Doru Bratu Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Salut! Am o Husqvarna CR WR de 125 cm3 si as dori sa-i inlocuiesc acest motor cu unul de 250 cm3. Intrebarea mea este daca motorul de 250 poate depasi dimensiunile celui de 125,daca poate incapea in locul celulilat si daca este prea greu pentru sasiul motocicletei mele. Eu i-as pune tot un motor de Husqvarna pentru ca stiu de altele ca au alta prindere si nu se vor potrivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Daca cel de 125 nu mai merge si nu mai poate fi reparat , daca ai deja alt motor de 250 pe care nu ai dat bani si ai priceperea necesara, poti incerca adpatarea . Dar, cum probabil ca iti vor recomanda si altii renunta la ideea asta daca nu esti constrans. E mai mult decat suficient cel de 125 . Nu cunosc motocicleta asta in mod special si vorbesc doar prin prisma experientei cu motoare de 125 si chiar si mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru Bratu Postat Februarie 13, 2016 Autor Share Postat Februarie 13, 2016 Eu sunt tranar,nu prea ma pricep la mecanica,dar tatal meu da. Am inceput de acum 2 ani sa ma avant pe partea asta de off road si pot spune ca-mi place. Am facut trasee foarte lungi si mi-ar placea un motor de 250 pentru ca nu are puterea necesara cel de 125 si este in 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 125 2T nu are suficienta putere? Pentru ce iti trebuie mai multa? Ce greutate ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Iti trebuie si alt esapament. Daca ai deja motorul de 250, e foarte simplu sa-ti dai seama daca merge montat. Asa ca tu poti sa ne informezi pe noi despre asta, nu sa intrebi. Daca nu ai inca motorul de 250, sapa pe net sa vezi daca cadrele sunt diferite. Tu stii anul mobrei si a motorului de 250. Nu e vorba ca nu rezista cadrul. E doar chestiune de prinderi. Daca faci in cele din urma operatiunea asta si te opreste vre-un politai e caz penal daca nu faci modificarea si in talon. Talon cred ca oricum n-ai dar o mai dai cotita ca tocmai ai cumparat mobra, bla, bla..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru Bratu Postat Februarie 13, 2016 Autor Share Postat Februarie 13, 2016 125 2T nu are suficienta putere? Pentru ce iti trebuie mai multa? Ce greutate ai? 80 de kg am. Pe unde merg eu,la urcat nu ma ajuta prea mult. » Post actualizat in 13 Feb 2016 13:03 Iti trebuie si alt esapament. Daca ai deja motorul de 250, e foarte simplu sa-ti dai seama daca merge montat. Asa ca tu poti sa ne informezi pe noi despre asta, nu sa intrebi. Daca nu ai inca motorul de 250, sapa pe net sa vezi daca cadrele sunt diferite. Tu stii anul mobrei si a motorului de 250. Nu e vorba ca nu rezista cadrul. E doar chestiune de prinderi. Daca faci in cele din urma operatiunea asta si te opreste vre-un politai e caz penal daca nu faci modificarea si in talon. Talon cred ca oricum n-ai dar o mai dai cotita ca tocmai ai cumparat mobra, bla, bla..... Inca nu am motorul de 250. Oricum nu am acte la motocicleta,locuies intr-o zona de munte,nu ies cu motocicleta pe asfalt si nu am avut vreodata probleme cu legea din cauza asta. Folosesc motocicelta doar pe drumuri forestiere si alte drumuri rurale ferite de asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Salut, cel de 250 are 4 prinderi:una in bascula, una sus pe cadru cu ajutorul acelui triunghi si 2 prinderi pe cadru in partea de jos. Poti sa masori ce distanta ai intre urechile de prindere si iti pot confirma eu daca sunt identice sau nu. Insa un 125 in mintile lui si cu cauciucuri bune poate face foarte multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru Bratu Postat Februarie 13, 2016 Autor Share Postat Februarie 13, 2016 (editat) Salut, cel de 250 are 4 prinderi:una in bascula, una sus pe cadru cu ajutorul acelui triunghi si 2 prinderi pe cadru in partea de jos. Poti sa masori ce distanta ai intre urechile de prindere si iti pot confirma eu daca sunt identice sau nu. Insa un 125 in mintile lui si cu cauciucuri bune poate face foarte multe. Multumesc pentru informatii. Motorul actual de 125 este din 2008,i-a fost schimbat pistonul acu 2 ani. Nu mi se pare ca mai are puterea necesara. O sa fac masuratori maine pe lumina. Editat Februarie 13, 2016 de Doru Bratu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Daca nu ai probleme majore cu el schimba kit-ul de piston si pune o muzicuta v-force. nu cred ca o sa gasesti un motor de 250 sub 700 euro. Mai bine iei in calcul schimbarea caprei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru Bratu Postat Februarie 13, 2016 Autor Share Postat Februarie 13, 2016 Daca nu ai probleme majore cu el schimba kit-ul de piston si pune o muzicuta v-force. nu cred ca o sa gasesti un motor de 250 sub 700 euro. Mai bine iei in calcul schimbarea caprei. Ar fi ceva si asta. O sa iau in considerare ce ai spus,multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 (editat) 80 de kg am. Pe unde merg eu,la urcat nu ma ajuta prea mult. Ciudat, cat de solicitanta sa fie rampa si sa nu faca fata motorul. Cu o babaciune italiana de 26 de ani, urc rampe la limita aderentei cauciucului de cross nou nout . E drept ca doar cu viteza intai fac aroganta asta . Da-i pace si umbla doar pe la piston, segmenti daca e cazul sau la carburatie, bujie. Sau pune pe cineva sa mearga cu ea care stie cum tr sa mearga un 125. Editat Februarie 19, 2016 de Dragomir Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pestritu Postat Februarie 19, 2016 Share Postat Februarie 19, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Februarie 21, 2016 Share Postat Februarie 21, 2016 Normal, nu ar trebui sa ai probleme cu un 125 2T, sunt motoare mici si puternice. Dar asta doar daca e echipat cu power valve. Daca nu, te inteleg ca nu te ajuta, ca nu poate mai mult. Din experienta cu tot felul de experimente de modificari si montari de piese de pe un motor pe altul, iti spun ca nu merita. Mai bine iei direct alta motocicleta, si asa te alegi cu 2 (daca nu o vinzi pe asta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 am mers eu un wr125 in toate mintile. Avea power valve si simteai o putere asemanatoare cu un 250 4t, dar pe o plaja mai scurta de turatie si cu lag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.