dan.c. Postat Decembrie 29, 2015 Autor Share Postat Decembrie 29, 2015 Nu o sa schimb jiglerele. Merge destul de bine si cum e acum, adica cu carburatia reglata stock si necuratata/nesincronizata de 2 ani aproape. Sunt sigur ca se mai poate imbunatati un pic cu componentele originale. Din cate vad sa fac pasul cu schimbatul jiglerelor ar insemna sa intru intr-o zona SF. Senzori de O2? Pai daca cumpar 4 senzori dublez valoarea motocicletei! Cred ca am adunat toate informatiile de care am nevoie dar o sa astept pana in primavara, intr-o zi mai calda sa fac aceste reglaje, sa fie cat mai apropiat de conditiile atmosferice in care o sa merg cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 ... am mai scurtat si din galerie. Se pot vedea poze in semnatura... Nu-mi dau seama din poze, din ce galeria ai scurtat? Carburatoarele sunt cele stock, adica Mikuni BSR33? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Decembrie 29, 2015 Autor Share Postat Decembrie 29, 2015 (editat) Nu am poza cu galeria in stare originala, dar era una normala. @Goodkat, nu ma plang de rateuri Ar fi culmea. Am zis de ele crezand ca asta e indicator ca ar fi amestecul bogat. Editat Decembrie 29, 2015 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Lungimea tevilor primare si volumul cat si forma colectorului de gaze (punctul unde acestea se unesc) determina efectul acustic si de baleaj al evacuarii. O sa ma abtin sa cataloghez "modificarea" pe care ai facut-o... si o sa ma rezum sa-ti spun doar ca indiferent de cat de mult o sa te chinui in zona carburatoarelor, pana nu refaci evacuarea motorul ala nu sa mearga bine in veci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Decembrie 29, 2015 Autor Share Postat Decembrie 29, 2015 Iti multumesc pentru abtinere Mie imi place asa! Nu poti sa te ... in gustul omului. Motorul merge aproape bine, iar de consumat, consuma in parametri, adica in jur de 5%. Nu cred ca l-am dat eu peste cap ca am scurtat un pic galeria. Cat despre finala...doar nu sunt primul care are finala aftermarket. Revin cu impresii in primavara dupa ce imi bag mainile prin carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Decembrie 29, 2015 Autor Share Postat Decembrie 29, 2015 Trecerea de la 4 la 2 si apoi de la 2 la 1 teava se facea in maxim 10cm. Am vrut sa pastrez trecerea asta, dar nu imi mai incapea finala sub motor. Ajungea pana langa roata spate. Ideal ar fi sa ii fac de la zero galeriile, ar fi loc de 4-2-1 daca as face tot traseul de la zero... dar asta e alta poveste... nu cred ca o sa se intample. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Mi se parea mai vanoasa cu DB killer-ul pus, desi disparea orice placere acustica. Cred ca da, ti se parea, esti subiectiv, o toba bine calculata obtine la o anumita turatie un plus de max 3% fata de o evacuare libera, diferenta greu sezizabila. Deobicei schimbarea tipului filtrului de aer necesita umblarea in carburator sau pe evacuare daca acestea au fost restrictionate initial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Eu nu cred ca i se parea, ''mai vanoasa'' nu inseamna neaparat mai puternica, aproape sigur castiga cuplu la turatii mai mici de unde vine senzatia de ''vanoasa''. La turatii mai mari insa o evacuare mai restrictiva reduce din putere. Am sesizat si eu efectul asta cand am mers o perioada scurta fara toba. Ca sa mentin totusi zgomotul in limite decente am infundat galeriile cu niste bureti de sarma. Desi evacuarea era mai obstructionata decat cu toba , la turatii joase tragea mai bine insa simteam lipsa de putere la ture mai mari. Fenomenul se simte si la masinile cu toba sparta, desi fac zgomot mult demareaza mai greu decat atunci cand au evacuarea intacta. Probabil asta-i si motivul pentru care s-au inventat sistemele de tip exup , sa combine avantajul evacuarii restrictive la ture mici cu cel al evacuarii libere la ture mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Mie imi place asa! Nu poti sa te ... in gustul omului. Adevarat, gusturile nu se discuta, insa cand cand de dragul "esteticii" si prin lipsa cunostintelor elementare se incalca grosier principiile tehnice, pot sa ma... in ea de treaba? Nu cred ca l-am dat eu peste cap ca am scurtat un pic galeria... Ce crezi tu este irelevant, ce conteaza este faptul ca pe langa alterarea efectului de baleaj prin modificarea lungimii galeriilor primare ai retezat cuplarea lor in configuratia 4-2 (2-1) si respectiv ai anulat "efectul acustic"... si cine poate prevedea noile valori de rezonanta si mai ales consecintele acesteia. Sincer acuma, de ce ai mai deschis acest topic? » Post actualizat in 29 Dec 2015 21:56 LE: poate putina lectura mai limpezeste mintile https://www.pro-bike.ro/forums/topic/24103-aproape-totul-despre-teoria-evacuarii/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Nu o sa schimb jiglerele. Merge destul de bine si cum e acum, adica cu carburatia reglata stock si necuratata/nesincronizata de 2 ani aproape. Sunt sigur ca se mai poate imbunatati un pic cu componentele originale. Din cate vad sa fac pasul cu schimbatul jiglerelor ar insemna sa intru intr-o zona SF. Senzori de O2? Pai daca cumpar 4 senzori dublez valoarea motocicletei! Cred ca am adunat toate informatiile de care am nevoie dar o sa astept pana in primavara, intr-o zi mai calda sa fac aceste reglaje, sa fie cat mai apropiat de conditiile atmosferice in care o sa merg cu ea. Nu ai nevoie de 4 sonde lambda ci de una singura.Montajul electronic din link este super simplu iar piese gasesti la mivarom si la Tme.Sonda ar trebui sa fie cu 4 fire.Merge de la orice masina.Eu am una de la Matiz.Este o optiune pe care zic sa o iei in calcul.Se anunta o iarna grea si oricum motoarele le avem la iernat.:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 (editat) Nu o sa schimb jiglerele. Merge destul de bine si cum e acum, adica cu carburatia reglata stock si necuratata/nesincronizata de 2 ani aproape. Sunt sigur ca se mai poate imbunatati un pic cu componentele originale. Din cate vad sa fac pasul cu schimbatul jiglerelor ar insemna sa intru intr-o zona SF. Senzori de O2? Pai daca cumpar 4 senzori dublez valoarea motocicletei! Cred ca am adunat toate informatiile de care am nevoie dar o sa astept pana in primavara, intr-o zi mai calda sa fac aceste reglaje, sa fie cat mai apropiat de conditiile atmosferice in care o sa merg cu ea. Daca nu ai schimbat filtrul de aer si toba este mai mult decat o simpla teava, probabil ca poti sa ramai pe varianta stock. Dar in cazul asta de ce vrei sa umbli la carburatoare? Lasa-le asa, nu te baga in ele. Nu le imbunatatesti, strici reglajele din fabrica. Repet, noteaza-ti setarile inainte sa te apuci de stricat. Nu uita ca va trebui sa faci sincronizare dupa fiecare umblatura. "Va trebui" a se citi ... "este indicat". Adica poate merge si fara sincronizare, dar s-ar putea sa ai vibratii si alte probleme. Vrei sa inveti? Cumpara o comunista si desfa-o bucati. Fa-o la loc, si ia-ti titlul onorific de mester mecanic. Asfalt uscat. Editat Decembrie 29, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.