Falkenberg Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Nu vorbesc despre cat se ridica fata, si breva din linkul tau are carc. La alte cu lant pe dyno apara mult mai putin (daca apara) efectul de tuck under la roata spate. Pe motorul tau nu apare acel efect, pentru ca nu are putere destula. Gandeste-te asa, la cardan clasic (butuc cu transmisie fixat pe bascula) ca sa se invarta roata intr-o directie cu o forta din butuc, butucul o sa vrea sa se invarte in sens invers. In cazul asta, simt ca esti un pic ca cel care merge contrasens pe autostrada si care spune ca de fapt sunt sute de masini care merg contrasens, nu am cum sa te conving Si am stricat topicul lui cip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 (editat) Nu cred ca se supara initiatorul, pentru ca e o discutie civilizata, daca s-a suparat imi cer scuze, mie imi place MG si chiar ma gandeam la una (asa cum ti-am mai spus) am fost speriat de "exotismul" ei tradus in greutatea de a gasi piese. Nu sunt incapatanat ci vreau sa inteleg nu sa iau de bun ce zic altii. Ultima oara cum ai pus problema m-ai convins, imi scapase acel aspect care era la vedere. Am trecut repede la calcule ( ) plecand de la forta maxima de tractiune de 160kg, raport raza roata si brat bascula cam 1/2 rezulta ca maxim mi se decomprima arcurile spate cu 80 kg, asta teoretic practic la stilul meu cred ca vreo 30kg. Curios ca nu am sesizat pana acum, o sa fiu mai atent. Editat Noiembrie 13, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 (editat) CA.R.C.-cardano reattivo compatto Honda CX n-are asa ceva. Editat Noiembrie 13, 2015 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Noiembrie 13, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2015 CA.R.C.-cardano reattivo compatto Honda CX n-are asa ceva. Foarte tare poza, complex rau sistemula sata CARC. » Post actualizat in 13 Nov 2015 10:00 Nu cred ca se supara initiatorul, pentru ca e o discutie civilizata, daca s-a suparat imi cer scuze, mie imi place MG si chiar ma gandeam la una (asa cum ti-am mai spus) am fost speriat de "exotismul" ei tradus in greutatea de a gasi piese. Nu sunt incapatanat ci vreau sa inteleg nu sa iau de bun ce zic altii. Ultima oara cum ai pus problema m-ai convins, imi scapase acel aspect care era la vedere. Am trecut repede la calcule ( ) plecand de la forta maxima de tractiune de 160kg, raport raza roata si brat bascula cam 1/2 rezulta ca maxim mi se decomprima arcurile spate cu 80 kg, asta teoretic practic la stilul meu cred ca vreo 30kg. Curios ca nu am sesizat pana acum, o sa fiu mai atent. Exotismul pieselor este usor rezolvat de comenzi direct in Italia. Este adevarat, pierzi undeva la 1 saptamana in procurarea pieselor vs motocicletele mai putin exotice (Japoneze). Una peste alta, daca iti place stilul Cruiser sau Power Cruiser combinat cu un Cafe Racer, Moto Guzzi este o alegere evidenta. Eu cand m-am hotarat sa o achizitionez pe a mea Breva, inca nu stiam multe despre stilul de mers al motocicletei si cand m-am urcat pe ea, nu mi*a venit sa cred ce mult imi place, pe langa aspectul exterior. Pe viitor ma gandesc la un Griso 1200, imi place la nebunie lookul si faptul ca are furca fata superioara vs Breva mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Aaaaa,Grisooo... O alta nebunie frumoasa pe 2 roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Foarte tare poza, complex rau sistemula sata CARC. » Post actualizat in 13 Nov 2015 10:00 Exotismul pieselor este usor rezolvat de comenzi direct in Italia. Este adevarat, pierzi undeva la 1 saptamana in procurarea pieselor vs motocicletele mai putin exotice (Japoneze). Una peste alta, daca iti place stilul Cruiser sau Power Cruiser combinat cu un Cafe Racer, Moto Guzzi este o alegere evidenta. Eu cand m-am hotarat sa o achizitionez pe a mea Breva, inca nu stiam multe despre stilul de mers al motocicletei si cand m-am urcat pe ea, nu mi*a venit sa cred ce mult imi place, pe langa aspectul exterior. Pe viitor ma gandesc la un Griso 1200, imi place la nebunie lookul si faptul ca are furca fata superioara vs Breva mea. Da, eu sunt mai modest pusesem ochii pe o Nevada Classic 750 modelul cu 2 sei, dar m-am speriat ca erau unii care ziceau ca dureaza si 2 luni pana cand vin piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Da, eu sunt mai modest pusesem ochii pe o Nevada Classic 750 modelul cu 2 sei, dar m-am speriat ca erau unii care ziceau ca dureaza si 2 luni pana cand vin piesele. Nu crede pe nimeni pana n-ajungi tu in situatia respectiva.Am 2 italience si,daca-i de procurat ceva,n-am probleme mai mari ca si la alte marci de mobre. Cel mai mult am stat dupa un melc de kilometraj pentru Honda lui nevasta-mea,respectiv 3 saptamani si jumatate,c-a venit de la mama lui din Japonia!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Noiembrie 14, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2015 Da, eu sunt mai modest pusesem ochii pe o Nevada Classic 750 modelul cu 2 sei, dar m-am speriat ca erau unii care ziceau ca dureaza si 2 luni pana cand vin piesele. Ref la piese ti-a raspuns Cristi. Daca tot te uiti dupa un Guzzi, uite o recomandare din partea mea: Moto Guzzi Bellagio. O combinatie unica intre un cruiser si un roadstar. Motorizarea este si ea perfecta: 1100. Este ceva mai scumpa decat Nevada insa zic eu ca face toata diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 (editat) Bellagio,o alta provocare... PS:Cica-i numa' pentru cunoscatori... Editat Noiembrie 14, 2015 de CRISTIAN 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 @CIP789: Ai o motocicleta foarte frumoasa! Sa o stapanesti sanatos! Banuiesc ca ai o pozitie de condus cat se poate de naturala si relaxata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Decembrie 13, 2015 Autor Share Postat Decembrie 13, 2015 @CIP789: Ai o motocicleta foarte frumoasa! Sa o stapanesti sanatos! Banuiesc ca ai o pozitie de condus cat se poate de naturala si relaxata! Multumesc frumos. Asa sa fie. Pozitia de condus este asa cum ai intuit, naturala si relaxanta, putin adusa in fata ( am 1,80 inaltimea) fara a simti un deranj ci un plus de control pe un condus mai sportiv. Pot sa iti spun ca pentru touring este excelenta, in oras am mers sub 300 km cu ea (in timpul saptamanii sunt "conservar") iar aici nu ma pot pronunta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.