Sari la conținut

Kawasaki KLE 500 - totul despre


Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 482
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 23 ore, Laur Puia a spus:

A trecut ceva timp de când am întâmpinat problema care defapt s-a rezolvat de la sine prin plimbarea motorului 😁. Multumesc pentru sfaturi. 

Stai linistit,nu ai de ce sa iti faci griji. Problema se intampla atunci cant motorul este nepornit de mai mult timp. Asa face si la mine. Rezolvarea au dat-o colegii mai sus: incalzesti motorul inainte de plecare,sau o bagi in viteze ,la rece,cu motorul oprit si o misti putin fata -spate cat sa deblochezi placile. Fostul glz,pe care l-am avut avea aceleasi simptome cand statea mai mult timp nepornit. Nu cred ca este din reglarea cablului de ambreiaj,probabil sunt de vina uzurile din zona ambreiajului.

La 09.12.2021 la 1:28, Mihalache a spus:

Salut. Sunt din Vaslui si de cateva zile sunt detinator de kle 500. Mobra e din '92 cu magnetou/volanta schimbate cu cele aftermarket.  Am luat mobra din celalalt capat de țară si in repetate randuri am cerut apel video cu pornirea la rece înainte de a ma porni la drum. Totul parea sa fie ca la carte. Cand ajung, la fel, totul ca la carte, mobra pornea, am mers cu ea o tura scurta (ploua) si totul parea perfect. O sui in remorca si pe drum la fiecare alimentare, o mai porneam asa, de drag, sa o vad/aud. Spre dimineata ii fac full inainte sa ajung acasa, dau rezervorul pe on si cand ajung incerc sa o pornesc. Dau la automat, nu o ia. O imping, nu o ia. Mai dau la automat si deodata ma ia prin surprindere un POC puternic din evacuare. Am tot incercat sa o pornesc, a mai pocnit de cateva ori si pauza, n a pornit nici in ruptul capului. Eventual o duc la garaj, ii dau curent si tot la fel, nu pornea. (Dadea semne de inecare) Dupa multe incercari porneste intr un piston, o tin turata vreo 15 secunde sa scoata surplusul de benzina din cilindri dupa care o las la relanti si moare. Am tot chinuit o iar cu pornirea, am scos bujiile si le am ars, am aerisit cilindri si a mai pornit o data. O tin turata cateva minute dupa care incepe sa mearga normal. Dau o tura de maxim 500 metri in care am tras de ea si la un moment dat aud un hrâșcâit metalic. Opresc motorul din mers si l las pe liber, o trag iar la garaj si de atunci de cate ori incerc sa i dau la automat, se comporta in felul urmator: da sa invarta, nu face rotatie completa si se blocheaza la absolut orice incercare. Curent are, ulei are, scanteie are. Am invartit manual motorul si se invarte greu. Am desfacut capacul de la magnetou, totul pare in regula acolo, bendix, lant, etc. Ce crezi ca ar putea fi? Mulțumesc anticipat.

Din ce spui tu pare problema de distributie,adica sarita de la punct. Sau un corp strain ajuns in zona lantului de distributie. Am patit-o si eu cu o piulita de la reglajul supapei. Daca totul este in regula in zona volantei,bendixul,lantul,electromotorul,nu ai decat sa dai calacul de la culbutori jos,invarti usor motorul,fara sa fortezi si vezi unde agata. 

Acum 7 minute, cupi_34 a spus:

Stai linistit,nu ai de ce sa iti faci griji. Problema se intampla atunci cant motorul este nepornit de mai mult timp. Asa face si la mine. Rezolvarea au dat-o colegii mai sus: incalzesti motorul inainte de plecare,sau o bagi in viteze ,la rece,cu motorul oprit si o misti putin fata -spate cat sa deblochezi placile. Fostul glz,pe care l-am avut avea aceleasi simptome cand statea mai mult timp nepornit. Nu cred ca este din reglarea cablului de ambreiaj,probabil sunt de vina uzurile din zona ambreiajului.

Din ce spui tu pare problema de distributie,adica sarita de la punct. Sau un corp strain ajuns in zona lantului de distributie. Am patit-o si eu cu o piulita de la reglajul supapei. Daca totul este in regula in zona volantei,bendixul,lantul,electromotorul,nu ai decat sa dai capacul de la culbutori jos,invarti usor motorul,fara sa fortezi si vezi unde agata. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 8 months later...

Daca nu este prea tarziu ! Descarca, de pe net, manualul pentru kle '91. Al meu e '93 si lucrez la el dupa manualul de '91.  Pentru alti ani de fabricatie eu nu am gasit.Au aceleasi caracteristici,difeta putin design-ul si coloritul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare confrați..

Un pont ceva ptr un cric central??

Nou..este destul de scump..

Salut pe aceasta cale pe tovarașu spidy!

Traiesti 1000 d ani omule!!

20240811_114109.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...