cr4k3r Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 (editat) Va salut, am cautat pe forumuri diferite si pe google informatii despre aceasta batrana dar sunt foarte limitate. Am gasit specificatii si cateva video-uri pe youtube si forumul de gs, dar tot nu am gasit multe informatii de GS 700 din 85' (e asa model rar?). Am citit ca producatorii au fost nevoiti sa reduca de la 750 la 700 din cauza taxelor de import, dar as vrea sa stiu de la posesori de asa model (daca sunt) un scurt review despre ea (gen handling, intretinere, fiabilitate, daca se potrivesc piese dupa alte mobre etc), fiindca as vrea sa imi schimb mobra cu ceva putintel mai mare si e interesant modelul (mom am un gpz 500), m-a fascinat raciarea pe aer cel putin. Asfalt uscat ! Editat Noiembrie 18, 2015 de cr4k3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 (editat) De ce ai schimba-o cu o motocicleta atat de rara si atat de veche? Inte3legeam daca era pt colectie, dar de folosit in locul GPZ-ului, nu! Plus ca e pt piata americana, ma indoiesc ca sunt foarte multe in Europa. Si eu agreez racirea pe aer-ulei. Uita-te dupa un Bandit, o Katana (cum vand eu, ha-ha-ha!) sau un SV. Editat Noiembrie 18, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Daca ti-a picat cu tronc modelul, ai gs750 EF/ES care e mai putin nepopular in EU ca sa zic asa gandeste-te si la mentenanta, piese daca ai nevoie etc succes, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Astfel de motoare vechi sunt tot mai greu de intretinut si cer tot mai des diverse piese ,si fiind un model rar..gasesti ,dar cel mai probabil orice garnitura sau piesa doar pe original ,adica foarte scumpe. Daca vrei sa te dai mult cu motorul ,ia-ti un motor comun,cu o cilndree "normala",pentru care exista multe variante aftermarket la piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr4k3r Postat Noiembrie 22, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2015 (editat) Va multumesc de reply-uri...dar pana la urma am achizitionat baba (imi plac astea mai rare si vechi sa le reconditionez) si am trecut-o la revizie capitala (estetic am cam terminat + mecanic mai ales unde mai am 70%), functionala si nescapata, de km nu stiu daca sunt reali (30k), fara rugina (dar am vopsit oricum), cateva fire improvizate (trebuie sa vada un electrician moto ca imi prind urechile in electrica)...putina pilitura in filtru de ulei (oarecum mica si mi se pare normal daca nu a mai fost schimbat demult), carburatoarele nesincronizate (le curat si ma duc la cineva sa bag ceasurile pe ele) si altele care ma astept sa fie la o "hoasca" ), o sa iau compresia zilele astea ca nu am cu ce (parca 9:1) si reglez si tachetii (009-013 ce scrie pe eticheta de la sa). As vrea sa dau jos si baia sa ma uit la sorb si la sita...dar cred ca imi dau de lucru prea mult. Sper ca dupa ce revizuiesc mai atent la ea sa ma tina. O sa pun si niste poze azi sper. Asfalt uscat ! » Post actualizat in 22 Nov 2015 10:09Estetic am montat provizoriu toate pe ea pentru poze, mai am de reconditionat si achizitionat cateva piese pt mecanica si cateva cabluri. Sper ca va place cum a iesit pana acum. Editat Noiembrie 22, 2015 de cr4k3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Felicitari ptr achizitie. O intrebare: asa arata cand ai luat-o sau dupa ce ai vopsit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr4k3r Postat Noiembrie 23, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2015 (editat) Scuze de pozele esuate, nu leam copiat bine si s-au nasolit. Asa arata inainte, pozele sunt de la vechiul proprietar. Mai am de lucru, trebuie sa apara acum cablu de ambreiaj, filtrele si bujiile. Dupa sa iau ulei, sa pun alte cauciucuri si sa o inmatriculez. Am pus alte tobe de cbx 750 ca alea erau sorcova. Sa vad cu electrica am vb cu mos pedala daca ma poate ajuta, o sa o duc abia dupa ce o aranjez asa cum vreau, ca nu incarca bateria cu releu nou, am cateva fire vagaboante dar de alta culoare si nu vreau sa comit prostii daca nu stiu. » Post actualizat in 23 Nov 2015 11:41Am dezpielitat-o. » Post actualizat in 23 Nov 2015 11:42LE : prima e poza de la cine am luat-o, restu sunt in garaj la mine...scuzati dublu postul dar ma grabeam putin. » Post actualizat in 30 Nov 2015 17:34Buuuun, am desfacut cam toata baba...am descoperit in sorb niste pilitura zdravana de culoarea cuprului non-magnetica ( nu trebuie sa imi ziceti ce e ) fiindca banuiesc ce e, dar cuzinetii sunt pe rulmenti si sunt intregi (zic asta in ipostaza in care am si vizualizat biela...dar NU si cuzinetii fiindca nu sunt nebun sa desfac momentan), inca niste pilitura de culoarea aluminiului tot non-magnetica, tachetii blocati pe supape...am reglat aceasta problema, curatat sorbul, curatat tot motorul cu motorina, dat la manual cu tubulara pana a iesit si ultimul strop de rezid, bagat ulei, scos iar, curatat iar, bagat ulei (asta insemnand garnituri la toate capacele)...urmeaza sa pun poze cu noua vopsea la motor si agregatele sale. Ma cam ingrijoreaza pilitura aia gasita, o sa urmaresc daca bate ceva (dar nu a batut inainte dereglata toata)...sper ca acum reglata si curatata si degresata, proaspata sa fie ca noua, e motorul clasic. Cilindrii sunt nezgariati (asta ce am putut sa obs pe sub ea cu lanterna cu pistoanele sus fiecare pe rand). O sa pun niste poze facute azi zilele urmatoare fiindca acum vad ca nu ma lasa. Asfalt uscat ! » Post actualizat in 01 Dec 2015 16:20Gata au mers si pozele, l-am asamblat arata bestial . Urmeaza sa il mai bibilesc colo colo, sper ca tine garnitura de la capac fiindca s-a rupt la demontare si am pus silicon. In rest azi vreau sa ii dau o carja. Tineti pumnii. » Post actualizat in 01 Dec 2015 16:23Si alte poze. » Post actualizat in 01 Dec 2015 16:36Si inca cateva » Post actualizat in 11 Dec 2015 22:12Ok...m-am hotarat sa il transform intr-un hibrid chopper-streetfighter. Motor refacut, curatat, imbucsat si reglat, mai am de vopsit bascula, cadru, multe multe suduri la care nu ma pricep dar am un om pe care il apreciez din Timpuri Noi (Alex, poate il stiti) care poate sa le faca profesional si cu pasiune, un rezervor din extinctor, tobe ca la tir cu clapeta, ghidon sa iti amorteasca pulpele degetelui mare) (adica sus). Vreau sa ii fac un "suicide shifter" dar pe dreapta ! ca sa nu fiu chiar "suicidal", negru mat toata, si un albastru la ca la mansoane dar foarte strident incat numai delatiile sa fie de acea culoare (suruburi, arcuri de furtune frana si arcul de amortizor-doar arcul; si mai vad eu ce as putea sa vopsesc culoarea aia incat sa fie foaaaarte stridenta, pana si jentile o sa fie mate cu negru). O nuca craniu cu led albastru pe condensator cu legatura cu contactul ei si un far din ele lafel) cel din stanga cum stau pe ea...incat sa fie putin "chioara" babeta ai sa aiba un delay mereu la aprindere si ramana la oprire ledurile o perioada aprinse. O "sha" tapitata cu o culoare asemanatoare cu albastrul acela...gasesc eu pe cineva aici priceput sa imi faca ceva calumea. (Masca fata e cu sarma doar de forma pentru poze...o sa o fac jumate albastru jumate negru ca in "Arrow"...sper ca o sa iasa ceva) Dupa montaj si reglari am pornit-o si este exceptionala. Multe piese vor disparea dupa ea asa ca am de vanzare multe (instalatie, bord, tobe-1 set originale, un set cbx 750, far-cel rotund din poze...nu stiu modelul, carene, rezervor, cauciuc spate 120 pe 17 semicramponat, dar trebuie dus la vulcanizare ca scapa pe undeva...90% din el e bun...pe fata are pana grava, dar e si el 70% bun...; si mai am cate ceva "fiare", numai stiu acum la cate m-am aglomerat). Am citit pe gsforum.com parca, in EU sunt doar 100 de bucati inregistrate in 1990, poate mai multe, poate mai putine la mom. actual...dar vreau sa iasa chiar OK, nu prea ma intereseaza cat am dat pe toate piesele dar motorul acesta nu va muri nicioadata. Poze. Va multumesc de atentie si va doresc un asfalt uscat si cald! » Post actualizat in 14 Dec 2015 21:41M-am horatar sa desfac babaciunea, sunt placut surprins, dar din nefericire scripetele a fost indisponibil => spate belit. http://s1073.photobucket.com/user/cr4k3rz/slideshow/ » Post actualizat in 19 Dec 2015 18:04Ok am curatat si vopsit tot negru mat...mai am de taiat cate ceva pt modificare cadru, ghidoane, evac. etc. Migalos cum sunt sper ca va place cum a iesit motorul + componente. Mai am destul, bine ca am facut poze la distributie ca imi taiam craca singur. O sa mai pun poze. http://s1073.photobucket.com/user/cr4k3rz/slideshow/ Editat Noiembrie 23, 2015 de cr4k3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr4k3r Postat Ianuarie 26, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) 80% terminat, mai am inca 20% foarte grei http://s1073.photobu...k3rz/slideshow/ Editat Ianuarie 26, 2016 de cr4k3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Trebuie sa recunosc ca am ramas dezamagit cand am reintrat pe topicul tau. Apreciez munca pe care o depui nu si rezultatul. Spor la treaba in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr4k3r Postat Ianuarie 26, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2016 (editat) Nu e nici o problema, asa e pe gustul meu ce sa zic...fiecare cum ii place Am o gramada de idei si de poze aici...cu ea desfacuta, refacuta, iar desfacuta....mecanic e impecabil ca asta m-a interesat prima oara. Link : http://s1073.photobucket.com/user/cr4k3rz/slideshow/ Va multumesc ! » Post actualizat in 09 Feb 2016 19:19 Am trezit-o azi...nu credeam ca pleaca asa repede, mai e tablaria dupa ea de pus, cateva suduri ici colo, leduri si abia astept sa ies. Scurt video : Poze din timpul reconstruirii : http://s1073.photobucket.com/user/cr4k3rz/slideshow/ Facebook : https://www.facebook.com/badiu.giuliano Pentru oferta de service ai rubrica separata la servicii! Editat Martie 2, 2016 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr4k3r Postat Martie 13, 2016 Autor Share Postat Martie 13, 2016 E cam gata, o banda la tobe si cateva ornamente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Mi se pare reteta de manual, despre cum sa transformi un motor special (macar prin prisma vechimii) intr-un morman de fiare fara valoare... E doar parerea mea, daca tie iti place, fii fericit! Va multumesc de reply-uri...dar pana la urma am achizitionat baba (imi plac astea mai rare si vechi sa le reconditionez) si am trecut-o la revizie capitala (estetic am cam terminat + mecanic mai ales unde mai am 70%), ... » Post actualizat in 13 Mar 2016 07:45Sa folosesti asta in locul GPZ-ului, cum spuneai la inceput? Pai o sa fii arestat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Ce bobber rigid criminal cu sa pe arcuri iesea din dracia asta cu 4 in linie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 13, 2016 Share Postat Martie 13, 2016 Cu bani mai putini si mai putina munca iesea o reconditionare de nota 10, un motor dupa care intorcea multa lume capul. Asa...cred ca numai tie iti place (asta e important, nu? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr4k3r Postat Martie 13, 2016 Autor Share Postat Martie 13, 2016 (editat) Va multumesc de reply-uri. Nu ma supar deloc ca multora nu le place, dar in realitate e altfel oricum ca in poze (ne vedem la Romaero in curand, parca intre 22-24 numai stiu acum sigur) Da, ar trebuii sa fac ceva cu tobele...de reconditionat e motor+cutie reconditionat, dar mi-a venit mie nebunia sa-l transform "ca dupa mine"... Se numesc Survival Bikes...e o combinatie intre rat bike si street-fighter, cel putin mie imi plac. A fost un proiect de anvergura oricum pt mine sa lucrez singur si sa le fac pe toate, o provocare cel putin care mi-a iesit EXACT asa cum am vizualizat-o de la inceput. Stima ! » Post actualizat in 14 Mar 2016 13:28Un scurt video : » Post actualizat in 14 Mar 2016 13:30Un scurt video : » Post actualizat in 14 Mar 2016 20:20Cateva poze din dragoste Editat Martie 13, 2016 de cr4k3r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 (editat) Pacat de motocicleta... in fine: fiecare cu ce-i place. Felicitari pt efortul cu restaurarea mecanica.. pacat doar de partea estetica. Eu n-as fi renuntat la aripa fata si la spate as fi pus un rear hugger. Asa cum e la ce drumuri murdare avem la o ploaie o sa arati groaznic si tu si motocicleta. Editat Martie 18, 2016 de Cooler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 18, 2016 Share Postat Martie 18, 2016 Ba nu, doar el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.