Cap0ne Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Nu am incercat cu TuneEcu, dar cred ca m-as descurca (am nitica experienta cu power commanderele si presupun ca e cam aceeasi idee). Pt 690 ar fi ok asta + asta ? » Post actualizat in 01 Jul 2016 12:41No, cine din Buc ma poate ajuta sa urcam si in mobra mea harta cu Akra ? Ca nu mai vreau sa ma fac de ras pe la semafoare ) Si asa de update, talpica cric sa nu mai trebuiasca sa caut pietre pe pamant moale si soseta schimbator ca sa nu mai stric inca o pereche de adidasi (da, stiu, sunt un cocalar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 » Post actualizat in 01 Jul 2016 12:41 No, cine din Buc ma poate ajuta sa urcam si in mobra mea harta cu Akra ? Ca nu mai vreau sa ma fac de ras pe la semafoare ) Daca mai e de actualitate, te pot ajuta eu, acum am vazut postul. Am gadilat la a mea un pic cu TuneECU. Cel mai bine da-mi un PM. Daca vrei sa citesti mai multe pe subiect, recomand http://advrider.com/index.php?threads/ktm-690-e-tuneecu.685657/, pe mine m-a ajutat enorm sa o rezolv pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 gabyshor, ai incercat sa duci ghidonul mult in fatza? Nu te ajuta la stat in picioare? La Supertenere am avut aceiasi problema, am dus mult in fatza ghidonul si acum stau OK in picioare, am inaltatoare de 1". Atat. Ghidonul original. Am 1.94 inaltime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 28, 2016 Autor Share Postat Iulie 28, 2016 (editat) am inaltatoare standard si nu-l pot duce inspre inainte. e rotit putin cat sa-l mai depatez de mine, da cam atat... astept scaritele sa vedem ce-o sa iasa. am inaltatoare de 30mm, deci cam tot pe acolo. Editat Iulie 28, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 (editat) Niste Rox Risers cred ca te-ai ajuta. Mai ceva, am observat ca la majoritatea motoarelor nu puteam prinde cu genunchii rezervorul, ca sa am punct de sprijin cand stau in picioare. Poate si asta conteaza, cat de mare e vaca.. La inaltimea noastra, daca e rezervorul mic si jos, nu prea ai cum sa faci punctul de sprijin in rezervor.. Editat Iulie 28, 2016 de arcgotic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 28, 2016 Autor Share Postat Iulie 28, 2016 Niste Rox Risers cred ca te-ai ajuta. Mai ceva, am observat ca la majoritatea motoarelor nu puteam prinde cu genunchii rezervorul, ca sa am punct de sprijin cand stau in picioare. Poate si asta conteaza, cat de mare e vaca.. La inaltimea noastra, daca e rezervorul mic si jos, nu prea ai cum sa faci punctul de sprijin in rezervor.. http://www.touratech-usa.com/Store/PN-040-0261/Handlebar-Risers-for-KTM-690-Enduro astea le am eu. rezervoru nu e in fata la mine, e in spate sub sa. n-am nici pe ce face sprijinu ala cu genunchii, dar stau si ghebos. la bmw am pus risere de 30 mm si coborat scaritele cu 40mm si e bestiala pozitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Eu le am pe astea: http://roxspeedfx.com/collections/adv-dual-sport-dirt-bike-handlebar-risers/products/2-pivoting-anti-vibe-bar-risers-for-1-1-8-handlebar?variant=1031342965 La 1.93m mi-au adus ghidonul exact unde trebuie pt mers in picioare, dar si eu am problema ca "rezervorul" e prea jos si nu prea ma pot sprijini in el. gabyshor, tu ce scarite ai luat? Ma uitam si eu dupa unele, dar nu imi dau seama daca diferenta aia de 2cm pe care am vazut-o la majoritatea chiar se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 28, 2016 Autor Share Postat Iulie 28, 2016 Eu le am pe astea: http://roxspeedfx.com/collections/adv-dual-sport-dirt-bike-handlebar-risers/products/2-pivoting-anti-vibe-bar-risers-for-1-1-8-handlebar?variant=1031342965 La 1.93m mi-au adus ghidonul exact unde trebuie pt mers in picioare, dar si eu am problema ca "rezervorul" e prea jos si nu prea ma pot sprijini in el. gabyshor, tu ce scarite ai luat? Ma uitam si eu dupa unele, dar nu imi dau seama daca diferenta aia de 2cm pe care am vazut-o la majoritatea chiar se simte. 2", asa mult? ajung cablurile sau a trebuit sa mai modifici ceva? scaritele mi le face ionut aka mrwwwhite. le astept si o sa iti spun impresii dupa aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iulie 28, 2016 Share Postat Iulie 28, 2016 Si mie mi s-a parut mult pe hartie, dar odata probate am vazut ca sunt exact ce trebuie, in sensul ca flexand putin genunchii nu mai trebuie sa ma aplec dupa ghidon. Cablurile ajung, dar destul de aproape de limita, a trebuit doar sa mut cablul de acceleratie in partea opusa a rezervorului de la frana fata de cum vine stock. Daca ar fi sa le iau din nou, as lua insa varianta fara atenuare de vibratii, eu nu simt nici o diferenta fata de suportul stock de ghidon. Sunt chiar curios de scaritele alea, la drumuri lungi ma termina genunchii, mai ales cu genunchiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 28, 2016 Autor Share Postat Iulie 28, 2016 mult in sensu ca nu credeam ca ajung cablurile, in rest e super misto, clar vreau si eu, ca astea de 30mm sunt destul de joase. vreau sa pun si un amortizor, probabil de la scotts si vad atunci si cu inaltatoarele cum fac. cu scaritele, cum ziceam, cand vin scriu si aici. sau ia direct legatura cu ionut, sunteti amandoi din bucuresti si va vedeti la un suc mai usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Eu nu inteleg care e treaba cu inaltatoarele astea de ghidon. Cand mergi in picioare, in nici un caz nu trebuie mers cu spatele vertical, ci la 45 grade. Drept, dar la inclinat spre fata. Mai degraba, pt cei inalti, ghidonul ar trebui pozitionat cat mai in fata, nu cat mai sus..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) Eu nu inteleg care e treaba cu inaltatoarele astea de ghidon. Cand mergi in picioare, in nici un caz nu trebuie mers cu spatele vertical, ci la 45 grade. Drept, dar la inclinat spre fata. Mai degraba, pt cei inalti, ghidonul ar trebui pozitionat cat mai in fata, nu cat mai sus..... motoarele astea nu cred ca au fost gandite pentru "micuti" de 1.90+. eu la 1.96 cu tot cu riserele de 30mm, tot ghebos stau. astept scaritele sa vedem cum o sa fie... Editat Iulie 29, 2016 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Nu ma pricep, sunt super incepator in offroad, dar sunt destul de sigur ca pozitia fara inaltatoare nu era ok. Si spun asta pt ca trebuia sa ma aplec mult peste 45 de grade ca sa ajung la ghidon, iar pozitia in care ajungeam era cu capul in fata ghidonului. De acord cu gabyshor legat de inaltimi, se observa si la faptul ca lateralele au niste scobituri probabil gandite pt sprijin cu genunchii, doar ca la inaltimea mea genunchii sunt mult deasupra lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 shorty, baga si o poza cu fata. ce an e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 (editat) iar pozitia in care ajungeam era cu capul in fata ghidonului. Pai asa si trebuie. Am observat in enduro-touring tendinta de a se folosi inaltatoare cat mai mari, de multe ori nejustificat. Asta ma face sa cred ca cei cu enduro-touring nu folosesc pozitia in picioare din ratiuni de tehnica pilotajului, ci pt ca asa au vazut ca merg cei din Paris-Dakar. » Post actualizat in 29 Jul 2016 11:14 Asa nu. » Post actualizat in 29 Jul 2016 11:14 Asa da. Editat Iulie 29, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moebius Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Fiecare merge cum vrea... eu merg cu spatele drept pt ca asa mi-e comod. daca stau aplecat la 45 imi amortesc mainile pt ca toata greutatea mi-e in incheieturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 » Post actualizat in 29 Jul 2016 12:15andrei, nu asta ar trebui sa fie pozitia? crezi ca la 1.96 am vreo sansa sa ma dau ca in prima poza postata de tine? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 29, 2016 Share Postat Iulie 29, 2016 Am observat in enduro-touring tendinta de a se folosi inaltatoare cat mai mari, de multe ori nejustificat. Asta ma face sa cred ca cei cu enduro-touring nu folosesc pozitia in picioare din ratiuni de tehnica pilotajului, ci pt ca asa au vazut ca merg cei din Paris-Dakar. Asa da. In poza 2 tipul pare ca lasa greutatea pe fata ca sa iasa frumos in poza "driftul". Nu e o pozitie naturala de mers imho. Plus la cat de flexate are mainile, ar putea sta ca cel din prima poza fara probleme. Noi astia mai tinuti in ploaie stam asa dar cu mainile intinse maxim. Si nu numai ca este incomod, dar este si foarte instabil iar controlul este precar. Simti pur si simplu ca la cea mai mica frana sau denivelare luata cu fata vei zbura pste ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 In poza 2 tipul pare ca lasa greutatea pe fata ca sa iasa frumos in poza "driftul". Nu e o pozitie naturala de mers imho. Plus la cat de flexate are mainile, ar putea sta ca cel din prima poza fara probleme. Noi astia mai tinuti in ploaie stam asa dar cu mainile intinse maxim. Si nu numai ca este incomod, dar este si foarte instabil iar controlul este precar. Simti pur si simplu ca la cea mai mica frana sau denivelare luata cu fata vei zbura pste ghidon de control e vorba, zice bine capone. nu poti lua denivelarile. ma doare in pix cum arat in poza, nu pot controla motoru. am si comparatie cu bmw unde stau perfect, aplecat inspre fata, dar am control deplin si pot merge in siguranta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 Pentru preluarea denivelarilor, antebratele trebuie sa fie paralele cu telescoapele fata. Pt asta, coatele trebuie impinse in fata si, bineinteles, flexate. Pt a nu zbura peste ghidon la frane sau denivelari, strangi mobra cu genunchii sau, pur si simplu, anticipezi. Pozitia in picioare nu se foloseste pt comoditate. Pt comoditate se foloseste pozitia in sa. Principala ratiune pt pozitia in picioare este de a izola rider-ul de miscarile mobrei pe teren denivelat. Astfel rider-ul poate controla mai usor mobra fata de cazul cand sta jos si se misca si el sus-jos si stanga-dreapta cu mobra. Deci, in pozitia in picioare nu trebuie sa te simti comod. Trebuie sa te simti in control. Am inceput polemica asta pt ca am observat si pe alte topicuri enduro-touring dorinta oamenilor de a avea inaltatoare uriase in conditiile in care ei nu sunt foarte inalti. Si asta tot pt "comoditatea" mersului in picioare. E adevarat, la 1.96m se impun ceva inaltatoare si coborari de scarite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 31, 2016 Share Postat Iulie 31, 2016 (editat) Daca mai e de actualitate, te pot ajuta eu, acum am vazut postul. Am gadilat la a mea un pic cu TuneECU. Cel mai bine da-mi un PM. Daca vrei sa citesti mai multe pe subiect, recomand http://advrider.com/index.php?threads/ktm-690-e-tuneecu.685657/, pe mine m-a ajutat enorm sa o rezolv pe a mea. Multam, am rezolvat-o in sfarsit astazi (thank you John ). E alta mobra. Cum se simte, modul in care trage si livreaza puterea etc. Plus ca parca nu se mai incinge asa rau (la cat de sarac este amestecul stock, e de inteles...). Si cel mai important, nu se mai opreste la semafor [...] Trebuie sa te simti in control. [...] E adevarat, la 1.96m se impun ceva inaltatoare si coborari de scarite. Eh, asta este estenta. Ca cei inalti nu se simt in control in pozitia pe care o permite default mobra Editat Iulie 31, 2016 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 E alta mobra. Cum se simte, modul in care trage si livreaza puterea etc. Si cel mai important, nu se mai opreste la semafor I know, right? Vad ca si a ta pare ~2008, ti-ai pus si harta pt pozitia acceleratiei (EP) diferentiata pe turatii? Mie mi-a placut, am lasat-o pe pozitia 3 in loc de cea stock. Cel mai mult mi se pare ca se simte jos, are tranzitii mult mai civilizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Vad ca si a ta pare ~2008, ti-ai pus si harta pt pozitia acceleratiei (EP) diferentiata pe turatii? 2010 e a mea. Da, pusa si harta aia. Tot pe 3 o tin si eu. Stock mi se pare ca vine pe 0, adica harta aia gandita pt benzina proasta. Nu o fi in romania cea mai tare benzina, dar nici ca cea de o gasesti prin cararile din Africa nu e Se simte cu totul altfel. Trage frumos acolo jos, dozabil, fara zmuciturile dinainte Trebuie sa imi reobisnuiesc mana cu mersul normal acum, ca deja imi intrase in reflex sa tot ajustez din incheietura ) Urmeaza sa imi comand un filtru de aer de la Unifilter (+prefilter) si apoi sa dau 2-4 gauri in snorkel pt o admisie mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 Poate reusesti sa iti calculezi si un consum la drum lung ca sunt curios de diferenta. Ce harti ti-a pus mai exact? Ma bate si pe mine gandul sa imi iau un 690, dar vreau o mobra de tavaleala pe langa 990 ADV. De asta caut acum un 640 LC4 Enduro, care e la jumatate ca si pret(fata de 690) dar nu gasesc nimic ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 2, 2016 Autor Share Postat August 2, 2016 Poate reusesti sa iti calculezi si un consum la drum lung ca sunt curios de diferenta. Ce harti ti-a pus mai exact? Ma bate si pe mine gandul sa imi iau un 690, dar vreau o mobra de tavaleala pe langa 990 ADV. De asta caut acum un 640 LC4 Enduro, care e la jumatate ca si pret(fata de 690) dar nu gasesc nimic ok. daca ai deja 990, la ce bun un 690? de ce nu ceva de padure? ca si consum, cand am adus-o pe a mea a iesit la sub 4%. mers usurel si relaxat, putin peste 400 km, dar daca te dai prin offroad nu e mai e concludent, depinde cat de nasol e drumu si cum mergi. » Post actualizat in 02 Aug 2016 13:47 mie-mi place f mult. am si un bmw 1150 gsa, dar e mare si grea, cu ktm-ul e distractia adevarata. » Post actualizat in 02 Aug 2016 13:52 undercover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.