiv ca nu va mai place. Daca produsul nu era folosit, existau solutii, pe care le aplicam in permanenta.

 

Cu stima,

Echipa MYMOTO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasati-l ma sa se duca in Suedia sau unde se duce el, sa se pise pe Rromania si pe toti vanzatorii din Rromania care nu au alt scop decat sa-l tepuiasca :)


el e singurul motociclist din Iasi care merge SI pe ploaie :) N-o sa inteleg niciodata bravadele astea de a merge pe ploaie torentiala,mai ales cu sport touring... Orice om normal se opreste sa se adaposteasca . Personal nu vad placerea in a merge pe ploaie, mai ales din aia care te uda pana la piele...

 

Sunt curios ce cauciucuri 'speciale de ploaie' ai, sunt sigur ca te referi la gume sport-touring, si ca nu aveai gume dedicate de ploaie :) (gen Diablo Rain, etc)

 

Nu ma asteptam ca topicul asta sa devina mai penibil decat era initial...dar se pare ca ca se poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este adevarat, nu el e singurul motociclist din Iasi care merge SI pe ploaie. Sursa: Si eu merg pe ploaie. Pe super sport. Cu gume mereu SH. Fara echipament waterproof. *drops mic :alcy:

Editat de mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumos sariti pe om, se vede clar ca a fost dus in eroare, si voi vindeti echipamente de va atacati asa personal?!

Singura greseala este ca nu a fost cu echipamentul inapoi.

Si vai, cum ai indraznit sa mergi pe ploaie, incredibil.Probabil nu esti un om normal, dar stai mai sunt o gramada care fac asta, ce oameni! :kick:

Editat de The One.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdane ce ai tu de tot tii cu MYMOTO , vinzi cumva echipamente la ei , sau esti genul de om care l-a votat pe PONTA !? Iar eu nu am zis ca ma nu stiu ce pe toti vanzatorii din romania, EXISTA EMAG, DECATLON: unde poti returna in termen de 30 zile echipamentele plus multe alte magazine MOTO care nu te intreaba de sanatate ! Doar ca MYMOTO are alte reguli EXACT CA IN GUVERN (adica doar in favoarea lor), este la mintea prostului, cum D-zeu poti sa-ti dai seama daca echipamentele respective iti plac sau sunt bune pentru tine sau fac ce ar trebui sa faca daca tu nu le testezi, uite eu le-am testat si nu mi-au placut pentru ca a intrat apa in ele, iar eu aceste reguli facute pentru ei vreau sa le fac vizibile pentru viitorii clienti, cei ce urmeaza sa cumpere de la ei, sa se gandeasca de 2 ori ! SA FACA TESTUL CU CANA DE APA LA TOATE ECHIPAMENTELE ! HAI MA LASI !

Sunt un client care a fost dus cu presul ... sa zic asa, si da am cauciucuri MPR4 dot 2015 care imi permit sa merg pe ploaie torentiala si chiar merg pe ploaie si cauciucurile sunt dementiale pe ploaie, care este problema ? Pentru ce sa fug acasa atunci cand vine ploaia cand pot sta linistit ???

La ca o sa cada guvernul asta jegos si o sa vedeti voi reguli astia care vindeti marfa si habar nu aveti ce vindeti ca sa informati clientul cand spune ca vrea un material impermeabil !!!

 

Lasati-l ma sa se duca in Suedia sau unde se duce el, sa se pise pe Rromania si pe toti vanzatorii din Rromania care nu au alt scop decat sa-l tepuiasca :)


el e singurul motociclist din Iasi care merge SI pe ploaie :) N-o sa inteleg niciodata bravadele astea de a merge pe ploaie torentiala,mai ales cu sport touring... Orice om normal se opreste sa se adaposteasca . Personal nu vad placerea in a merge pe ploaie, mai ales din aia care te uda pana la piele...

 

Sunt curios ce cauciucuri 'speciale de ploaie' ai, sunt sigur ca te referi la gume sport-touring, si ca nu aveai gume dedicate de ploaie :) (gen Diablo Rain, etc)

 

Nu ma asteptam ca topicul asta sa devina mai penibil decat era initial...dar se pare ca ca se poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat au termen de garantie produsele acelea?

 

Deci pe perioada termenului de garantie (nu 9,10 ......23 zile etc..) ,daca produsele nu sunt conforme si nu fac cea ce zic ca fac ,PUNCT, se schimba fara discuti ,sau se returneaza bani ,ce atatea povesti.

 

Deci pe cat posibil eu demult nu mai cumpar din tara ,majoritatea stramba din nas cand ai ceva probleme ,cu garantia .Afara chiar se respecta clientul ,poate chiar exagerat, mie nu mi-a venit sa cred ce cultura a comertului exista !

 

Concret,cumparat ghete (de la Dechatlon) purtate 2 saptamani (nu zilnic) ,returnate in schimbul banilor sau a altui produs (la alegerea mea )fara nici un motiv. Cumparat laptop,functiona fara nici o problema ,la un test pt depistarea problemelor in sistem ,eroare hdd la 2 sectoare (cu bad-uri),calculatorul functiona ,perfect,adus la cunostinta vanzatorului schimbat pe loc ,fara atatea harti si notificari,asta la 3 saptamani de la cumparare.

Cumparat PS Vita ,la 1 luna si ceva stick-ul din stanga CATEODATA ramanea blocat , am mers la magazin ,schimbat pe loc, fara dar stai sa vedem de ce cum ce ai facut ,NIMIC ,nici o intrebare de genul ,schimbat cu unul nou pe loc.

 

Asta se numeste comert ,pt ca sunt bani mei, si da in Suedia sigur este mai bine ca la noi SI in privinta asta !

 

Bafta in demersul tau ,nu te lasa . Intra apa in ele ,pai sa le schimbe sau banii,pt ca au zis ca sunt impermeabile . Si nu conteaza pe unde a intrat apa ,asa vrea el sunt banii lui ,are dreptul asta !

 

Stima ,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumos sariti pe om, se vede clar ca a fost dus in eroare, si voi vindeti echipamente de va atacati asa personal?!

Singura greseala este ca nu a fost cu echipamentul inapoi.

Si vai, cum ai indraznit sa mergi pe ploaie, incredibil.Probabil nu esti un om normal, dar stai mai sunt o gramada care fac asta, ce oameni! :kick:

 

n-a sarit nimeni pe om, ci doar pe felul in care relateaza povestea ce suna mai degraba a vendeta personala. pe ploaie se merge de nevoie, nu de placere. sau poate e un fetis mai nou de care nu stim...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...