Laur Puia Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Ok, merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur Puia Postat Aprilie 6, 2022 Share Postat Aprilie 6, 2022 A trecut ceva timp de când am întâmpinat problema care defapt s-a rezolvat de la sine prin plimbarea motorului . Multumesc pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Aprilie 7, 2022 Share Postat Aprilie 7, 2022 Acum 23 ore, Laur Puia a spus: A trecut ceva timp de când am întâmpinat problema care defapt s-a rezolvat de la sine prin plimbarea motorului . Multumesc pentru sfaturi. Stai linistit,nu ai de ce sa iti faci griji. Problema se intampla atunci cant motorul este nepornit de mai mult timp. Asa face si la mine. Rezolvarea au dat-o colegii mai sus: incalzesti motorul inainte de plecare,sau o bagi in viteze ,la rece,cu motorul oprit si o misti putin fata -spate cat sa deblochezi placile. Fostul glz,pe care l-am avut avea aceleasi simptome cand statea mai mult timp nepornit. Nu cred ca este din reglarea cablului de ambreiaj,probabil sunt de vina uzurile din zona ambreiajului. La 09.12.2021 la 1:28, Mihalache a spus: Salut. Sunt din Vaslui si de cateva zile sunt detinator de kle 500. Mobra e din '92 cu magnetou/volanta schimbate cu cele aftermarket. Am luat mobra din celalalt capat de țară si in repetate randuri am cerut apel video cu pornirea la rece înainte de a ma porni la drum. Totul parea sa fie ca la carte. Cand ajung, la fel, totul ca la carte, mobra pornea, am mers cu ea o tura scurta (ploua) si totul parea perfect. O sui in remorca si pe drum la fiecare alimentare, o mai porneam asa, de drag, sa o vad/aud. Spre dimineata ii fac full inainte sa ajung acasa, dau rezervorul pe on si cand ajung incerc sa o pornesc. Dau la automat, nu o ia. O imping, nu o ia. Mai dau la automat si deodata ma ia prin surprindere un POC puternic din evacuare. Am tot incercat sa o pornesc, a mai pocnit de cateva ori si pauza, n a pornit nici in ruptul capului. Eventual o duc la garaj, ii dau curent si tot la fel, nu pornea. (Dadea semne de inecare) Dupa multe incercari porneste intr un piston, o tin turata vreo 15 secunde sa scoata surplusul de benzina din cilindri dupa care o las la relanti si moare. Am tot chinuit o iar cu pornirea, am scos bujiile si le am ars, am aerisit cilindri si a mai pornit o data. O tin turata cateva minute dupa care incepe sa mearga normal. Dau o tura de maxim 500 metri in care am tras de ea si la un moment dat aud un hrâșcâit metalic. Opresc motorul din mers si l las pe liber, o trag iar la garaj si de atunci de cate ori incerc sa i dau la automat, se comporta in felul urmator: da sa invarta, nu face rotatie completa si se blocheaza la absolut orice incercare. Curent are, ulei are, scanteie are. Am invartit manual motorul si se invarte greu. Am desfacut capacul de la magnetou, totul pare in regula acolo, bendix, lant, etc. Ce crezi ca ar putea fi? Mulțumesc anticipat. Din ce spui tu pare problema de distributie,adica sarita de la punct. Sau un corp strain ajuns in zona lantului de distributie. Am patit-o si eu cu o piulita de la reglajul supapei. Daca totul este in regula in zona volantei,bendixul,lantul,electromotorul,nu ai decat sa dai calacul de la culbutori jos,invarti usor motorul,fara sa fortezi si vezi unde agata. Acum 7 minute, cupi_34 a spus: Stai linistit,nu ai de ce sa iti faci griji. Problema se intampla atunci cant motorul este nepornit de mai mult timp. Asa face si la mine. Rezolvarea au dat-o colegii mai sus: incalzesti motorul inainte de plecare,sau o bagi in viteze ,la rece,cu motorul oprit si o misti putin fata -spate cat sa deblochezi placile. Fostul glz,pe care l-am avut avea aceleasi simptome cand statea mai mult timp nepornit. Nu cred ca este din reglarea cablului de ambreiaj,probabil sunt de vina uzurile din zona ambreiajului. Din ce spui tu pare problema de distributie,adica sarita de la punct. Sau un corp strain ajuns in zona lantului de distributie. Am patit-o si eu cu o piulita de la reglajul supapei. Daca totul este in regula in zona volantei,bendixul,lantul,electromotorul,nu ai decat sa dai capacul de la culbutori jos,invarti usor motorul,fara sa fortezi si vezi unde agata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EdyElvis Postat Mai 17, 2022 Share Postat Mai 17, 2022 Salut, ce mărime au pastilele de la chiuloasa la un klr 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coposescu Postat August 19, 2022 Share Postat August 19, 2022 Buna ziua, sunt interesat si eu de un manual intretinere pt motocicleta kawasaki 500, din anul 2001, pentru baiatul meu ca nou membru al echipei motociclistilor. Va multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cupi_34 Postat Mai 11, 2023 Share Postat Mai 11, 2023 Daca nu este prea tarziu ! Descarca, de pe net, manualul pentru kle '91. Al meu e '93 si lucrez la el dupa manualul de '91. Pentru alti ani de fabricatie eu nu am gasit.Au aceleasi caracteristici,difeta putin design-ul si coloritul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 11, 2023 Share Postat Mai 11, 2023 (editat) @coposescu... Dacă îți este de folos, uite un manual de KLE 500. Editat Mai 11, 2023 de Kagemusha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat August 12 Share Postat August 12 Salutare confrați.. Un pont ceva ptr un cric central?? Nou..este destul de scump.. Salut pe aceasta cale pe tovarașu spidy! Traiesti 1000 d ani omule!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.